Tulokset 1 - 15 / 15

Aihe: Dekangin nesteistä?

  1. #1

    Dekangin nesteistä?

    Kunhan huvikseni kysäisin. Onko joku sattunu löytämään edes yhden dekangin valmistaman nesteen mikä olisi ns hyvää?? En ole itse sellaista kohdannut ja jotain 20 laatua kokeillut "ihan hukkaan heitettyä rahaa". Halpojahan ne on mutta mitä niillä tekee?? Esim hangsenin perusnesteet on muutaman euron kalliimpia mutta paljon laadukkaampia ja maut tulee esiin paremmin ja maku ei ole saman pistävä kuin dekangin nesteissä!! Tosin hangseniakin parempia on.... kun laittaa hieman pesoja peliin ja ostaa sitä millä on käyttöäkin ja haluaa nauttia kunnon usvasta!! Tosin makunsa kullakin??Kiinnostaisi vain tietää että ne jotka on kokeillut eri valmistajia ...? niin voiko esim dekangilta löytyä jokin käyttökelpoinen maku? En ole ainakaan itse kohdannut!! Hangsenin perus litkuista on muutama ihan suosikki listalla

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    42

    Vs: Dekangin nesteistä?

    Mun mielestä hyviä on ollut Black tea, menthol, RY4, winston, blueberry.

     
     
  3. #3

    Vs: Dekangin nesteistä?

    Hyvä että maistuu ???

     
     
  4. #4

    Vs: Dekangin nesteistä?

    Jos Easyn nesteet on Dekangia kuten olen käsittänyt niin Cuba cigar/Cigar cubano/Cigar (nimi tuntuu aina vaihtuvan ainakin pullon etiketissä) on koko ajan ollut mun suosikkineste. Makuja oon kahlannut kuitenkin jo yli 70 joista "tupakkamakuja" yli 50 kpl. Tuohon kun laittaa n. 5% vaniljaa sekaan niin on ainakin mun makunystyröitä hivelevää. Myöskin "käännytetyt" on halunnu tuota kun ovat varastostani makuja maistelleet.

     
     
  5. #5

    Vs: Dekangin nesteistä?


     
     
  6. #6

    Vs: Dekangin nesteistä?


     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    63

    Vs: Dekangin nesteistä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Kunhan mainitsin!!
    Kovin suosittua tuntuu olevan joka valmistajalla tuo Absinthe maku!!! Lopultakin... kuka on juonut sitä niin että pystyy arvostelemaan niiden makuja?? Tämä ei nyt liity aiheeseen... mutta haluan kertoa että suomessa ei ole ainuttakaan myyjää kuka myisi aitoa absinthea!! Alkon absintti ei ole aitoa absinthea!! Pernodin absinthe on aitoa ....mutta ei sitä aitoa kuitenkaan!!! Absinthe oli aikoinaan ranskalaisten spurgujen juoma....maustettua, korkeaoktaanista väkijuomaa joita myös useimmat ns taiteilijat joivat "Gogh....Paul Gauguin" joivat myös. Se kiellettiin aikanaan...."rappiollisuuden takia". Nykyään aitoa absinthea saa suomeen ns "välikäsien" kautta......The King Of Spirit s Absinthe....tai "Mata Hari Absinthe"....Ne on kiellettyjä suomessa ....mutta niitä saa myös jos haluaa!!! Ja joka haluaa niin saa!!!

    Ps: Hangsenin litkut on ihan ok!!!

    Mutta tämä sepustus Absinthesta ei liity mitenkään ...höökaamiseen!! Get going
    ....
    Muistakaa höökata
    Mää olen juonut muutaman pullon Sveitsiläistä absinttia ja yhden jonku saksalaisen. Kyllä on aika eritavaraa nuo, mitkä on edes yritetty tehdä vanhanaikaisesti. Duplais ja Kubler olivat pullojen printeissä. Pidän hitosti absintista, mutta ei oo hirveesti varaa niihin.

    Nyt noista Dekangeista niin. Taitaa Niiden nikotiini pohjat olla melko kitkerän makuisia, kun jokainen noista omista maistuu sille juurikin eli kitkerälle.

     
     
  8. #8
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Dekangin nesteistä?

    green mint, french pipe ja lemon. kaksi jälkimmäistä peleonin toimittamaa, mutta ilmeisesti kuitenkin ihan dekangin tavaraa

     
     
  9. #9

    Vs: Dekangin nesteistä?

    Itse pidän Hangsenin perusnesteistä. Dekangeissa sama pistävä perusmaku kaikissa. Pitäis tässä löytää joku eurooppalainen paikka mikä myisi suuremmissa pulloissa hangsenia edullisempaan hintaan kuin nuo 30 ml putelit.

     
     
  10. #10

    Vs: Dekangin nesteistä?

    Yritä nyt vaikka Ebnferroa, se on Hollannissa ja siten vältyt Itä-Euroopalta. Jos haluat välttyä vielä Kiinaltakin, tilaa sieltä @37-tuotteita. Ne on tehty Hollannissa Kroatialaiseen pohjaan. Balkanilta kylläkin ??

     
     
  11. #11

    Vs: Dekangin nesteistä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Itse pidän Hangsenin perusnesteistä. Dekangeissa sama pistävä perusmaku kaikissa. Pitäis tässä löytää joku eurooppalainen paikka mikä myisi suuremmissa pulloissa hangsenia edullisempaan hintaan kuin nuo 30 ml putelit.
    Täällähän on se 470ml pottu, vaihtuvien makujen kera, 44poundia http://www.safercigs.co.uk/500g_Hang...3_5331179.aspx

     
     
  12. #12

    Vs: Dekangin nesteistä?

    Ei iske tuo maku

    cappuccino on omaan mieleen hangsenilta....siihen kun tiputtelee muutaman rommi esanssin niin ihan ok ...tosin pelkkänä cappuccinonakin se lyö dekangin vastaavavn 10-0

    ebnferrossa pirun pieni valikoma hangsenia ja kaikki melkein loppu...jos olisi ollut makuja ja nikotiinilla niin olishan noista 10ml puteleista saanut kasattua ihan kohtuu hintaan

    http://ebnferro.com/e-vloeistoffen/hangsen

     
     
  13. #13

    Vs: Dekangin nesteistä?

    Kattelet sitten tulevina kuukausina, josko tärppäis

     
     
  14. #14

    Vs: Dekangin nesteistä?

    paistettu peruna ei oikein iske O0
    kaikkee ne keksiikin ^-^
    j

     
     
  15. #15

    Vs: Dekangin nesteistä?

    Nuo ovat ainakin pulloista päätellen hangsenin nesteitä ja melko edullisia. toimittavat eurooppaan melko edullisesti mutta ei ollut aikaa perehtyä mihin hemmettiin tuonne kirjaudutaan sisään ja laitetaan tilaustiedot koska kun klikkaa litkut kassaan niin avautuu suoraan vain paypalin tili...täytyypi ajan kanssa perehtyä!!...jaa ottaako nuo osoitetiedot tuosta paypalin tilistä??

    http://www.vapourzone.co.uk/E-liquid-at-VapourZone.html

    http://www.vapourzone.co.uk/E-liquid.html

    No pitihän tuo testata ja tilata yksi 30 ml puteli!! Sähköpostia pisti ja osoite oli siinä oikein minne toimitetaan. Ei ollut lähetyskustannuksia vaan pelkkä pullo 7.99 puntaa. No katellaan mitä tulee ja milloin ja jos tulee O0 ja jos toimii niin kokeilis noita 50ml puteleita...saisi olla kyllä isompi valikoima niissä!! No kuitenkin kävi mitä kävi niin hinnat on ainakin hangsenin 30 ml pulloissa n 4.5 puntaa halvemmat kun Liberty Flightsilla

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •