Näytä äänestyksen tulokset: Mikäli jo olet maistanut Cigarillos Naturalesia, voit antaa äänesi.

Äänestäneet
190. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kammottavaa, höyryttelykelvotonta

    6 3.16%
  • En erityiseti perusta

    18 9.47%
  • Vaimo päättää kotona, pomo töissä, seuraan laumaa vaikka kaasukammioon, eikä minulla ole muutenkaan mielipidettä oikeastaan mistään.

    35 18.42%
  • Hyvää

    69 36.32%
  • Erinomaista

    62 32.63%
Sivu 4 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 412

Aihe: Härkää Sarvista - El Toro

  1. #61
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Re: Vs: Härkää Sarvista - El Toro Cigarillos Naturales

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nicotin Näytä viesti
    ei yhtään haise.ei meillä ainakaan ole muija valitellut.tuli viimein pari puros naturales pulloa ja ei en pidä.liikaa maistuu pähkinä eikä juuri minkäänlaista tupakin/sikarin tuntua.pelkkä pähkinä vain maistuu aivan kuin kerran kokeiltu snicker muunnos.no lol..
    Paahdettu saksanpähkylä ihan selvästi. Jeesus tämä on minulle kyllä liian väkevää normivolteilla. Onneksi on vv! Jori horisi, että tekeytymistä vaatisi neste. Laitetaan monisyisempää makustelutulosta, jahka keukonriekaleet asettuvat ojennukseen ja litku tekeytyy jokusen päivän. Kuulemma tuo sikari möyrii myöhemmin paremmin esiin. Tällä hetkellä nikkiksentappaja.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  2. #62

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro Cigarillos Naturales

    Mulla tuo testikokopullo purosia ollu nyt viikon niin enää ei maistu se pähkinä siinä niinkun ensiavauksella vaan on muuttunu sikarimaiseksi. En tuulettanu korkki auki tuota, mutta varmaan tekeytyny pullossa itestään paremmaksi. Tämä huomi siis drippaamalla, pitää vielä kokeilla karto&tankki-yhdistelmään kunhan huomenna (?) tulee uusi tankki postilootaan.

     
     
  3. #63

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro Cigarillos Naturales

    Maistelu jatkuu... Vieläkään en osaa sanoa, tykkäänkö vai en. Jonkinlainen maltaisuus ehkä vähän häiritsee. Toisaalta välillä tulee ihan erimakuisia imuja. Neste itsessään haisee aika tuhkisliejulta, maku ei sitä onneksi ole... Kiehtova tuote kaikinpuolin. VR Kentucky Vanillaan miksattuna vaniljasikari-illuusio on aika vahva. Hmmm...
    Ego + SD Keyring : Vision Ego + Boge + MDCC : El Toro + ECigWizard Salmiak

     
     
  4. #64

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro Cigarillos Naturales

    Voi hitto, kun mä oon tainnu menettää makuaistini En löytä tästä litkusta mitään pähkinäistä, enkä maltaistakaan makua. Mun mielestä maistuu melkein samalta, kun WizMizin Ry4.

     
     
  5. #65
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro Cigarillos Naturales

    Lainaus Alkuperäinen postaaja A_Renko Näytä viesti
    Maistelu jatkuu... Vieläkään en osaa sanoa, tykkäänkö vai en. Jonkinlainen maltaisuus ehkä vähän häiritsee. Toisaalta välillä tulee ihan erimakuisia imuja. Neste itsessään haisee aika tuhkisliejulta, maku ei sitä onneksi ole... Kiehtova tuote kaikinpuolin. VR Kentucky Vanillaan miksattuna vaniljasikari-illuusio on aika vahva. Hmmm...
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Voi hitto, kun mä oon tainnu menettää makuaistini En löytä tästä litkusta mitään pähkinäistä, enkä maltaistakaan makua. Mun mielestä maistuu melkein samalta, kun WizMizin Ry4.

    Puhutaanko nyt El Toro Puros Naturales:sta vai El Toro Cigarillos Naturales:sta ?? Sekaisin menee hän.
    Pitänee editoida ketjun nimi viittaaman vain valmistajaan, kun täällä jo laveammin on kommentoitu.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  6. #66

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro Cigarillos Naturales

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ManGrooVie Näytä viesti

    Puhutaanko nyt El Toro Puros Naturales:sta vai El Toro Cigarillos Naturales:sta ?? Sekaisin menee hän.
    Pitänee editoida ketjun nimi viittaaman vain valmistajaan, kun täällä jo laveammin on kommentoitu.
    Joo, sori... Tarkennan. Itse puhuin Naturalesista.

     
     
  7. #67

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Cigarrillos Naturales täälläkin.
    Ego + SD Keyring : Vision Ego + Boge + MDCC : El Toro + ECigWizard Salmiak

     
     
  8. #68
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro Cigarillos Naturales

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Joo, sori... Tarkennan. Itse puhuin Naturalesista.
    Siis kumpi? Molemmat ovat Naturales-loppuisia. Toinen Cigarillos Naturales ja toinen Puros Naturales...
    Melekosia sanahirviöitä.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  9. #69
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Mitäs Mitäs? Onko poijaat maistellu muutakin kun härkää? Kun jutut on sellaisia ettei tälläinen Amatööri saa mittään selvää?'''

     
     
  10. #70

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro Cigarillos Naturales

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ManGrooVie Näytä viesti
    Siis kumpi? Molemmat ovat Naturales-loppuisia. Toinen Cigarillos Naturales ja toinen Puros Naturales...
    Melekosia sanahisrviöitä.
    No voi prkl mun kanssa Puros Naturels siis tuo mun juissi.

     
     
  11. #71

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Tähän asti paras allday-vape ollut SD4, sen jälkeen Halon prime15 josta tulee hyvinkin omaan makuun tupakka mieleen. Kumpaahan sitä näistä pitäisi perjantaina tilata, Purosta vai cigarillos:ia ? Joku oli jossain ketjussa nim. tuohon prime15 jompaakumpaa verrannut, mutta en nyt muista missähän ketjussa oli, niin en voi tarkistaa.

     
     
  12. #72

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    Tähän asti paras allday-vape ollut SD4, sen jälkeen Halon prime15 josta tulee hyvinkin omaan makuun tupakka mieleen. Kumpaahan sitä näistä pitäisi perjantaina tilata, Purosta vai cigarillos:ia ? Joku oli jossain ketjussa nim. tuohon prime15 jompaakumpaa verrannut, mutta en nyt muista missähän ketjussa oli, niin en voi tarkistaa.
    Mangroovie vertasi primeä purosiin.
    Pitää itsekin tilata sämple pullo, kun prime on yksi suosikeista. Itse en voi 24mg vahvuudella kuin maistaa silloin tällöin. Kumma juttu kun eivät tarjoa laihemmalla niksapitoisuudella

     
     
  13. #73

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Mangroovie vertasi primeä purosiin.
    Itse en voi 24mg vahvuudella kuin maistaa silloin tällöin. Kumma juttu kun eivät tarjoa laihemmalla niksapitoisuudella
    Jep, pitänee kans itse tilata Cigarillosia tuo 50ml pullo ja purosia sample, kun 24mg on kans itselle hieman liian tujakkaa, mutta eihän niitä sikareitakaan poltella niinku tupakkaa, eli kokoajan. Paitsi "kovat jätkät" tietty

     
     
  14. #74

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    eihän niitä sikareitakaan poltella niinku tupakkaa, eli kokoajan. Paitsi "kovat jätkät" tietty
    Juuri näin


     
     
  15. #75

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Juurikin tätä tarkoitin

     
     
  16. #76

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Voihan siihen nollaa lisätä. Itse ainakin ajattelin laimentaa, jos tuntuu liian stydiltä. Kunhan ensiksi tulevat, niin sittenhän tuon tietää. Älkää unohtako sitä Organic tobaccoa, myyjän mielestä vähintäänkin hyvää ja sitä tilasin 18 mg:na Purosin kaveriksi. Pitäisi ainakin joksikin aikaa noiden riittää.

     
     
  17. #77
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Eilen tuli putelit haettua postista ja nyt on alkuun maistellu El Toro Cigarillos Naturalesta 11mg ja täytyypi sanoa että kun pullon avasin ja nuuskaisin niin pöllähti semmoinen ummehtunu, makea tupakan läyhä, ei kuitenkaan mielestäni tuhakakuppi...ensi höyryt tempaisin tietysti kiiressä eGolla kun ei jaksa ruveta kartoon tiputtelemaan. Jo parilla eka imaisulla todellakin rupesi kattelee, että onko egossani tulipää ja nuotio nokan alla!..kyllä perhana työnsi ulos henkäisyllä niin makean vaimeaa sikarin ja tupakan sekaista makua että ..en osaa omilla makunystöröillä sanoa onko tuo makeus mallasta vai vienoa hiukan palanuttä pähkinää..sen verran moniulotteinen tahi täyteläinen on...lisää höyrysrelyä ja kyllä todellakin tuntuu että tämä on sitä jotakin mitä olen kaivannut..tekee mieli maistella koko ajan lisää koska tuntuu että mitä enemmän tätä maistelen sen enemmän tupakan kaltaista vivahdetta tulee esiin..todennäkoisesti tekeentyminen vähentää nesteen makeutta ja sikaritupakanmaku mahtanee voimistua mutta mulla menee ihan tällaisenaanki..meneehän tuo kapu jaskakin. Löröttelin naturalesta jo pikkupulloon ja huomenna sitten tehokäyttöön..mielenkiintoista kestääkö maku kokopäivä höyrystelyn mutta kyllä on tosiaan tähän asti paras tupakanoloinen neste ilman Halojen mielenkiintoisia vivahteita ja mausteita...kurkkutuntuma mielestäni aivan hyvä 11mg: nikotiinilla vaikka kurkkuni on vähän karheen olonen kun on koko työpäivän vetäny torgue56 ja bellavalenten 40/60 sekoitusta joten se voi vähän kummitella taustalla...samoja fraaseja näköjään toistelen kuin muutkin arvon maistelijat! mutta kun on perhana hyvää!...tahi makunystyräni on kuin mursun kantapää..täytynee pian avata tuo Puros pullokin..helvetti kun oikein syyhyttää päästä imuttamaan sitäkin
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  18. #78
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Re: Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Voihan siihen nollaa lisätä. Itse ainakin ajattelin laimentaa, jos tuntuu liian stydiltä. Kunhan ensiksi tulevat, niin sittenhän tuon tietää. Älkää unohtako sitä Organic tobaccoa, myyjän mielestä vähintäänkin hyvää ja sitä tilasin 18 mg:na Purosin kaveriksi. Pitäisi ainakin joksikin aikaa noiden riittää.
    Juu. Organic tobacco on hyvää. Itsellä hieman niinkuin Halon tribeca, eli sillointällöin, kun mausteisempaa tekee mieli. Vaimeasti muistuttaakin tribecaa.. Siis vaimeasti.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  19. #79
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    ....Loistava tupakan korvike tämä naturales cigarillos!....aamupaskakin heti irtosi kun höyryt tempaisi kahvikupin jälkeen niinkuin oikealla tupakalla konsanaan ...nytkyn aamusta olen höyryttänyt iltavuoroa odotellessa niin tuntuu että tuo pieni makeus ei enää häiritse kun se ei jää kurkkuun pyörimään sillälailla niinkuin nuilla muilla halvoilla tupakkaviritelmillä esim: red usa mix (Dekang)..maku paranee koko ajan....onpahan vaan täyteläiset ja pyöreät höyryt
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  20. #80

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    ....aamupaskakin heti irtosi kun höyryt tempaisi kahvikupin jälkeen niinkuin oikealla tupakalla konsanaan
    Kuulostaa taivaalliselta. Juuri tätä efektiä oon jäänyt kaipaamaan höyryttelyssä.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •