Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: http://www.vapourzone.co.uk

  1. #1

    http://www.vapourzone.co.uk

    Sattu silmään tuo mesta kun etsin hangsenin nesteitä "dekangit ei oikein iske"

    Nuo ovat ainakin hangsenin nesteitä ja melko edullisia. Toimittavat eurooppaan melko edullisesti mutta ei ollut aikaa perehtyä mihin hemmettiin tuonne kirjaudutaan sisään ja laitetaan tilaustiedot koska kun klikkaa litkut kassaan niin avautuu suoraan vain paypalin tili...täytyypi ajan kanssa perehtyä!!...jaa ottaako nuo osoitetiedot tuosta paypalin tilistä??

    http://www.vapourzone.co.uk/E-liquid-at-VapourZone.html

    http://www.vapourzone.co.uk/E-liquid.html

    No pitihän tuo testata ja tilata yksi 30 ml puteli testiksi!! Sähköpostia pisti ja osoite oli siinä oikein minne toimitetaan ja katsotaan milloin myyjä pistää sähköpostia. Ei ollut lähetyskustannuksia vaan pelkkä pullo 7.99 puntaa. No katellaan mitä tulee ja milloin ja jos tulee O0 ja jos toimii niin kokeilis noita 50ml puteleita...saisi olla kyllä isompi valikoima niissä!!

    No kuitenkin kävi mitä kävi niin hinnat on ainakin hangsenin 30 ml pulloissa n 4.5 puntaa halvemmat kun Liberty Flightsilla.

    Kaikkea pitää testata. Oho meni vika palstalle ;-)

     
     
  2. #2

    Vs: vapourzone.com

    Kun laitat ostoskoppaan tuotteen avautuu paypal-tili ja jos haluaa ostaa vielä muuta niin painaa siinä paypal-ikkunassa olevaa "continue shopping"-namiskaa niin pääsee takasin ostoksille. Kun kaikki munat on korissa niin maksu vaan paypalin kautta, myyjä saa paypalista yhteystiedot.

    ... pitihän munkin käydä kokeeksi pari putelia tuolta tilaamassa kun on jo tovin aikaa tehny mieli kokeilla tuota "pall mall"-nestettä vaikken kovin kummosta elämystä odotakaan, joku vaan jollain britti-foorumilla tykkäs siitä. Niin ja tuoltahan löyty myös jotain DIY-kamoja vaikkakin Inawera taitaa olla edullisin.

     
     
  3. #3

    Vs: vapourzone.com

    Niin maksoinkin !! mutta tuli sähköpostiin ilmoitus kyseisestä firmasta että "your paypal account must be confirm" En siis maksanut korteilla vaan suoraan omalta paypal tililtä. Koitin etsiä mistä voi vahvistaa kyseisen tilin ...korteilla se on helppo koska se löytyy valikosta mutta kyseistä vaihtoehtoa en löytäny!! Onko se edes mahdollista???

    No aikani jankattiin tässä tänään kyseisen firman kanssa sähköpostitse ja se lupasi lähetellä minulle tavaraa kun maksat suoraan tililtä tuotteen+lähetyksen sen aikaisen taksan mukaan "olen poikkeustapaus ..heh tuli viesti ....sitä siintä seuraa kun jaksaa lässytellä sähköpostitse". Kyseinen firma ilmeisesti myy vain kortti maksulla!! "ja on pikku paja ilmeisesti"

    No tämä oli pieni testitilaus ja mulle lähetys tulee ilman seurantakoodeja ja vakuutusta ...ilmeisesti"niin kuin tulevatkin tilaukset jos tilaan sieltä"....jos ei tule niin ei tule perille!!

    Kiinnostaa nuo isommat pullot hangsenia koska ei tuo dekangin litku viehätä tippakaan.

    Tosin jos jollain on tietoa kyseisestä tilin vahvistamisesta "siis tilillä on rahat ja siltä maksetaan" niin miten se tili vahvistataan jos mahdollista edes.

    Halpojahan nuo on kun vertaa esim LF:n hangsenin pulloihin. Tupakkamaut "hangsenin" 50ml pulloissa jotain 12.5 euroa...muistaakseni LF:n 30ml pullot on jotain 14.5 "sisältää postituksen"...no 2 euron"postimaksu" lisäys vapourzonen 50ml pulloon menee samaan hintaan kuin LF:n 30ml

     
     
  4. #4

    Vs: vapourzone.com

    No ei menny mullakaan putkeen... en älynny, että pitää lisätä itse omatoimisesti jostain postarit ja tuli viestiä, että pitäs saada puntia lisää niihin. No, pistin paypalilla postisumman menemään niin heti kyllä vastasvat että kiitos ja asia kunnossa.

     
     
  5. #5

    Vs: vapourzone.com

    Meinasinkin mainita sulle että pitää maksaa myös se pari puntaa postikuluja samaan laskuun:-)

    No kirjoittele milloin sun paketti saapuu....mun oma voi kiertää vaikka pääsiäissaaret..;-)...ihan asiallisen tuntunen kaveri oli siellä. Ihmettelen tosin vieläkin miksi on niin vaikea maksaa suoraan paypal tililtä? kortilla pitäisi maksaa!! sama rahahan niille siirtyy!! kait se on tuo systeemi että kassalta siirrytään suoraan paypaliin ja kirjautumista ja muita henkilötietoja ei kysellä ostovaiheessa!!

    No elämähän on yhtä seikkailua!!...

     
     
  6. #6

    Vs: vapourzone.com

    Andrew tai Andy ,,,on hauska tyyppi!! Sen kanssa pitää neuvotella paketeista. Edellinen tilaus lähti heti kun siirsin sen tilille 2 euroa postikuluja. Tilasin siltä hangsenin kahvi ja spaddu makuja.. 120 ml eilen ja hinta on jotain30% halvempi kun LF:n hangsenit

     
     
  7. #7

    Vs: vapourzone.com

    Öö... saitpas muuten halvat postarit, mulle tuli 7,04 puntaa.. no, jos tuotteet on hyviä niin eipä tuo mitää. Tulee kuulemma kotiovelle.

     
     
  8. #8

    Vs: vapourzone.com

    Eilen tuli paketti, kävin tänään postista.
    Parmal eli "pall mall" osottautui yllättävän positiiviseksi ylläriksi, lisäksi tuli 52 mg pohjanestettä

     
     
  9. #9

    Vs: vapourzone.com

    Jaa!! Tänään tuli myös paketti mulle!! Ei muuta kun testaamaan makuja illalla

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •