Sivu 5 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 326

Aihe: dripping atomisaattori

  1. #81

    Re: Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind
    Muuten totta, mutta etenkään 306 EI OLE karto, eli yli 5 voltin alkaa syljeskellä suht iloisesti. Itse käytin 3 ohmin LB HHta WOOlla menestyksellisesti ja silläkin alkoi tuota räkimistä ilmetä.
    Jaa alkaa tommosta tekemään. Mulla ei oo yli 2 ohmista 306 atoa ollu ni en tiiä. Mut ainakaan 1.5-2 ohmista en oo saanu räkimään vaikka provarilla antaa maksimijännitteet.

     
     
  2. #82
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    33

    Vs: dripping atomisaattori

    Io6:een saa normin 510 drip tipin kun pätkäisee siitä mukana tulleesta beigestä muovipäällyksestä pään pois ja laittaa tipin siihen. Sopivan mittaiseksi katkoo niin käy tommonen 510/901 drip shieldi vielä sen päälle myös.
    -_-

     
     
  3. #83
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Re: Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Jaa alkaa tommosta tekemään. Mulla ei oo yli 2 ohmista 306 atoa ollu ni en tiiä. Mut ainakaan 1.5-2 ohmista en oo saanu räkimään vaikka provarilla antaa maksimijännitteet.
    sulla erimallin provari. 2ohmin atollaki jo 18W tehot... Saati sitte 1,5...

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  4. #84
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: dripping atomisaattori


    Kysymys, onko 306 ato ja dripshield yhteensopivia?

     
     
  5. #85

    Vs: dripping atomisaattori

    Dripshield pitää olla 306 malliin sopiva, käsittääkseni. Safercigsin dripshieldit käy tollaisenaan (?) 306 atoon. Empiremodsin dripshield käy 510 ja 901 atoihin suoraan, mutta 306 ato vaatii delrinin drip tipin väliin. Viisaammat korjatkoot.

    Safercigsiltä:
    - http://www.safercigs.co.uk/510901306...3_6091735.aspx
    - http://www.safercigs.co.uk/510901306...3_5301089.aspx

    Empiremods:
    "While originally designed for the 901 atomizer and The Empire PV MOD, the Drip Shield™ will also work with 510 atomizers and even (306 with delrin XL drip tip) as well. Using a Separately sold thread adapter (510-901 or 901-510 for example), you simply slide the Drip Shield™ over the atomizer until it covers the connection between atomizer and adapter and that's it."
    - http://www.empiremods.com/product_p/em901drip.htm

     
     
  6. #86
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Kysymys, onko 306 ato ja dripshield yhteensopivia?
    On, mutta tarvit XL-pituisen 306 drip tipin ja 510-510 liittimen. iVapour-elixiristä saa jotain jenkki import shieldejä ja coneja, libertystä suljettuja 510-510 adaptereja. Laittelen tänne kuvia jahka tilpehöörit kotiutuvat ensi viikolla.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  7. #87

    Re: Vs: Re: Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teekkis
    sulla erimallin provari. 2ohmin atollaki jo 18W tehot... Saati sitte 1,5...
    Mulla on vanha provari ja se antaa tolle 2 ohmiselle 5.2 volttia maksimissaan. Tossa ei ainakaan vielä ala räkimään nesteitä suuhun. Ja toi 5.2 volttia on ihan liikaa 2 ohmiselle jo

     
     
  8. #88
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078

    Vs: dripping atomisaattori

    Onko kokemuksia http://www.nikotiiniton.fi/product/9...-atomisaattori näistä? Pitäs tilata eka drippaus ato. Vai oliskos joku muu parempi?


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  9. #89
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Onko kokemuksia http://www.nikotiiniton.fi/product/9...-atomisaattori näistä? Pitäs tilata eka drippaus ato. Vai oliskos joku muu parempi?
    Joku muu.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  10. #90
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078

    Vs: dripping atomisaattori

    Ehdotuksia otetaan vastaan. Niin ja mistä kannattaa tilata? Löytyykö kotimaisilta kauppiaita? Niin ja provarissa olis tarkoitus käyttää.


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  11. #91
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: dripping atomisaattori

    Pahoittelut äskeisestä lyhyestä vastauksesta, halusin vaan varoittaa mutta en ehtinyt perustella sen tarkemmin. Huonoja kokemuksia. Todella tiukka imuvastus (ime posket lommolla että saat edes jotain höyryä -- nesteet suussa), palaneen makua (mistä en päässyt eroon edes sillan ja imulangan poistolla, mitä ihmettelen, sillä jäljelle piti jäädä kuppi ja vastuslanka, mutta siitä huolimatta palaneen katkua tuli edelleen), höyryn määrä sentään oli ok. Ei jatkoon kaikelle merkittömälle tavaralle tällä hetkellä. Mieluummin ostaa kerralla sen kalliimman hyvän kuin molemmat: sekä halvan paskan että hyvän myöhemmin. Säästää loppujen lopuksi rahaa. O0

    Tossa on mun tämänhetkinen lempisetti:


    Mistä kaikesta se koostuu:
    -Cisco 510=eGo Adaptor
    -suljettu 510-510 adapteri (liberty flights uk:sta, perus avoinkin käy ihan yhtä hyvin, eikä tähän tarvisi ollenkaan 510-510 adapteria, mutta koska drip tip jota on käytän on niin lyhyt, niin haluan että atoa tulee vähän esille, mukavampi käyttää)
    -cisco LR ato (itselläni on tällä hetkellä 510-ato, mutta 306 vaihtoehto ei varmaan myöskään olisi huono)
    -drip tip isolla reiällä, (tätä ajattelin testata seuraavaksi)
    -drip shield cone.

    Noi tarvikkeet voi tilata myös jenkeistä avid vaperin sivuilta, valikoima on vähän parempi, varsinkin atojen suhteen. Mulla on tällä hetkellä 1,8-ohminen, 1,5-ohmiset on loppu. Itse ato on "Made with the best NiChrome on the market, much better quality then what the Chinese use." Oon käyttänyt tätä nyt pari viikkoa melkein all-day vapena (tankkineitsyys meni vasta muutama viikko sitten ja nyt ne lojuu lähestulkoon käyttämättöminä). Ensipuhdistuksen yhteydessä poistin atosta sillan ja imulangan (jos kiinnostaa toimenpide, youtubesta löytyy kyllä videoita hakusanoilla debridge ja dewick atomizer). Nyt toimii vielä paremmin. Ja kun coil tuli näkyviin niin opettelin myös puhdistuksen kuivapoltolla. Täysin puhtaaksi en saanut vastusta, mutta lopputulos oli silti vähintään 9½/10. Kuin uusi.

    Paketti on kaikkialta täysin tiivis. Ainut paikka mistä se voisi teoriassa vuotaa on shieldin rungon ilmareiät, jos atoon puhaltaa yläkautta. Eli toisinsanottuna se ei vuoda mistään. Kuvassa virityksen pohja. Tätä ei sitten tietenkään voi käyttää automaattisten akkujen kanssa, sillä imukytkimen läpi ei mene ilmaa sen tullessa shieldin varren rei'istä.



    Tossa mun drip tipissä on ISO reikä, eli pudottelu on tosi helppoa. Välillä kun ylitäytän niin nestettä menee jonkun verran suuhun ,eli vähän pidempi tip olisi toisaalta parempi. En vaan oikein ole löytänyt mistään pitkiä isoreikäisiä 510-tippejä.



    Tuo cone soveltuu hyvin käytettäväksi myös eGo-akun kanssa ilman mitään adaptereita. Viritys ei vuoda, sillä conen alempi o-rengas tiivistyy akun vartta vasten, mutta aton pohjasta pääsee nestettä suoraan akun navalle, eli en suosittele. Tällöin kannattaakin käyttää tiivistettyä / suljettua 510-510 adapteria, jolloin nestettä pääsee akun navalle ainoastaan ilmanottouran / akun ja adapterin raon kautta. Suurin osa vuotonesteestä on kuitenkin tuon suljetun adapterin pohjalla. Josta sitä imetään takaisin ylöspäin atoon. Mun eGo-akku viritys löytyy postauksen lopusta.

    Mulla on myös saman sarjan drip shield, laittelen siitä kokemuksia mm. modiyhteensopivuudesta kun saan postissa bolttini (toivottavasti huomenna). eGon kanssa vaatii kyllä shorty conen näyttääkseen edes jotenkin järkevältä. Kuvan coneista joko a, b tai d. B on paras ainkin mun mielestä ulkonäöltään. Ainakin cloud9vapingissa on niitä (sieltä olen omani hommannut).



    Sama shorty cone on itselläni käytössä myös tuon drip shield conen ja eGo-akun kanssa.



    Eli, itse en ostaisi uudelleen tuota nikotiinittoman 306-atoa, mutta jos oot muuten tilaamassa sieltä jotain, niin anna mennä, ei se kallis ole. Itse suosittelen noita ciscoja, kalliimmista (io6, HH.357 jne) ei ole vielä kokemuksia. Jos aloitit höyryttelyurasi tankkiegolla, niin laitoin eilen hyvän virityksen millä niistäkin saa ihan toimivia pelejä drippauskäyttöön. Kokeilemalla ne omat suosikit löytyy.
    306 aton kaveriksi PITKÄ drip tip.

    Jonkunlaista drip shieldiä pidän kuitenkin ehdottomana hankintana, se on lähes yhtä tärkeä kuin itse ato. Good Sensen Drip Cup Adapter (DCA) on tietysti SE juttu, eli jos rahasta ei ole pulaa, niin hommaa semmoinen + jonkunlainen 306 ato! Cloud9 myy, tällä hetkellä status on back in stock soon, kun se aiemmin oli out of stock, eli luultavasti niitä on pian saatavilla.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  12. #92

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Ehdotuksia otetaan vastaan. Niin ja mistä kannattaa tilata? Löytyykö kotimaisilta kauppiaita? Niin ja provarissa olis tarkoitus käyttää.
    minun suositteluni.

    http://www.avidvaper.com/drip-shield-901-510-306/
    http://www.avidvaper.com/products/Stealth-Adapter.html (510 to 901 ja Sealed Center Post)
    http://www.avidvaper.com/hh-357-cisc...-901-atomizer/ (3.0 ohm)

     
     
  13. #93
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078

    Vs: dripping atomisaattori

    Kiitos 95410 suuresta vaivannäöstä =) Täytyy kyhätä tilaus viikonlopun aikana.


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  14. #94
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    dripping atomisaattori

    Tiedä sitten onko vika longbarrelissa, mutta itselläni feedereissäni toiminut parhaiten vitosen 306 sillattomana tai ihan normaali 510 tai 510-T.
    KGO & Twist

     
     
  15. #95
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: dripping atomisaattori

    Hyvältä näyttää tuo mun 510-ego + drip shield cone viritelmä myös Boltissa. O0



    Täytyy leikkiä vielä drip shieldillä tässä lähiaikoina.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  16. #96
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: dripping atomisaattori

    Itse olen parhaiksi drippailu atoiksi todennut cisco & joye 306:set. Noista kannattaa poistaa wickit, niin säästyy kuivempana käydessään palaneen maulta. Uskomattomia höyrykoneita. Myös HH 357 ja Io6 toimivat, mutta käytännössä en ole huomannut mitään eroja noihin ensin mainittuihin verrattuna (paitsi hinnan). Parhautta jos tavoittelee, niin ehdottomasti kaveriksi 306 DCA.

     
     
  17. #97
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    dripping atomisaattori

    Nostaisin tässä ketjussa myös esille Greatful Vaperin 306 ja Io6 sleevet, joihin saa heitettyä mieleisen tipin ja mahtuupi vielä shieldi päälle. Omani vielä tulonpäällä, mutta näistä saa ainaskin VVPVlle todella tehokkaan paketin DCAiden tilalle, jotka ovat hitusen turhan isoja kapistuksia varsinkin, jos ilmanvirtausta ei tarvi säätää.
    KGO & Twist

     
     
  18. #98
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: dripping atomisaattori

    Milläs v*tulla mä nyt pääsen eroon tosta suuhun räkimisestä? Cherry Vape Universal?
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  19. #99

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 95410 Näytä viesti
    Milläs v*tulla mä nyt pääsen eroon tosta suuhun räkimisestä? Cherry Vape Universal?
    Pätevä konsti
    http://m.youtube.com/watch?v=uCMwZWsOifU

     
     
  20. #100
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Itse olen parhaiksi drippailu atoiksi todennut cisco & joye 306:set. Noista kannattaa poistaa wickit, niin säästyy kuivempana käydessään palaneen maulta. Uskomattomia höyrykoneita. Myös HH 357 ja Io6 toimivat, mutta käytännössä en ole huomannut mitään eroja noihin ensin mainittuihin verrattuna (paitsi hinnan). Parhautta jos tavoittelee, niin ehdottomasti kaveriksi 306 DCA.
    Poistin wickin Olympian 306:sta ja makua ja kurkkutuntumaa tuli kyllä huomattavasti lisää. Mutta höyryä ei irtoo lähellekkään niin paljoa, mitä tein väärin? Saaako tota höyryä jotenkin lisättyä vai pitääkö se pistää uus atty tilaukseen?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •