Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 25 / 25

Aihe: Miten pärjään

  1. #21
    Itse olin aika skeptinen kun aloitin e-savuttelun, että kuinka tuo vaikuttaa pikkusikareiden tuprutteluun. Pakko tunnustaa etten ole katunut vaihtoa, sillä ei ole kertaakaan tehnyt mieli palata savun tupruttamiseen! Eihän tässä mitään järisyttävän pitkää tupakkalakkoa ole vielä takana, mutta fiilikset on kuitenkin mahtavat, ja se kai on kuitenkin loppupeleissä tärkeintä.

     
     
  2. #22
    I'm back. Kaverilta sain koekäyttöön iStick 100w modin ja siihen erään Smok höyrystimen. Kokeillaas tuota hetki ja katson teenkö ostopäätöksen. Pitkän ajan poltellut "oikeaa" tupakkaa kun mennyt into höyryttelyyn halpisvekottimien takia. Ihan ok vekottimia ovat hetken aikaa, mutta eivät kestä kauaa eivätkä välttämättä höyrytä tarpeeksi. Vuonna 2015 alkupuoliskolla viimeksi höyrytellyt. Ikää on nyt 25 vuotta.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Ei taida olla höyryn puute enää nykyään ongelma.

     
     
  4. #24
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikagee Näytä viesti
    Ei taida olla höyryn puute enää nykyään ongelma.
    Ei ole ei. Pitää myöhemmin hankkia parempia nesteitä, nyt ei ole kuin tupakka- ja sikarimakuja ja mentholia. 6 mg/ml menthol neste on ihan ok, mutta tolla 100w iStickillä käytettäessä saisi olla miedompaakin. Esimerkiksi 3 mg/ml riittäisi helposti. 12 mg niksaa sisältää nuo tupakka ja sikarimaut. Ne ehkä hieman ärhäköitä mun makuun, mutta höyryttelee jos ei muutakaan ole.

     
     
  5. #25
    Kuulumisia:

    iStick 100w oli muuten ok, mutta kaveri pyysi ylihintaa vuosi sitten. Hirveän kokoinen laitos kuljettaa mukana, taskussa. Nesteet kusi ja aina siitä syystä piti pitää pysty-asennossa. Höyrykoneena hyvä, mutta ei matkakäyttöön. Oli vaikea säilyttää autossa, pystyssä. Rasittavaa. Paluu tupakkaan taas. En ostanut sitten sitä iStickiä. Tästäkin tapahtumasta alkaa olla vuosi.

    Nyt huomenna tulee savuttomuutta täyteen 3 kuukautta. Aluksi niksapurkkaa hieman ja loput pari kuukautta imailin nuuskaa. Nyt olin kahden vaiheilla ostaako nuuskaa vai käyttäiskö sähkistä, päätin sitten panostaa ja hommata paikallisesta sähkötupakkakaupasta e-neste värkkejä että saa riittoisat nesteet ja perus Joyetech eGo AIO -sähkiksen.

    Täytyy kyllä myöntää, että raikkaampi olo kun ei ole nuuskaa käyttänyt. Jotenkin aina likainen olo nuuska huulessa. Toki nuuskakin on parempi, kuin tupakkasavuke, mutta sähkötupakalla mennään nyt. Tolppa nuuskaa kestää minulla kuukauden, mutta 100ml pullo itse kokkailemaa nestettä kestää toivottavasti paljon kauemmin!
    Viimeksi muokannut Vetysyanidi; 10.03.18 kello 14:04.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •