Sivu 3 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 333

Aihe: Joyetech eGo ONE

  1. #41
    Mulla kesti eka 1ohm atopää tasan neljä päivää ennenkuin alkoi ampua nestepisaroita kitalakeen.. Samoin kesti kaverilla.

     
     
  2. #42
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Mulla kesti eka 1ohm atopää tasan neljä päivää ennenkuin alkoi ampua nestepisaroita kitalakeen.. Samoin kesti kaverilla.
    Kyllä mä taidan kallistua samaan tällä 0.5:llä.
    Ei toi pesu oikein auta, kuivana alkaa ketjuvapotellessa käydä.
    Nestettähän meni läpi paljon, että en mä vielä tuota euroa per päivä pidä itselle edes merkittävänä kuluna.
    Eli lisää päitä puffilasta sano.
    KGO & Twist

     
     
  3. #43
    JeP. Ei ne 5kpl paketeissa alekoodilla ole etes kalliita mulla voi olla että iStickin pulssit on heikentäny kestoa. Kohta haen ONE-XL:n postista, vähän realistisemman keston saa tietää omalla akullaan..

     
     
  4. #44
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No tämä oli tuolla omalla akulla, että ei se kyllä paljoa vaikuta, jos ollenkaan.
    Nyt kun pistin ohmisen tulille tiukemman rosteritipin kanssa, niin kyllä mä tästä pidän enempi, toi 0.5 antoi selkeästi vaisumman maun toki arvattavasti, mutta en ihan näin isoa eroa arvannut.
    Tuossa akussa vain ei oikein riitä potku, jotta irtoaisi kunnolla makuakin isolla ilmaröörillä.
    KGO & Twist

     
     
  5. #45
    Tämä XL Clearo pitäs huomenna tippua postiluukkuun, luulis olevan just passeli töihin yms tienpäälle.
    Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma

     
     
  6. #46
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Pienempi malli on kyllä näppärä, ja performoi odotettua paremmin. Tämä jää kyllä käyttöön pidemmäksikin aikaa. Nestettä saa lisäillä vähintään riittävän usein mutta se ei vie kuin sen 15 sek aikaa niin eipä tuokaan haitaksi ole

     
     
  7. #47
    Ettei ihan pelkkää nousuhumalaa ja siemensyöksyä oo tän kanssa, niin päivän vanha atopää alko kurlata, tankin kun sai imailtua puoleen.. Just tätähän mä tän ostolla ajoin takaa

     
     
  8. #48
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Ettei ihan pelkkää nousuhumalaa ja siemensyöksyä oo tän kanssa, niin päivän vanha atopää alko kurlata, tankin kun sai imailtua puoleen.. Just tätähän mä tän ostolla ajoin takaa
    Minkäslaisella suhteella oot vetäny? Itellä käytännössä kaikki nesteet 70/30 VPG ja ei tätä ongelmaa, 50/50 litkua lorautin hetki sitten tankintäytteeksi ja kevyttä kurlutusta ilmoilla itselläkin?

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Ettei ihan pelkkää nousuhumalaa ja siemensyöksyä oo tän kanssa, niin päivän vanha atopää alko kurlata, tankin kun sai imailtua puoleen.. Just tätähän mä tän ostolla ajoin takaa
    Älä nyt, just kun kävin kuumana tälle. Toivottavasti ei muilla ole tämmöisiä kokemuksia kauheesti..? Tää olis ihan nappiinsa sitä, mitä oon tässä kaipaillutkin ja suolana tässä on päällä vielä toi akun CE-merkintä, joka on ikäänkuin piilotettu. Kerrankin joku ajattelee ihan oikeesti.
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  10. #50
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Minkäslaisella suhteella oot vetäny? Itellä käytännössä kaikki nesteet 70/30 VPG ja ei tätä ongelmaa, 50/50 litkua lorautin hetki sitten tankintäytteeksi ja kevyttä kurlutusta ilmoilla itselläkin?
    Toi jallu oli tehty n. 70VG. En tiedä miten oli mahdollista, että kesken tankin oli päässyt siihen atopäältä lähtevään putkeen nestettä, mutta se oli ihan märkä. Kuivasin ja taas skulaa. Pitääpä seurailla, ettei oo taas atopään tiiviste irtoamassa.. Yks jo pongahti pakkasessa irti, nyt ei ole ulkoilmaa enää edes nähnyt.

    Kovin paljon jos alkaa tuohduttaa tää kapine, niin palaan taas kokopäiväiseksi drippailijaksi

     
     
  11. #51
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Toi jallu oli tehty n. 70VG. En tiedä miten oli mahdollista, että kesken tankin oli päässyt siihen atopäältä lähtevään putkeen nestettä, mutta se oli ihan märkä. Kuivasin ja taas skulaa. Pitääpä seurailla, ettei oo taas atopään tiiviste irtoamassa.. Yks jo pongahti pakkasessa irti, nyt ei ole ulkoilmaa enää edes nähnyt.

    Kovin paljon jos alkaa tuohduttaa tää kapine, niin palaan taas kokopäiväiseksi drippailijaksi
    Voiskos siitä sitten johtua, laitteiden toiminnallisuutta pakkasessa ei varmaan järin paljoa kiinassa oteta huomioon Onneksi on aina toimivat kotimaiset (g-tube + mister), joihin voi luottaa säässä kuin säässä

     
     
  12. #52
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Niin pitikös tässä akussa tuo varaustaso jotenkin ilmetä?
    Itse ajoin akun loppuun enkä kyllä mitään ylimääräisiä ledejä huomannut välkkyvän vaikka vissiin pitäisi.
    KGO & Twist

     
     
  13. #53
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Valojen pitäis vilkkua tiheempään kun varaus vähenee, en tosin ole itsekkään huomannut moista?

     
     
  14. #54
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    42
    1 ohminen tuntuu toimivan mahtavasti istickin kanssa. Ajelin Nautilus Miniä 12 watilla, ja tuntuu että tätä saa ajaa 8 watilla ja saa paremmat höyryt! Atopään kestosta ei vielä ole kuvaa kun tänään töistätullessa tämän postilaatikosta poimin ja n. 4 ml nestettä olen imaillut läpi, mutta aika näyttää. Maku hyvä, toiminta ja työnlaatu samoin jotta odotukset korkealla.

     
     
  15. #55
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    5
    Tällä XL malli ja viikon soinut nyt sama 1ohm atopää. Välillä alkaa kurlaamaan tai räiskiä suuhun niin tippi pois ja kuivaa putken. Aika paljon tuntuu kondensiota työntävän ja se siellä rätkii. Ihan tyydyttävä tulos minulla ainakin.

     
     
  16. #56
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    57
    Eilen pistetty tilaukseen XL setti! Onko kukaan kokeillu pipe saucen nesteitä? tai mitä mieltä ootte kannataako edes kokeilla ja kumpi ato vois kestää paremmin noin korkeeta VG:tä

     
     
  17. #57
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Joyetech eGo ONE

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juissi8 Näytä viesti
    Eilen pistetty tilaukseen XL setti! Onko kukaan kokeillu pipe saucen nesteitä? tai mitä mieltä ootte kannataako edes kokeilla ja kumpi ato vois kestää paremmin noin korkeeta VG:tä
    No ainakin omat atopäät toimivat nikottelematta Lubrisolven VG:stä tehdyllä 10/90-nesteellä (PG/VG), joten eivätköhän ne toimi piippusooseillakin, jotka vaikkakin VG:nä markkinoidaan, tehtiin alunperin KARTOILLE.
    Tämä toki sillä varauksella, että reseptiä EI ole rukattu.
    KGO & Twist

     
     
  18. #58
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Perkele, 0.5 atopää kesti sitten päivän!
    Aikaisempaan 1 ohmin atopäähän sellainen tarkennus, että se olikin 0.5, hups. (Syytän silmälaseja tosin tästä, aika on pienellä präntätty tuo lukema.)
    Ei tosin muuta tuota varauksellista suositusta, mutta jos säästöä haetaan, niin ennemin joku rba-päillä toimiva.
    KGO & Twist

     
     
  19. #59
    Nyttehän tää tuli. Ensimietteitä....

    + Pieni ja stealtti
    + Hyvän olonen rakenne, kierteet yms.
    + Fiksu AFC
    + Halpa laitos
    + Hyvin irtoaa makua ja höyryä - verraten Kanger Emow Aero
    + Onnistuu Mouth to lung / Ujo lungpull

    - Melko powerhungry tämäkin ns. alottelija atoksi, kurlailee jos perus 10w - 15w koittaa ajella
    - Tankin tarkistusikkunat ovat varmaan lähinnä koriste..? Eihän noista näe edes valoa vasten kunnolla että onko siellä jotain

    Atopäiden kestävyys seuraavaksi sitten kovaan testiin, itsellä pelkkiä 1ohmisia.



    iStikille tuntuu olevan paljon hyvää seuraa.
    Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma

     
     
  20. #60
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Aika PIRUN vakuuttavaa näin pieneltä, eli XL, akulta 0.4 kuormaan.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •