Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 58 / 58

Aihe: Mitkä nesteet tukkivat cartot?

  1. #41
    Tää näiden kartojen kanssa on että tuppaa menemöön tukkoon liian tiuhaan. T: mekaaninen ja mesh/silica ato tilaukseen ->

     
     
  2. #42
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    22
    Finnvapen nallekarkki...
    Miten tätä ei ole vielä sanottu?? :O

     
     
  3. #43
    VR Kentucky Banana Blend.

    Smokin 1.7ohm kartot menee ainakin omalla käytöllä parissa päivässä melkein käyttökelvottomiksi.

     
     
  4. #44
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    70
    Millä noita 'paksumpia' nesteitä on sitten hyvä höyrytellä? onnistuukohan clearolla?

     
     
  5. #45
    Ei se kai siitä paksuudesta vaan karstaantumisesta.. Sehän ei selviä kuin kokeilemalla mikä tukkii ja mikä ei. Ite en kartoja jaksa enää käyttää, maku alkaa heikentymään rankasti niin nopeaan, noin 2-3 päivässä..

     
     
  6. #46
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mitä makeampi sitä murhaavampi. E-smoke Irelandin Tahiti Breeze tuhoaa jopa meshin minuutissa. Tahiti on läpinäkyvää, joten ei se kiisselin väri meinaa juuri mitään.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  7. #47
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    70
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Ei se kai siitä paksuudesta vaan karstaantumisesta.. Sehän ei selviä kuin kokeilemalla mikä tukkii ja mikä ei. Ite en kartoja jaksa enää käyttää, maku alkaa heikentymään rankasti niin nopeaan, noin 2-3 päivässä..





    Mitä sä käytät?

     
     
  8. #48
    Nesteitä vai? Laidasta laitaan ja aika monella nesteellä sama. Nyt lähinnä diy litkuja ja meshistä. Ei jaksa säheltää kartojen kanssa, maku huonompi ja menee nopeammin käyttökelvottomaks.

     
     
  9. #49
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    70
    Mitenköhän noi clearot kestää karstottuvia nesteitä?

     
     
  10. #50
    Varmaan yhtä huonosti, mutta niitä voi kuivapolttamalla elätellä henkiin. Eli kuivana varosvasti tulittelee hetken. Kannattaa ostaa vaan bogen kartoa ja testailla miten toimii. Vaihtelee tarpeen mukaan, vaikka vaihtais joka 3 päivä niin viikossa menee alta 3e rahaa joten turha murehtia..

     
     
  11. #51
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tai smokin kartoja.

     
     
  12. #52
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    70
    Niin joo tuota en ajatellukkaan

     
     
  13. #53
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    70
    Vielä semmonen että kannattaako säädettävälle akulle ostaa muutes LR 2ohm vai SR 3ohm kartoja?

     
     
  14. #54
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    77
    EcigWizardin "Mrs B's Vanilla Custard" veti Kangerin ja CE5 tukkoon

     
     
  15. #55
    Vamo v5, x8-tankki ja olen kokeillut sekä sen omilla 1,8ohm cartoilla ja nyt on bogen 3ohm slotted testissä. Molemmat alkaa maistumaan palaneelta jo muutaman imun jälkeen. Nesteitä ovat olleet nallekarkki (ei tietoa merkistä, koska ostin yksityiseltä), sekä nyt Hangsen 100%VG Ry4.
    Kummallista tässä on se, että kun olen purkanut cartot tämän jälkeen, niin vanu tai mikään muukaan ei ole ollut juurikaan tumma, mutta silti maistuu ihan palanut. Vamossa olen mielestäni pitänyt rms-tilan kokoajan päällä. Osaako kukaan sanoa mistä palaneen maku johtuu, vaikkei merkkejä näy missään? Palaako se itse neste sitten vai?

     
     
  16. #56
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ctarys Näytä viesti
    Vamo v5, x8-tankki ja olen kokeillut sekä sen omilla 1,8ohm cartoilla ja nyt on bogen 3ohm slotted testissä. Molemmat alkaa maistumaan palaneelta jo muutaman imun jälkeen. Nesteitä ovat olleet nallekarkki (ei tietoa merkistä, koska ostin yksityiseltä), sekä nyt Hangsen 100%VG Ry4.
    Kummallista tässä on se, että kun olen purkanut cartot tämän jälkeen, niin vanu tai mikään muukaan ei ole ollut juurikaan tumma, mutta silti maistuu ihan palanut. Vamossa olen mielestäni pitänyt rms-tilan kokoajan päällä. Osaako kukaan sanoa mistä palaneen maku johtuu, vaikkei merkkejä näy missään? Palaako se itse neste sitten vai?
    Kostuta enemmän ja pidempään, ja aloita pienemmillä tehoilla ekaksi. Pakko palaa kuivana jos heti käryää..

     
     
  17. #57
    E-nesteet ainakin saattaa tukkia cartot muilla ei olla testattu

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Aiheeseen, vanilla custard taitaa olla itsellä ensimmäinen, joka rajoittaa karton elinikää, 20ml tappaa imuputken tukkoon. Muilla juisseilla ei ole ollut mitään suurta hajontaa omasta mielestäni..

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •