Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 47

Aihe: Mesh #200 25 micron

  1. #21
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Jos vielä metsästetään esmoken meshiä, niin taitaa olla ihan tätä. Ainakaan ite en huomaa mitään eroa. Hintakin sitä luokaa, ettei sitä meshiä tartte kiinasta saakka tilata.

     
     
  2. #22
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Jos vielä metsästetään esmoken meshiä, niin taitaa olla ihan tätä. Ainakaan ite en huomaa mitään eroa. Hintakin sitä luokaa, ettei sitä meshiä tartte kiinasta saakka tilata.
    Olet luultavasti oikeassa, etkä ainoa joka tuota mieltä on. Ei tässä onneksi ole kiirettä, ni katsotaan ne sämpleet ensin...

     
     
  3. #23
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mulla on esmoken meshiä ja tota vapeatomizerin 200sta, voin tutkia vähän niitä onko eroja ihan käsikopelolla



    Jepajep, tutkiskelin noita vähän ja ja on niissä pientä eroa. Entiiä vaikuttaako toi paljon kun VA meshi on kokonaisena A4:na ja esmoken A5 taitettu kahteen kertaan.
    Mut toi Va tuntu vähän "kovemmalta" sormissa, ehkä se on micronin tai kahen verran paksumpaa?
    Joustavuus tuntu aika pitkälti samalle. Ei se kuitenkaan ihan samaa settiä tunnu olevan vaikka erittäin lähellä on.
    Viimeksi muokannut larma; 06.12.14 kello 11:01.

     
     
  4. #24
    Siitä linkkiä ukolle joka myy vähän kaikenlaista ritilää ja omat tuli viikossa perille:

    bennythestooge on eBay

    Yksityisviesteillä saa ihmeitä aikaan ebayn myyjien kanssa.

    Tässä vähän kokotaulukkoa:


    meshsize.JPG

     
     
  5. #25
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Noinii.. zkys laittoi meshiä ja viimein tänään ne sain. Hirveä jännitys ollut ties kuinka monta päivää. Ja sitten ihan helevetinmoinen pettymys.
    Kuvassa on keskellä Esmoken mesh ja laidoilla zkysin. Kuva on ihan paska, mutta kummiskin riittävän hyvä, että eron näkee helposti.
    Vasemmanpuoleinen tuo mieleen jonkun neljäsatasen, joka joskus tuli jostain enkuista. Microneita en muista, enkä ikävä kyllä löydä. Olin silloin vielä niin vihreä, etten tajunnut noiden eroja, että olisin kirjannut ylös.

    Olennaista on, että Esmoken mesh on näppituntumalla ainakin tuplasti ohuempaa. En ole vielä kokeillut noita kahta, mutta oletan, että siinä missä Esmoken meshistä tulee hento ja elastinen tukki, noista kahdesta tulee huomattavasti kovempi.
    Tuo oikea (zkysin salanimi 1) taitaa kuitenkin olla hiukan pehmeämpää, eli taidan ensin kokeilla sitä.

    Väliaikayhteenvetona voi sanoa, että noilla kahdella ei ole mitään tekemistä Esmoken meshin kanssa... Mutta kokeillaan.
    kuva.jpg

     
     
  6. #26
    Esmoken meshi kyllä muistuttaa kuvassa 28x200 meshiä vape mesh companyltä.

     
     
  7. #27
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Esmoken meshi kyllä muistuttaa kuvassa 28x200 meshiä vape mesh companyltä.
    Voi huilu... tuohon kun vain saisi varmistuksen, loppuisi tämä ihmettely.

    Pahus, mulla ei ole Esmokesta mitään pahaa sanottavaa, joillain toki on, mutta ei se nyt tilannetta pahentaisi, jos tämän salaisuuden paljastaisi. Mulle on ihan sama mikä petkutus tuohon sisältyy, jos sisältyy, kun vain selviäisi ,mitä se oli ja mistä sitä saa.

     
     
  8. #28
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Noin.. tuunasin oikeanpuoleisesta coilin. H-Attyn isompaan reikään. ,32 canthalia 4/5 kiekkaa. Ja juurikin ne ongelmat joita epäilin. Tukista tulee pahuksen kova, joka aiheuttaa sen, että on paljon vaikeampi pulsittaa lanka tasaiseksi. Mehut sisään ja tulta... coili ritisee ja paukkuu, kun tuolla Esmoken meshillä saan siitä äänettömän... Wickausongelmia ei kyllä ole, eli luulen, että tulisin tämän kanssa pienen harjoittelun jälkeen toimeen.

     
     
  9. #29
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Noin.. tuunasin oikeanpuoleisesta coilin. H-Attyn isompaan reikään. ,32 canthalia 4/5 kiekkaa. Ja juurikin ne ongelmat joita epäilin. Tukista tulee pahuksen kova, joka aiheuttaa sen, että on paljon vaikeampi pulsittaa lanka tasaiseksi. Mehut sisään ja tulta... coili ritisee ja paukkuu, kun tuolla Esmoken meshillä saan siitä äänettömän... Wickausongelmia ei kyllä ole, eli luulen, että tulisin tämän kanssa pienen harjoittelun jälkeen toimeen.
    Itse olen käyttänyt tuota oikeanpuoleista Hatyssa nimenomaan siinä pienemmässä reiässä. Nuo sun ongelmat kuullostaa yliwickaukselta aivan selvästi. Se pienempi reikä on tuolle meshille siis sopiva jos käytät 70vg50pg tai sitä pg voittoisempia litkuja.

     
     
  10. #30
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Tota noin... Mun kokemuksen mukaan se riippuu myös vastuksesta. Sen mitä olen kokeillut, ei toimi pienemmässä, jos lanka on ,32 ja kieppejä 3/4 tai 4/5... Ohuemmalla langalla kyllä.

     
     
  11. #31
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Pääsääntöisesti mulla kaikki mehut 50/50...

     
     
  12. #32
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Tota noin... Mun kokemuksen mukaan se riippuu myös vastuksesta. Sen mitä olen kokeillut, ei toimi pienemmässä, jos lanka on ,32 ja kieppejä 3/4 tai 4/5... Ohuemmalla langalla kyllä.
    No joo toki se vaikuttaa, olet oikeassa. En edes huomioinut koko asiaa. Itse olen käyttänyt 3/4 ja .32 lankaa. Varmasti yliwickaa isommassa reiässä ainakin löysemmällä setupilla.

     
     
  13. #33
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Tein äsken pienempään reikään tuon 3/4 kiekkaa ja .32 lankaa. Toimii ihan sillä rajoilla. Hiukan hätäisesti rakensin. Ohut neula meshin sisällä. 6 cm meshiä. Luultavasti toimii, kun kokeilen hiukan pienemmällä palalla ja löysemmällä tukilla.... Tämäkin pelaa, jos ei vedä kovin pitkiä hittejä.

     
     
  14. #34
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Siis meidän meshi on kyllä briteistä tuolta vapemesh companyn emofirmalta, mutta näyttä siltä, ettei ainakaan vape-atomizer-mesh.com ole edes valikoimassa moista meshiä Koitan selvittää, jos jostain saisi kuluttajana.

     
     
  15. #35
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Voi huilu... tuohon kun vain saisi varmistuksen, loppuisi tämä ihmettely.

    Pahus, mulla ei ole Esmokesta mitään pahaa sanottavaa, joillain toki on, mutta ei se nyt tilannetta pahentaisi, jos tämän salaisuuden paljastaisi. Mulle on ihan sama mikä petkutus tuohon sisältyy, jos sisältyy, kun vain selviäisi ,mitä se oli ja mistä sitä saa.
    Jos haluat kokeilla tuota 28x200 niin saatan sulle pienen samplen laittaa.

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    K:ala
    Viestit
    208
    Anteeksi nyt etta vielä puutun tähän.
    Mutta mielestäni tuota on jo löydetty.

    Kanthal, silice, fibre pour montage de resistance boutique cigarette electronique toulouse


    • Dimensions : 10 cm x 10 cm
    • Diamètre des brins : 25 Microns
    • Nombre de brins : 200 par pouce
    • Acier : Inox 316L


    Vai olenko väärässä kuten aina?

     
     
  17. #37
    En omaa tietoa koko aihepiiristä, mutta laitoin aiemmin jo linkkiä ebaystä löytyvästä myyjästä joka hommaa ainakin osan tuotteensa firmalta, missä kuvia rullatavarasta ja jotka sitten leikataan myyntimittoihinsa.

    Löytyy 400 # esim. 6" x 6" (12,7 cm x 12,7 cm ) hintaan 2.25 € suoraan ebaystä.

    Samalla tyypillä myynnissä yli 1200 tuotetta ja kaikki verkkoa.

    Erikseen e-cig kategoria ebay-storessa, jossa 106 eri tuotetta.

    Tilasin tuolta, ilmaiset postit ja kirje saapui viikossa. Perus jenkkilätoimitus, klikkaa paypalia ja se odottaa jo postilaatikossa.

    Ymmärsin, että yhtenäistä isompaa palaa verkosta metsästettäisiin? Mitkä ne vaadittavat mitat nyt sitten olisi?

    http://stores.ebay.com/bennythestooge


    Näin ohimennen mainittakoon, että löytyi myös kuparimeshiä


    Edit1. Tässä vielä suoraan e-cig kategoriaan: http://stores.ebay.com/bennythestoog...sub=6877454015

    Edit2. Oho, siis tosiaan mitat on cm 15,24 x 15,24 - laskin vahingossa 5" mitat tuohon cm.


     
     
  18. #38
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja suorama Näytä viesti
    Anteeksi nyt etta vielä puutun tähän.
    Mutta mielestäni tuota on jo löydetty.

    Kanthal, silice, fibre pour montage de resistance boutique cigarette electronique toulouse


    • Dimensions : 10 cm x 10 cm
    • Diamètre des brins : 25 Microns
    • Nombre de brins : 200 par pouce
    • Acier : Inox 316L


    Vai olenko väärässä kuten aina?
    Tuossa nyt kyllä näyttäisi tosiaan olevan ihan sama datat.. eli kaiken järjen mukaan onkin sitten ihan samaa. Kiitos vinkistä. Ja sori, jos laitoit tuon jo johonkin, mennyt multa ohi...
    Aika pieniä paloja tosiaan, mutta sillä nyt ei ole väliä, kun hintakaan ei ole paha.

     
     
  19. #39
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Kuule zkys... Sain homman toiminaan tuolla sun meshillä (1, eli kuvan oikeanpuoleinen). 0,32 lankaa ja 3/4 kieppiä, siis pienemmässä reijässä. Aika pirun kiukkuinen coili kyllä ,67 ohmia.... Tein reilu 40 millin suikaleesta onton tukin. Täytyy nyt imeskellä tuota muutama päivä ja miettiä, onko tämä itseasiassa parempi kuin aikaisemmat.
    Eika vänkää sikäli, että Esmoken meshillä ei ollut mitään jakoa onnistua pienemmässä reijässä.

     
     
  20. #40
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Noiniii... Tämä homma on minun puolelta ikäänkuin paketoitu, elikkäs käsitelty loppuu. Ongelma ratkaistu, ja vieläpä pitkäksi aikaa.

    Muutamankin lasin vinhoa ehdin hörppiä pohtiessani, mitä tekisin. Lopulta sitten tilasin Vapemeshcompanyltä 200# 28 micronin verkkoa. Tilaus lähti 22.12 ja eilen napsahti lappu luukusta. Siis, aika pitkään meni, mutta olihan tässä tosiaan pyhiäkin välissä. Oli miten oli, silmäilyllä & näppituntumalla tehdyn vertailun tulos on, että hiukan on eri näköistä, muttei juurikaan eri tuntuista kuin se legendaarisen Esmoken vieläkin legendaarisempi verkko.
    Toinen zkysin lähettämistä paloista ainakin oli hiukan erilainen. Se toinen taas kului loppuun, enkä enää löydä edes jätepaloja, vaikka mielestäni ne tarkoituksella sivuun laitoin. Saattoi hyvinkin olla juuri tuota... Iso kiitos kuitenkin zkysille avusta.
    Tein H-attyihin jonkun setupin (isompi reikä 3/4 kiekkaa ,32 lankaa), jotka toimivat ns ykkösellä, eli ei mitään valittamista.
    Joku älynvajaus tilatessa kävi, eli nyt mulla on verkkoa suurinpiirtein neliö... ei lopu ihan heti.

    Lopputulos siis on, että ainakin minulle tuo korvaa kaipaamani Esmoken meshin täydellisesti.
    Lurautanpa lisää vinhoa ja nautin höyryistä... ugh...

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •