Sivu 4 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 121

Aihe: Finnvapours.net

  1. #61
    Ei saatana mitä touhua taas DD

     
     
  2. #62
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sika Näytä viesti
    Kyllähän tekstin nyt pitää olla suunnilleen suomea.. Antaa ihmisen pyörittää firmaa tyylillään, ei siitä muita tarvitse itkemään viereen kuinka kaikki menee vituilleen, eiköhän tuo jos on käydäkseen käy sitten ilmi ennemmin tai myöhemmin. Asiallisestihan olette myös neuvonneet, miten lakipykälät menee.. not.
    On se saatana kumma, että aikuiset ihmiset ei kestä kritiikkiä. Jos minä perustaisin kaupan, firman tai muun tuotteita/palveluja tarjoavan yrityksen niin haluaisin ehdottomasti asiakkaiden mielipiteitä. Nettisivut ovat yleensä ensimmäinen kohtauspaikka ostajan ja myyjän välillä. Kuka meistä menee työhaastatteluun kuluneissa lenkkareissa ja paskaisessa t-paidassa? Ei kukaan, koska ensivaikutelma on erittäin tärkeä ja sitä on äärettömän vaikea muuttaa. Sama homma nettisivujen kanssa. Niiden tarkoitus on houkutella asiakkaita, eikä karkottaa muualle.

     
     
  3. #63
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    74
    Pari asiallista ''palautetta'' tai ''neuvoa'' olen tässä 4 sivun aikana nähnyt, muuten ihme suunsoittamista siitä kuinka perseestä tämä idea on. Vielä se, että yksi foorumin pamputtajista ilmaisee, että finnvapours nimellään johtaa tietämättömiä harhaan. Ihan oikeesti? Lähennellään jo tyyliä, että olisin loukkaantunut kun finnvape käyttää nimessään ''finn'' vaikka ko. pulju ei ole edes suomessa. Tässä jo menee usko tämän paikan ylläpitäjiin(jään), muutenkin tullaan kasvattamaan virtuaalipeenistä kuka heittää parhaimmat tsoukit sivustojen virheistä. Nyt kannattaa hetki mennä itteensä, ja miettiä omaa käytöstään netissäkin. Kukaanhan teistä tuskin päin naamaa sanoisi finnvapoursin äijälle mitään.

     
     
  4. #64
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Never mind. En jaksa tästä enää kättä vääntää.

     
     
  5. #65
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sika Näytä viesti
    Lähennellään jo tyyliä, että olisin loukkaantunut kun finnvape käyttää nimessään ''finn'' vaikka ko. pulju ei ole edes suomessa.
    Nono, FinnVape on aloittanut ja toiminut ensimmäisen vuotensa Suomessa (iso alkukirjain) ja edelleen nimen takana on täysin suomalaisten (pieni alkukirjain) omistama yhtiö, vaikka onkin rekisteröity Espanjaan

     
     
  6. #66
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328
    Ei kyllä kaupasta löydy mitään, mikä itseä kiinnostaisi tällä hetkellä - samaa olen todennut 99% kohdalla aloittelevista vapokaupoista. Yrittäjyydelle kuitenkin propsit, eipä täällä olisi yhtään Suomalaista vapokauppaa ilman sitä. Ja mitä muistelen, niin on tullut aikojen saatossa katsottua useita alottelevia, tällä hetkellä aika merkittäviä (ja jo kuolleita) suomalaisia vapokauppoja, että vittu mitä paskaa. Suurin osa suomalaisten vapokauppojen nettisaiteista näyttää vieläkin kasalta löysää ripulia, jotka eivät todellakaan herätä luottamusta ensinäkemältä.

    Laskutukseen ja muuhun en ota kantaa, kun ei ole kokemusta. Jos on rahaa ja halua millä mällätä, niin tekee mitä haluaa. Aikahan sen näyttää, miten siinä käy.

    /OT


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  7. #67
    Suomivapours
    Vieras
    Isot kiitokset tilaajille

     
     
  8. #68
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    74
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Nono, FinnVape on aloittanut ja toiminut ensimmäisen vuotensa Suomessa (iso alkukirjain) ja edelleen nimen takana on täysin suomalaisten (pieni alkukirjain) omistama yhtiö, vaikka onkin rekisteröity Espanjaan
    No eihän tuo sitä asiaa muuta, että pulju sijaitsee Espanjassa, olen erittäin pettynyt nimivalintaan. Olisiko vaikka SPANNVAPE parempi? Gosh..

     
     
  9. #69
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sika Näytä viesti
    No eihän tuo sitä asiaa muuta, että pulju sijaitsee Espanjassa, olen erittäin pettynyt nimivalintaan. Olisiko vaikka SPANNVAPE parempi? Gosh..
    Varmaankin vitsailet, eikö niin? Jos kauppaa perustettaessa olisin nähnyt tulevaisuuteen, niin olisin varmaan laittanut pari 7 oikein lottoa vetämään, enkä olisi lähtenyt ollenkaan tähän bisnekseen...
    Niinkuin tuolla aikaisemmin kerroin, FinnVape ei ole koskaan virallinen toiminimi Suomessa, koska se ei kelvannut Kaupparekisterille.
    Aluksi FinnVape-verkkokaupan toimintaa pyöritti Suomen Höyryketukku
    Puolisen vuotta toimimme englantilaisen FinnVape Ltd:n alla vuonna 2012.
    FinnVape on tätä nykyä enää webdomain ja verkkokaupan toiminimi, osakeyhtiö verkkokaupan takana on Costa Vapor S.L. (toimimme Costa del Solilta käsin).
    Taustayhtiön nimi siis on vaihtunut moneen kertaan, kiitos Valviran, mutta verkkokauppa on ja pysyy FinnVape:na.

     
     
  10. #70
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    74
    Vitsailen tai en, lähinnä oli vaan tarkotus rautalangasta vääntää, kuinka naurettavia syytöksiä finnvapours nimestä pitää vääntää. Kyllä nyt täysjärkinen ihminen erottaa finnvapen että finnvapoursin.. rauha ihmiset.

     
     
  11. #71
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Erottaako enään kun ehdotat jollekkin joka harkitsee aloittamista finnvapea? Tämä kaveri menee kotona tietokoneelle ja alkaa pohtimaan "mikä helvetti se oli finnv..." kappas jos sattuu kielenpäälle enskn finmvapours niin ovat kaupat jo menneet sekaisin!

     
     
  12. #72
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sika Näytä viesti
    Vitsailen tai en, lähinnä oli vaan tarkotus rautalangasta vääntää, kuinka naurettavia syytöksiä finnvapours nimestä pitää vääntää. Kyllä nyt täysjärkinen ihminen erottaa finnvapen että finnvapoursin.. rauha ihmiset.
    Kyllä ihmisillä vaan menee noin samankaltaiset nimet sekaisin ja paljonkin. Tälläkin foorumilla näkee aina välillä miten ihmisillä menee vähemmänkin toisiaan muistuttavat kaupannimet sekaisin keskenään ja viestejä välillä väärän kaupan ketjuun. Kun kaupan nimi muistuttaa toista erittäin suosittua kauppaa, tulee siitä väkisinkin sellainen mielikuva että koitetaan ratsastaa toisen nimellä.

    Mitä taas tulee tuohon "ei asialliseen neuvomiseen" niin tuskin sitäkään kukaan vittumaisuuttaan tekee. Jos nyt näkisit että joku koittaa heinähangolla lappaa hiekkaa betonimyllyyn, niin etkö itse sanoisi kaverille että "oletko ajatellut että lapio vois olla kätevämpi?". Jos kauppias haluaa kaiken ottaa syytöksinä ja vittuiluna, niin sille ei voi kukaan mitään ja totta se on, että kaikki saa tehdä asiat omalla tavallaan. Itse näkisin enemmänkin niin että porukka haluaa antaa palautetta auttaakseen eteenpäin.

    Itse ainakin näen että kauppias ei vaan osaa, eikä siinäkään mitään pahaa ole. Tekemällä sitä oikeasti oppii kun vaan pystyy katsomaan kriittisesti omaa työtänsä.

    Toivotan edelleenkin vilpittömästi hyvää jatkoa kauppiaalle, oli päämäärä sitten mikä tahansa.

     
     
  13. #73
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Tässä ketjussa on koetettu aiemmin jo neuvoa kauppiaalle esim. tuotekuvauksien laittaminen muuten kuin google kääntäjällä. Päivällä käväisin katsomassa, ja edelleen ne ovat aika, no, surkuhupaisia. En jaksa uskoa että täällä kukaan pahalla näitä sanoo. Mutta yhteenvetona voisi sanoa että koko tämä ketju on aika surullinen.
    Vaikka kauppiaalla ei rikastuminen ollutkaan tarkoituksenaan, niin eikö kuitenkin olisi mukava jos edes jonkinlaisen palkan työstään saisi?
    Ja ei, tämäkään ei ole vittuilua, ainoastaan palautetta.

     
     
  14. #74
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Erottaa

    Hyva jamo
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  15. #75
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    74
    Itsellä ainakin pysyy hallussa kaupan nimet, oma on tosiaan häpeä jos menee väärästä kaupasta tilaamaan

     
     
  16. #76
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Kaupan nimeen palatakseni on mielestäni uskomaton sattuma että jo sanaan "Finn" on sattunut osumaan kaksi "n" kirjainta kuten jollain nimeltämainitsemattomalla. Toivottavasti kauppias vastasi rehellisesti ja vilpittömästi tämän olevan puhdas sattuma. Ja ollaanpa itse nyt rehellisiä, jos tunnet jo entuudestaan suosituimmat kaupat eli olet höyrytellyt jo pidempään, ei nuo kaksi kaupan nimeä sekaisin mene. Se mitä siinä tapahtuu on juurikin se mitä ketjussa nyt ollaan nähty eli se herättää paljon kysymysmerkkejä ja niihin halutaan vastauksia. Tälläinen käytös kauppiaalta ei mielestäni potentiaalisille asiakkaalle ole korrektia. Kritiikkiä on osattava nöyrästi käyttää hyödyksi eikä piikitellä HELVETIN HUONOLLA suomenkielellä takaisin. Jo tämä mielestäni pilaa sanan Finn kunnian.. Toivotaan että kaikki höyryttelijät muistavat valita oikean kaupan itselleen jossa asioida.

     
     
  17. #77
    Suomivapours
    Vieras
    Huomenta!

    Ettekö te aikuiset ihmiset osaa lopettaa? (Olen ollut sitä mieltä että naiset osaavat valittaa naljailla, mutta on niitä näköjään MIEHISSÄKIN.) Hirveätä jankkausta kauppaosioni. Olen saanut, tilaajia olen saanut ratkoa ongelmia asiakkaitten, ja olen ne korjannut ilosilmässä asiakasta miettien. Esim. Yksi tilaaja tilasi kaksi (2) tilausta, ja siinä oli kolme kertaa samatuote tilattu vaikka minulla oli vain yksi tuote. Huomasin sivuillani, miksi se on antanut tilata monia tuotteita, tuote loppuu hyllystä, niin tulee jollain tapaa näin "kysy saatavuus".Minä otin heti aamulla s. postilla yhteyttä häneen, kysyin asiakkaalta, mitä tehdään, annoin muutamia vaihtoehtoja ei kuulunut hänestä mitään. Mutta sitten iltasella otin uudestaan yhteyttä kun töistä pääsin. Selvitin hänelle, korjaan tilauksen ja teen laskutuksen iltasella automaattisesti jos ei kuulu hänestä mitään. Jos joku nyt miettii mitäs tämä tarkoittaa että lupasin, tavara lähtee heti ja lasku tulee myöhemmin. Tilaus oli vain rahallisesti iso, siksi tuossa tapauksessa lasku lähtee ennen kun tuote. Perjantaina otti yhteyttä, lopuksi perukaupat ei maksa laskua. Enpä ottanut siitäkään asiasta herneitä.

    Täällä foorumilla ihmiset ovat, kireitä ym. En osaa selittää! Ja ettekö te huomaa, sitä teitä on kiva hieman hiillostaa, ja tämä on ihan koettelemus teille...ihan tässä hymyssä suin kirjoittelen tätä, ja sanon vain että olen naureskellut teidän kommentteja täällä Ihmiset älkää olko liian kireitä, ei kun hymyä kasvoille ja ulos lenkille !

    Vielä haluan kiittää minun kirjoitus taidosta, kuka jaksaa sitä täällä mainostaa ym. Elämässä on paljon suurempia ja surullisempia asioita kun tämä äidinkielen taito ja jos jollain on todettu ongelma, se mikä minulla on niin. Jos ei ihmisellä ole mitään kunnioittamista toisia kohtaan. Minä sanon vain henkilökohtaisen asian voi voi.

    Ps. Olen saanut mahtavia muutamia kavereita/ystäviä täältä foorumilta, ketkä ymmärtää minun vaikeudet. NOSTAN TEILLE HATTUA!!!

     
     
  18. #78
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Ei kovin hyvää kuvaa anna kaupasta se, että kauppias myöntää trollaavansa foorumilla.

     
     
  19. #79
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Ei kovin hyvää kuvaa anna kaupasta se, että kauppias myöntää trollaavansa foorumilla.


    Kiitoksia palauteesta!

    Mitäs minä taas olen tehnyt? ootteko te oikeasti tuolaisia? voi hyvvää aikaaa. Minä en ala täällä kravattikaulassa olemaan, että saisitte sellaisen kuvan mitä haluatte? se on Henkilökohtainen asia minkälaista kuvaa saatte. Ei minua hätkäydä ollenkaan Jos teillä ei ole muuta, sanottavaa kuin tuolaista palautetta, niin elkää kirjoittako ystävällisesti pyydän enään tähän kauppaketjuun. Olen jo kuulut teidän mielipiteenne niin montakertaa. Niin eiköhä se ole tullut KAIKKILLE SELVÄKSI???...Kiitos ja kauppias kumartaa ja Kiittelee teitä höpönassuja

     
     
  20. #80
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Ootko nytten varmasti suomalainen kaveri? Teksti on kuin suoraan google kääntäjällä. Tämä siis sanajärjestyksestä huomioiden.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •