Sivu 2 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 375

Aihe: Svoëmesto Kayfun V4

  1. #21
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    pärjäisköhän tää lr bogelle

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  2. #22
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Hieman toi dekki hämää. Ettei kuitenki olis duali aika pakkovääntö tollaseen?

    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  3. #23
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    En kyllä sanois pakko, pikemminkin helpompi tehdä duali kun on riittävästi posteja jo vakiona.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #24
    Jos tuosta vetäsee ristikkäis kiinnityksellä niin ei pitäisi kyllä olla pakko laittaa tuplia Ja oliskohan nesteen syöttö samanlainen kuin Aqua V2:ssa joten setuppia pystyy kähjäämään vaikka mehut on tankissa....
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  5. #25
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Näyttäis nimenomaan olevan helppo tehdä singlenä että dualina postien lukumäärän johdosta. Ristiin single ja dualit vierekkäin. Tila voi käydä vaan hieman ahtaaksi dualilla?

     
     
  6. #26
    Joku sanoi facessa että 140€ tietämille menisi
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  7. #27
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Ei paha.

     
     
  8. #28
    Miksi tollanen pullukka tankin kohdilta...

     
     
  9. #29
    Höyryttelijä Bloopsy's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    33
    Näyttää kyllä ihan asialliselta vehkeeltä. Toivottavasti on yhtä mukava rakentaa kun originaali. Tuskin Suomesta ihan hetkeen noita taas saa. Saa nähdä mistähän tuollaisen joutuu tilaamaan jos se osottautuu hyväksi.

    Provari Mini V2.5
    Somnium Hybrid v2
    Swan + H-atty DC

     
     
  10. #30
    Jos hinta on + 100 egeä, niin veikkaan että kloonit vie tätä aikanaan mennen tullen. Mun mielestä tavalliselle pulliaiselle atosta tuollainen hinta on yksinkertaisesti liikaa. Ainakin minulla tuo "kipuraja" on juurikin tuo 100 euroa, jos paukkuu yli, niin sitten mennään klooneilla tai katsellaan muita vaihtoehtoja.

    Ja miksi vatussa edelleen tekevät ns. pyramidi topcappiä? Paljon tyylikkäämpi olisi tasainen topcap + nestetilavuus kasvaisi samalla. Plussaa, että tässä on dualcoil mahdollisuus (sellaisesta tykkääville) - toivottavasti toimii kuitenkin loistavasti myös singlenä, meikäläinen ainakin niin laiska vaihtelemaan pumpuleita ja jos niitä pitäisi vaihtaa vielä tuplaten niin ei hyvää päivää...

    Alustavasti en tykkää (ulkonäkökin on vähän niin ja näin), eli peukku alaspäin... ja sitten ensimmäisten joukossa tätä olen kuitenkin ostamassa

     
     
  11. #31
    Varmaan Squape R:n hintoihin menee, elikkäs ihan vitusti liikaa jostain sarjatuotetusta kikkareesta jota CNC-koneet puskee kontillisen päivässä.

     
     
  12. #32
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No kohta sitä Kiinassa koneistettua saa.
    Miksi ei alunperinkin Kiinassa koneistettu, kas siinä kysymys.
    KGO & Twist

     
     
  13. #33
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Jos hinta on + 100 egeä, niin veikkaan että kloonit vie tätä aikanaan mennen tullen. Mun mielestä tavalliselle pulliaiselle atosta tuollainen hinta on yksinkertaisesti liikaa. Ainakin minulla tuo "kipuraja" on juurikin tuo 100 euroa, jos paukkuu yli, niin sitten mennään klooneilla tai katsellaan muita vaihtoehtoja.

    Ja miksi vatussa edelleen tekevät ns. pyramidi topcappiä? Paljon tyylikkäämpi olisi tasainen topcap + nestetilavuus kasvaisi samalla. Plussaa, että tässä on dualcoil mahdollisuus (sellaisesta tykkääville) - toivottavasti toimii kuitenkin loistavasti myös singlenä, meikäläinen ainakin niin laiska vaihtelemaan pumpuleita ja jos niitä pitäisi vaihtaa vielä tuplaten niin ei hyvää päivää...

    Alustavasti en tykkää (ulkonäkökin on vähän niin ja näin), eli peukku alaspäin... ja sitten ensimmäisten joukossa tätä olen kuitenkin ostamassa
    Mä en tohon kloonikeskusteluun enää koske, kun sille on oma triidi

    Mutta! Toi pyramidi topcappi on ihan samalla idealla kuin savupöntöt ja piiput (muuratut siis). Höyry kulkee paremmin kuin tasaisella pinnalla.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    No kohta sitä Kiinassa koneistettua saa.
    Miksi ei alunperinkin Kiinassa koneistettu, kas siinä kysymys.
    Koska Kiinan koneistus on paskaa ja tilauksen "varma" saapuminen on jotain puolen vuoden sisään. Pienillä ihmisillä toleranssit kun on vähän erilaiset kuin länsimaissa. Nim. firmatasolla kokeiltua muutamaankin otteeseen ja 99% vituiksi mennyt. (ei siis Dna:lla, Dna ei koneista mitään)
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  14. #34
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Mä en tohon kloonikeskusteluun enää koske, kun sille on oma triidi

    Mutta! Toi pyramidi topcappi on ihan samalla idealla kuin savupöntöt ja piiput (muuratut siis). Höyry kulkee paremmin kuin tasaisella pinnalla.
    Juu sori, jätetään suosiolla sen k:lla alkavan sanan keskustelut toiseen ketjuun.

    Pakko tuohon topcappiin vielä heittää; Vaikka esim. Lite Plussan topcap on ulkoapäin pyramidin muotoinen, niin sisäpuolella on tasainen yläpinta. (Ja jätetään tämänkin asian vänkääminen tähän...)

    No joo, nämä ulkonäköjutut aina vähän henkilökohtaisia, kuka tykkää mistäkin. Eiköhän tämäkin kikkare tule aikanaan testiin ostettua, jos ei hinta ihan älyttömäksi pompsahda.

     
     
  15. #35
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  16. #36
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Päivittelin noita tietoja tonne ekaan viestiin.

     
     
  17. #37
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Kookas vehje kyllä tämä. 1mm lyhkäsempi ku sQ-R (joka on imo valtava) ilman tippiä,510-kierrettä.

    Provarin 3 kans kyl nätti peli!

    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  18. #38
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    32
    Ei kyllä ole ainakaan kauneudella pilattu, ainakaan omasta mielestäni. Lupaavaltahan tuo kuitenkin vaikuttaa, saa nähdä mikä on todellisuus sitten, toivottavasti hintakin pysyy vielä kohtuuden rajoissa niin jos pääsisi vielä laittamaan joulupukin konttiin tämmösen jos sattuu saamaan jostain ajoissa.

    Suomessahan ei vissiin Svoëmesto jälleenmyyjiä edes ole? Mistä lie sitten joutuu ruveta tilaamaan, jää nähtäväksi.

     
     
  19. #39
    maaco
    Vieras
    Eikös Svoemesto.de Shop toimita Suomeenkin? Nyt sieltä saa Liten ihan järkihintaan.

     
     
  20. #40
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457
    eihän toi esmoken kaatunuminen tähän vaikuta mitenkää ,kun ei siellä mitään ikinä ollu saldoilla....sori oli pakko
    kyl tää kaiffari v4 on pakko ostos....aika mopoja nää vanhat kaiffarit ja muut pumpuli tankit verrattuna näihin uuden polven tankkeihin.Sub ohm,vg nesteet ja erittäin antelias airflow näyttäs olevan päivän sana,MUt sehän sopii mulle paremmin ku hyvin

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •