Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 43

Aihe: Meikun höyrähdykset

  1. #1
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Meikun höyrähdykset

    Ihan omaksi muistin virkistykseksi päätin aloittaa tämän. Ajattelin merkitä muistiin omia kokemuksia valmisnesteistä ja ehkä myöhemmin laitteista ja muusta höyryttelyyn liittyvästä.

    Ensimmäiseksi makutestiä. Nestetilauksia kolisi tänään postilaatikkoon kaksin kappalein, toinen ecigwizardilta ja toinen ebnferrolta. Jospa muistais seuraavan kerran mitä tilata, kun kirjottelee ylös miltä nää maistuu. Testilaitteistona toimii perus eGo-tikku ja Bogen LR-kartot.

    SmokeMachine Spearmint 12 mg:
    Tuoksuu ja maistuu vihreeltä jenkkipurkalta. Ei kuitenkaan niin raikas, vaan jokin tunkkainen painaa maussa läpi. Ei jatkoon.

    Vermillion River Hawaiian Pineapple 1.0%:
    Tuoksuu ananaskarkille. Maistuu muoville ja keinotekoiselle ananakselle, mutta tässä on potentiaalia. Laitetaan tuuletukseen, jos vaikka toi pahin muovinmaku häviäis.

    WizMix Cloudberry Jam 1.2%:
    Tuoksuu jollekin antiseptiselle aineelle. Kyllä siinä olevinaan hilla maistuu. Melko hento maku. Ihan ok, mutta ei ADV.

    WizMix Cherry 1.2%:
    Tuoksuu erittäin keinotekoiselta kirsikalta. Makuna vähän paranee. Ei lähelläkään aitoa kirsikkaa, vaan enemmän kirsikkakarkki. Tämäkin tuuletukseen.

    SmokeMachine Black Currant 12 mg:
    Tuoksuu mustaherukkakarkille. Maistuukin mustaherukkakarkille, mun mielestä hyvää. Jatkoon.

    Redwood Blend Banana Blend 1.2%:
    Tuoksuu namille! Paahdettua banaania ja karamellia, mmm. Makuna samanlainen, ehdottomasti jatkoon. Harmi, että tää pullo oli vuotanut kirjekuoreen, mutta onneksi vain noin millin. 9 milliä jäljellä höyryttävää, voi mennä nopeasti.

    SmokeMachine Cherry
    12 mg:
    Erittäin keinotekoinen kirsikan tuoksu. Ei tekis mieli edes maistaa. Ei meinaa imeytyä kartoon, vaikka on aika löysää (60% PG, 30% VG, 10% vettä). Makuna millisti parempi, keinotekoisuus puskee silti pahasti läpi. Kai tätäkin voisi tuuletella, vaikka en usko sen tälle nesteelle ihmeitä tekevän.

    SmokeMachine Pineapple 12 mg:
    Yök, haisee ihan kissankuselle! Ei todellakaan tekis mieli maistaa. Maku yllättää, maistuu keinotekoiselta ananaslimulta. Tuskin tarvii toiste tilata, mutta kyllä tän 10 milliä saa menemään.

    Flavourtec Liquorice 12 mg:
    Haisee huonolta tupakkapohjalta. Ei taaskaan tekis mieli maistaa. Maistuu tupakkapohjalta, lakua en löydä tästä millään. Ei jatkoon.

    WizMix Mint Choc Swirl 1.2%:
    Tuoksuu päällekäyvästi mintulta pienellä suklaavivahteella. Maussakin minttu on melko vahva ja suklaa enemmän taustalla. Muistuttaa After Eight -konvehteja. Ihan ok näinkin, mutta taidan kokeilla sekoittaa tähän vähän jotain suklaanestettä. Jatkoon.

    Note to self: Halvat nesteet on harvoin namia, kuten tääkin kokeilu taas paljasti. Seuraava tilaus vois olla vaikka vähän parempia nesteitä.

    Palataan astialle, kun noi muutama tuuletukseen joutunut on hetken saaneet happea. Vaikkapa viikon päästä vois kokeilla uudestaan.
    Viimeksi muokannut meikkupeikko; 20.03.15 kello 17:37.

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Mukavaa kun uutta luettavaa.

     
     
  3. #3
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Nyt on sitten nesteet olleet hetken tuuletuksessa ja uusi makutesti on paikallaan.

    Wizmix cherry: Nyt jo ihan siedettävä maku. Kirsikkakarkki tästä edelleen tulee mieleen ja pahin keinotekoisuus on kadonnut. Tää 10 ml menee, enempää ei tartte tilata.

    SmokeMachine cherry:
    Tuuletus ei tälle nesteelle tehnyt juuri mitään, vaan keinotekoisuus tulee edelleen mausta päällimmäisenä. Ei jatkoon.

    VR Hawaiian pineapple:
    Pahin tunkkaisuus on kyllä kadonnut. Tulee mieleen purukumi. Ihan kun söis ananaksen makuista purkkaa. Ei paha, mutta ei vaan iske. Ei jatkoon.

    Tästä nestesatsista tulee näillä näkymin jäämään käyttöön minttusuklaa ja banaani. Mustaherukkaakin vois tilata sitten joskus, kun taas on unohtanut, ettei halvalla yleensä saa hyviä nesteitä.

     
     
  4. #4
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Jee, posti toi tänään paketin! Niin joo, tohon alkuun pitäis laittaa varotus, että tästä topasta tuskin löytyy minkäänlaisia uutuuksia. Paketista nimittäin paljastui eGo-tikku, evod-akku, protank mini ja dct-tankkeja.

    Siinä kaikki uudet tankit rivissä oottamassa kokeilua. Ne on niin söpösiä.

     
     
  5. #5
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    On noi uudet clearot kyllä ihan toista maata kuin parin vuoden takaiset. Tuntuu ja näyttää tukevalta tuo protank mini. Täyttö sujui helposti ja istui nätisti egon nokkaan. Höyryä tuntuu irtoavan mulle sopivasti. Näitä vois tilata lisääkin, jos kestää käytössä. Ainut miinuspuoli on se, ettei tippiä saa irti enkä diggaa tota metallista. Pitää perehtyä ton tyylisiin, varmasti jossain on vaihdettava tippi.

    Dct-tankkiin vaihdoin tipin saman tien, perusmusta ei iskenyt, niin sai päähänsä pinkin muovimingin. Karton vaihtoon jouduin saman tien, alkuperäinen ei ottanut kontaktia. Nyt siinä on boge ja toimii, kuten tankin kuuluu.

    Kullan värinen hollowed Dct jää varmaan vain koristeeksi. Nätti se on, mutta nestetilavuus on pieni, tippi metallia ja helisee käytössä. Eipä se ollut kallis, joten pikkuvikoja.

    Kokopinkki Dct tuntuu käteen ihan toimivalta. Siinäkin on tippi metallia, mutta en aio sitä vaihtaa, koska noin räikeän pinkkiä muovitippiä ei oo vielä tullut vastaan. Tota ei taida saada purettua ilman rikkomista ja koska orkkiskarto on laipallinen, olin hyvin tyytyväinen, kun löysin tankintäyttövälineen jemmasta.

     
     
  6. #6
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Kyllästyin näpräämää vaimokkeen boge-tankkien kans. Testaillu tos eri lieroja niin tykkää deltasta eniten. Provari riittää antamaan riittävästi virtaa, mulle ei riittäny mut eihän mulle muutenkaan mikään riitä
    Ja mikä parasta, osaa tankata itse noi lierot
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #7
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Ihan itte mä oon boge-tankkini tankannu. En tiennykkää, et sen ois voinu ulkoistaa...

    Vähän jänskättää kokeilla noita uusia lieroja, kun muistelee niitä vanhoja. Tulee mieleen ajat ennen CE4:sta, jolloin joka ikinen liero vuoti, kurlasi tai muuten vaan oli huono. Millään ei raaskis kokeilla taas miljoonaa erilaista. Ei olis tullu tota Protank Miniäkään tilattua, jos se ei ois sopivasti ollu ton evod-akun ja laturinjohdon kanssa samassa paketissa. Rohkasevia on kuitenkin nää tekstit täällä olleet, oon lueskellut arvosteluja mm. just tosta deltasta ja tällä hetkellä eniten kiehtois Kanger Subtank Mini. Siinä olis kiinnostavaa se, että mukaan saa sekä valmiita atopäitä että rakennussarjan. Jos innostuis, niin vois kokeilla rakentelua ja jos laiskottaa, lyödä paikalle valmiin atopään. Sit vaan tarttis vissiin päivittää akkukapasiteettiakin, ei taida eGo-tikku antaa Subtankille riittävästi virtasta...

    Uusien, käyttämättömien kartojen kanssa pääsin kokeilemaan viimesetkin welholta tulleet nesteet.

    WizMix Salmiakki 1.2 %:
    Tuoksuu hyvältä. Maussa päällimmäisenä anis. Ei ollenkaan sellasta kuin muistelin, jos ei kypsyttelyllä parane. Tuuletellaan.

    WizMix Terva 1.2 %:
    Tuoksuu tervaleijonilta. Maku jää tuoksusta, mutta ihan ok neste kuitenkin. Jatkoon.

    Vermillion River Fruit Stripe Illusions 1.0%:
    Tuoksuu sitruskarkilta. Maistuu limelimpparilta. Jatkoon.
    Viimeksi muokannut meikkupeikko; 20.03.15 kello 17:38.

     
     
  8. #8
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Ihan itte mä oon boge-tankkini tankannu. En tiennykkää, et sen ois voinu ulkoistaa...

    Vähän jänskättää kokeilla noita uusia lieroja, kun muistelee niitä vanhoja. Tulee mieleen ajat ennen CE4:sta, jolloin joka ikinen liero vuoti, kurlasi tai muuten vaan oli huono. Millään ei raaskis kokeilla taas miljoonaa erilaista. Ei olis tullu tota Protank Miniäkään tilattua, jos se ei ois sopivasti ollu ton evod-akun ja laturinjohdon kanssa samassa paketissa. Rohkasevia on kuitenkin nää tekstit täällä olleet, oon lueskellut arvosteluja mm. just tosta deltasta ja tällä hetkellä eniten kiehtois Kanger Subtank Mini. Siinä olis kiinnostavaa se, että mukaan saa sekä valmiita atopäitä että rakennussarjan. Jos innostuis, niin vois kokeilla rakentelua ja jos laiskottaa, lyödä paikalle valmiin atopään. Sit vaan tarttis vissiin päivittää akkukapasiteettiakin, ei taida eGo-tikku antaa Subtankille riittävästi virtasta...
    Itseasiassa siinä tankin mukana tulee myös 1.2ohminen vastuspää mikä kyllä eGo-tikunkin kanssa pitäisi pelittää ja tosiaan siihen RB päähänhän saa väkerreltyä minkä tahansa arvoisen vastuksen. Siinä mielessä ei siis välttämättä huono kokeilu olisi, tosin estetiikka saattaa hiukan kärsiä jos tosiaan egotikun nokkaan sen asetat
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  9. #9
    Ite en kyllä suosittele ajamaan 1.2ohmisia ego akulla. Toki riippuu hieman akusta mutta taitavat aika usein siinä 1.5ohmin pinnassa jo kyykätä ja lämpenevät kunnolla. Ompa yhdestä tullut 1.6ohmisellakin savut pihalle. Ehkä joku 30w Istick olis hyvä?

     
     
  10. #10
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Iitikku onkin sekin mietintämyssyssä. Se olis sopivan edullinen, saman hintaluokan clouporiin verrattuna kai turvallisempi ja sen saa pinkkinä.

     
     
  11. #11
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Sinne lähti tilaus iitikusta. Nyt jännätään koska se ehtis tänne Suomeen asti. Ehkä huhtikuussa, kun sattui toi kiinalainen uusvuos tohon väliin.

    Toi mini protank on kyllä hyvä vehjes. On melkein syrjäyttänyt kartotankit. Mutta vaan melkein, koska tykkään vaihdella makuja päivän mittaan ja jokaisessa tankissa on eri makua. Siksipä vaihtelen tankkia vähän väliä ja koska mulla ei ole kuin yksi protank, niin kartotankit on mukana kierrossa. Fruit Stripes Illusion on tällä hekellä suosituin, johtuu ehkä siitä et on tossa protankissa. Se vaan loppuu kohta enkä sitten tajunnu laittaa welhon tilaukseen lisäksi. Tilasin nimittäin Banana Blendiä ja Mint Chocoa lisää, nam.

    Enkä vissiin oppinut mitään viime tilauskierroksesta... Tuli laitettua Club Vapealle tilaus sisään... Siis eihän se oo halpakauppa... Katotaan nyt miltä siellä nesteet maistuu. Oli vaan niin hyvä tarjous täällä, kaikista nesteistä -50%. Eihän sitä voinut ohittaa...

     
     
  12. #12
    Nuo pinkit tankit on kyllä söpöjä sellaisella hieman hellokitty-meiningillä Mä en kehtais julkisesti käyttää ihan tuollaisia, mutta jossain oli tummanvioletti vehje ja se kyllä kiinnostaa. Mitä väliä ominaisuuksilla jos on oikeen värinen

     
     
  13. #13
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Nuo pinkit tankit on kyllä söpöjä sellaisella hieman hellokitty-meiningillä Mä en kehtais julkisesti käyttää ihan tuollaisia, mutta jossain oli tummanvioletti vehje ja se kyllä kiinnostaa. Mitä väliä ominaisuuksilla jos on oikeen värinen
    Mä kun en muuten juuri tyttöile, niin noi tankit ja pinkit akut on mun tapa ällösöpöillä. Oon huomannut, että kanssaihmiset lopulta aika vähän kiinnittää kadulla toisiinsa huomiota ja enemmän nuo mun tankit aiheuttaa hymyilyä kuin negatiivisia tunteita kanssatallaajissa. Piristävät kummasti omaakin päivää. Iitikkukin on tulossa punaisena. Jos alkaa tökkiä, tuunaan sen kynsilakalla, niinkuin mun pari metallin väristä egoa. Clearomietinnössä painaa sekin, että Kangereissa olis ne hienot punaset tiivisteet.

     
     
  14. #14
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Club Vapean paketti kolahti tänään postilaatikkoon. Paketti haisi jo avatessa ja ihmekös tuo, molemmat Valeon 15 ml:n pullot olivat vuotaneet n. kolme milliä sisällöstään pitkin pakettia. Lisäksi yks neste oli väärä, piti olla Avorian purkkaa, mutta olikin Valeon. Mutta kun kokonaishinnaksi neljälle 10 ml:n pullolle ja kolmelle 15 ml:n pullolle tuli posteineen 22 euroa, niin enpä jaksa valittaa.
    Ja ei kun maistelemaan. Ja yksi valituksen aihe vielä, Valeon pulloissa maut lukee ainoastaan espanjaksi eikä niissä ole edes kuvia, mistä tunnistais mikä on mitäkin. Menee vähän vaikeeks tunnistella niitä sanakirjalla.

    Valeo Fresa (mansikka) 19 mg:
    Hyvin mieto mansikan maku. Kurkkutuntuma todella kova, kovempi kuin voisi milligrammoista kuvitella. Tekis mieli tilata nollaa ja sekoittaa tähän. Ei jatkoon. Pitää vielä lisätä, että 15 ml:n pullo erittäin hankala avata.

    Valeo Cereza (kirsikka) 12 mg:
    Tuoksussa paljon muovia ja pohjalla hiukan keinotekoista kirsikkaa. Maku parfyymimainen ja vain vähän kirsikkainen. Ei jatkoon. Tässä sama huono 15 ml:n pullo.

    Electra Raspberry 12 mg:
    Tuoksuna mieto ja lievästi tuhkakuppimainen. Maussa tuhkakuppi ei maistu, mutta ei kyllä maistu vadelmakaan. Outo keinotekoinen marjamaku. Ei jatkoon.

    Valeo Frambuesa 12 mg:
    Tuoksuu vadelmaveneiltä samanlainen keinotekoinen vadelman tuoksu, kuin vadelmavenepussissa. Maku lähes sama kuin tuoksu, mutta tunkkaisempi. Pilaantuneita vadelmaveneitä. Ei jatkoon.

    Valeo Platano 12 mg:
    Tuoksuu vaahtobanaaneilta. Maistuu juuri samalta eli banaanikarkeilta. Tätä voisi tilata lisää.

    Avoria Regaliz 9 mg:
    Tuoksuu halvalta lakritsilta. Ei siis Halvan lakritsilta, vaan siltä lakulta, joka tulee halpiskarkkisäkkien sisällä. Maistuu muuten samalta, mutta lisänä pieni savunmaku sivumakuna. Ei jatkoon.

    Valeo Goma de mascar 19 mg:
    Tuoksuu niin omituiselta, etten edes osaa selittää. Maistuu lähinnä pari tuntia poskessa pyörineeltä Hubbabubbalta. Ei jatkoon.

    Note to self: NYT OIKEESTI LOPPUU SE HALPISNESTEIDEN TILAAMINEN! Tästäkin seittämän pullon paketista voisi jäädä käyttöön tasan yksi neste. Ei näin.

     
     
  15. #15
    Onko meikkupeikko pysynyt erossa halpisnesteiden tilaamisesta, vai eikö vain kehtaa kertoa

     
     
  16. #16
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    On, koska ei oo tilannut mitään viime aikoina, vaan on yrittänyt sekotella noista halpiksista höyryttäviä yhdistelmiä.

     
     
  17. #17
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Tänään putosi postilaatikkoon kaksi pakettia, Peleonilta ja Switch2e-cigsiltä. Switchiltä tuli litkuja, niistä lisää kun makuaisti flunssan jäljiltä palautuu edes kohtuunormaaliksi. Mukana onpari vanhaa tuttua, kuten Juicy Vaporin Bitchin Birdie ja Puff's Blood ja muutama mulle täysin uusi, kuten Flavour Houndin Strawberry Soda.

    Peleonin paketista mun piti puhua. Siinä nimittäin tähtenä oli Aspiren Nautilus! Avatessa pakettia se näytti pirun isolta.
    SAM_0295.JPG
    Siltä se näyttää vieläkin, tässä Evod-akun päässä.
    SAM_0298.JPG
    Melkonen jööti noihin DCT-tankkeihin tottuneelle ja painaa mun mielestä paljon. Yritin ensin ruuvata pelkkää yläosaa irti lasiputkesta ja olin jo varma että sain jonkun maanantaikappaleen, kun ei lähtenyt millään irti. Vasta tarkempi tutustuminen paljasti, että alaosa on irrotettava ensin... Metallinen tippi vaihtuu varmasti muoviseen, siitä tulee sen verran kylmä.

    Peleonin paketissa oli myös tilaamani neste, Epic Juicen Big Stick 12 mg. Täytin Nautiluksen tankin sillä ja sen pitäis olla jonkunnäköstä kirsikkaa muistaakseni. Ei vaan maistu yhtään miltään. Voi johtua mun flunssasta tai Nautiluksesta. Kunhan tästä pöhnästä paranen, niin pitää vielä Bogella kokeilla maistuisko se siitä erilaiselta.

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    42
    Saahan suositella, saahan? Osta Eleaf Istick 30 w tuohon akuksi. Sekä esteettisesti että toiminnallisesti optimi ratkaisu!

     
     
  19. #19
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tukki1 Näytä viesti
    Saahan suositella, saahan? Osta Eleaf Istick 30 w tuohon akuksi. Sekä esteettisesti että toiminnallisesti optimi ratkaisu!
    Nou hätä, iStick 30w on tulossa Nautiluksen kaveriksi, kunhan Kiinasta tänne asti ehtii. Tilasin sen jo kuukausi sitten, tänään näytti seuranta, että olisi kotimaan kamaralla ja kai se loppuviikosta kolahtaa jo postiluukkuun.

     
     
  20. #20
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Viimeinenkin maaliskuussa tilattu paketti saapui tänään Pink Mulelta. Kiinan paketti jumii edelleen jossain, Singapore postin seurannan mukaan se on toimitettu Suomeen, mutta postin pakettiseuranta ei tunnista koodia.

    Paketin saapumisen kunniaksi tajusin, että vois pikkuhiljaa maistella noita nesteitä. Makuaisti alkaa olla niin hyvä, että oli pakko tyhjentää Nautiluksen tankki Epic Juicesta ja tällä hetkellä siellä lilluu Suicide Bunnyn Sucker Punch. Tässä satsissa on siis nesteitä kolmesta kaupasta: Epic Juice Peleonilta, Flavor Houndit ja Juicy Vaporit Switch2-ecigsiltä ja loput Pink Mulelta. Boget on imeytymässä ja ei kun maistelemaan.

    Epic Juice Big Stik 12 mg:
    Tämän pitäis kai olla jotain kirsikkaa, mutta haisee enemmän muoviselle kuin kirsikalle. Ei tunnistettavaa kirsikkaa myöskään maussa, sekalainen keinotekoinen marja maistuu. Ei jatkoon.

    Flavor Hound Strawberry Pink Lemonade 12 mg:
    Tuoksuu enemmän siltä lemonade-osalta kuin mansikalta, jota en hajusta tavoita. Maistuu sitruuna-mansikkalimulta. Jatkoon.

    Flavor Hound Valentino 12 mg:
    Tuoksuu vadelmakarkilta, vaikka pitäis olla passionhedelmää ja samppakaljaa. Maussa makeaa kuohuviiniä ja passionia. Jatkoon.

    Flavor Hound Marachino Cherry 12 mg:
    Tuoksu hyvin lähellä sitä hajua, joka tulee säilykekirsikkapurkista. Sitä tässä on kai tavoteltukin. Maistuu punaisilta säilykekirsikoilta. Ei ihan mun makuun. Ei jatkoon.

    Flavor Hound Bubblegum 12 mg:
    Haisee Hubbabubbalta ja muovilta. Maistuu Juicy Fruit -purkalta. Ei mun makuun, joten ei jatkoon.

    Juicy Vapor Bitchin Birdie 12 mg:
    Tuoksussa kermaa ja marjaa. Mä olen melko varma, että ovat muuttaneet tän reseptiä, koska aiemmin tää oli melkein kirkasta ja nyt näyttää ruskealta. Maussakin muutosta mun muistamaan makuun, tunkkaisempi ja marja enemmän taka-alalla. Ei taida päästä jatkoon, jos ei tunkkaisuus tuulettelulla katoa.

    Juicy Vapor Puff's Blood 12 mg:
    Tuoksussa marjoja, löytyy vadelmaa ja kirsikkaa. Maussa marjoja ja jotakin muovista. Muistaakseni tää parani aiemminkin vanhetessaan, joten laitetaan tuuletukseen.

    Juicy Vapor Gummy Bears 12 mg:
    Tuoksussa nallekarkkia ja muovia. Maussa parfyymimainen päällekäyvyys ja taustalla nalleja. Tuuletellaanpa tätäkin.

    Juicy Vapor AB Negative 12 mg:
    Tuoksuu mitäänsanomattomalta. Pitäisi löyty kirsikkaa ja mangoa ja hyvällä uskolla saattaa just ja just kirsikka vähän pilkistää. Maistuu enemmän mangolta ja kirsikka taustalla. Hyvää. Jatkoon.

    Copsa Lucky Banana 12 mg:
    Tuoksuu banaanikarkilta. Maistuu banaanikarkilta. Ihan hyvää, mutta ei ehkä valmiiks sekotettuna hintansa arvosta. Pitää vilkasta tiivarina.

    Copsa Steamboat no. 1 12 mg:
    Tuoksu melko mitäänsanomaton, hennon vadelmainen. Makunakin mitäänsanomaton. Ei jatkoon.

    Don Key Shots Rocinante's Apples 12 mg:
    Tuoksuu tuhkakupilta ja sen alla keinotekoinen omena. Täyteläinen maku, jossa vihreää käynyttä omenaa. Kuivan siiderin ystäville voisi käydä, ei mun makuun. Ei jatkoon.

    Namber Juice Mistress 12 mg:
    Tuoksussa minttua ja halpaa tummaa suklaata. Makuna kuiva ja tukkoinen minttusuklaa. Ei jatkoon.

    Suicide Bunny Sucker Punch 12 mg:
    Tuoksussa kermaa ja toffeeta. Hienoinen marja taustalla. Makuna kermaa, hiukan toffeeta ja marjoja. Hyvää, mutta en oo ihan varma onko hintansa väärti.

    Nyt kun koko katras on maisteltu, voisi tehdä pientä yhteenvetoa. Pettymystä aiheuttivat noi kalliimmat eli Pink Mulen nesteet ja Juicy Vaporit. Ei ne ole niin paljon parempia kuin keskihintaset Flavor Houndit, joten pitäydyn varmaan jatkossa alemmassa hintaluokassa. Toki niihin suhtautuukin vähän tarkemmin, koska niistä maksaa enemmän. Halvemmille nesteille sallii pienet sivumaut, kalleimmissa ne on automaattisesti hylkäysperuste. Odotin etenkin Namber Juicea, koska diggailin GrimmGreeniä ja odotin innolla noita Nambereita, kun ne julkastiin. Ei varmaan tarvii maistaa useampaa, jos näin pahasti mun makuaisti eroaa heidän käsityksestä hyvästä nesteestä. Lisäksi voin sanoa, että vaikka se mukamas tuo jotain lisäarvoa, että ne on lasipullossa, ni ei ole mun suosikkipakkaus. Lasipulloa pelkää, että menee rikki ja pipetti on ainakin tossa Suicide Bunnyn pullossa kömpelö ja paksu. Helpommin tankin täyttää tippanokallisella muovipullolla.

    Copsan Lucky Banana oli todella lähellä Joyetechin banaania, jota höyryttelin joskus muinoin. Sitä voisi jostain etsiä, jos sattuis löytymään. Hinnaltaan oli silloin n. puolet Copsan valmiiks sekotetusta hinnasta. Noissa Copsan nesteissä lukee kyljessä, että Licenced by Copsa and mixed by Pink Mule. Lisenssihommia siis. Don Keysin pullo oli vajaa ja lähetin siitä sähköpostia Pink Mulelle. Se on kuulemma 20 ml:n pullo ja tilasin 15 ml, joten siks näytti vajaalta. Olis kyllä ollu kiva, jos se olis lukenu esim. pakkauslistassa, ettei tarttis kysellä. Kuva:
    SAM_0301.jpg
    Juicy Vapor on tässä välillä vaihtanut nimeään, toimii jenkeissä nimellä Nixteria. Joko mun muistikuvat varsinkin tosta Bitchin Birdiestä on vääriä tai nimen muutoksen myötä vaihdettiin myös reseptejä. Puff's Bloodissa se ei niin näy, maistuu melko samalta kuin entinen Dragon's Blood, mutta mun mielestä Gummybearskään ei ollut noin parfyyminen. Voin toki olla väärässäkin.

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •