Tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: @37 RY4, Coffe Cream, Orange, Pineapple, Peach

  1. #1

    @37 RY4, Coffe Cream, Orange, Pineapple, Peach

    Tuli tuossa kuukausi sitten tilailtua 5 kipaletta @37:n nesteitä Ebnferrolta. Ei ole aikaisemmin näkyny mitään arvosteluja kyseisistä nesteistä oikeastaan mistään niin päätin tehä amatööritasoisen arvostelun nesteistä.

    Nesteitä höyrytellyt ihan perus-/amatööritason EGo akulla ja Boge XL LR cartoilla. Throathitteihin en ota kantaa, koska itsellä käytössä laimeat 6mg seokset, kun meinaa monesti vahvemmilla mennä yliannostuksen puolelle. Höyryntuotto oli ihan perusluokkaa (vähän sellainen asia mihin en kiiinnitä hirveästi huomiota). Aikaisempia nestemerkkejä mitä testannut: Dekang, Hangsen, Vermillion River, wizmix, Moms and Pops, Wingnuts.


    Merkki: @37
    Hinta: 2,59€/10ml
    PG/VG: 80/20
    Myyjä: Ebnferro.com
    Valmistusmaa: Europe, Kroatia
    Valmistaja: ELDA
    Niksat: 6mg (vaihtoehdot 0mg, 6mg, 11mg, 18mg)

    #1 RY4
    Ensimmäinen nesteeni oli joskus vuosia sitten Dekangin RY4, en sillon siitä nyt mitenkään erityisesti tykännyt, mutta pakko oli testata, jos iskisi muun merkkiset. Odotukset oli aika alhalla nesteen maun suhteen. Näin yksinkertaisen makupaletin omaavana ihmisenä löydän kyllä vähä sitä makeutta sieltä, ei hirveän paljoa kuitenkaan. Ihan okei neste kuiten kyseessä hintaan nähden, en tule jatkossa varmaan ostamaan, kun enemmän fruit-nesteiden ystävä olen.

    Arvosana: 3/5;

    #2 Coffe Cream
    Sanon heti alkuun, että en yleensä tykkää kermaisista nesteistä, joten tämän takia arvosana saattaa pykälän laskea. Ensimmäisten höyryjen aikana tuli mieleen Baileys ja sitähän se vähän pitäisi kai muistuttaakin. Maku melko makea ja pehmeä. Kyllähän sieltä lattemainen maku ja tuoksu tulee eniten esille, mutta jotenkin ei vaan silti iske vaikka kahvin ystävä olenkin. Ei ainakaan itselle päivittäiseen käyttöön, sen verran alkaa makeus "yököttämään".

    Arvosana: 2,5/5;

    #3 Orange
    Nesteiden suhteen olen aina pitänyt enemmän raikkaista hedelmämauista, kuin tupakka-/kermaisista.Olin jotenkin yllättynyt, että neste oikeasti maistui appelsiinilta, niin monesti tullut vastaan nesteitä, jotka eivät vastaa nimeään (ainakaan itselläni). Nesteessä suhteellisen vahva ja raikas maku ja ainakin itse pidän. Eipä tässä oikeen muuta sanottavaa ole, tykkään ja tulen varmasti jatkossa tilaamaan lisää.

    Arvosana: 4/5

    #4 Pineapple
    Joskus tuli tilattua ecigwizardilta Vermillion Riverin Pineapple Hawaiian (vai olikohan se Hawaiian Pineapple) ja rakastuin makuun heti, mutta melko kalliita nesteitä niin ei tullut tilattua ikinä lisää. Tuli isona yllätyksenä, että @37:n Pineapple maistui omassa suussa melkeinpä identtiseltä ja yhtä hyvältä, odotin halppisnesteen maistuvat kuralta "Premium" nesteen rinnalla. Neste itsessään yllätys yllätys ananaksen makuinen ja todella vahvasti tulee maku ja tuoksu esille, joka ei todellakaan haittaa minua. Puoli pulloa tuli vedettyä melko nopeasti, nyt tuossa vähän säästelen ettei vain heti pääse loppumaan.

    Arvosana: 4,5/5

    #5 Peach
    Viimeisenä vielä huippuluokan maku. En ole tainnut aikaisemmin persikanmakua maistaa, joten piti pistää testiin. Pari viikkoa vielä säästelin ja ihailin pulloa hyllyssä ennen kuin päätin "rankan" opiskeluviikon jälkeen viikonlopun kunniaksi pistää nesteen testiin. Heti tuoksusta pystyi päättelemään, että tulee maistumaan hyvältä ja ensimmäisestä henkäsystä tiesin, että tulen tilaamaan jatkossakin. Mieleen tulee jokin hedelmäkarkki, mutta ei oikeen tule mieleen, että mikä karkki kyseessä tarkalleen. Makeutta juuri sopivasti, alussa maistui vahvemmalta, mutta vähän ajan päästä sitä kai vain tottui siihen. Mausta tuli ensimmäisenä mieleen FinnVapen Swedish Fish, vähän samantyylinen maku. En halua mollata mitenkään edellämainittua nestettä, mutta kyllä tämä @37 vie voiton.

    Arvosana: 4,5/5

    Muuten olisin antanut 5/5 Peachille ja Pineapplelle, mutta sitä ikinä tiedä jos se täydellinen neste oikeasti sattuu vastaan. Aikaisemmin lempinesteeni olevat olleet Wingnutsit ja Moms and Popsit, mutta nyt kyllä löyty uusi merkki minulla ja vielä halvempi sellainen. Kun nesteet alkavat hupenemaan, niin uusia makuja testiin Ebnferrolta.

    P.S. En todellakaan ole expertti nesteiden/höyrystelyn suhteen enkä esitä sellainen olevankaan. Ajattelin vain nesteitä kehua, kun hyviä ja halpoja ovat eikä aikaisempia threadia löytynyt kyseisistä nesteistä. Jos arvostelut mielestänne huonoja niin "Ei jatkoon" -kommenttia vain threadiin niin en enää jatkossa näitä tee . Hyvät keskiviikon jatkot ja viikonlopun odotusta.

     
     
  2. #2
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Älä ainakaan lopeta. Arvostelet kuitenkin monisanaisesti ja selkeästi tuli ilmi myös se minkätyyppisistä mauista pidät ja minkätyyppisistä et. Vaikka sanotaan että maku on vähän kuin pers'reikä - kaikilla on omansa, niin jos lukijan makuaisti liippaa lähelle, saattaa arvostelusi perusteella johtaa siihen että kokeilee jotakin noista. Itse asiassa: joskus itsekin katselin noita nesteitä tuolta mutta en koskaan päätynyt tilaamaan, tämän arvostelun perusteella sekin taitaa muuttua lähiaikoina ;-)
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •