Näytä äänestyksen tulokset: Mikäli jo olet maistanut Cigarillos Naturalesia, voit antaa äänesi.

Äänestäneet
190. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kammottavaa, höyryttelykelvotonta

    6 3.16%
  • En erityiseti perusta

    18 9.47%
  • Vaimo päättää kotona, pomo töissä, seuraan laumaa vaikka kaasukammioon, eikä minulla ole muutenkaan mielipidettä oikeastaan mistään.

    35 18.42%
  • Hyvää

    69 36.32%
  • Erinomaista

    62 32.63%
Sivu 21 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111718192021
Tulokset 401 - 412 / 412

Aihe: Härkää Sarvista - El Toro

  1. #401
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    112

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    alkuviikosta (jos nyt oikein muistan) tuli eka puteli 12mg Cigarillos naturales, samatien boge+tankki täyteen, alkuun oli jotenki kummallisen makuista mutta hyvää kuitenkin, parin päivän päästä olikin jo aivan mahtavaa, ellei jopa omasta mielestä täydellistä ainut mitä miinusta voisi sanoa tästä sopasta niin sitä tuntuu menevän huomattavasti enemmän kun muita nesteitä mitä olen kokeillut

     
     
  2. #402
    Höyrykonkari fanatics's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    282

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Sattui ilmeisesti tulemaan huono satsi guevaraa... Maku on p*aska verrattuna kaverin guevaraan. Maistelin vivillä johon tei oman setupin tätä varten, sekä picolla, mutta ei kyllä mitenkään saa yhtä hyvä makua kun kaverin satsista... Tämä tukki kaverin oddyyn tekemän setupin päivässä. Tuli laitettua house of liquidille viestiä, mutta he eivät ole vielä vastanneet.

    Arvosanaksi 4/10. Jää kyllä ainakin itsellä höyryttelemättä!!! :-\

     
     
  3. #403
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Palttiarallaa 1ml ilmailtu lr bogen läpite Cigarillos Naturalesia ja täytynee sanoa, että on parhain "tupakki" mehu mitä tähän asti tullu höyryteltyä. Tämä ei ole liian makeaa ja tässä on semmosta kivaa tupakkimaista tunkkautta. Hitusen olin kyyninen tätäkin nestettä kohtaan, koska aika monen tupakkimaun kohdalla on joutunut pettymään. Tämä oli jo tuoksun perusteella lupaava. Pelasti kyllä meikäläisen maanantain. Jospa tätä nyt malttais pari päivää kypsytellä ja sitten näyttäs tälle vähän meshiä.


     
     
  4. #404
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    kertokaas te Edeniä maistaneet että muuttuuko maku paljonkin kypsytellessä.
    Tilasin pullon kun olin lueskellut vorumilta mm."Ihan kuin Midnight Apple jopa vielä parempaa"
    Ei sitten mitään samaa kuin keskiyön omenassa, ihmeen makuista,ei oikeen maita
    Toivottavasti paranee ajan kanssa koska Keskiyön omppu on ihan lemppari nesteitäni.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  5. #405
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja waakneri Näytä viesti
    kertokaas te Edeniä maistaneet että muuttuuko maku paljonkin kypsytellessä.
    Tilasin pullon kun olin lueskellut vorumilta mm."Ihan kuin Midnight Apple jopa vielä parempaa"
    Ei sitten mitään samaa kuin keskiyön omenassa, ihmeen makuista,ei oikeen maita
    Toivottavasti paranee ajan kanssa koska Keskiyön omppu on ihan lemppari nesteitäni.
    Yleensä maku muuttuu jonkin verran täyteläisemmäksi kypsennyttyä, mutta pakko todeta että Edeneissä ja yleensäkin El Toroissa on kyllä aika huikeita laatuvaihteluita, kaiketi valmistustavasta johtuen. Mulle on sattunut pari isoa pulloa Edeniä ja yksi Naturalesia joista ei kypsentämälläkään saanut normaalia hyvää makua irti. Kaikki muut (tusinan verran isoja pulloja ja muutama sample tullut ahmittua) kuitenkin olleet aivan herkkua.

     
     
  6. #406

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Cigare de Paris -puteli saapui tänään. Neste tuoksuu voimakkaasti Amaretolta eli karvasmanteliöljyltä. Höyryssä Amaretto ei kuitenkaan maistu. Maussa on semmoinen pehmeä marsipaanin maku, joka miellyttää mukavasti makunystyröitäni. Muiden Torojen tapaan tässäkin on vain aavistus makeutta. Oikein hyvää. Pääsee kokopäiväimutteluun Cigarillos Naturalesin kanssa.

     
     
  7. #407

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Tääläkin 120ml edeniä mikä maistuu lähinnä jollekkin karkille ei se pahaa oo mutta "normaalista" eedenistä kaukana.....

     
     
  8. #408
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Lainaus Alkuperäinen postaaja waakneri Näytä viesti
    kertokaas te Edeniä maistaneet että muuttuuko maku paljonkin kypsytellessä.
    Tilasin pullon kun olin lueskellut vorumilta mm."Ihan kuin Midnight Apple jopa vielä parempaa"
    Ei sitten mitään samaa kuin keskiyön omenassa, ihmeen makuista,ei oikeen maita
    Toivottavasti paranee ajan kanssa koska Keskiyön omppu on ihan lemppari nesteitäni.
    No ei toi oikeen vieläkään oo mistään kotoisin (ehkä jostain kalsareiden tuntumasta) harmi
    Pitäydyn siis edelleen HALOn laadukkaassa keskarin ompussa.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  9. #409
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264

    Vs: Härkää Sarvista - El Toro

    Nyt tätä edeniä vetäny muutaman päivän. Kovin on hento maku. Antaa kypsyä ja kassellaan sitten syssymmällä uudestaan.

    Antanut nyt tuulettua hyvän tovin. Täysin mautonta. On ku jotain pelkkää pohjaa vetäis. Omenasta tai muustakaan mausta tässä ei ole tietoakaan. Liekkö joku paska erä tullu.

     
     
  10. #410
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    39
    Nostetaanpas vanhaa threadia.

    Olen vasta aloittelija näissä hommissa, ja El Torot olikin ensimmäiset tilaamani nesteet. Paljon olen hehkutusta lukenut näistä, ja laitoin sitten tilaukseen 60ml Naturalesia (18mg), sekä samplet Purosista ja Edenistä.

    Ihan ensimmäiseksi tarttee kyllä antaa peukku HoL:lle sekä TNT:lle. Eilen hieman ennen puoltapäivää tilasin, ja 24h myöhemmin oli paketti kourassa. Kerrassaan nopeata toimintaa.

    Sitten risuihin. Kuten arvata saattaa, odotukset oli pirun korkealla kaiken hehkutuksen takia. Avasin Naturalesin korkin ja nuuhkaisin. Siinä vaiheessa tuli jo pieni pettymys. Haju oli luotaantuontavä. Sekoitus tummaa olutta, yliannostus siirappia ja vodkaa kaveriksi. Tunkkaisen makea haju. Toivoin ettei tämä maistu samalta.

    Noh, ei muuta kuin Evodin tankki täyteen ja testailemaan. Pelkoni kävi toteen ja kyllä oli suuri pettymys maun suhteen. Sama tumma makeus, joka tuosta tulee hyvin voimakkaasti esiin, ei sitten uppoa yhtään. Samat aromit kuin mitä haju antoi ymmärtää. En löydä yhtään sitä oikeaa tupakkaa tai sikaria, ei ne maistu makealle tai kuulukkaan maistua sille. Tulee etäisesti mieleen joululimppu steroideilla.

    Tankin sisältö lavuaariin ja Purosia tilalle. Siinä oli jo hajun perusteella paremmat lähtökohdat. Löytyi nahkaa ja hevostallia. Makukin oli huomattavasti mielyttävämpi, vaikka tuo sama makeus siellä jossain taustalla säilyi. Suhteellisen jäykkää tavaraa tuntui olevan.

     
     
  11. #411
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Korkki auki pimeeseen kaappiin pariks viikoks niin kummasti maku paranee

     
     
  12. #412
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    39
    Vedän hieman sanojani takaisin edellisestä viestistä pettymyksestä toipuneena. Puteli on ollut auki tämän päivän, joten annoin toisen mahdollisuuden. Jo tämä tuntui tekevän ihmeitä. Pahin makeus on haihtunut ja jäänyt taka-alalle, eikä ole enää yhtään häiritsevä. Maanläheisiä makujakin sieltä alkaa löytymään, ja näin toisintotunnelmien myötä, ei yhtään pöllömpi. Ei tämän maku hirveästi tupakkaa muistuta, esim. testissä oleva Pink Spotin Honey Cured Tobacco tarjoaa mielestäni hunajan vivahteesta huolimatta "tupakkamaisemman" perusmaun, mutta se pirulainen käy kurkkuuni todella voimakkaasti.

    Annetaan vielä kypsyä ja katsotaan mihin maku muuttuu.

     
     
Sivu 21 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111718192021
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •