Sivu 3 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 121

Aihe: Finnvapours.net

  1. #41
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Oletko harkinnut ottavasi omia tuotekuvia vai aiotko todella käyttää muiden kauppojen (fasttech) kuvia tuotesivuilla?

     
     
  2. #42
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kropo Näytä viesti
    Suositten tekemään sivut myös niin että niitä voi mobiililaitteilla surffata koska nykyiset eivät todellakaan ole puhelinystävälliset, aika iso prosentti nykyisin käyttää mobiilia kuitenkin.

    Ps. Ensimmäiset tekstit sivulla ei houkuta sijoittamaan rahaa ollenkaan ja sanamuodot sivuilla ovat kyllä sellaisia että morjens. "Pitäisi toimia" jne. Ei hyvä.
    Kiitoksia palautteesta!

    Ensimmäiseksi noista mobiiliversio sivuista, minulle tuli ne automaattisesti netti sivupaketin yhteydessä. Ja enkä näköjään voi "editoida" sen enempää kun vaihtamalla mobiili pohjia. Omituista mutta totta, tai en ole kyllä löytänyt muita mobiili sivujen muokkaus ominaisuutta.

    Oletko huomannut, että olen kaikista asioista ilmoittanut rehellisesti. Kuten tuostakin asiassa ilmoittanut että jos ongelmia tulee niin, ilmoittakaa heti siitä minulle niin korjaan asian. Ja itse olen kyllä testannut ja saanut toimivan tilauksen automattiviestit ym. Perille. Ja tarkoituksena tuo teksti oli että jos jollain muilla alustoilla tulee ongelmia niin, ratkaistaan asia kun otatte yhteyttä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Bec Pro on valmistettu korkealuokkaisesta 304 ruostumattomasta teräksestä ja on sekä 510 & Ego kierreliitokset. Se käyttää Smok oma suunniteltu piirisarja saada tehoalue 3V - 12V ja teho vaihtelevat 6W - 50W ja voidaan käyttää lieriösumuttimet ottaa resistenssin välillä 0.2ohm - 9.9ohm.
    Käyttämällä BEC 1,0-sovellus Android- tai iPhone se mahdollista seurata tilastoja kuten, lähtöjännite, akun taso, setup vastuksen, höyrytelyn tottumukset. Smok jatkuvasti kehitettävä sovellus antaa enemmän toimintoja ja ominaisuuksia.
    Yksinkertainen käyttää puhelimen voi säätää lähtöjännitteen / teho ja jopa laittaa laite "mekaaniseksi" "-tilaan.

    Jos verkkokaupassa lukee jotain tällaista, en välttämättä lähtisi ihan heti tilaamaan. Kannattaa ainakin tekstit laittaa kuntoon, ettei näytä miltään kiinalaiselta huijas sivustolta.
    Kiitoksia palautteesta!
    Juuri viime yönä sivujani päivittelin, ja korjasin tuon tuotteen kuvauksen "ongelman" käy katsomassa joko on parempi
    Ja olen sivuillani ilmoittanut että teen yksinään sivustoa, ja että teen tämän sivuston rinnalla, vuorotyötä siksi asiat etenee etanan vauhdilla. Korjailen ja hieno säätöä tulee kun kerkiän ajatuksien kanssa mietiskellä. Ja kiitän tässä samalla yhtä henkilöä, en kerro hänen nimeä se tietää varmaan mistä on kyse, kiitokset vielä kerran kun annoit vinkkiä. Ja jos näet tämän tekstini käyhän katsomassa onko parempaan suuntaan menossa ja laita yv.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Oletko harkinnut ottavasi omia tuotekuvia vai aiotko todella käyttää muiden kauppojen (fasttech) kuvia tuotesivuilla?
    Kiitoksia palautteesta!

    En tällä hetkellä ajatellut, ottaa tuotteista kunnollisia tuotekuvia itse. Ja mistä pääsit antamaan palautetta, niin nuo tuotteet FT. Oli minun ensimmäiset tilaukseni tuotteet, ihan testin perusteella. Ja ihan silleen "heittona" kuvista puheen ollen, ne on todella huonot minunkin mielestäni. En ole vielä parempia kuvia kerinä etsimään, nekin tulee varmaankin tässä lähiaikoina korjattuakin.

     
     
  3. #43
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Kuten todettu, kannattaa korjailla nuo nettisivut mahdollisimman pian. Aika paljon yhdyssanavirheitä, jotka eivät vakuuta. Ilmeisesti tuotteet on tismalleen samoja kuin Fasttechilla. Esim Kayfun Quartz Tank Kitin SKU on tismalleen sama kuin FT:llä. Onhan tuolla vastapainoksi ihan huumoriakin, parhaat lauseet koottu alle.

    "...kun teen vuorotyötä niin paketit lähtevät heti kun kerkeän viemään ne postiin"
    "...sivustoni voi laajentua käyttäjien määräistä riippuen! Tai sitten ei"
    "...Todennäköisesti huomenna (ke) sivulle tulee everyday laskutussysteemit
    " - En tiennytkään että huomenna on keskiviikko

    EDIT: Olenko ainoa, joka löytää yhtäläisyyksiä venemieheen?

     
     
  4. #44
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    74
    No johan täytyy kaikkien viilata pilkkua, tuskin täällä on hirveän montaa äidinkielen professoria foorumilla. Kyllähän tekstin nyt pitää olla suunnilleen suomea.. Antaa ihmisen pyörittää firmaa tyylillään, ei siitä muita tarvitse itkemään viereen kuinka kaikki menee vituilleen, eiköhän tuo jos on käydäkseen käy sitten ilmi ennemmin tai myöhemmin. Asiallisestihan olette myös neuvonneet, miten lakipykälät menee.. not.

    Ainiin, onhan mullakin aika hassu lausahdus tässä;
    ''Paljon tullut asiaa edellisissä postauksissa. Kaikki me olemme höyryttelijöitä. Ja kaikki toivomme alan kaupoille menestystä. Vilpittömästi. Tämä on myös hyvin ystävällinen foorumi uusille jäsenille ja projekteille.''

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Ensivaikutelma on tärkeä.

     
     
  6. #46
    No noille kielioppivirheille on syy, joka on kerrottu ketjussa, ja eiköhän kauppias löydä vaikka jonkun kaverinsa oikolukemaan sivuja.

    Muistetaan että kyllä täällä moni on tilannut tavaraa sivustoilta, jotka on google translate -suomea.

     
     
  7. #47
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sika Näytä viesti
    No johan täytyy kaikkien viilata pilkkua, tuskin täällä on hirveän montaa äidinkielen professoria foorumilla. Kyllähän tekstin nyt pitää olla suunnilleen suomea.. Antaa ihmisen pyörittää firmaa tyylillään, ei siitä muita tarvitse itkemään viereen kuinka kaikki menee vituilleen, eiköhän tuo jos on käydäkseen käy sitten ilmi ennemmin tai myöhemmin. Asiallisestihan olette myös neuvonneet, miten lakipykälät menee.. not.

    Ainiin, onhan mullakin aika hassu lausahdus tässä;
    ''Paljon tullut asiaa edellisissä postauksissa. Kaikki me olemme höyryttelijöitä. Ja kaikki toivomme alan kaupoille menestystä. Vilpittömästi. Tämä on myös hyvin ystävällinen foorumi uusille jäsenille ja projekteille.''
    Terve sika

    Kiitoksia palautteestasi, tämä palaute juotekin lämmitti minua, ensimmäinen palaute Kun se sai minut hymyilemään siksipä haluaisin sinulle antaa palkkion, en täällä sitä halua sanoa, kun jos leimataan sitten mainostamiseksi niin parempi kun otat yv:llä minuun yhteyttä, taikka minun sähköpostiin admin@finnvapours.net niin esitän sinulle siellä sitten mitä olisin valmis lähettämään sinulle .

     
     
  8. #48
    Lainaus Alkuperäinen postaaja phage4i Näytä viesti
    En ihmettelis jos isoilla ansioilla nimeään kerännyt,suuri Suomeenki vahvasti kytkeytyvä sähkötupakkakauppa Finnvape vetäis hernettä nenukkiin tuosta paria kirjainta vaille käytetystä lähes identtisestä kaupan nimestä..

    Lakiahan siinä ei varmasti rikota, mut onko tarkoituksenakin saada edes pari aloittelijaa sekoittamaan nämä kaupat keskenään,ja sitä kautta yrittää napsia pari potentiaalista asiakasta?

    Toivotan onnea yritykselle!
    Onnittelut hienosta nimivalinnasta. (kauppiaitten ei pitäisi kirjoitella toisten kauppojen ketjuihin, mutta melkein erehdyin luulemaan tämän olevan oman kauppani ketju )

     
     
  9. #49
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Onnittelut hienosta nimivalinnasta. (kauppiaitten ei pitäisi kirjoitella toisten kauppojen ketjuihin, mutta melkein erehdyin luulemaan tämän olevan oman kauppani ketju )
    Terve finnvape

    Kiitoksia onnitteluista, ja suotakoon nyt kun kirjoitit tänne enpä minä niin tiukkis ole , kivahan se on kun tullaan tervehtimään.

    Finnvape/finnvapours. Hmmm kyllä aika läheltä liipaisee, mutta ei kumminkaan, ja todellakin ei minulla tullut mieleenkään että näin läheltä menee tämä sivuston nimi toista todella isompaa sivustoa, ollaan sitten vaikka veljeksiä . Mutta kiitos vielä kerran onnitteluista.

     
     
  10. #50
    Myös Liberty-Lights tai Fasttech.fi voisivat toimia hyvin. Jälkimmäinen vaihtoehto olisi kätevä siinäkin mielessä, ettei tuotekuvista tarvitsisi editoida firman logoa pois

     
     
  11. #51
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Samankaltaisen yrityksen nimeä ei pysty rekisteröimään jos toimii samalla alalla. Yhtenä esimerkkinä PRH antaa yrityksen nimet "LP-Rakennuttaja" ja "LP-Rakentaja". Liian helposti sekoittaa toisiinsa.

    Ongelmaksi tässä tulee se, että FinnVapea ei ole rekisteröity yrityksenä suomeen ja FinnVapours ei ole yritys ollenkaan.

    Jos FinnVapours haluaisi hyvässä hengessä pelata, vaihtaisi se "yrityksen" nimeä ennen kuin toimintaa liian isosti aloitetaan. Mä oon itse kuitenkin vahvasti sitä mieltä, että tässä yritetään kusta tietämätöntä kuluttajaa silmään tekemällä näin samankaltainen "yritys"...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVapours Näytä viesti
    ja todellakin ei minulla tullut mieleenkään että näin läheltä menee tämä sivuston nimi toista todella isompaa sivustoa
    Olet ollut foorumilla kohta kaksi vuotta etkä tiennyt että olemassa on firma nimeltä FinnVape? Ei ole kahden vuoden aikana osunut silmään tuo mainosbanneri?

     
     
  12. #52
    Kyllä jossain Valvirassa, jossain toimistolokerossa, istuu vieläkin se sama, nyt jo pahasti katkeroitunut virkamies, jolta pääsi Finnvapen kauppias perheineen ja bisneksineen kynimättöminä espanjan lämpöön.

    Ja hän löytää finnvapours sivuston ihan pian... sitten kun kysytään: "oletko ollut tekemisissä Costa Vapor nimisen yrityksen omistajan kanssa", rehellinen vastaus on "kyllä". "Missä asioissa ?" "No, kaupan nimiasioista juteltiin".

     
     
  13. #53
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Samankaltaisen yrityksen nimeä ei pysty rekisteröimään jos toimii samalla alalla. Yhtenä esimerkkinä PRH antaa yrityksen nimet "LP-Rakennuttaja" ja "LP-Rakentaja". Liian helposti sekoittaa toisiinsa.

    Ongelmaksi tässä tulee se, että FinnVapea ei ole rekisteröity yrityksenä suomeen ja FinnVapours ei ole yritys ollenkaan.

    Jos FinnVapours haluaisi hyvässä hengessä pelata, vaihtaisi se "yrityksen" nimeä ennen kuin toimintaa liian isosti aloitetaan. Mä oon itse kuitenkin vahvasti sitä mieltä, että tässä yritetään kusta tietämätöntä kuluttajaa silmään tekemällä näin samankaltainen "yritys"...



    Olet ollut foorumilla kohta kaksi vuotta etkä tiennyt että olemassa on firma nimeltä FinnVape? Ei ole kahden vuoden aikana osunut silmään tuo mainosbanneri?


    Tuota nyt on pakko kysyä, minkälaisena te pidätte minua? en ole paljon puhuttu (venemies) en omista venettä, enkä tunne sellaista henkilöä kuin venemies?

    Minä tiedän finnvapen, olen asiakana kyseisessä firmassa, ja olen finnvapelle minun yhtä DIY valmistamaani nestettä, kaupitellut siihen aikaan pidin finnvapeen yhteyttä aika monta kertaa? Muistatko finnvape tuosta DIY aineestani?

    Minä en ole nyt ollut pitkään aikaan finnvapella tilaillut taikka pitänyt yhteyttä, ja silloin kun minä rupesin vääntämään minun sivuilleni nimeä, niin en silloin muistanut ollenkaan kyseistä verkkosivuja (finnvape).

    Ja minä kysyn nyt finnvape (toivottavasti olet paikalla ja näet tämän), että haluatko, lopetan tämän sivuston ? Kun se taitaa olla helpoin ja halvin ratkaisu siihen, koska domain maksaa. Jos rupeaisin vaihtamaan domain nimeä sen takia kun sattui niin läheltä verkko nimeä. Ja nyt kun vastaat finnvape ja suoraan rehdisti niin minä teen sitten oikean ratkaisun. Ja sinä ktdd tule käymään, ihan kylässä kun näköjään sijainti on sama kun minulla.

    Minun mielestäni tässä ei ole rikottu mitään lakeja, kerta sain, domainin se oli vapaa. Ja minulla ei ole TODELLAKAAN aikomusta pyydystää asiakkaita itselleni kun näin samanlaiset sivut nimet sattuikin. Minulle ei haittaa ollenkaan jos ei tuotteita kukaan osta, on minulla sitten itselleni käyttää on niin tiukassa vääntely kääntely tästä minun sivuista ja sen sisällöstä. Taidan olla kohta etukärjessä kauppa osiossa niin vielä, minua ihan huvittaa sellainen asia kun, vaikka tulee näitä palautteita siltä huolimatta minun sivuille virtaa käyttäjiä tämän sivuston kautta on se jännä juttu. Ja mistäkö tiedän, jos kuka ei tiedä miten voi seurata niin ei minun ongelma ole.

    EDIT: sivuiltani kerämää tietoa käviä määristä:

    1. e-savuke.com käviöitä 332 66%

     
     
  14. #54
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    .net verkkotunnuksen saa alta kympillä, eikai toiminta nyt voi siihen tyssätä? :O Ei täällä kukaan keljuile huvikseen, vaan mielestäni ihan oikeista asioista, jotka tarttis saada kuntoon. Kuka tahansa voi ostaa vapaan domainin, mutta liiketoimintaa ei voi tehdä erehdyttävästi samalla nimellä, kuin joku toinen jo samassa toimialassa.

    Olisiko tuolla laskuttamisella mahdollisuus tehdä hieman extraa jollain muulla tapaa kuin vajaan tuotekategorian verkkokaupalla? Miten olisi vaikka räätälöidyt aloituspaketit aloittelijoille kattavan suomenkielisen ohjekirjan ja vaikka ohjevideon kanssa? Siis täysin kohdennetut tuotepaketit, vähän kuin konsultaationa. Tavannut monia asiakkaita, jotka olisi valmiita tuosta maksamaan. Tai jos suunnitelmana on nimenomaan kasvattaa verkkokauppaideaa, niin mites PayPal? Sillä kun voit vastaanottaa maksuja ihan yksityistililläkin, kunhan olet verifioinut itsesi paypallille muutamalla dokumentilla. Paypal luo turvaa asiakkaan näkökulmasta, kun 100% refund mahdollisuus on aina.
    Viimeksi muokannut esmoke; 19.01.15 kello 03:22.

     
     
  15. #55
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    .net verkkotunnuksen saa alta kympillä, eikai toiminta nyt voi siihen tyssätä? :O Ei täällä kukaan keljuile huvikseen, vaan mielestäni ihan oikeista asioista, jotka tarttis saada kuntoon. Kuka tahansa voi ostaa vapaan domainin, mutta liiketoimintaa ei voi tehdä yrehdyttävästi samalla nimellä, kuin joku toinen jo samassa toimialassa.

    Olisiko tuolla laskuttamisella mahdollisuus tehdä hieman extraa jollain muulla tapaa kuin vajaan tuotekategorian verkkokaupalla? Miten olisi vaikka räätälöidyt aloituspaketit aloittelijoille kattavan suomenkielisen ohjekirjan ja vaikka ohjevideon kanssa? Siis täysin kohdennetut tuotepaketit, vähän kuin konsultaationa. Tavannut monia asiakkaita, jotka olisi valmiita tuosta maksamaan. Tai jos suunnitelmana on nimenomaan kasvattaa verkkokauppaideaa, niin mites PayPal? Sillä kun voit vastaanottaa maksuja ihan yksityistililläkin, kunhan olet verifioinut itsesi paypallille muutamalla dokumentilla. Paypal luo turvaa asiakkaan näkökulmasta, kun 100% refund mahdollisuus on aina.

    Kiitoksia palautteesta!

    Huomautan tuosta "yhredyttävästä" samalla nimellä, niin kuin kirjoitit. Enpä ole moista kuulutkaan, että jos tarkoitit tuolla "yhredyttävästä" samankaltaisesta sivun nimellä ei saa tehdä liiketoimintaa? Olen monia sivuja nähnyt, mitkä ovat melkein saman nimen kaltaisia kun tämä (minun) tapaus. Ja mitähän mahdat tarkoittaa tuolla tuotepaketti systeemillä? odeal on laskuttaja, sivustoni tarjoaja on ihan eri kun odeal. Ja minä voin maksuttaa odeal kautta ihan vaikka, henkilöä kuka tarvitseisi "ajokuskia" Helsinkiin...niin näpyttelen tiedot ja lasku tulee kuka tilasi kuskin. Eli mistä te tiedätte mitä muuta tuolla odeal oy:llä teen? Minähän voinut käyttää vuosia tätä ja laskutellut.
    Viimeksi muokannut Suomivapours; 19.01.15 kello 03:32.

     
     
  16. #56
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Etpä taida saada laskuttaa kyytiläistä, jos ei satu käytössä olemaan museokilvissä oleva auto Sen verran olin väärässä, että Suomeen ei olekaan rekisteröity toiminimenä Finnvap*, joten tuon suhteen ei ole ongelmaa, muuta kuin korkeintaan itse yhteisöllä.

     
     
  17. #57
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Etpä taida saada laskuttaa kyytiläistä, jos ei satu käytössä olemaan museokilvissä oleva auto Sen verran olin väärässä, että Suomeen ei olekaan rekisteröity toiminimenä Finnvap*, joten tuon suhteen ei ole ongelmaa, muuta kuin korkeintaan itse yhteisöllä.

    Näitä sattuu, no broblemos. Niin tuo olikin esimerkki kuskina oleminen

     
     
  18. #58
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Suomeen ei olekaan rekisteröity toiminimenä Finnvap*, joten tuon suhteen ei ole ongelmaa, muuta kuin korkeintaan itse yhteisöllä.
    Finnvape ei kelvannut Suomen Kaupparekisterille, sillä Suomessa oli sekä ruotsinkielisten aseharrastajien yhdistys että ravintolatoimintaa pyörittävä firma, joiden nimeen sisältyi sana VAPE. Kummankaan toimiala ei ollut lähelläkään verkkokaupustelua, mutta siltikään eivät FINNVAPEa hyväksyneet.

    Toiminimen rekisteröinti on ihan eri juttu kuin domainin rekisteröinti

     
     
  19. #59
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Miten joku kauppias voi alkaa kinaamaan mahdollisten asiakkaitten kanssa aivan kaikesta? Eikö asiakas ole aina oikeassa? Jos kävelen prismaan ja siellä on hyllyt päi persiitä ja kirjotusvirheitä hintalapuissa, koen auttavani yrittäjää kertomalla mitä voisi tehdä toisin. Ei tällöin prisman kauppias minulle ala rääpimään päätään, kiittää ystävällisesti palautteesta ja tekee asioiden eteen jotain, tai poistuu toimistoonsa kiroilemaan miten ihmiset on perseestä. Hyvä kun kerrot rehellisesti syitä esille otettuihin asioihin, mutta älä v*ttuile palautetta antaville, vaikka antaisivat miten ilkikurisesti palautteen. Esmokea kannattaa kuunnella, takana on kumminki yks tämän valtion rajojen sisällä pyörineistä isoista alan yrityksistä. Hommat meni persiilleen eikä Teemu varmaa hirvee mielellää kattois vierestä miten joku muu tekee samat virheet. Apua kaikko vain tarjoavat täällä. Eri alojen ammattilaiset tarjoavat ilmaiset vinkit, hyödynnänne!

     
     
  20. #60
    Höyrypää Divi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    484
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVapours Näytä viesti
    Huomautan tuosta "yhredyttävästä" samalla nimellä, niin kuin kirjoitit.
    Ja jos oma teksti on tuollaista siansaksaa kuin on, niin älä nyt yhden kirjaimen kokoisesta kirjoitusvirheestä ala päätä aukomaan henkilölle joka sua yrittää auttaa, teet itestäs vaan pellen..
    Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
    Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
    Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!


     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •