Sivu 51 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4147484950515253545561101151 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,001 - 1,020 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #1001
    Taitaa olla enemmän plussa kuin miinus kohta että löytyy subohm clearo joka toimii alle 30W.

     
     
  2. #1002
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Itse käytän mahd. pientä tehoa, että nestekulutus ei ole yli 10ml päivässä. Tehot siinä 17-20w

     
     
  3. #1003
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cure Näytä viesti
    Itse käytän mahd. pientä tehoa, että nestekulutus ei ole yli 10ml päivässä. Tehot siinä 17-20w
    Jep. Subtankit tuntuis (ei omaa kokemusta) ja myös Delta 2 (on) pelaavan ihan hyvin pienemmillä tehoilla.

    Veikkaan että nyt kun monet ostelee noita viimeisimpiä reilusti yli 50W suositustehot malleja voi tulla yllätyksenä kun nesteenkulutus kasvaa samantien nelinkertaiseksi verrattuna KFL. tms tankkeihin, eikä sitä vanhaa niksavahvuuttakaan voi enää käyttää kun lentää purjo.

     
     
  4. #1004
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Jätkillä kauheet tehot! Mää ajelen 1.2 ohmista päätä 13-16 watilla ja kahdella ilmaröörillä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #1005
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Subtankki pelaa hienosti pienillä tehoilla, siks ite tykkään siitä. 10w saa jo paremmat höyryt ku kartosta!
    Jos ato tarvii tehoja sen +30/50/80w niin siellä on niin paksua vastuslankaa et se hyöty mun mielestä menee hukkaan verrattuna tehoihin.

     
     
  6. #1006
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Minäkin vetelin subin 1.2 ohmisella 10watin tehoilla ihan tyytyväisenä. Puskee usvaa ja makua yli oman tarpeen. Kaiffarilakin mennään 1.4ohmisella max 12w...

    ...mutta rakensin subin OCC aton uusiksi, 0.4 kanthal 4/5 kierrosta 3mm ja jotakin luomu pumpalia (kaupanpäällisiä) ohut soiro, niin alle 18watin ei makua löydy ei sitten kirveelläkään. Ja tuo strupöi on tasan ohminen. missä meni pieleen?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  7. #1007
    Suurin ongelma mun mielestä on tuo nimi. Ainakin itse kuvittelin ostavani sub ohm clearoa, mutta tämä vehje onkin jotain ihan muuta.

    Mikään clearo ei muuten tarvitse 30/50/80w tehoja.

     
     
  8. #1008
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Miks sitä pitäis päästä ajelee 30watilla?
    Ei miksikään. Muistelin vaan että olen lukenut kun jotkut sanoo että noilla 0.5 voi kiskoa 35 watilla. Parempi minunkin mielestä on pitää tehot järkevinä. Huomasi kun nautiluksen jälkeen otti dripperit käyttöön, että 0.8 ohmia sellasella 22-24w oli mulle just sopiva. Turhaa akun ja nesteen kulutusta kun mennään siitä ylöspäin.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  9. #1009
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Nyt kun lueskelen millä tehoilla jengi vetelee tota subia, niin ihmettelen mikä mättää mun mini subissa ??
    Ekaksi kun sain minin käteen, niin mielestäni riittävästi kastelin pumpulit tai mitä lie, laitoin liemet tankkiin ja annoin vielä tunnin muhia ennen ekaa testiä..

    Aloittelin sit 12W:lla ja tuloksena hemmetin pahan makuista savua, jota ei voinut edes henkeen vetää, nostin sit watteja ja tuloksena vaan sitä samaa pahaa savua entistä kuumempana

    Meinasin laittaa samantien kiertoon, mut tilasin kumminkin pari uutta vastusta (1.2 ohm), jos vaikka alkuperäisessä olisi ollut vikaa... Noilla kahdella uudella vastuksella sama homma eli pahanmakuista savua, eikä muuta....

    Kokeilin sit vielä sen 0.5 ohmin vastuksenkin, vaikka tiesin vanhastaan että yli 15w:n tehoilla tulee liian kuumaa höyryä meikäläisen makuun.. Tuolla sentään sai jotain makuakin esiin, mutta höyryn tuotto ihan olematonta pienillä tehoilla...

    Onko tää nyt vaan huonoa tuuria, että kaikki 3 vastusta oli susia vai voiko olla jotain muuta vikaa minissä ???

    Pitäiskö vielä tuhlata satsiin vastuksia ja jatkaa kokeilua ???
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  10. #1010
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kaippa sä tiputit nestettä suoraan atopään sisään ennenko otit höyryt siitä? Siellä on pumpulia joka ei kestä yhtään kuivana käymistä.

     
     
  11. #1011
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Kaippa sä tiputit nestettä suoraan atopään sisään ennenko otit höyryt siitä? Siellä on pumpulia joka ei kestä yhtään kuivana käymistä.
    Jep, ainakin 8 tippaa ja vielä sivullekin ... Ja vielä annoin tunnin muhia liemet tankissa...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  12. #1012
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Oliko valkoset tiivisteet atopäissä? Niiden on raportoitu olevan susia viimeaikoina.

     
     
  13. #1013
    Vautsi, karkasipa keskustelu nopiasti offtopikiksi ! Itse alussa kun lopetin tupakoinnin ja etsin vain tupakan korviketta, nautilus, KF yms olivat hyviä siihen tarkoitukseen, ja vain siihen tarkoitukseen eli niistä ei ole tarkoituskaan saada pilveä puskettua. Nytkun riippuvuuteen on lisätty harrastus-ulottuvuus, on ihan mukava kun on tankki vehje, jolla saa edes lähes dripperi mäisiä pilviä, tottakai niin halutessaan.
    Toisin sanoen, on mahtavaa, että kaikille löytyy kaikkea tiukat imut niille ketkä tykkää imusta ja löyhemmät niille ketkä tykkää löyhästä

    E: tämä oli siis tarkoitettu kommentiksi teho-keskusteluun ylempänä, olen näköjään älyttömän hidas kirjoittamaan, etttä kerkesi tulla muita viestejä väliin

     
     
  14. #1014
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Oliko valkoset tiivisteet atopäissä? Niiden on raportoitu olevan susia viimeaikoina.
    Alkuperäisessä oli punainen mutta ne kaksi uutta oli valkoisella tiivisteellä....
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #1015
    Haussa korvaaja Silo Tankille, hiukan liian tiukka imu. Olisiko subtankki paras valinta, tuleeko paremman makuiset höyryt kuin Aspiren BVC-atoja syövästä Silosta? Max 20 watilla mennään, ettei putki joudu kaapin perälle.
    Viimeksi muokannut Tuumola; 21.04.15 kello 08:16.

     
     
  16. #1016
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuumola Näytä viesti
    Haussa korvaaja Silo Tankille, hiukan liian tiukka imu. Olisiko subtankki paras valinta, tuleeko paremman makuiset höyryt kuin Aspiren BVC-atoja syövästä Silosta? Max 20 watilla mennään, ettei putki joudu kaapin perälle.
    Suosittelen. Itellekki tuli juuri Silon korvaajaks... 20w laitos riittää vallan mainiosti, varsinkin jos 1.2ohmisia atopäitä käyttää. 0.5ohmisia tulee ajettua 21-24watilla.

    IMO maku huomattavasti parempi kuin Silossa, ja höyryä puskee hyvin.

     
     
  17. #1017
    Mitäs ootte mieltä kumpi on parempi, tämä vai Aspiren Nautilus? (miniversiot.)

    Ite sain tänään tuon Nautilus minin ja oon ihan suht koht tyytyväinen, mutta makua saisi olla hieman enemmän. Omasta mielestä evod 2 tuottaa paremmin makua kuin Nautilus.

    Olisko se sen arvoista että tilaisin vielä tän Kanger Subtankin vai onko paljoakaan eroa?

     
     
  18. #1018
    jaksaako subtankin atopäät wickata kunnolla pink-mulen 70/30 vg/pg nesteitä? en tarkota mitään ketjuhöyryttelyä, mutta ei viitti odottaa kymmentä minuuttia että voi imasta seuraavat höyryt

     
     
  19. #1019
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Pitäis ainakin jaksaa. Jos ei muuten, niin jotkut on kikkailleet lisää wickausta mm. iskemällä neulalla pumpuliin pienen reijän keskelle.

     
     
  20. #1020
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    70VG menee vielä ilman reikien tökkimistäkin.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •