Tulokset 1 - 14 / 14

Aihe: E nesteiden väri muuttuu ?

  1. #1
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    E nesteiden väri muuttuu ?

    http://novocig.com/store/ecig-liquid-color


    Näyttää olevan netissä paljon juttua tästä asiasta, ilmeisesti värin muuttuminen, kun neste vanhenee/maustuu on täysin luonnollista? Mitä mielipuolta muut ovat tästä.




     
     
  2. #2

    Vs: E nesteiden väri muuttuu ?

    Mitä mieltä tästä nyt pitäisi sitten olla?
    Kyllähän ne nesteet muuttuu.. Kylmässä/pimeässä säilöminen pidentää tuota muutosprosessia..

    Joidenkin nesteiden kanssa suositellaan dekantoimista, että maku pehmenee (jolloin värikin saattaa hiukan muuttua)..
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: E nesteiden väri muuttuu ?

    Vermillion Riverin Fruity stripe illusionin kanssa olen huomannut että ainakin cartoon/cartotankkiin laittaessa tummuu melkoisesti. En sitten tiedä mistä johtuu.

     
     
  4. #4

    Vs: E nesteiden väri muuttuu ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ceman Näytä viesti
    Vermillion Riverin Fruity stripe illusionin kanssa olen huomannut että ainakin cartoon/cartotankkiin laittaessa tummuu melkoisesti. En sitten tiedä mistä johtuu.
    Heat.... Olettaisin, että Fruitin kohalla se tankin/nesteen lämpeneminen nopeuttaa sitä jäätävää tummumista..
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  5. #5
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Vs: E nesteiden väri muuttuu ?

    OOlrait

    Laitoin viestin siksi, kun moni joka on ostanut nesteen xx, paikasta zz. ja sama neste löytyy omasta hyllystä, parikuukautta sitten tilattuna, onkin paljon tummempaa kuin tilattu uusi neste.
    (ihan samaa kamaa) Itse inawerasta tilanneena, ja litkuja itse tehneenä voi lähes päivittäin seurata nesteen tummenemista, ja kyllä kyllä sitä tulee seurattua. Itse ajattelen tästä samalla lailla kuin viineistä, että ne kypsyvät ja kehittyvät kuin hyvät viinit, ainakin maun kannalta. Joo kyllä, myös wiskit kypsyvät, nyt tulee tiskirätistä, sorry näin naistenpäivän lopuksi, naiset eivät kypsy aina hyvällä tavalla, mutta se on toinen juttu. heippa

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kouvostoliitto
    Viestit
    37

    Vs: E nesteiden väri muuttuu ?

    Juu itse huomannut saman nuosta itsetehdyistä litkuista, ananasmehu oli juuri tehtynä täysin kirkasta, nyt alkaa jo lähentelemään kusen väriä

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    19

    Vs: E nesteiden väri muuttuu ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ceman Näytä viesti
    Vermillion Riverin Fruity stripe illusionin kanssa olen huomannut että ainakin cartoon/cartotankkiin laittaessa tummuu melkoisesti. En sitten tiedä mistä johtuu.
    Sama tässä libertyn turbosmogissa ja tuntuu olevan kaikissa ennenkaikkea nikotiinipitoisissa nesteissä. Tosin 30ml pullon pohjat alkaa jo pullossakin olemaan haalean kusenkeltaista. Kun tankkia pesemättä käyttää kolmatta kertaa lähenee väri jo miltei röökitervan luokkaa mutta maussa en ole muutosta huomannut. ilmeisesti se on "ominaispiirre" josta huolestua ei kannata. ELLEI tämä oo se tekijä joka aiheuttaa palaneen maun? en äkkiseltään muista kiinnittäneeni huomiota joten en usko.
    aka mankku aka mp90 aka DJ90.
    paljon puhetta ilman mitään sisältöä since 1990

     
     
  8. #8
    Siis onko näin että neste pullo valoon ja kuinka lämpöiseen paikkaa korkki auki (esim. alpha sweet tooth niksa lisätty jälkeenpäin) ?

     
     
  9. #9
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Turha sitä korkkia on horottaa auki jos se neste ei maistu hajuvedelle tai vastaavaa. Värin muuttuminen johtuu lisätystä nikotiinista, nikotiiniton neste ei vaihda väriään.

     
     
  10. #10
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Turha sitä korkkia on horottaa auki jos se neste ei maistu hajuvedelle tai vastaavaa. Värin muuttuminen johtuu lisätystä nikotiinista, nikotiiniton neste ei vaihda väriään.
    Nus nus, paitsi vanilja hässäkät yleensä tummuu kypsytyksessä hyvinkin radikaalisti.

     
     
  11. #11
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Mulla on 4 kuukautta kypsynyttä vanilla custardia ja edelleen saman väristä eikä muissakaan vaniljaisissa näy muutosta wanking.gif

     
     
  12. #12
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Mulla on 4 kuukautta kypsynyttä vanilla custardia ja edelleen saman väristä eikä muissakaan vaniljaisissa näy muutosta wanking.gif
    Postauksesi innoittamana piti etsiä omat vanilla custardit ja tosiaan puhuin aivan 100% paskaa. Kolme kuukautta kypsynyt neste oli ilman nikotiinia kristallinkirkasta

     
     
  13. #13
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Mä ainakin saan jotkut vaniliat melkein mustiksi, etenkin jos on vajaa pullo, tai korkki auki kaapissa.

     
     
  14. #14
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    6
    Kyllä itsellä vanilja custardi on jo melkeinpä mustaa kun on useamman kuukauden purkissa lojunut. Tahtoo samalla mennä vaan aika paksuksi tavaraksi

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •