Sivu 156 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56106146152153154155156157158 ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,101 - 3,120 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #3101
    Höyrähtänyt 313's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Viestit
    20
    Mulla on Toptank Ministä kaksi eri versiota: toisessa on ilmansäätöreiät erilliset ja pyöreät ja sen liukuvan renkaan alapuolella on vielä sellainen pykälöity rengas. Toinen on matalampi, ilmanotto on portaaton eikä siinä ole mainittua alaosaa. Kumpi näistä on uudempi versio? Toi matalempi tihkuttaa vähän nestettä läpi kaikilla atopäillä mitä olen kokeillut, toi toinen ei vaikka sinne laittaisi miten juoksevaa nestettä hyvänsä. Mä pidän muutenkin enemmän siitä missä on erilliset reiät ilmanotossa, se on hiljaisempi käytössä ja tuntuu tiiviimmältä. Onkohan ko mallia vielä saatavilla?

     
     
  2. #3102
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 313 Näytä viesti
    Mulla on Toptank Ministä kaksi eri versiota: toisessa on ilmansäätöreiät erilliset ja pyöreät ja sen liukuvan renkaan alapuolella on vielä sellainen pykälöity rengas. Toinen on matalampi, ilmanotto on portaaton eikä siinä ole mainittua alaosaa. Kumpi näistä on uudempi versio? Toi matalempi tihkuttaa vähän nestettä läpi kaikilla atopäillä mitä olen kokeillut, toi toinen ei vaikka sinne laittaisi miten juoksevaa nestettä hyvänsä. Mä pidän muutenkin enemmän siitä missä on erilliset reiät ilmanotossa, se on hiljaisempi käytössä ja tuntuu tiiviimmältä. Onkohan ko mallia vielä saatavilla?
    En osaa kyllä sanoa, kumpi malleista on uudempi. Itselläni on molemmat versiot, mutta käytössä on toistaiseksi ollut vain tuo erillisillä rei'illä (2 pyöreää holea ja yksi pitkulainen) oleva tankki, jonka otin käyttöön kesällä 2016. Tässä tankissa käyttämäni neste on aika tarkkaan 60VG/40PG ja sen verran tämäkin hikoilee, että nestettä saa aika-ajoin pyyhkiä tankin pinnasta ja alaosasta. Toisen Toptankin tilasin vasta hiljattain ja tässä on se "portaaton" ilmansäätö ja tämä voisi indikoida, että olisi myös uudempi malli. Tosin käytössäni myös tammikuussa 2016 ostettu Toptank Nano ja tässä on myös tuo portaaton säätö, joten taitaa olla tuurista kiinni minkä mallin saa, ellei hae kivijalasta

     
     
  3. #3103
    Höyrähtänyt 313's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Viestit
    20
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    En osaa kyllä sanoa, kumpi malleista on uudempi. Itselläni on molemmat versiot, mutta käytössä on toistaiseksi ollut vain tuo erillisillä rei'illä (2 pyöreää holea ja yksi pitkulainen) oleva tankki, jonka otin käyttöön kesällä 2016. Tässä tankissa käyttämäni neste on aika tarkkaan 60VG/40PG ja sen verran tämäkin hikoilee, että nestettä saa aika-ajoin pyyhkiä tankin pinnasta ja alaosasta. Toisen Toptankin tilasin vasta hiljattain ja tässä on se "portaaton" ilmansäätö ja tämä voisi indikoida, että olisi myös uudempi malli. Tosin käytössäni myös tammikuussa 2016 ostettu Toptank Nano ja tässä on myös tuo portaaton säätö, joten taitaa olla tuurista kiinni minkä mallin saa, ellei hae kivijalasta
    Jooh, tulin siihen lopputulokseen että yks ja sama, toisesta loppui tihkumiset kun vaihdoin aton ja nyt se (aiemmin) tiiviimpi hikoilee YLÄpäästä täyttökorkin ja rungon välistä

    ihan mielenkiinnosta, nyt maailmanloppua odotellessa jengi lukemani perusteella hamstraa tankkeja bunkkereihinsa, mitä varten jos esim sub- ja toptankkeihin saa varalaseja ja tiivisteitä jatkossakin? Mikä niissä tankeissa voi noiden lisäksi hajota? Pelottaa sen verran että piti tilata vielä yksi rosterinen subtank mini vaikka en tiedä miksi.

     
     
  4. #3104
    Höyrähtänyt 313's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Viestit
    20
    Tää rosterinen Subtank Mini on kyllä aika nami. Tykkään enemmän kuin toptankista, ei se päältä täytettävyys olekaan niin kova juttu kuin mitä mä luulin. Tähän menee enemmän litkua ja on vähemmän potentiaalisesti vuotavia saumoja.

    Mukana tuli RBA plus, pari valmista coilia ja villoja joten ajattelin että mikäs siinä kun rakentelua on tullut lykättyä jo pitkään. Ainakin ensimmäiset kolme pumpulointia meni tälläiseltäkin k*rpäsormelta ihan nappiin joten tuon on pakko olla ihan idioottivarma systeemi. Ei vuoda ja höyry&maku löytyy.

    Kävin kaupassa ja ostin Kanthalia. En tiennyt millaista niin antoivat 26:sta. Montakos kieppiä tuota pitää kietaista jos tavoitteena on ~0.5ohm?

     
     
  5. #3105
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Aikast ohutta lankaa noin matallille ohmeille. Itse tosta tehnyt 2.5-3.0mm halkaisialla kuus kieppiä ja ohmiit siinä 0.8 paikkeilla. löylyä 18-22w ja hyvin höyryää.
    Tuolta voipi käydä tsekkailemassa ohmit ja kiepit Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators

     
     
  6. #3106
    Höyrähtänyt 313's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Viestit
    20
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    Aikast ohutta lankaa noin matallille ohmeille. Itse tosta tehnyt 2.5-3.0mm halkaisialla kuus kieppiä ja ohmiit siinä 0.8 paikkeilla. löylyä 18-22w ja hyvin höyryää.
    Tuolta voipi käydä tsekkailemassa ohmit ja kiepit Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators
    Kiitokset ohjeistuksesta. En mä varmaan mitään eroa huomaa käytössä 0.5 vs 0.8 ohmisilla, kokeilen tuolla.

     
     
  7. #3107
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Dodiii
    Kötöstellään samalla ja lisätään livenä kuvia
    Lankana A1 0.5 kanthal ja tappina tuttu ja turvallinen tig puikko 2.4mm

    Vastus paikoilla suurinpiirtein
    (Nikkeli & titaanimiehet suosittelen koittamaan näin saatte hyvän kontaktin)

    https://images.tapatalk-cdn.com/15/08...4f9bb527f9.jpg

    Maku & huurun balanssi suht ok näin

    https://images.tapatalk-cdn.com/15/08...eb9fbd70c2.jpg

    Hehkutus (sissältä ulospäin)
    https://images.tapatalk-cdn.com/15/08...461a0da46c.jpg

    Ja muumien tarkastus
    https://images.tapatalk-cdn.com/15/08...5e29ba2e43.jpg

    Sitten piMpulia
    https://images.tapatalk-cdn.com/15/08...db42449136.jpg

    Pyttypaikoilleen ja leikkaus (vähän yli pytyn siis piMpulit)
    Pörrötä puMpuli ja paina RAUHASSA se sisälle

    https://images.tapatalk-cdn.com/15/08...cebfd56dee.jpg

    Ja jätä nesteröörit hyvin kuopalle
    https://images.tapatalk-cdn.com/15/08...759f1bbca9.jpg

    Hattu kiinni & märäksi viikset
    Tankki täytee ja naattimaa elämäst

    https://images.tapatalk-cdn.com/15/08...0a3b333d8d.jpg

    Ps aika pervo kuva tuli sori
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Tässä itellä toimiva setuppi: 0,4mm lanka 4-5kieppiä 2,5mm microcoilina.
    Liite 24313 Liite 24320

    Cotton baconia reilu siivu.
    Liite 24314

    Villat leikkaan riittävän lyhyeksi, max 1mm yli RBA pohjasta.
    Liite 24315 Liite 24316

    Kammio paikoilleen, vanujen pöyhiminen, neste reiästä sivuun tökkiminen ja kastelu.
    Liite 24317 Liite 24318 Liite 24319

    Tuolla opilla toimii jopa 97,5VG, kunhan ottaa aluksi muutamat varovaiset lämmittelyhöyryt.

    e:Minä ajelen tuota laitosta 20-22w tehoilla, pienimmällä tai toiseksi pienimmällä ilmaröörillä ja imailen suoraan keuhkoon.

    e:sama toimii myös toptankissa.
    Tosta vielä parit mallisetupit joilla varmasti onnistuu

     
     
  8. #3108
    Höyrähtänyt 313's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Viestit
    20
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    Tosta vielä parit mallisetupit joilla varmasti onnistuu
    No mutta kiitokset!

     
     
  9. #3109
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    noilla mennään

    IMG_20170512_165028.jpg

     
     
  10. #3110
    Höyrähtänyt 313's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Viestit
    20
    Hemmetti.

    Mä laitoin Toptank Miniin sellaisen vanhemman mallisen pienireikäisen RBA:n ja se ilmeisesti työnsi sitä basen pinniä (tms mikälie) sen verran ulos että modin (Kbox mini) vastaava palikka painui niin alas ettei enää ota kontaktia muilla tankeilla. Lueskelin että sitä modin päätä voi pienellä ruuvarilla kaivella ylös sieltä montusta ja kyllähän se toimii, mutta nyt joutuu kaivelemaan sitä joka kerta kun käyttää tankin irti Varmaan hajoo kohta kun tarpeeksi räplää. Voiko tolle tehdä pysyvästi jotain korjausta vai pitäiskö hommata tilalle Pico tms (toisaalta tähän mä tiedänkin vastauksen).

     
     
  11. #3111
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Pitkästä aikaa kaivoin subtankin hyllyltä modin nokkaan, hyväksi tämän muistin mutta makua tulee paljon enemmän kuin odotin. Nam
    Spoileri!

     
     
  12. #3112
    Kukaan ei tarvitse mitään muuta ku subin.
    No joku voi topin haluta. Meitä kun on moneen junaan.

     
     
  13. #3113
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    39
    Jos ne neste röörit olis rbassa alempana ois hyvä. Oli ärsyttävää kun joutu melkein puolessa välissä täyttämään tankkia.

     
     
  14. #3114
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352
    Mistäs tähän noita atopäitä enää saa?

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

     
     
  15. #3115
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Kivijalkakaupoista esim. Puff, Finnvape tai sit ryhdyt "rikolliseksi" ja tilaat ulkomailta esim. Fasttech....

     
     
  16. #3116
    Eipä ole ainakaan mitään ongelmia ollut kun olen jatkuvasti tilaillut modeja ja subtankin osia fastechiltä. Olen samaa mieltä että ei tarvitse muuta kuin subtankin. Mainio vekotin! Alkanut vaan uhkaavasti vähetä noi subtankin osatkin fastechilla! Pitää tilailla reilusti ens kerralla pienissä erissä ettei mene tullimaksuja. Tosin osa on ollut ihan täyttä roskaa kun on noita rba päitä tilaillut subiin. No kannattaa tilata niitä missä on eniten tähtiä ja ei kannata tilata halvinta mahdollista. Onhan noita osia myynnissä dhgatellakin ja aliexpressissä.
    Viimeksi muokannut pathfinder66; 04.08.17 kello 11:00.

     
     
  17. #3117
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Subtankeista alkanut baset hajoamaan. ohmit hyppii ja näyttää lopulta nollaa. Onhan noilla tunteja takana, mutta onko joku keksinyt mistä tuo johtuu ja ehkä millä sen saisi korjattua?
    basea ei tunnu saavan millään auki.

     
     
  18. #3118
    Osaako joku auttaa että puuttuuko subusta jotain vai onko liikaa, kun tankki ei enää istu baseen ei lähellekkään. Tuntuu että tankin halkaisia olis muka yhtäkkiä liian pieni. :0 edes höyrykammio ei yletä atopäälle. Subtank 22mm





    Ps. Ei ole hetkeen tullut vapoteltua ja pää lyö vähän tyhjää.

     
     
  19. #3119
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 15:20.

     
     
  20. #3120
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Onko sulla basessa kiinni joku rinkula joka peittää kierteet ?

    Kuvassa näkyy sisäpuolisia kierteitä eli joku rengas siinä on.
    On
    Spoileri!

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •