Sivu 17 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71314151617
Tulokset 321 - 333 / 333

Aihe: Joyetech eGo ONE

  1. #321
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    4
    Missä kohtaa teen jotain väärin tämän megan kanssa, ku en saa sellasta jatkuvaa miellyttävää käyttöä laitteen kanssa?

    Uuden atopään kanssa ei ole mitään ongelmia. Höyryntuotto, maku ja kurkkutuntuma tolla 12mg nesteellä on varmaan juuri sellaista kun sen kuuluukin olla, mutta kun laitan vehkeen yötä vasten lataukseen ja otan aamulla käyttöön ni ensimäisestä imusta alkaen höyry alkaa puskemaan poksahdellen ja rätisten ja kurkkutuntuma on aivan järkyttävä. Atopää näyttää ainakin paljaalla silmällä ihan ehjältä vielä tässäkin vaiheessa, mutta mikään ennaltamainitsemista ongelmista ei katoa ennenku vaihtaa uuden atopään, eli kuvitelkaas vaan montako atopäätä olen jo uhrannut tälle laitteelle. Ongelma ilmenee myös ilman latausta jos laite on ollut käyttämättä vähän pidemmän aikaa, esim käyttämättä n. neljään tuntiin.

    En usko, että näitä atopäitä ihan näin usein tarvitsisi vaihtaa. Itselläni ei mene edes tota megan tankillista eli 4ml päivässä.

     
     
  2. #322
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Ei niitä tarvi vaihtaa niitä atopäitä, pitää vaan höyrytellä hetki, jolloin alkaa taas toimimaan. Sellasia ne ego onen atopäät on. Suosittelen ostamaan vaikkapa modin + alkuperäisen aspire nautiluksen tilalle, niin on elämä paljon helpompaa

     
     
  3. #323
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Millaista nestettä sulla on käytössä ?? Siis lähinnä paljonko PG:tä sisältää ? Paljon PG:tä sisältävä neste on niin lirua, että sitä saattaa levossa vuotaa liikaa sinne vastukselle ja se sit poksuu rätisee ?? paksumpi neste (enemmän VG:tä) saattaisi auttaa tuossa tapauksessa...

     
     
  4. #324
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    4
    Se unohtuikin mainita, eli 70/30 VG/PG nesteet käytössä. Noi happyjuicen valikoimasta löytyvät valmisnesteet.

     
     
  5. #325
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Mulla teki Ego one samaa aina. Hylkäsin koko masiinan, koska vitutti. Sittemmin vaihtanut muihin laitteisiin ja paras MTL-valmistankki on Aspiren Nautilus atm itselleni. Rakennettavista porukka kehuu Kayfunia. Sub-ohmailuun voin suositella lämpimästi Kangerin Toptankkia/subtankkia/Protankkia ekaksi laitteeksi. Itselläni vieläkin käytössä.

     
     
  6. #326
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Prostituteriver
    Viestit
    115
    Lainaus Alkuperäinen postaaja asvi Näytä viesti
    Missä kohtaa teen jotain väärin tämän megan kanssa, ku en saa sellasta jatkuvaa miellyttävää käyttöä laitteen kanssa?

    Uuden atopään kanssa ei ole mitään ongelmia. Höyryntuotto, maku ja kurkkutuntuma tolla 12mg nesteellä on varmaan juuri sellaista kun sen kuuluukin olla, mutta kun laitan vehkeen yötä vasten lataukseen ja otan aamulla käyttöön ni ensimäisestä imusta alkaen höyry alkaa puskemaan poksahdellen ja rätisten ja kurkkutuntuma on aivan järkyttävä. Atopää näyttää ainakin paljaalla silmällä ihan ehjältä vielä tässäkin vaiheessa, mutta mikään ennaltamainitsemista ongelmista ei katoa ennenku vaihtaa uuden atopään, eli kuvitelkaas vaan montako atopäätä olen jo uhrannut tälle laitteelle. Ongelma ilmenee myös ilman latausta jos laite on ollut käyttämättä vähän pidemmän aikaa, esim käyttämättä n. neljään tuntiin.

    En usko, että näitä atopäitä ihan näin usein tarvitsisi vaihtaa. Itselläni ei mene edes tota megan tankillista eli 4ml päivässä.
    CLR-atoja ku hommaat ni TOIMII! muilla voit heittää kuikkaa.

     
     
  7. #327
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    4
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kake78 Näytä viesti
    CLR-atoja ku hommaat ni TOIMII! muilla voit heittää kuikkaa.
    Täytyypä kokeilla niitä vielä. Ei viittis heti heittää metsään tota 60€ vehjettä.

     
     
  8. #328
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kappas, Twist vielä sen kun porskuttaa, nyt iskettynä Ego One Megan persiiseen.
    VW ja by-pass, elikkäs ilmeisesti perinteinen reguloitu meksu.
    http://www.joyetech.com/detail/?pid=...ied=b90610522c
    KGO & Twist

     
     
  9. #329
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Tämä Ego One on herättänyt kahdenlaista mielipidettä niinkuin moni muukin laite. Mulla esim. Ego One paukkui ja rätisi ja kurlasi. Minulla on tyylinä imeä tiukalla imulla tiuhaan mtl tyyliin... Lähetin laitten foorumitutulle tänne joka sitten taas käyttää rauhallisempaa mtl tyyliä ja väljemmällä imulla. Hänellä laite kuulemma toimi loistavasti ja minulla se ei toiminut... Yksi selitys on siis käyttötyyli. Vaan tuskin ainoa selitys. Onhan ennenkin nähty että atopäissä ja tankeissa voi olla vikoja. Mutta käyttötapa voi olla myös syy ongelmaan. Sen olen todennut. Myös muissa tankeissa jopa.

     
     
  10. #330
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    41
    Alkaa kyllä mennä noitten clr-atojen kanssa hermot.. tai sitten vika on laitteessa.. hankin kasan valmiiksi käärittyjä vastuslankoja kun en niitä jaksa itse rullailla. vastusarvo noin 1.5ohm.. no vehje näyttää kaikkea 0.24ohmin ja 1.45ohmin välillä ja arvo jopa vaihtelee lennossa.. aika raskasta. Nyt se kikkare tekee sitä että ilmoittaa kesken imun että ato on kadonnut ja kun nappulasta päästää se taas löytyy.. mitä tää ny oikein on?! hermo
    niin juu laite on tuo vtc mini ja ego one mega

     
     
  11. #331
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    41
    Nytpä tulee mieleen sellainen kysymys, että onko kellään tietoa, sopiiko nuo ego one mega v2:sen atot myös tuohon vanhempaan ja toisin päin.. on kaikesta kiristelystä huolimatta osoittautunut niin hyväksi ja luotettavaksi kaveriksi tuolle vtc modille, että aattelin kasvattaa hiukan varastoa..

     
     
  12. #332
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rujo Näytä viesti
    Nytpä tulee mieleen sellainen kysymys, että onko kellään tietoa, sopiiko nuo ego one mega v2:sen atot myös tuohon vanhempaan ja toisin päin.. on kaikesta kiristelystä huolimatta osoittautunut niin hyväksi ja luotettavaksi kaveriksi tuolle vtc modille, että aattelin kasvattaa hiukan varastoa..
    Ego Oneihin käy kaikkiin samat atopäät, oli kyseessä eka versio, mega tai v2. Sama koskee Tron-S ja Tron-T tankkeja.

     
     
  13. #333
    ^ Itse otin omat Megat (2 kpl) uudelleen käyttöön kyllästyttyäni taas vaihteeksi nysväämään RTA-vehkeiden kanssa ja positiivinen muistijälki näistä tankeista piti kyllä kutinsa. Olen käyttänyt 1 ohmin CLR-atoja ollen näihin hyvin tyytyväinen ja sopii vallan mainiosti omaan (semi-)MTL-höyryttelyyn. Itse asiassa niinkin tyytyväinen, että menin ja ostin kivijalasta heräteostoksena jokunen päivä sitten tuon Tron-T-tankin valkoisena juuri FV:n alesta tulleen valkoisen Vaporflask Liten kaveriksi. Nätti kombo kuin mikä ja kun kiinalaiset myyvät vielä halvalla näitä CLR-atoja, niin tässä ehtii hyvin kasvattaa atovarastoa ennen tuomiopäivää

    Kandee muuten tilata niitä CLR-atopäitä, niihin kun saa tarvittaessa itse vaihdettua koilin ja pumpulit.

     
     
Sivu 17 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71314151617
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •