Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 31

Aihe: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

  1. #1

    Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Tervehdys kaikille, tämä on ensimmäinen viestini tällä foorumilla

    Olen ostamassa sähkötupakkaa. Sain eilen idean tutulta jolla oli greensmoke.uk värkit. Kuitenkin perehdyin vähän keskusteluihin ja vaikuttaa että siitä ei pidetä tällä foorumilla. Mitä olen lukenut, niin ego-t on arvostettu. Vai onko joku värkki vielä parempi

    Toivomuslista:
    Haluan laadukkaan laitteen luotettavalta valmistajalta
    Helppokäyttöinen
    Ei ainakaan haittaa jos se näyttäisi oikealta tupakilta
    Kohtuulliseen hintaan
    Maku voisi olla LM light tyyppinen, jota poltan. Myös methol light makua koittaisin mielelläni

    Mitä kaikkea minun tulisi ostaa ja mistä kaupasta. Ostaisin mielellään kaupasta joka on luotettava ja jolla asiakaspalvelu pelaa. Suomalaisesta jos hinta ei nouse liian korkeaksi.

     
     
  2. #2
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Itse aloitin höyrytyksen n. kuukausi sitten juuri tuolla ego-t:llä ja olen ollut hyvin tyytyväinen siihen, varsinkin sen jälkeen kun löysin nuo mega dual coil cartot. helppoja ja toimivia ilman ylimääräistä häsläystä.
    Koitin tankkeja, niitä mukana tulleita pieniä ja isompia. en digannut.

    Nälkä silti kasvaa syödessä ja kaiken maailman modeja sun muita tekis mieli tilata, mutta ota rauhallisesti ja tolla ego-t llä pääset alkuun ja jopa 'loppuunkin'.

    Mauista täytyy sanoa, että itse yllätyin miten paljon pidän noista hedelmän makuisista litkuista. Ykkösenä tosin on VR kentucky nr7 ja premium blend.

    Nää oli vain aloittelijan sanoja, jotka kokeneemmat voi korjata =)

     
     
  3. #3

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Osta suoraan kartoilla toimiva ego setti (tankkiversiollakin kyllä pääsee alkuun).
    Omat "käännytetyt" on päätyneet kartopakettiin kun ovat kokeilleet eroa akku+ato+tankki- ja akku+karto-yhdistelmiä (mulla molempia jemmassa, mutta atot+tankit jääneet lootan pohjalle kartojen myötä ja ovat saaneet kokeilla eri systeemejä ennekuin päättävät mitä tilaavat ja todenneet kartoilla lähtevän riittävät höyryt.

    joko
    - 2 kpl joytech eGo akkuja esim. 1 kpl 1000 mAh ja 1 kpl 650 mAh
    - laturi (+seinäadapteri jos ei pelkkä usb-lataus suunnitelmissa)
    - bogen LR (2 ohm) kartoja
    - eGo cone (saa paremman imuvastuksen ja esteettisesti paremman näkönen paketti)
    - 510-mallin driptip (imupää)
    tai
    - 2 kpl joytech eGo akkuja esim. 1 kpl 1000 mAh ja 1 kpl 650 mAh
    - laturi (+seinäadapteri jos ei pelkkä usb-lataus suunnitelmissa)
    - eGo mega dual coil kartoja (näissä mukana tulee semmonen kuminen imupää)

    esim. tossa jälkimmäinen (tosin 2x 650 akuilla) pakettina http://www.esmoke.fi/product/71/ego-...aloituspakkaus

     
     
  4. #4

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Joyetechin 1000mah usb passthrough akkuja ja mega dual coil cartoja. Nesteitä paljon erilaisia ja kannattaa kokeilla hedelmiäkin yms. Kannattaa ehkä samantien hankkia laatunesteitä eikä dekangin tms. kuraa. Itsellä kaappi täynnä dekangin nesteitä eikä niitä varmaan ikinä tule käytettyä kun löysi laatunesteet.

     
     
  5. #5
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Mitään aloituspakkausta ei kannata ostella.Pari akkua eikä alle 900mAh kannata ostella.Akut joko pari noita http://www.finnvape.com/product/181/ego-vv-900mah
    Tai jos aitoa JJoyetechiä niin päivityspaketti tuolta http://www.elektrosavu.fi/paivityspa...mah-p-805.html

    Muista laturi hankkia myös http://www.finnvape.com/product/40/ego-usb-laturi
    http://www.finnvape.com/product/58/s...urimatkalaturi
    Catoja ja nesteitä Libertyltä.Akut suosittelen ostaan suomesta sillä takuu pelaa toisin kuin muualla.Ja kannattaa seurata tätä sivustoakin jossa paljon ollut myynnissä huutokaupalla asiallista tavaraa halvalla.
    Myöhemmin jos into kasvaa niin cartot ja tankit Kiinan pojilta suoraan ja VV boksit Jenkeistä

     
     
  6. #6
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa


    Miksei akkujen takuu toimisi ulkomailla? Itse olen palauttanut huonoja akkuja MadVapes.com ja Peleon.pl -kauppoihin, ja saanut uudet tilalle.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #7
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Welholla ei ole aina pelannut esimerkiksi.Ja suomessa olen itse saanut akun takuuseen 2 päivässä eli nopeus on valttia.

     
     
  8. #8

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Itsekin suosisin kotimaista, tai Healthcabinin joyetech akut on Kiinasta ollet kyllä aina hyviä. Tuo Elektrosavun päivityspaketti (1000 mAh:n akut) on kyllä hyvä, sieltä saa myös laturin. Mutta jos haluu näpsäkämmän kokosta niin sit kannattaa toinen (tai vikka kolmas) akku olla 650 tai 900, ovat lyhyempiä. Oon huomannu vertaillessa toisten "ei-joyetech" akkujen mittoja, että esim. 900 "ei-aito" on joyetecin vastaavaa akkua pidempi. Tämä siis huomautuksena jos laitten koko on tärkeä.

     
     
  9. #9

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    http://www.elektrosavu.fi/laitepaketti-p-770.html
    2* akku 1000mah
    2* A atomisaattori
    1* Seinälaturi
    1* Usb-laturi
    5* Säiliöitä
    1* Ohjekirja
    1* Säilytyspussi
    2* silikoniset korkit ja suukappalesuojat.

    Jos ottaisin tämän 1000mah akulla. Siitä tulis 65 euroa. Valmistaja: Joyetech. Vai mitä huonoja puolia tässä paketissa on? Jos jollain on parempi ehdotus niin olis mahtavaa jos auttaisitte mua kokoamaan koko paketin ja suosittelisitte hyvän kaupan. Ostaisin mielellään yhdestä kaupasta, paitsi nesteet ilmeisesti eri kaupasta.

    Tämä sähkötupakka-asia on vielä sen verran uusi etten oikein ymmärrä termejä. Nuo säiliöt oli vissiin kulutustavaraa, eli niitä pitää vaihdella joskus. Mites atomisaattori, onko sekin kulutustavaraa?

     
     
  10. #10
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kukkone Näytä viesti

    Tämä sähkötupakka-asia on vielä sen verran uusi etten oikein ymmärrä termejä. Nuo säiliöt oli vissiin kulutustavaraa, eli niitä pitää vaihdella joskus. Mites atomisaattori, onko sekin kulutustavaraa?
    Lyhyesti: kyllä

     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Nuo monet videot valaisee varmaan asiaa.Katso läpi ne.http://www.youtube.com/user/SiB77?feature=watch

     
     
  12. #12
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Mä sanoisin, että kun tilaat nesteet niin tilaa samalla niitä dual coil cartoja =)
    mulla itsellä meinas mennä usko noilla atomisaattoreilla ja pikkutankeilla pelaamiseen. en tiedä oliko ne jo rikki vai mitä, mutta makuja en vaan saanut. höyryä kyllä

     
     
  13. #13

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    Mä sanoisin, että kun tilaat nesteet niin tilaa samalla niitä dual coil cartoja =)
    mulla itsellä meinas mennä usko noilla atomisaattoreilla ja pikkutankeilla pelaamiseen. en tiedä oliko ne jo rikki vai mitä, mutta makuja en vaan saanut. höyryä kyllä
    Kerrotko mitä nuo dual coil cartot tarkoittavat, ja jos otan esim tuon linkittämäni aloituspaketin, korvaavatko nuo cartot jotain osia. Mitä hyötyjä ja haittoja niistä on. Tankeilla on vissiin pitkä käyttöaika, jos mitään ymmärrän vielä.

     
     
  14. #14
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kukkone Näytä viesti
    Kerrotko mitä nuo dual coil cartot tarkoittavat, ja jos otan esim tuon linkittämäni aloituspaketin, korvaavatko nuo cartot jotain osia. Mitä hyötyjä ja haittoja niistä on. Tankeilla on vissiin pitkä käyttöaika, jos mitään ymmärrän vielä.
    Noi dual coilit korvaa tankki atomisaattorit. hyödyt on ainakin että (minun mielestä) paljon paremman makusia ja isompi määrä mahtuu nestettä. Kestävyys tosin atomisaattorilla pitäisi olla parempi. mää ite aloitin tankki mallisella egolla, mutta aika nopeesti jäi atomisaattorit kun testasin kartoja.

     
     
  15. #15
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    http://www.youtube.com/watch?v=NW1_mdHKLzQ

    ja pirun käteviä käyttää aloittelevankin

     
     
  16. #16

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SmokeReaper Näytä viesti
    Noi dual coilit korvaa tankki atomisaattorit. hyödyt on ainakin että (minun mielestä) paljon paremman makusia ja isompi määrä mahtuu nestettä. Kestävyys tosin atomisaattorilla pitäisi olla parempi. mää ite aloitin tankki mallisella egolla, mutta aika nopeesti jäi atomisaattorit kun testasin kartoja.
    Kuulostaa hyvältä. Jos joku vielä auttaisi mua kokoamaan hyvän paketin laatupuljusta, niin pääsen tilailemaan.

     
     
  17. #17
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    itse tilasin ton aikoinani
    http://www.finnvape.com/product/3/eg...i-900mah-musta

    ja sitten nuo DCCt jostain muualta. ei noi atomisaattorit hukkaan kuitenkaan mene, kun vauhtiin pääsee

    EDIT: MUISTA ALENNUSKOODIT kaupoilla

     
     
  18. #18
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Jos haluaa ostaa 2 akkua, nii melkeimpä Ego-t aloituspaketti tulee halvemmaksi kun siinä tulee perus kamat mukana.
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=120 tuolta ego dual coil (1,5 ohm) ja nesteet sieltä kans. ilmaset toimitukset ja alennuskoodilla 15% alennus

    e: alennuskoodi on: esavuke

     
     
  19. #19
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    liberyllä näyttäis olevan vielä toi passthrough akut mukana (ei ainakaan lopu höyrytely akun tyhjenemiseen). aina plussaa

     
     
  20. #20

    Vs: Laadukasta sähkötupakkaa ostamassa

    Tossa Libertyn starter kitissä näyttäis olevan tekijä smoktech. Onkohan ihan luotettava valmistaja?

    Vielä kaipaisin neuvoja makujen tilaamiseen. Osaatteko sanoa mikä olis hyvä LM light ja LM menthol light korvike, ja kuinka paljon litkuja kannattaisi tilata?

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •