Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 43

Aihe: Meikun höyrähdykset

  1. #21
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Eleaf iStick 30w saapui tänään ja mä koin valaistumisen. Kokeilin ihan vaan viittä volttia Nautiluksen kanssa ja herran pieksut mitkä höyryt siitä irtoaa! Jotenkin tuntuu, että jää noi eGo-tikut syrjään ja tästä tulee ykköslaite. En mä silti meinaa niitä kokonaan hylätä, pitäähän varalaitteita olla varastossa. Jos tää kaveri kestää käytössä, ni tätä tuun suosittelemaan alottelijoille. Sen verran mukavan pieni kädessä, yksinkertanen käyttää, näyttää kivalta eikä oo kalliskaan. Nautiluksen kanssa just passeli kombo.

     
     
  2. #22
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Viikon käyttökokemuksen perusteella tää iStick on hyvä. Kierteet tuntuu vähän haurailta, ei uskalla ihan samalla tavalla vääntää tankkia paikalleen kuin noilla eGo-tikuilla. Eipä silti, en oo hirveemmin tankkia vaihdellutkaan. Nautilus on jäänyt käyttöön ja noi cartotankit on jääneet tonne jemmaan. Osan otin kokonaan pois käytöstä ja osa on varalaatikossa. Nautiluksen höyryntuotto päihittää ne 100-0 ja käyttö on helppoa. Ukkokin maistoi Nautiluksesta ja ihastui. Sanoi, että jos vaihtaa takasin höyryyn, ni hällekin pitää hommata tällanen kombo.

    Tilasin tänään Innokin iSub tankin ennakkoon. Katsotaan, miten se pärjää Nautilukselle, kunhan se joskus tulee. Alustava saapumispäivä olis huhtikuun lopulla.

     
     
  3. #23
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Täälläkin on tuo iStick 30W + NautilusMini/SubtankMini kombo alkanut siirtämään luottokomboa (VTR+kartotankki) varalaitteeksi. Pirun hyvä modi. Nautiluksen ja Kayfunin kanssa kestää helposti koko päivän lataamatta. Subtankn kanssa (0,6ohm) vain puoli päivää. Sopivalla atolla täyttää omat pirkka-höyryttely kriteerit loistavasti.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  4. #24
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Nautilus on jäänyt käyttöön ja noi cartotankit on jääneet tonne jemmaan. Osan otin kokonaan pois käytöstä ja osa on varalaatikossa. Nautiluksen höyryntuotto päihittää ne 100-0 ja käyttö on helppoa. Ukkokin maistoi Nautiluksesta ja ihastui. Sanoi, että jos vaihtaa takasin höyryyn, ni hällekin pitää hommata tällanen kombo.
    Minkälaisia määriä meikkupeikko vedät? Miten kauan tuo iso Nautilus kestää käytössä? Minulla on pikku Nautilus käytössä ja se on hyvä ja soma, mutta höyryntuotto Provarilla on sitä luokkaa, että nestettä haihtuu kirjaimellisesti ilmaan uskomattomia määriä.

    Nyt kun on parinkin naisen mielipide, alan uskoa että tuo iStick on käytössä hyvä. Itseäni kyllä arveluttaa laatikkous ihan muotokielenä sekä käytön kannalta, kun on tottunut erimallisiin vehkeisiin.

     
     
  5. #25
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Minkälaisia määriä meikkupeikko vedät? Miten kauan tuo iso Nautilus kestää käytössä? Minulla on pikku Nautilus käytössä ja se on hyvä ja soma, mutta höyryntuotto Provarilla on sitä luokkaa, että nestettä haihtuu kirjaimellisesti ilmaan uskomattomia määriä.

    Nyt kun on parinkin naisen mielipide, alan uskoa että tuo iStick on käytössä hyvä. Itseäni kyllä arveluttaa laatikkous ihan muotokielenä sekä käytön kannalta, kun on tottunut erimallisiin vehkeisiin.
    Mulla menee n. viitisen milliä päivässä ja toi nautilus on kyllä selkeesti lisänny kulutuksen määrää. Viiden millilitran kartotankki saatto kestää parikin päivää ja tota Nautilusta, jonka pitäis vetää n. saman verran, joudun täyttelemään vähintään kerran päivässä. Ihan ymmärrettävää, koska höyryänkin kovemmilla volteilla ku aikasemmin, mut en mä uskonu sen näin paljon vaikuttavan.

    Kädessä toi iStick tuntu aluks aika hassulta. Ei siks, et se ois laatikko, vaan siks et se on niin pieni. Laatikkomaisuuteen auttaa se, että se on toiselta sivulta pyöristetty. Se istuu muuten nyrkkiin ihan kivasti, mutta aina joko etusormi lipee laitteen päälle tai pikkurilli laitteen alle. Se ei haittais, jos käytössä ei ois Nautilus. Sattuu nimittäin mun lempireikä (siis ilmareikä) aina osumaan just siihen, mihin etusormi kiipee ja tukkii reijän, jolloin ei tule mitään höyryä. Parikin kertaa oon meinannu turhaan laittaa ton laturiin, vaik akkua vielä olis, kun höyryä ei tule. Oon yrittäny Nautilusta käännellä niin, ettei siihen osuis, mutta viel en oo onnistunu. Muuten se on kyllä mukava peli. Tykkään tosta valikosta ja näytöstä eikä nyt ainakaan oo vielä oo tullu vastaan mitään muuta ärsyttävää ku toi sormen lipsuminen. Tulitusnappikin on mun sormille oikeessa paikassa, ei tarvii hapuilla, vaan menee luonnollisesti peukalo oikeeseen kohtaan.

     
     
  6. #26
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mulla on sama ongelma misterin +Istickin kanssa, etusormi menee aina ilmareijän päälle.
    Nyt ku luin sun juttua niin keksin siihen ratkaisun; laittaa 510 liittimen alle semmosia tosi ohuita korokkeita/spacereita . Niillä saa muutettua ilmareijän paikkaa helposti.

     
     
  7. #27
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Korokkeissa voiskin olla ideaa. Helpottais kummasti elämää, jos ilmareikä ei jäis sormen alle.

    Tänään putos postilaatikkoon Finnvapen paketti. Sieltä tuli tilattua pari nestettä kokeiluun. Pitäis kai seuraavaks hommata joku drippiato, koska Bogejen ostelu pelkästään nesteiden maisteluun alkaa turhauttaa. Siihen se kuitenkin tuntuu mulla menevän, koska noi kartotankit on niin hyvin jääneet pois käytöstä. Ajattelin itse asiassa, et jos vaik ostais pari Nautilusta lisää. Tykkään siitä sen verran paljon. Mutta, pidemmittä löpinöittä vois maistella vähän nesteitä.

    Mr. Goodvape Dreamsicle
    12 mg:
    Tuoksuu appelsiinijäätelöltä ja ällömakealta. Maistuu appelsiinilta ja sen alla hiukan kermaa. Ei mun makuun, joten ei jatkoon.

    Seduce Juice Myrrh 12 mg:
    Tuoksussa kermakarkkia ja marjaa. Maku aika mitäänsanomaton, hentoa mustikkaa ja jotain karvasta. Ei jatkoon.

    Vintage Liquids The Dreamer 12 mg:
    Tuoksu erikoinen, siinä on makeutta ja vasta leikatun ruohon hajua. Maussa mansikkaa ja ananasta. Persikkaa en tästä löydä. Ihan hyvää. Tällä hinnalla ei kuitenkaan jatkoon.

    Finnvape Nalle
    12 mg:
    Nalle tuoksuu nallelle, tuoksussa siis reilusti viinikumia ja hedelmiä. Maku parfyymimainen nallekarkki. Tätä vois tuuletella, jos vaik pahin parfyymi häviäis.

    Ja mitä tästä satsista opimme? Sen, että kallilta nesteeltä vaadin selvästi enemmän kuin halvalta nesteeltä. Jos Dreamer olis halvempaa, niin se varmasti jäis käyttöön, mutta koska se ei kuitenkaan ole mitenkään ylihyvää, niin nyt se jää kuriositeetiksi pullonsa ansiosta. Pullo on siis neliskanttinen ja muovikuoren sisällä. Ideana erittäin hauska. Tykkään tosta pullosta, vaikka tankin täyttäminen siitä voi olla hankalampaa kuin perus muovipullosta, koska pullon nokka on aika lyhyt ja paksu. Tulee vaan mieleen, kuinka peruspullosta toi nestekin vois olla halvempaa. Goodvapessa on lasipullo, josta en tykkää. Siinä on muiden lasipullojen tapaan melko paksu ja kömpelö pipetti, jolla on hankala täyttää tankkia.

    Seduce Juice vois tarvita lisää tehoja. Tällä kertaa virtalähteenä perus-eGo, koska iStickistä loppui sopivasti akku. Jos olis voinut antaa nesteelle lisää virtasta, niin siitä ois voinut irrota paremmin makua. Sen toki näkee, kunhan toi tikku tulee laturista ja täyttelen Myrrhillä Nautiluksen tankkia. Jos maku ei kuitenkaan selkeesti parane, niin se tosiaan jää kokeiluksi. Goodvape ei tarvitse tehoja, se vaan ei sopinut mun makuun. Jos tykkää appelsiinijäätelöstä, niin tykkää varmaan tostakin. Se ei kuitenkaan ole mun lempparia, joten voipi olla, että kokeilen seuraavaksi Goodvapelta jotakin toista nestettä. Maultaan toi nimittäin vastaa hyvin pitkälti sitä mitä nettisivu lupaa.

    Avatessa kuori selkeesti dunkkas. Dreamsicle ja Nalle näyttivät vähän vajailta, mutta varsinaisia vuotojälkiä ei ollut. Ja kuori ei edes haissut noilta nesteiltä, vaan Dreameriltä. Se näytti kuitenkin täydeltä. En tiedä tuleeko haju sen pullosta läpi tai jotain.

    Tällä viikolla ei pitäis muistaakseni tulla enempää nesteitä. Seuraavat tulee, kun Diablon tilaus tulee ja se tulee, kunhan iSub saapuu heille eli näillä näkymin tän kuun lopussa. Ehkä siis uusia nesteitä tiedossa jo ennen vappua tai sitten ei, riippuu paketin saapumisesta.

     
     
  8. #28
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Jos kelpaa 22mm leveät niin laita osote et voin heittää postiin.
    Ite laitoin yhen spacerin misterin alle niin ilmareijän paikka muuttu melkeen 45 astetta tai 1/4 osa kierrosta.


     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    335
    Mistä tuollaisia spacereita voi hankkia ?

     
     
  10. #30
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AntPojk Näytä viesti
    Mistä tuollaisia spacereita voi hankkia ?
    Mulla on tossa vielä jos haluut ja jos joku muuki viel haluaa niin kahelle vielä voin laittaa tulemaan. Sisältää 2kpl spacereitä

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    335
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Mulla on tossa vielä jos haluut ja jos joku muuki viel haluaa niin kahelle vielä voin laittaa tulemaan. Sisältää 2kpl spacereitä

    Mää nakkasin yv

     
     
  12. #32
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Taitaa Seduce Juicen Myrrh jäädä sekin pois jatkosta. Nyt on täytelty Nautiluksen tankki Myrrhillä ja höyrytty sitä tää päivä. En pessyt tankkia ennen täyttöä ja siellä pohjalla saattoi olla pikkutippa kirsikkaa. Kirsikka tuntuu täydellisesti tappavan Myrrhin maun, vaikka Myrrhiä pitäis kuitenkin olla tankissa n. 95%. Kun tää tankillinen on tyhjä, pitää pistää puhdas ato ja vaik pestä tankki ja katsella, joko sieltä alkaa löytyä jotain makua. Epäilen vahvasti, että ei. Tämä taitaa tältä valmistajalta jäädä yksittäiskokeiluksi.

     
     
  13. #33
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Alkaa protank pudota pois käytöstä. Ei se kuseskele eikä kurlaa, mutta atopäät on perseestä. Viimesen kolmen päivän aikana hyvin satunnaisella käytöllä ja varovaisella virranannolla oon saanut tuhottua niitä ihan kaksin kappalein. En enää yhtään ihmettele miks niitä oli alotuspakkauksen mukana viis kappaletta.

    Ja se Vintage Liquidin pullo, jolla epäilin olevan hankala täyttää tankkia? Sillä on hankala täyttää tankkia, nimimerkillä Dreamerit sormille protankin keskireiästä.

    Mitä Myrrhiin tulee, niin oikeessa näytin olevan. Tänään kaivoin Nautilukseen puhtaan aton, pesasin tankin ja täytin Myrrhillä. Maku on erittäin hentoinen. Ihan liian mieto mun makuun. Pitää kai sekotella tohon jotain, että siitä tulee maukkaampaa. Ei kuitenkaan sitä kirsikkaa.

     
     
  14. #34
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Kiitokset larmalle spacereistä. Saapuivat eilen ja yhdellä tosiaan saa käännettyä Nautilusta just sopivasti niin, ettei sormi enää lipsu reiän päälle.

    Don Key Shotsin Rosinante's Apples selkeesti tykkäs seisotuksesta. Aiemmin kuiva siiderin maku nimittäin muuttui pehmeäksi, makeaksi omenaksi. Nam! Voihan tietysti olla, että myös bogen vaihtaminen Nautilukseen vaikutti, mutta en kyllä usko, että se noin paljon makua muuttaa. Oon höyrynnyt tätä omppua nyt pari päivää ja alkaa tuntua, että ehkä tätä voikin joskus tilata lisää.

     
     
  15. #35
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Vaikka orkkis atopäät on kalliimpia Nautilukseen, niin ne näyttää olevan myös kannattavampia. Fasttechin halvimmista mahdollisista tuli ongelmia. Ensimmäisen atopään kanssa imuvastus oli aivan järjetön, ei meinannu saada mitään irti. Toinen atopää ei mennyt kierteille ollenkaan. Vasta kolmas tuntui aluks ihan hyvältä, mutta sillä pystyi höyryämään alle tankillisen ennen palaneen makua. Näissä feikkiatoissa on kahden pienen sijasta neljä isoa reikää. Siks onkin vähän outoa, että ekassa se imuvastus oli niin suuri.

    Tällä hetkellä höyryää Copsan Steamboat No. 1. Tää maku on omituinen. Sisään vetäessä ei välttämättä tule ollenkaan makua. Ulos hengittäessä tulee vadelman maku, joskaan ei kovin vahvana. Suljet suun ja juot jotain, niin johan suussa maistuu vadelma. Ja vielä hyvänmakunen vadelma. En mä kuitenkaan aio tätä lisää tilata, jos en sit joskus tiivarina tilaa.

     
     
  16. #36
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Eilen oli huono päivä mun drip tipeille. Onnistuin katkomaan niitä kolme, molemmat pinkit akryyliset mingin malliset ja yhden mustan tavallisen. Lopulta totesin, että kai se on turvallisempi pistää Nautiluksen nokkaan sen oma metallinen tippi. Nyt onkin sitten etsinnässä pinkki tai lila metallinen vaasin mallinen drip tip.

    Eilen tuli Finnvapelta nesteitä. Pitäis vaan keitellä pari bogea puhtaaks ennen kuin pääsee maistelemaan. Ei nimittäin satu olemaan yhtään käyttämätöntä bogea enkä millään raaski tilata lisää, koska noita on tuolla pino, joista on vaan maisteltu nesteitä. Mieluummin keitän noi vanhat.

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    105
    Jännä homma ku ite diggasin tosta MYRHH:istä tosi paljon ja makuakin oli vaikka kuinka. Ei vaan pysty vetää enää ku 12mg ei oikeen Maganuksella passaa

     
     
  18. #38
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jermu Näytä viesti
    Jännä homma ku ite diggasin tosta MYRHH:istä tosi paljon ja makuakin oli vaikka kuinka. Ei vaan pysty vetää enää ku 12mg ei oikeen Maganuksella passaa
    Näin se makuaisti on erilainen.

    Eilen tuli cigabuylta Nautilus-klooni. Klooniksi sen huomaa ilmansäädöstä. Kun tolla aidolla pitää sormea reiän päällä ja vetää ilmaa sisäänsä, syntyy alipaine. Kloonilla ei synny alipainetta, vaan ilmaa tulee renkaan välistä. Aidossa ilmansäätörengas myös naksahtaa, kun sitä pyörittää ja sattuu osumaan reiän kohdalle. Klooni ei naksu. Mukana olevat atopäät olivat ihan anuksesta. Niissä oli neljä pientä reikää ja sain poltettua molemmat saman tien. Se selvis atopään vaihdolla. Muuten näyttää ainakin ihan toimivalta värkiltä.

     
     
  19. #39
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Tänään saapui Innokin iSub Tank -clearo. Ensivaikutelmalta söpö kuin sika pienenä, varsinkin kun se on pinkki. (Tietenkin.) Drip tip ei irtoa, siitä piiitkä miinus, varsinkin kun toi on metallia. Logo kyljessä on sen verran himmeä, ettei sitä edes välttämättä huomaa. Jätti-isot ilmanottoaukot, kun vertaa Nautilukseen. Ensityypit höyrytellessä on, että onpas melko holotna. Vaikka kuinka yritän ruuvailla ilmanottoaukkoja pieniksi, niin imuvastus on ja pysyy minimaalisena. Paitsi tietty, jos laitan aukon kokonaan kiinni, mutta siinä nyt ei ole paljon ideaa. Watteja jouduin säätämään alaspäin ja paljon, koska 25 watilla oli aikas lämmintä höyryä. Ensiarviona: hintasekseen ihan toimiva peli, mutta Nautilus pysyy mun laatikon ykkösleluna.

    Nesteiden muistilistaakin voisin päivitellä. Onhan noita tossa pari uutta. Kolme ensimmäistä maisteltu Nautiluksesta ja kolmas iSubista.

    Mr. GoodVape Karma Cream 12 mg:
    Tuoksussa persikkakarkkia ja palanutta sokeria. Maussa palanutta persikkakarkkia, parfyymiä ja tunkkaista kermaa. Ei jatkoon.

    Drakes Vapes Drakeula 12 mg:
    Tuoksussa kirsikkakarkkia ja hedelmää. Maussa kirsikkakarkkia ja appelsiinikarkkia. Aika karkkinen, mutta vois tätä joskus tilata uudestaankin.

    Drakes Vapes Punky Bruiser 12 mg:
    Tuoksussa sitrusta ja vähän kuin Pirkan Murkku-mehujäätä haistais. Maussa limeä ja sitruunalimpparia. Tätäkin vois tilata joskus uudestaan.

    Elysian E-lixirs Pandora 12mg:
    Tuoksusta tulee mieleen FSUSA:n nallekarkki. Tekis mieli juoda pullosta suoraan. Maussa ananaskarkkia, banaanikarkkia ja hiukan appelsiinia. Hyvää, tätä vois tilata jatkossakin.

     
     
  20. #40
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Nautilukset on jääneet aika sivuun iSubin tieltä. Nautiluksen ongelmana on tällä hetkellä paskat atopäät. Uusilla isoreikäsillä atopäillä Nautilus kurlaa turhan helposti ja se alkoi vituttamaan. Vanhoja pienireikäsiäkään ei taida enää mistään saada. Niinpä iSub tuli just sopivaan väliin ja vaikka se aluks tuntu huonolta käyttää löysän imuvastuksen takia, alkaa siihenkin tottua. Mietinkin tässä, et jos vaik tilais pari noita iSubeja lisää muovisena ja jopa yhen lasisen muovinsyöjänesteille. Harmittaa, kun sitä ei lasisena saa pinkkinä.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •