Sivu 5 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891555105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #81
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Tämähän alkaa kiinnostaa. Boksin päässä tuo halkaisija ei haittaa, puuvillaa valmisatopäissä, ja tuo iso tankki on jees. Tällä pääsisi eroon myös Aspiren keraamisesta wick-hötöstä, tuntuu joskus jotenkin karhealta kurkkuun.
    Joo ja en tiedä onko just se wikki-matsku mikä kuivattaa kurkkua niin paljon

    Just kokeilin rba-atoa ja siinä olikin liian tiukka imuvastus vrt valmis-atoihin. En kyllä asiaa sen enempää tutkaillut onko asialle tehtävissä jotain, pienemmät ilmareiät siellä näky olvena. Mutta toimii kyllä niin hyvin tolla valmiilla 0.5-atopäällä niin mennään helpolla

     
     
  2. #82
    Sama juttu itsellä, imuvastus tuntuu RBA:lla liian tiukalta ja tuntuu, että kurlaa nyt paljon helpommin. Ehkä täytyy koittaa duunata oma setti tohon valmisatoon. Etuina olis parempi imu, vähemmän kurlausta, isompi tankki käytössä ja helppo vaihtaa lennossa, jos ei ole aikaa tai paikkaa alkaa vaihtaa pumpuleita.

     
     
  3. #83
    Onko kukaan purkanut sen valmisatopään. Onkohan piuha läpeensä kanthalia ? Ettei ole no-res johtoa välissä. Jos täyttä kanthalia, ei pitäisi olla ongelmia uudelleenrakentaa niitä, on tilaa näprätäkin, ja luulisi että pikku kokeiluilla noista saa parempia kuin tehtaan tuotokset.

     
     
  4. #84
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Onko kukaan purkanut sen valmisatopään. Onkohan piuha läpeensä kanthalia ? Ettei ole no-res johtoa välissä. Jos täyttä kanthalia, ei pitäisi olla ongelmia uudelleenrakentaa niitä, on tilaa näprätäkin, ja luulisi että pikku kokeiluilla noista saa parempia kuin tehtaan tuotokset.
    Ei oo läpeensä kanthalia. Pelkällä kanthalilla toimivuus olis aika mahdotonta, sillä noi jalat on todella pitkät.

     
     
  5. #85
    How to rebuild the kanger subtank sub ohm coil heads tutorial - using japanese cotton
    https://www.youtube.com/watch?v=6w2p09Iu11U

     
     
  6. #86
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ilmeisesti tuo punainen eriste kestää lämpöä vähän paremmin, koska kuivapoltto ja R-jalat?
    KGO & Twist

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Ei se nyt pahalta näytä 22mm putkessakaan. Aika painava ensituntumalta..
    Ny ensihöyryille..
    20141222_145102.jpg

     
     
  8. #88
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Missäs tätä on saldoilla ja oliko puffille tulossa tätä?

     
     
  9. #89

     
     
  10. #90
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Manse
    Viestit
    274
    25mm kyllä tympäsee kun en omista kun g:n eikä boksia ainakaan tähän hätään kykene laittamaan mutta ei tuo nyt ihan älyttömältä näytä mekaanisenkaan nokassa.. Tilavuus niin paljo isompi+rba mahollisuus niin kai se on tämä valittava atlantiksen sijaan..

     
     
  11. #91
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mä ostan tän ainaki, sain testattua tätä äsken muutaman hatsin verran ja vakuutti kyl.
    Nähtäväks jää miten pumpuli tulee maistumaan omassa käytössä, nyt oli senverran vahva neste et ainaki peitty sillä täysin ja se rba pää siihen sais meshitkin.

     
     
  12. #92
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Liian lämpimät höyry mekaanisella, jostain pitäis boxi löytää tälle.

     
     
  13. #93
    Punaset o-renkaat sai kyytiä

    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  14. #94
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    15
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    http://youtu.be/4z1DlgzYPeE
    Phil esittelee vekottimen (ilmeisesti) myyntiversion.
    Tämä kyllä vakuutti sen verran, että kaippa tuo pitää tilata sigelein nokkaan. Ei ainakaan tyhmemmältä näytä kuin aerotank giant

     
     
  15. #95
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Onkos jo kokemusta paljon atopäät kestää vedellä nestettä läpi?

     
     
  16. #96
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Mä oon nyt vedelly jo n. 80ml 1.2 ohmisella ja vielä olis kukkunut, mutta halusin kokeilla tota omaviritystä. 0.5 oli mulle ihan liian matala vastus ja kärähtikin melkein heti Ei enää noita mulle.

     
     
  17. #97
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HumppaSusi Näytä viesti
    Mä oon nyt vedelly jo n. 80ml 1.2 ohmisella ja vielä olis kukkunut, mutta halusin kokeilla tota omaviritystä. 0.5 oli mulle ihan liian matala vastus ja kärähtikin melkein heti Ei enää noita mulle.
    Ahaa olis luullu olevan toisinpäin. Millä tehoilla ja nestesuhteilla ajoit ton 80ml?

     
     
  18. #98
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HumppaSusi Näytä viesti
    Mä oon nyt vedelly jo n. 80ml 1.2 ohmisella ja vielä olis kukkunut, mutta halusin kokeilla tota omaviritystä. 0.5 oli mulle ihan liian matala vastus ja kärähtikin melkein heti Ei enää noita mulle.
    Mites sun omaviritys on pöhissu? Tuon ylempänä olevan linkin mukaan koitin itse väsätä kanssa atopään. 5x 3mm löysää kieppiä 0.4 langasta, ohmit n. 0.8. Yllättävän helppo oli tehdä, mutta aika monta kertaa sain kokeilla, että löysin oikean pumpulimäärän. Dry-hittiä tuli aika monta kertaa, ennen kuin sain toimimaan. Lopulta onnistu, kun leikkasin päät niin lyhyeksi kuin mahdollista ja tungin ne vielä reiistä sisään. Nesteenä 50/50.

     
     
  19. #99
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Mulla on nesteet 60/40 VG/PG ja ihan maltillisesti toi 1.2ohm ja 14-17W antoi mulle sopivat höyryt. Tosta kun antoi lisää tehoja niin ei enää pystynyt ketjussa imemään. Se alkuperäinen tuplacoili siinä rakennettavassa toimi kunhan laittoi reilusti lyhyeksi leikattua villaa. Yhdellä coililla dryhitittejä löytyi mullakin aluksi. Tehoja vaan pienemmiksi ja katsoo että ne nestereiät mene tukkoon. Täytyykin seuraavaksi kokeilla jotain 3mm coilia että saa tarpeeksi vanua ängettyä nestettä imemään

     
     
  20. #100
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tänään tuli subbari tänne ja pitäs varmaan illalla koittaa meshistä vääntää setuppi rba päähän.

    Miedolla nesteestä pumpuli maistuu occ atopään läpi. Se nyt ei mikään ihme ollu.

    On kyl kokoa saatu atolle, aika möhkö on ja mullaku on 3d printattua tai alumiinista modia käytössä niin se paino on vieläki huomattavasti. Etukenoa pukkaa

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •