Sivu 76 / 76 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26667273747576
Tulokset 1,501 - 1,518 / 1518

Aihe: Käyttöautot ja muut kulkineet

  1. #1501
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Sanokaa mitä sanotte, mutta takaveto Lada oli/on kova rauta menemään liukkailla/lumisissa keleissä
    Hyvät renkaat tietty piti olla, eikä tarvinnut edes mitään lisäpainoa takaluukkuun...
    Mulla oli aikanaan Lada 1200S, oli kova peli.
    Ei sillä ainakaan talvella mihinkään päässyt, jos ei ollut hiekkasäkkiä takakontissa peräpainona. En tosin muista missä kunnossa renkaat oli, tuskin ihan pakasta vedetyt...
    "Not a bad life really"

     
     
  2. #1502
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Mulla oli aikanaan Lada 1200S, oli kova peli.
    Ei sillä ainakaan talvella mihinkään päässyt, jos ei ollut hiekkasäkkiä takakontissa peräpainona. En tosin muista missä kunnossa renkaat oli, tuskin ihan pakasta vedetyt...
    Mulla oli kyl työkalupakki varalla takaluukussa, vaikkei sitä Ladan kanssa tarvinnut
    Ainoa talviongelma minkä muistan on se kun pikkutiellä oli niin paljon lunta et eteenpäin puskiessa valot peitty lumeen ja oli pakko ottaa välillä pakkia et näkee missä tie menee
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  3. #1503
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Tarttuihan se kyssituittu kun vähän onki
    No, vitsillä vitsillä. Työautona mulla ollut nelikkoja, onhan ne siihen käyttöön ihan must.

     
     
  4. #1504
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Eipä oo tainu olla käyttöautona vielä yhtään nelikkoa, ostan jos tekee mieli mutta ei oo vielä tehny, tosin olin myös pitkään manuaalimies

     
     
  5. #1505
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Mulla oli aikanaan Lada 1200S, oli kova peli.
    Ei sillä ainakaan talvella mihinkään päässyt, jos ei ollut hiekkasäkkiä takakontissa peräpainona. En tosin muista missä kunnossa renkaat oli, tuskin ihan pakasta vedetyt...
    Mites kun näyttäis ainakin mun silmään että Ladoja on näkynyt nyt talviseltaan Espoossakin kesää enemmän
    Ite elin aikuisikään saakka jääradan vieressä, silloin tuli ajettua aika perkuleen paljon siinä radalla. Kalusto nyt oli mitä oli, Corolla ke20:stä, Fiatteja, Asconoita, 100 amppeereita ja Kadetteja. Mutta kivaa oli kyllä.

     
     
  6. #1506
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Mites kun näyttäis ainakin mun silmään että Ladoja on näkynyt nyt talviseltaan Espoossakin kesää enemmän
    Silloin aikanaan, muistaakseni 80/90-lukujen taitteessa, vietiin paljon Ladoja takaisin kotimaahansa, olivat siellä haluttua tavaraa. Tosin mun kotteroa ei viety, kun tarjosin sitä vaihdossa/välirahaksi toiseen autoon ja autokauppias lähti koeajolle ja ajoi sillä reissulla kolarin, Lada lunastuskuntoon.
    Mut joo, harvakseltaan Ladoja vielä vastaan tulee.
    "Not a bad life really"

     
     
  7. #1507
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Silloin aikanaan, muistaakseni 80/90-lukujen taitteessa, vietiin paljon Ladoja takaisin kotimaahansa, olivat siellä haluttua tavaraa. Tosin mun kotteroa ei viety, kun tarjosin sitä vaihdossa/välirahaksi toiseen autoon ja autokauppias lähti koeajolle ja ajoi sillä reissulla kolarin, Lada lunastuskuntoon.
    Mut joo, harvakseltaan Ladoja vielä vastaan tulee.
    Nappisimä ladasta sai 1500mk ja solifer sm mopedin

     
     
  8. #1508
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Halvallahan se meni, olisi kannattanut säilöä pumpuliin ja myydä nyt parilla nykytonnilla....

     
     
  9. #1509
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    211
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Oikean vetotavan tunnistaa siitä että se on se millä ei osallistuta joka liikennevaloissa kuultavaan "SUIIIIIIIIIIIHHHHHHHH KZZZZZZZZZZRRRRT" konserttiin
    Se on tehon puutetta tai luistonesto jos ei nelikko lähde sutimaan

     
     
  10. #1510
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Hyvin säilynyt Corolla
    Aika erikoinen tapaus suomessa, jenkeistä välillä löytyy noita ajamattomia jopa 50-luvulta...
    Screenshot_2019-03-15 Toyota Corolla 2D COROLLA 1200-KE20 2340 KE20-1718100.jpg

    https://www.nettiauto.com/toyota/corolla/10340874
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #1511
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Tämmösellä viime talvesta lähtien pöristellyt.










    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  12. #1512
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mersusta oon aina haaveillut kun tykkään niin pirusti niiden ajo-ominaisuuksista. Äidillä kun aina mersuja ollut niin on päässyt kokeilemaan. Ei vaan mun saldot oo koskaan mersuun riittäneet. Siis ruosteettomaan mersuun... "odottaa että kompastuis aarrearkkuun" tai jotain...

     
     
  13. #1513
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Jousien vaihtoo tänään. 3 jousta poikki . Eihän näihin takaiskareihin enää uusia uskaltanu laittaa. Iskarikaupoille mentävä, mut kauheen kivastihan lauantaisin uusia iskareita löytyy.
    Tiistaiks sais, tai olis saanu. Tilasin Virosta puoleen hintaan, keskiviikoks pitäis ehtiä. Kuka enää ostaa Suomesta mitään osia
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  14. #1514
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    On se pieniruokainen tuo litrainen turbokone

    IMG_20191202_102018589.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #1515
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    On se pieniruokainen tuo litrainen turbokone

    IMG_20191202_102018589.jpg
    No joo. Ei kai tuo 300m matka kauheesti kerro kulutuksesta. Paljon oikeesti menee? Joku 4-5l/100km paikkeilla?

    Itseä alkaa hieman jo sylettää työmatka-ajossa tuo 4 kertaa isommalla litratilavuudella varustettu v8. Nätisti ajelemalla n 15l/100km ja 98:a tietty

    Just pistin tuossa hieman vaihtoehtoja hakuun nettiautosta. Hakukriteereinä: automaatti, polttoainekäyttöinen lisälämmitin ja max 1200kg omapaino. Ei kauheesti löydy mitään hyviä.
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  16. #1516
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Ajotietokoneen mukaan Tammikuusta tähän päivään 6.5l/100 km. Lyhyttä ajoa, kone ei ehdi kunnolla lämmitä.
    Alle 4:n olen päässyt kun kone on lämmin ja kyyti tasaista 80km/h kutosvaihteella
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  17. #1517
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Ennenvanhaan oli aika tiheät huoltovälit, varsinkin öljynvaihto. Kuvassa Skodan ohjeistus n. 1960. Mulla ei ole, enkä meinaa hankkia tollasta, kunhan lämpimikseni höpötän

    2f4bfda03f2b855c-large.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  18. #1518
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Hyväksytty katsastuksessa

    IMG_20240102_125509.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •