Sivu 154 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 54104144150151152153154155156157158 ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,061 - 3,080 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #3061
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ROS Näytä viesti
    Minulla on tuon subtank minin ensimmäinen versio, jossa rba:n hatussa on sellaiset tosi pienet nesteurat avian hatun alareunassa.
    Uskaltaisiko siihen porata 1 - 1,5 mm reijät molemmille puolille urien yläpuolelle?
    Seuraavassa rba:n mallissahan on pienet pyöreät reijät ja viimeisimmässä mallissa on jo selvästi suuremmat reijät kyljissä.
    Tarkoitus olisi modata vanhat versiot vastaamaan viimeisintä mallia, jottei tarvitsisi ostaa lisää.

    Modatut mallit olisi tarkoitettu enemmänkin toptank miniin.
    Pystyy poraamaan, kunhan varoo kierteitä ja hatun vääntymistä.

    Toisaalta kympillä saa sen päivitetyn rba deckin, mutta tee se itse-meininki on aina oikein!

     
     
  2. #3062
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kittee
    Viestit
    190
    Ite suurensin dremelillä niitä rba basen uria ja hatun koloja. Mutta kyllä nuo reiät on nopeampi ja helpompi vaihtoehto.

     
     
  3. #3063
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Isosubissa oli kesto testissä OCC 1.2 ohm atopää ja nesteenä RY4D joka tunnetusti paskoo coilit suht nopeeta.
    Maku ollut suht kohillaan ja nyt noin 100ml jälkeen tuntuu että se riittää tälle atopäälle.

    Näitä atopäitä meikäläisellä pari pakettia toistavuotta lojunut kaapinperukoilla mutta kyllähän nämä toimii.
    Hiukan joutuu neulalla sörkkimään nestereiästä pumpuleita sivummalle ja muutenkin möyhentämään jotta(vg/pg 60/40) neste imetyisi paremmin. operaation jälkeen toimii hyvin eikä vuotoja havaittu................ jos joku välttämättä kuitenkin haluaa kyseisistä atopäistä halvalla eroon päästä niin ottakee yv:llä yhteyttä

     
     
  4. #3064
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Ilmeisesti niitä neliskulmaisia vaaka-atoja? Ne nyt tuntui omassa käytössä paskottuvan suht nopeasti. Pystykäämilliset sitten vähän kavensivat eroa johtavaan atopään valmistajan tuotteisiin.

    Tiesihän kaikki että sen nelikulmaisen atopään ylätiiviste on identinen RBA-pään vastaavan kanssa? Siis se mikä tiivistää atopään piippuun.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  5. #3065
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Ilmeisesti niitä neliskulmaisia vaaka-atoja?
    Jep.

     
     
  6. #3066
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2016
    Viestit
    2
    Aloittelijana pakko oli rekisteröityä kun taistellut tuon kangerin topbox mini 75w kanssa melko pitkään.
    Aluksi käytin nuita valmis atoja jotka paloi melko nopeesti.
    Sitten käytin paketissa mukana tulleet coilit rba mini+ ja wickasin parilla eri keinolla mitä youtubesta löysin. Pienillä wateilla 8-10w~ höyryjä eikä makua tullut juurikaan yhtään ja vähän suuremmilla nestettä rupesi 'paukkumaan' suuhun ja alkoi valumaan ilma-aukoista. Itse epäilin mahd. alipainetta tankin sisässä, koska kaikki tiivisteet ym. härpäkkeet hyvin kiinni ja villaa oli ihan sopiva määrä mitä netissä on neuvottu (tai sitten liikaa vg70 nesteelle?). Nesteenä olen käyttänyt pg30/vg70. Käsittääkseni siis melko paksua ja mahdollinen apu tuohon olisi ed. mainittu pancake wicking method? Olisiko muita ehdotuksia?

    Nyt on kuitenkin päässyt myös käymään niin, että villat ja atolangat päässeet loppumaan. Mitä villaa ja lankaa suosittelisitte rba mini+ pg30/vg70 nesteille?

     
     
  7. #3067
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    0.4 mm kanthal tai 32/26 clapton, noihin olen ollut tyytyväinen Subtank Minin kanssa. Villasta en osaa sanoa, kun tähän mennessä tullut käytettyä noita rba-päiden mukana tulleita. Paronin Riistovillaa olen kuullut kehuttavan.

    Sen verran aloittelija olen, etten osaa tuohon räiskymiseen ottaa kantaa. Tuttu ilmiö itsellekin, nyt kun on tehnyt useampia setuppeja (ei kuitenkaan kymmeniä vielä) sattui kohdalleen kaiketi tuurilla.

     
     
  8. #3068
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Villoiksi paronin riistovilla tai Cotton Bacon 2.0, kumpaa nyt sitten kaupassa sattuu olemaan. Ja langaksi suosittelen 0.4 - 0.5 kanthalia keuhkoimuhin ja ohaksempia sitten poskareihin. Tuosta pari kuvasarjaa vielä malliksi:

    Setup mallia _S_

    Setup mallia RiMa
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  9. #3069
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    49
    Tuli ostettua toi Toptank mini. Tulikohan mulle joku susimalli ku rba:n nestereiät on ehkä neljäsosan edellisen sukupolven rba:han verrattuna? Jos toi on oikeesti Kangerin tekemä "parannus" niin kuinka hyvin toimii esim. 70/30 VG/PG nesteillä? Vai pitääkö suosiolla vähän avartaa reikiä?
    Toisena huomiona Kangerin laatu nykyään. Toptank mini ja Kbox 200 = reilun millin väli aton ja modin väliin. Luulis, että saman firman tuotteet sopisi yhteen. Mutta olen kyllä toivon menettänyt kyseisen firman modeihin tuon Kbox 200 myötä, parempi pysyä vain tankeissa.

     
     
  10. #3070
    Taisit saada sen parannuksen jo eka kerrallakuulostaa siltä vanhan mallin rba:lta tuo viimeksi ostettu..

     
     
  11. #3071
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Kukaan ei kiellä reikiä avartamasta hieman. Kbox 200 oli täälläkin pettymys.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  12. #3072
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2016
    Viestit
    2
    Kiitoksia aivan älyttömästi kaikille. Beenarin ohjeita noudattaen tilasin 0.5 kanthalia sekä paronin riistovillaa. Pyöräytin lankaa viisi kieppiä ja venytin niitä hieman erilleen. .39 ohm näyttäisi näyttö.
    Nyt ensimmäistä kertaa tykitelly 25watilla ja maku on ihan eri mitä ennen (hyvällä tavalla). Ei vuotoja eikä räi suuhun.
    Paronin riistovilla tuntuisi noin 1*10^6 paremmalta mitä ne alotuspaketissa tulleet. Imee hyvin 70vg pohjasta nestettä eikä lainkaan dry hittejä!

    edit. typoja.
    Ei 0.25mm.
    Ei riistavilla vaan riistovilla.

     
     
  13. #3073
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    39
    Uskataako noita klooneja käyttää jos itse coilit tekee? On kyllä 1 toptank mini mutta mieluiten sitä ois varallekkin tankki jos sattuu tiputtamaan

    Lähetetty minun thor laitteesta Tapatalkilla

     
     
  14. #3074
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Heezy Näytä viesti
    Uskataako noita klooneja käyttää jos itse coilit tekee? On kyllä 1 toptank mini mutta mieluiten sitä ois varallekkin tankki jos sattuu tiputtamaan

    Lähetetty minun thor laitteesta Tapatalkilla
    Uskaltaa.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  15. #3075
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    39
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Uskaltaa.
    Kiitos. Täytyy pistää tilaukseen, ettei tarvi ens vuonna ostella 2ml tankkeja

    Lähetetty minun thor laitteesta Tapatalkilla

     
     
  16. #3076
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    Pitipä sitten eilen ottaa Protank 4 käyttöön....
    Se per..le päästi kaikki nesteet ulos alhaalta ilmareijistä. Tietysti olin tankannut täyteen ja jättänyt valvomatta muutamaksi tunniksi.
    Olisiko jollain laittaa linkkinä ns räjäytyskuva tai valokuva tankin alaosasta. Pohjan ja tankin välissä on läpikuultavan värinen o-rengas ja epäilen sen olevan väärässä paikassa.
    Pitäisikö sen o-renkaan olla pohjan jossain urassa kiinnitettynä? Vai tankkiosassa pujotettuna?

     
     
  17. #3077
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ROS Näytä viesti
    Pitipä sitten eilen ottaa Protank 4 käyttöön....
    Se per..le päästi kaikki nesteet ulos alhaalta ilmareijistä. Tietysti olin tankannut täyteen ja jättänyt valvomatta muutamaksi tunniksi.
    Olisiko jollain laittaa linkkinä ns räjäytyskuva tai valokuva tankin alaosasta. Pohjan ja tankin välissä on läpikuultavan värinen o-rengas ja epäilen sen olevan väärässä paikassa.
    Pitäisikö sen o-renkaan olla pohjan jossain urassa kiinnitettynä? Vai tankkiosassa pujotettuna?
    KRPT410-8.jpg

     
     
  18. #3078
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tiiviste on minulla juurikin kuvan mukaisesti pohjaosassa kierteen alapinnassa. Vastus on kierretty pohjaan tukevasti kiinni.
    Mistähän vuoto sitten voi johtua?
    Ja VUOTO on oikein reipasta, ei mitään tipottelua.

     
     
  19. #3079
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ROS Näytä viesti
    Tiiviste on minulla juurikin kuvan mukaisesti pohjaosassa kierteen alapinnassa. Vastus on kierretty pohjaan tukevasti kiinni.
    Mistähän vuoto sitten voi johtua?
    Ja VUOTO on oikein reipasta, ei mitään tipottelua.
    Veikkaan et se saa yläpäästä ilmaa?? Joku tiiviste rikki ehkä, en muista enää millainen systeemi siinä oli kun myin oman Protankin pois...

     
     
  20. #3080
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Onko atopään kierteen juuressa tiiviste tallella? Välillä niitä puuttuu.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •