Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Tulokset 121 - 124 / 124

Aihe: sigelei mini 30w

  1. #121
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jaritee Näytä viesti
    Miul on siis sattunut hyvä säkä tän kanssa kun kierteissä mitään vikaa vaikka ruuvailtu vähintäänkin riittävästi
    Miul kanss. Vajaa puolvuotta käytössä ja ei havaittuja vikoja kierteissä eikä tulitusnapissa.Tosin mulla on noin kuukauden verran toisessa siggessä tönöttänyt dripperi jatkuvasti nokassa joten sitä ei tuu pahemmin väänneltyä.Toinen taas normi tankki käytössä ja päivittäin tulee tankkeja pari,kolme kertaa siihen venkslattua vähintään ja hyvin on peuhannut.......Kummatkin.............Paitti oikeen kun muistelen niin tais jommassakummassa olla jossainvaiheessa parikertaa napin kanssa tuota onkelmaa, mutta eipä oo pitkään aikaan sitäkään näkynyt, joten itsestään korjaantunut

    Helvatun hyvä kaikenkaikkiaan ja varsinkin akunvaihto joka on tooosi näppärää

     
     
  2. #122
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    5
    Minulla Sigeleistä alkoi kierteet mennä 3,5kk jälkeen. Puffila kuitenkin lupasi lähettää Airflow -liitimen vaikka 3kk takuu oli mennyt.
    Tänä aamulla pistin akun kiinni laitteesseen ja lähdin kävelemään juna-asemalle. Asemalla aloin laittamaan tankkia kiinni ja huomasin että laite on lämmin, vaikka ei ollut päällä ja ilman atomisaattoria oli ollut taskussa.
    Käytin akun irti ja pistin takaisin, koittelin höyryttää ja sitten tulikin taikasavut pihalle itse laitteesta. Akku äkkiä irti ja puhaltamaan palaneen elektroniikan käryä pois. Nyt illalla kun koittelin huvikseni niin mykkänä pysyi.

    Muuten kyllä laite oli näppärän kokoinen.
    Miinuksina: huonot kierteet ja meinasi syttyä palamaan.

     
     
  3. #123
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrB Näytä viesti
    Minulla Sigeleistä alkoi kierteet mennä 3,5kk jälkeen. Puffila kuitenkin lupasi lähettää Airflow -liitimen vaikka 3kk takuu oli mennyt.
    Tänä aamulla pistin akun kiinni laitteesseen ja lähdin kävelemään juna-asemalle. Asemalla aloin laittamaan tankkia kiinni ja huomasin että laite on lämmin, vaikka ei ollut päällä ja ilman atomisaattoria oli ollut taskussa.
    Käytin akun irti ja pistin takaisin, koittelin höyryttää ja sitten tulikin taikasavut pihalle itse laitteesta. Akku äkkiä irti ja puhaltamaan palaneen elektroniikan käryä pois. Nyt illalla kun koittelin huvikseni niin mykkänä pysyi.

    Muuten kyllä laite oli näppärän kokoinen.
    Miinuksina: huonot kierteet ja meinasi syttyä palamaan.
    Mitä akkuja muuten käytit?

     
     
  4. #124
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    5
    Samsung INR 18650-25R oli silloin käytössä.
    Kärähtämiseen varmaan on vaikuttanut myös atomisaattorin liittimen tiivisteiden vuotaminen.

     
     
Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •