Sivu 11 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 228

Aihe: Golden 9mm bullet DRIPTIP

  1. #201
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Sama homma.. Eipä kovin hyvin näytä kulkevan..
    Ilmeisesti sarjassa hienoja miehiä

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  2. #202
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    En oo enää ees jaksannu kysellä noiden perään. :P

     
     
  3. #203
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Kyllä on ihmisillä aiheet joista itkeä. Asiastahan ei missään nimessä kannata privaan mainita? Kyllä, osalta teistä on tullut YV:tä joihin olen vastannut jo aikapäiviä sitten. Sanoin vissiin varsin selvästi, että o-renkaat lähtee liikenteeseen heti kun minä saan ne itse käsiin (vaikea niitä ennen sitä on lähettää, tyhjästä on paha nyhjästä). Minusta johtumattomista syistä (lue: toimitusongelmat) en ole saanut o-renkaita käsiin jotka erään foorumi-kaverin kautta tilasin, ja satojen kappaleiden eriä ei kehtaa monesta paikasta samaan aikaan tilailla.

    Kyllä on kova itku yksistä o-renkaista joita saa esim. maxi makasiinista/etralta/etolasta/prismasta/pyöräkorjaamoilta/varaosaliikkeistä ja hintaa on huimat 10-30snt. Tiedän kyllä sen, että se on hyvin olennainen osa drip-tippiä ja sen, että minun hommahan se oli ja on vieläkin toimittaa ne, mutta lietsokaa vaan ihan rauhassa jos tulee parempi mieli.

    Please.

    Edit: Kritiikkiä ja kehittävää palautetta on hyvä saada, mutta kuuluuko jonninjoutava tuotteen haukkuminen muutoin ja jonninjoutava retostelu asiaan? Ja noistahan oli alunperinkin kuva ja maininta, että ensimmäinen erä (tähän asti tehdyt "bullet" tipit) on tehty manuaali koneella, jolla pyöreitä muotoja on "vähän" vaikeampi rueta tekemään, jonka takia homma siirtyi cnc:lle, mutta niin, näin asiasta rautalapioon.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  4. #204
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja toppi Näytä viesti
    Kyllä on ihmisillä aiheet joista itkeä. Asiastahan ei missään nimessä kannata privaan mainita?
    no esim:
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Laitoin YV:täkin asian tiimoilta,
    Itsekin pari yv:tä lähettänyt.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja toppi Näytä viesti
    Sanoin vissiin varsin selvästi, että o-renkaat lähtee liikenteeseen heti kun minä saan ne itse käsiin
    yli kuukausi sitten:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja toppi Näytä viesti
    Pistäkääpä YV:tä niin laitan tulemaan teille korvaukseksi CNC-työstetyn 9mm bulletin o-renkaalla tällä tai viimestään ensi viikolla kun valmistuvat (geometria, ohjelma, työstöradat sekä terät on valmiina).

    Lainaus Alkuperäinen postaaja toppi Näytä viesti
    Kyllä on kova itku yksistä o-renkaista
    Ei ole jaksanut lähteä etsimään yhtä o-rengasta mistään koska

    Lainaus Alkuperäinen postaaja toppi Näytä viesti
    minun hommahan se oli
    Ja sitten tämä paras kohta parin viikon takaa:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja toppi Näytä viesti
    Eip muutakun että olin viikon saikulla ja eilen palasin töihin takaisin. Pystynet siis odottelemaan ke/to postia. Kävin nimittäin aamusta nakkaamassa postiin jo.
    Elikkäs mun mielestä on turha alkaa vittuilemaan asiakkaille omista toilailuista ja vielä valehdella että jotain olisi lähetetty. Kuten sanoin niin ei tosiaankaan ole iso asia mutta ärsyttää vaan tuollainen asenne kauppiaan suunnalta. Itseasiassa sainkin eräältä mahtavalta foorumityypiltä noita o-renkaita viimeviikolla jo, mutta periaatteet on periaatteita.

    Kaikkea hyvää ja aurinkoista kesää joka tapauksessa toppillekin.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  5. #205
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Siinähän kalma aika tyhjentävästi vastasikin. Itseäni hiertää eniten se, että käytännössä mulle on valehdeltu (ks. kalman viimeinen kohta), enkä pidä sitä millään tavalla hyvän kauppiastavan mukaisena. Itsekin duunissa monesti olen tavarantoimittajien toimitusaikataulujen varassa ja tälläkin hetkellä on mittakaavassamme isohko tilaus edelleen (kolmatta kuukautta) tulematta ja toimittaja on hokenut ties kuinka kauan että "ensi viikolla lähetetään", eli tiedän varsin hyvin ettei tilausten täyttäminen ole läheskään aina kiinni myyjästä, mutta se ei silti oikeuta valehtelemaan asiakkaalle.. :
    Luulen, että tässäkin tapauksessa lähes kaikilta olisi löytynyt kärsivällisyyttä odotella, mikäli asia olisi ilmoitettu esim. "en ole vieläkään saanut O-renkaita tavarantoimittajalta ja tästä syystä en voi vielä tavaroita lähettää", olisi se varmasti ollut parempi kuin "Eip muutakun että olin viikon saikulla ja eilen palasin töihin takaisin. Pystynet siis odottelemaan ke/to postia. Kävin nimittäin aamusta nakkaamassa postiin jo.", vaikka näin ei selvästi asia ollut..

     
     
  6. #206
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Jaahas, vissiinkin sitten toinen yv (mingi) ollut tuo tai sit todennäköisesti oon sekoillu jotain omiani, koska en mä missään vaiheessa ole bulletteja voinut ton erän jälkeen laittaa tulemaan kun viimeisin mingi-eräkin jäi puuttelliseksi o-renkaiden suhteen (ja nekin seisoneet ilman renkaita hyllyssä viikkoja).. Pahoittelut, mutta lähetän ne kyllä heti kun saan niitä o-renkaita itselleni (ei kehtais uutta satsia tilata kun entisetkin tulematta) :F

    Hyvää kesää ja muutenkin, Peace.

    Edit: ja tosiaan olin saikulla kyllä viikon ja vähän väliä muutenkin on pitäny lepiä ottaa paskan alaselän takia. Ei ole tosin ollut tapana threadiin kirjoitella asioista jos tarvitsee jotakin henkilöä huomauttaa toimituksesta tai ongelmista, mutta niin, palaillaan astioille. Ja kyllä, meinaahan tämä vähän hävettää, mutta minkäs teet kun paska on jo housussa. :X

    Edit: Heti kun o-renksut ovat minulla, niin laittelen korvauksen kanssa (rst/messinki mingin) tulemaan niille jotka ovat reklamoineet tuosta. Lienee vähintä mitä asian eteen enää on tehtävissä. Kuulemani mukaan ne nyt sitten pitäis olla ens viikolla hanskassa. Enempää en mene lupaamaan, sitten kun on kädessä niin osaan sanoa.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  7. #207
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Hyviä uutisia (vihdoin). O-renkaat saapuvat tänään postissa, ja työstin tämän ja eilisen päivän aikana messinki ja rosteri mingejä ylimääräset 100kpl molempia. Lähettelen kotiin päästyäni YV:tä ihmisille asiasta, ja ne jotka ovat täällä reklamoineet jo, saavat korvaukseksi o-renkaallisen mingin postissa tämän viikon aikana (mikäli on toiveita haluaako rosterisen vai messinkisen, niin saapi kirjotella YV:tä asiasta, muussa tapauksessa lähetän satunnaisesti jomman kumman).


    Peace.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  8. #208
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Elikkä siis, ne joilta o-rengas puuttui, laittakoot minulle viestiä privaan jos haluavat moisen (korvaukseksi laitan siis valitsemasi mingin (kuva alapuolella) o-renkaalla tulemaan.)

    Tässä siis eilisen saldo koneelta (napsuttelen o-renkaat kiinni kun pääsen kotia, olivat emännän mukaan kolahtaneet tänään postiluukusta, kiitos Jalipolle tästä):
    Vasemmalta oikealle: Arctic Ming (ruostumaton teräs), Pinky Ming (kupari), Golden Ming (messinki). Messinki ja kupari mingit tummuvat ajanmyötä, mutta ne on helppo kiillottaa/puhdistaa esim. hammastahnalla.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  9. #209

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Oletko laittanut noita jo tulemaan?

     
     
  10. #210
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Oletko laittanut noita jo tulemaan?
    Juurikin postiin kävin viemässä duunista tultuani, todnäk menivät huomisen postiin kun pääsin 16:50 töistä. Osalta odotan vielä YV:tä tuosta minkä värinen laitetaan tulemaan.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  11. #211
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Mitenkäs se meikäläisen 9mm tippi ja tiivisteet?

     
     
  12. #212
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mitenkäs se meikäläisen 9mm tippi ja tiivisteet?
    Kuten laitoin yllä, niin odottelen YV:tä niiltä joilta jotain puuttuu.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  13. #213

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Onko muille saapunut jo? Omani ei tullut tänäänkään. Muistitko Toppi laittaa minunkin tulemaan?

     
     
  14. #214
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Joko on saapunut kaikille tipit? Laitoin kaikkiin ylimäärästä, joihinkin laitoin jopa pari nc-bullettia mukaan ja mingejä tais lähtee miltei kaikkiin kylkiäiseks.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  15. #215
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja toppi Näytä viesti
    Joko on saapunut kaikille tipit? Laitoin kaikkiin ylimäärästä, joihinkin laitoin jopa pari nc-bullettia mukaan ja mingejä tais lähtee miltei kaikkiin kylkiäiseks.
    Mulle tuli ming tänään postissa. Kiitoksia!

     
     
  16. #216

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Melkonen ero messinkisien ja kuparisien välillä :-\
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  17. #217
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja toppi Näytä viesti
    Joko on saapunut kaikille tipit? Laitoin kaikkiin ylimäärästä, joihinkin laitoin jopa pari nc-bullettia mukaan ja mingejä tais lähtee miltei kaikkiin kylkiäiseks.
    Saapuivat, kiitoksia.

     
     
  18. #218

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HöyryHäyrinen Näytä viesti
    Melkonen ero messinkisien ja kuparisien välillä :-\
    What's with the sad-face?
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  19. #219

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Käsityön jälki pitääkin näkyä
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  20. #220

    Vs: Golden 9mm bullet DRIPTIP

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    What's with the sad-face?
    No hieman tuota työstöjäljen eroa kahden materiaalin välillä katselin, nuo messinkiset on
    erinomaisen ookoo, kaipa se tuo kupari on sitten herkempää kamaa.

     
     
Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •