Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 121

Aihe: Finnvapours.net

  1. #21
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Hieno homma. Tämä selvittikin asian omalta osaltani.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  2. #22
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Oikeastaan se on sama miten asian itse näet, vastuussa olet kuitenkin siitä että tavara saapuu perille ehjänä. Jos posti rikkoo tai hukkaa jotain, on se sinun vastuulla selvittää postin kanssa korvaavatko ne sinulle. Kaikissa postin lähetysmuodoissa on omat ehtonsa miten korvataan ja mitä.

    Pakko kyllä myös neuvoa sen verran, että tuo laskutussysteemi on varmasti hankalin ja kallein mitä on olemassa. Hommaa tilitoimisto ja käy ottamassa sieltä tunti konsultointia miten saat hoidettua tuon homman miljoona kertaa helpommin ja vähemmillä kustannuksilla. Laskun voit kirjoittaa itse ilman mitään tuollaisia laskutuspalveluita ja vaiva on sama kuin laittaa lasku tuon palvelun kautta.
    Voi hyvänen aika, minusta tuntuu minusta tehdään jokunlainen syyllinen? Ihan minä tämän sivuston olen perustanut juuri teitä varten höyryttelijöille. Minulla saattaa nämä sana muodot olla hieman väärin ilmaistuja. Tarkoitus tuolla en ota vastuutta postinkuljetuksesta on siinä en ota kokovastuutta siis maksumieheksi. Tietenkin otan postiin jos niiltä on jotain mennyt väärin...parempi olla hiljaa, ja antakaa tämän minun kauppa sivuston olla! Oli väärä valinta tulla tänne sivuille tuomaan tätä sivustoa. Hirveen kannustavaa palautetta ei juuri ole. Latistuu tämäkin homma kokonaan kiitoksia kaikille!.

     
     
  3. #23
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Mä en kyllä ymmärrä miten tästä voi saada kannattavaa toimintaa muutenkuin maksumuikkareilla Koska joudut kuitenkin maksamaan sisäänostotuotteista alvin, mutta Odeal tilittää myynnistä vain verottoman osan ja siitäkin ottaa vielä 6% pois ja sitten loppusummasta maksat vielä verokorttisi mukaisesti verot, vakutuukset ja eläkkeet.

    Oletko sä vielä saanut palkanmaksua tuolta Odealilta? Ei ole tarkoitus mitenkään kettuilla tai mitään, vaan kai tosiaan ymmärrät, kuinka pieni osa sulle palautuu käteen tuotteen myynnistä?

    Esim. 92.00 euron Smok BEC PRO:sta Odeal tilittää 44.00 euroa kevyellä 15% verokortilla

     
     
  4. #24
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    En kyllä huolehtis mistään pakettien hukkumisista,koska itse en itse näe yhtään potentiaalista asiakasta tälle verkkokaupalle.

    Hinnatkin on niin huikeat,että en keksi millään,kuka täältä jotain ostaisi. Sivujen ulkonäkö,tuotteiden hinnat,sivun vasemmassa kulmassa, Uutiset-osiossa on hirveät selitykset miksi ja kuinka. On vaan niin epäilyttävät sivut,että kyllä tuossa alkaa hiuksiaan haromaan.

    Tämä on siis vain minun mielipide.

     
     
  5. #25
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Hieno homma. Tämä selvittikin asian omalta osaltani.
    Vielä halusin sinulle ihan lähettää, ruudunkauppauksen. Kävin testimielessä tilamassa tuotteen sivuilta ja testasin, miten automaattinen vastauksessa lukee ja tässä on liitteenä vielä

    Näin lukee automaatisessa tilauksen vastauksessa.jpg

     
     
  6. #26
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Mä en kyllä ymmärrä miten tästä voi saada kannattavaa toimintaa muutenkuin maksumuikkareilla Koska joudut kuitenkin maksamaan sisäänostotuotteista alvin, mutta Odeal tilittää myynnistä vain verottoman osan ja siitäkin ottaa vielä 6% pois ja sitten loppusummasta maksat vielä verokorttisi mukaisesti verot, vakutuukset ja eläkkeet.

    Oletko sä vielä saanut palkanmaksua tuolta Odealilta? Ei ole tarkoitus mitenkään kettuilla tai mitään, vaan kai tosiaan ymmärrät, kuinka pieni osa sulle palautuu käteen tuotteen myynnistä?

    Esim. 92.00 euron Smok BEC PRO:sta Odeal tilittää 44.00 euroa kevyellä 15% verokortilla
    Vielä vastaan sinulle, kyllä minä tajuan kyllä. Minulla en tällä ole aikomustakaan rikastua, tämä nyt on vain tällainen pieni sivu bisnes, minulla on toinen työ, millä minä elän. Ja tiedän kyllä isoilla prossuillahan odeal ottaa. Sinulle taisi käydä köpelösti? Kuulu olen...ja enkä minäkään tätä kettuluina sanonut. Harmilista mutta totta! Kun ei bisnekset toimi. Minulla ei ole konkurssin pelkoa tässä, minun on helppo lopettaa tämä touhu jos siltä rupea näyttämään

     
     
  7. #27
    Pitäisikö nauraa vai itkeä...


    Laitteena toimii Vamo v5 + Rocket v1.

     
     
  8. #28
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sikarimies1 Näytä viesti
    Pitäisikö nauraa vai itkeä...
    Itketään yhdessä

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    208
    Jollakin tapaa jopa kadehdin, että joillakin on kyky olla asettamatta rimaa liian korkealla, tai yleensäkään korkealle, toteuttaessaan erinäisiä projekteja. Onnea ja menestystä kaupalle.

     
     
  10. #30
    Luulin ensin trolliksi, mutta kyllähän tuollaiset sivut oikeasti on olemassa. Yrittäjän vinkkinä: Lopeta heti. Laskutuspalvelun avulla postimyynnin pyörittäminen on mahdotonta. Suosittelisin, että jos haluat yrittäjäksi, niin käy vaikka joku työväenopiston kurssi, jossa perehdytään kuluttajansuojaan, katteisiin, riskeihin yms. Jos tällä taktiikalla jatkat, rahasi loppuu todella nopeasti ja vaarana on jopa käräjäoikeus, kun tyytymätön asiakas alkaa perätä (Suomessa varsin laajoja) oikeuksiaan. Lisäksi voisin tässä kirjoittaa palautuksista, luottotappioista, nouttamattomista paketeista yms yms, mutta enpä jaksa. Tulet karvaasti huomaamaan asian erittäin nopeasti.
    PS: Ilmeisesti et edes tarkista ostajan luottotietoja, vaikka myyt laskulla? Ja lähetät tavarat, ennenkuin lasku on maksettu? Se on todella nopea tuhon tie jo yksinään.
    Viimeksi muokannut wajokine; 17.01.15 kello 15:16.

     
     
  11. #31
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVapours Näytä viesti
    Millä tavoin hankalin ja kallein? Kyllä se on vain, melko helppoa tehdä lasku näpyttelee tiedot ja painaa nappia, odeal hoitaa loput. Ja tuo kallein? Kelle se on kallista? Myyjälle vai asiakkaalle? Asiakkaalle ei muita kulujalle kun ostohinta, mutta jos asiakas ei maksa niin odeal laittaa muistutuslaskun jos silloinkaan ei maksa niin toimitaan niin kuin muissakin laskuissa.
    Kyllä tuo hankalampaa on tuon odealin kautta toimia, kuin itse kirjoittaa lasku ja pitää exelissä kirjanpitoa ostoista ja myynneistä. Jos sulla palaa rahaa sivukuluihin ja turhiin veroihin rahaa on se sulle kalliimpaa, joudut ottamaan huomattavasti enemmän katetta, joten kalliimpaa se on siis sekä asiakkaalle että sinulle.

    Ongelma on lähinnä siinä että odealin kautta on pakko lisätä alv tuotteen hintaan, eikä siinä ole mitään järkeä. Jos myisit suoraan yksityishenkilönä saisit myydä (muistaakseni?) 8500€ asti ilman tuota 24% veroa. Alvin vähentämisen jälkeen sinulle tilitettävästä osuudesta vähennetään vielä palkan sivukulut, jolloin siitä lähtee kolmannes pois. Lopuksi otetaan vielä pois verokortin mukainen veroprosentti. Saisit jätettyä nuo melkein kaikki maksut pois paremmalla suunnittelulla täysin laillisesti ja verottajan vaatimalla tavalla. Ei siitä kukaan hyödy mitään että maksat alvit kahteen kertaan ja palkan sivukulut turhaan, vaikka niitä ei sun tarviis pienimuotoisessa toiminnassa maksaa ollenkaan.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVapours Näytä viesti
    Voi hyvänen aika, minusta tuntuu minusta tehdään jokunlainen syyllinen? Ihan minä tämän sivuston olen perustanut juuri teitä varten höyryttelijöille. Minulla saattaa nämä sana muodot olla hieman väärin ilmaistuja. Tarkoitus tuolla en ota vastuutta postinkuljetuksesta on siinä en ota kokovastuutta siis maksumieheksi. Tietenkin otan postiin jos niiltä on jotain mennyt väärin...parempi olla hiljaa, ja antakaa tämän minun kauppa sivuston olla! Oli väärä valinta tulla tänne sivuille tuomaan tätä sivustoa. Hirveen kannustavaa palautetta ei juuri ole. Latistuu tämäkin homma kokonaan kiitoksia kaikille!.
    Miten tuo "en ota kokovastuuta maksumieheksi" nyt sitten pitäisi ymmärtää?

    Palautteen on kyllä tarkoitus olla pelkästään rakentavaa ja eteenpäin auttavaa. Lopuksi vielä, katso peiliin, turha siitä on asiakkaille alkaa niuhottamaan jos ne kertoo mielipiteensä ja se ei miellytä. Onnea kuitenkin jatkoon.

     
     
  12. #32
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672
    Samaten kannattaa varautua luottotappioihin jos hoidat laskuttamalla yksityisiä...

     
     
  13. #33
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    En ihmettelis jos isoilla ansioilla nimeään kerännyt,suuri Suomeenki vahvasti kytkeytyvä sähkötupakkakauppa Finnvape vetäis hernettä nenukkiin tuosta paria kirjainta vaille käytetystä lähes identtisestä kaupan nimestä..

    Lakiahan siinä ei varmasti rikota, mut onko tarkoituksenakin saada edes pari aloittelijaa sekoittamaan nämä kaupat keskenään,ja sitä kautta yrittää napsia pari potentiaalista asiakasta?

    Toivotan onnea yritykselle!
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  14. #34
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Mä en kyllä ymmärrä miten tästä voi saada kannattavaa toimintaa muutenkuin maksumuikkareilla Koska joudut kuitenkin maksamaan sisäänostotuotteista alvin, mutta Odeal tilittää myynnistä vain verottoman osan ja siitäkin ottaa vielä 6% pois ja sitten loppusummasta maksat vielä verokorttisi mukaisesti verot, vakutuukset ja eläkkeet.

    Oletko sä vielä saanut palkanmaksua tuolta Odealilta? Ei ole tarkoitus mitenkään kettuilla tai mitään, vaan kai tosiaan ymmärrät, kuinka pieni osa sulle palautuu käteen tuotteen myynnistä?

    Esim. 92.00 euron Smok BEC PRO:sta Odeal tilittää 44.00 euroa kevyellä 15% verokortilla
    Lue tarkkaan nämä esmoken järkiargumentit. Jos vielä tosiaan olet toisessa työssä, niin tähän harrastukseen käytettävä veroprosenttisi ei ole lähelläkään 15 %. Tämä rakennelmasi on yksinkertaisesti mahdoton!

     
     
  15. #35
    Paljon tullut asiaa edellisissä postauksissa. Kaikki me olemme höyryttelijöitä. Ja kaikki toivomme alan kaupoille menestystä. Vilpittömästi. Tämä on myös hyvin ystävällinen foorumi uusille jäsenille ja projekteille.

    Aiemmat kommentit, joihin yhdyn itsekin, kannattaa yrittäjän katsoa tältä näkökulmalta, eikä ottaa henkilökohtaisesti.

     
     
  16. #36
    Suomivapours
    Vieras
    Ihan hyviä neuvoja tullut otan ne vastaan kyllä, mutta olen aika sanaton, mitä teille pystyy vielä sanomaan kun joku nokkela aina kerkeää sen vääntää minua kohti älkää minusta välittäkö minä otan vastuun omasta teoistani rahoistani ym. Ja huolehdin että jos nyt joku asiakas löytyy, niin paketti tulee varmasti perille. Elämässä on todellakin koeteltava kaikkia, vanhempana sitten harmittaa kun en kokeillut jne...


    Lainaus Alkuperäinen postaaja phage4i Näytä viesti
    mut onko tarkoituksenakin saada edes pari aloittelijaa sekoittamaan nämä kaupat keskenään,ja sitä kautta yrittää napsia pari potentiaalista asiakasta?

    Toivotan onnea yritykselle!
    Hehe, eii ole tarkoitus sekoitella kaupan nimiä että hyötyisin sen takia tämä nimi tuli ihan, kun alkuvaiheessa rupesin ideoimaan edes sivuista...jostain syystä sitten sivujen nimeksi tuli tämä finnvapours.net kun halusin jotain suomalaista ja höyryttelyyn liittyvää nimikeen. Todellakin tuli tämä nimi kun rupesin vääntämään nimiä paperille .

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Ongelma on lähinnä siinä että odealin kautta on pakko lisätä alv tuotteen hintaan, eikä siinä ole mitään järkeä. Jos myisit suoraan yksityishenkilönä saisit myydä (muistaakseni?) 8500€ asti ilman tuota 24% veroa. Alvin vähentämisen jälkeen sinulle tilitettävästä osuudesta vähennetään vielä palkan sivukulut, jolloin siitä lähtee kolmannes pois. Lopuksi otetaan vielä pois verokortin mukainen veroprosentti. Saisit jätettyä nuo melkein kaikki maksut pois paremmalla suunnittelulla täysin laillisesti ja verottajan vaatimalla tavalla. Ei siitä kukaan hyödy mitään että maksat alvit kahteen kertaan ja palkan sivukulut turhaan, vaikka niitä ei sun tarviis pienimuotoisessa toiminnassa maksaa ollenkaan.
    Miten tuo "en ota kokovastuuta maksumieheksi" nyt sitten pitäisi ymmärtää?
    Sen verran paljastan, että minä en ole maksanut kokosummaa mitä tavallinen tallaaja joutuu maksamaan tuotteesta, elikkä nuo tuotteet mitkä on hyllyssä, niistä en ole täyttä hintoja maksanut. Olen tehnyt sopimuksia sopimuksien perään. Se siitä en paljasta enempää. Ja huomaatko minun hinnoissa ylihinnoittelua? Otettaan vaikka tuosta mom and pops vapor tiivisteistä malli. Otan yhden kaupan tai en sano sen kaupan nimee mikä pyytää mom and pop 10ml tiivareista olikohan se peräti 3,60€? ja minulla tiivari maksaa 15ml. sen 5€. Minusta se ei ole paljoa ylihinnoittelua, otettaan toinen kauppa en sano sen nimeä enkä valmistajan tiivarin nimeä...se ottaa saman verran kun minäkin 15ml. 5€.

     
     
  17. #37
    Siis onko tämä vaan joku aprillipila vähän vääränä päivänä vai mitä vittua. Kai sä nyt näet ettei tuosta tule helvetin vittuakaan..


    Laitteena toimii Vamo v5 + Rocket v1.

     
     
  18. #38
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVapours Näytä viesti
    Sen verran paljastan, että minä en ole maksanut kokosummaa mitä tavallinen tallaaja joutuu maksamaan tuotteesta, elikkä nuo tuotteet mitkä on hyllyssä, niistä en ole täyttä hintoja maksanut. Olen tehnyt sopimuksia sopimuksien perään. Se siitä en paljasta enempää. Ja huomaatko minun hinnoissa ylihinnoittelua? Otettaan vaikka tuosta mom and pops vapor tiivisteistä malli. Otan yhden kaupan tai en sano sen kaupan nimee mikä pyytää mom and pop 10ml tiivareista olikohan se peräti 3,60€? ja minulla tiivari maksaa 15ml. sen 5€. Minusta se ei ole paljoa ylihinnoittelua, otettaan toinen kauppa en sano sen nimeä enkä valmistajan tiivarin nimeä...se ottaa saman verran kun minäkin 15ml. 5€.
    No se tästä enää olisi puuttunutkin, että olisit niistä vielä täyden hinnankin maksanut... Jos tällä toimintamallilla ja tällä kulurakenteella saat kauppasi menestymään ja kannattamaan, onnittelen jo etukäteen! Onnea valitsemallasi tiellä!

     
     
  19. #39
    Suositten tekemään sivut myös niin että niitä voi mobiililaitteilla surffata koska nykyiset eivät todellakaan ole puhelinystävälliset, aika iso prosentti nykyisin käyttää mobiilia kuitenkin.

    Ps. Ensimmäiset tekstit sivulla ei houkuta sijoittamaan rahaa ollenkaan ja sanamuodot sivuilla ovat kyllä sellaisia että morjens. "Pitäisi toimia" jne. Ei hyvä.

     
     
  20. #40
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079
    Bec Pro on valmistettu korkealuokkaisesta 304 ruostumattomasta teräksestä ja on sekä 510 & Ego kierreliitokset. Se käyttää Smok oma suunniteltu piirisarja saada tehoalue 3V - 12V ja teho vaihtelevat 6W - 50W ja voidaan käyttää lieriösumuttimet ottaa resistenssin välillä 0.2ohm - 9.9ohm.
    Käyttämällä BEC 1,0-sovellus Android- tai iPhone se mahdollista seurata tilastoja kuten, lähtöjännite, akun taso, setup vastuksen, höyrytelyn tottumukset. Smok jatkuvasti kehitettävä sovellus antaa enemmän toimintoja ja ominaisuuksia.
    Yksinkertainen käyttää puhelimen voi säätää lähtöjännitteen / teho ja jopa laittaa laite "mekaaniseksi" "-tilaan.


    Jos verkkokaupassa lukee jotain tällaista, en välttämättä lähtisi ihan heti tilaamaan. Kannattaa ainakin tekstit laittaa kuntoon, ettei näytä miltään kiinalaiselta huijas sivustolta.

     
     
Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •