Sivu 148 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4898138144145146147148149150151152 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,941 - 2,960 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #2941
    Onko tuossa toptankissa mitään muuta uutta kuin päältätäyttö? Ilman kulkua ei ole parannettu? Taitaa tosin sen RBA-pää kuristaa vastaan.

     
     
  2. #2942
    Ei ole sen kummempaa eroa. Taitaa toi "savupiippu" olla sen verran kapea että siinäkin on pullonkaula.

     
     
  3. #2943
    Kokeilin huvikseni noita valmiita atopäitä ja niissä oli eri ohmit kuin RBA:ssa, ja nyt kun lykkäsin RBA:n takaisin paikoilleen niin näyttää 0.21ohm vaikka ennen näyttänyt 0.3. Mistäköhän johtunee?

     
     
  4. #2944
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Onko tuossa toptankissa mitään muuta uutta kuin päältätäyttö? Ilman kulkua ei ole parannettu? Taitaa tosin sen RBA-pää kuristaa vastaan.
    Ilmansäätörinkula on samanlainen portaaton kuin melkein kaikissa muissakin.

    On tuo toptankki ainakin Ni-valmisatoilla takuuvarma alleenlaskija täytön yhteydessä vaikka mitä tekis.
    Olenkin muutaman kokeilun jälkeen täytelly alakautta.
    Pariin kertaan on tulvinut niin hyvin että kun tuossa tankissa käytössä oleva litkumaku loppuu, lähtee tankki samantien kiertoon.
    Eli kohta on halukkaalle naarmuton rosterinvärinen toptankki 40ml höyryteltynä ja 10ml allelaskeneena edullisesti tarjolla.

     
     
  5. #2945
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Näin ei laske toptankki alleen: Ilmat kiinni, täyttökorkki auki, hitaasti täytät (älä missään nimessä piripintaan) ja sitten korkki kiinni, koko masiina ylösalaisin ja ilmat auki. Jos vielä laskee allensa, sulla puuttuu joku tiiviste silloin tai nikkeliato on paskana.

     
     
  6. #2946
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Näin ei laske toptankki alleen: Ilmat kiinni, täyttökorkki auki, hitaasti täytät (älä missään nimessä piripintaan) ja sitten korkki kiinni, koko masiina ylösalaisin ja ilmat auki. Jos vielä laskee allensa, sulla puuttuu joku tiiviste silloin tai nikkeliato on paskana.
    Mulla on aivan sama proseduuri Toptankin kanssa, eikä ole kertaakaan laskenut alleen. Olen käyttänyt pääasiassa tavallista 0,5 ohmin SSOCC-atoa ja hyvin on toiminut.

     
     
  7. #2947
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209
    Täsmälleen ylläkuvatulla tavalla kokeilin täyttää eli varmaan suurin osa vuotamisesta aton piikkiin menee.
    Kusihan Subtankkikin valmisatoilla takuuvarmasti ennemmin tai vielä ennemmin alleen vaikka litku oli niin VG-pohjaista kuin olla voi.

    Silti pidän tuota täyttömekanismia jotenkin epäonnistuneena, tekee aina pienen paineen tankkiin kiinniruuvatessa.
    Ainoa toimiva sulkumekanismi mun mielestä on sellainen giljotiinimaisesti sulkeutuva, eli tiivistävä pinta liukuu sivusta reijän tukkeeksi.
    Esim Scylla ja mikä se yksi tankki nyt olikaan jonka koko pääty kääntyy sivuun.

     
     
  8. #2948
    Höyrykonkari JaniK's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    JaniK Global HQ
    Viestit
    112
    Olen käytellyt Subtank Miniä pitkään ja tykännyt siitä paljon. Ostin hiljattain Subtank Plus V2:n isomman tankin vuoksi. Ei tarvis täyttää niin usein. Mutta siitä ei irtoa makua ollenkaan. Valmisatoa käyttänyt siinä. Voiko sille tehdä jotain? RBA:n voisin toki duunata seuraavaksi siihen, jos asia ratkeaisi sillä. Mutta olen aika pettynyt miten suuri ero maussa on, vaikka atot on samoja.

    Mitä Subtank Minin vuotamiseen tulee, niin mulla usein kyllä valuu nestettä ilma-aukoista ulos ja se on ärsyttävää. Siinä on käytössä RBA. Ehkä mun täytyy laittaa enemmän pumpulia ensi kerralla.

     
     
  9. #2949
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Top tankin saa alleen laskemattomaksi rba.lla ja oikealla pumpuloinnilla. Täytän yläkautta ilman mitään kommervenkkejä.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  10. #2950
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Top tankin saa alleen laskemattomaksi rba.lla ja oikealla pumpuloinnilla. Täytän yläkautta ilman mitään kommervenkkejä.
    Just näin, ei ole kertaakaan vuotanut/tihkunut mistään. Kuten ei myöskään subtank mini rba:lla.

     
     
  11. #2951
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209
    Päädyin nyt sitten kuitenkin jatkamaan toptankin testailua, tälläkertaa RBA:lla.
    Saas nähä uskallanko täyttää yläkautta...

    Subtankit mulla on ollu käytössä koko vuoden eikä niiden kanssa ole tullut kuin pari tulvaa.

    Toki niille on kaikille ollut ihan järkevä selitys, ihan liian löysä pumpulointi, lattialle tipahtamisen seurauksena pumpulien liikahtaminen ja nyt viimeviikolla töissä ilman näppäinlukkoa taskussa tulikuumaksi lämpiäminen.
    Oli koko VTC mini ihan kuuma ja tankki suorastaan polttavankuuma.
    Ihme ettei maistunut palaneelle ja muutenkin kaikki toimi jäähdyttyään normaalisti, paitsi tietysti pikkuisen tulvi ilmareijistä.

     
     
  12. #2952
    Mini subi bellcap:illa tuo hiukan lisää tilavuutta..ja varoituksista huolimatta läpi menee blackit ja absintit ilman vaurioita!

     
     
  13. #2953
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    onko kukaan kokeillut rakentaa subtank miniin clapton coili setuppia? tässä nyt puntaroin tilaanko kanthal a1 vai suoraan tuota claptonia

     
     
  14. #2954
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janijoonas Näytä viesti
    onko kukaan kokeillut rakentaa subtank miniin clapton coili setuppia? tässä nyt puntaroin tilaanko kanthal a1 vai suoraan tuota claptonia
    Claptonia otat ehdottomasti. Neljä-viisi kiekkaa meisselin ympäri ja on sopiva n. 30 watin laitos. Höyry on paksua ja kosteaa, tavallisella langalla sitten kuivakampaa.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  15. #2955
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    Clapton coil 0.2mm * 0.4mm | VapeTalo.com oisko tossa sopiva lanka tuohon miniin?

    vai http://www.vapetalo.com/product/351/...oil-02mm--05mm ?

    muutkin tipsit otetaan vastaan
    Viimeksi muokannut Janijoonas; 18.08.16 kello 13:37.

     
     
  16. #2956
    Höyrypää Humppaaja's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    440
    Ite vetäsen kiinan ihmeen ympärille ku sopivasti 2mm. Toiminu moitteetta mulla, 2,5mm kokeiltu ja menee sekin kyllä. Niin ja kyllä ton pitäs mahtua, ainaki tolla 2mm sisähalkasijalla.

    Edit. niin siis ainakin ohkasemman, ja sen ite ottasin tohon.

     
     
  17. #2957
    Mulla on toi subtank+ liittimen keskinapa alkanut painuu sisään, oisko siihen niksiä. Ei toimi osassa modeista ollenkaan, ja niissäkin joissa toimii niin alkaa hukkaamaan kontaktin lyhyen käytön jälkeen.

     
     
  18. #2958
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Tuolla 40 sivua sitten oli vinkkiä:

    http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...tml#post618176

    Jos rakennetta olen oikein tulkinnut, pitäisi onnistua myös valmisatojen kanssa.

     
     
  19. #2959
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pörri Näytä viesti
    Mini subi bellcap:illa tuo hiukan lisää tilavuutta..ja varoituksista huolimatta läpi menee blackit ja absintit ilman vaurioita!
    Tilaa FT:stä 9ML lasitankki, niin ei tartte murehtia mitä nesteitä ajelee.

     
     
  20. #2960
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Kaapin perukoilta löydetty paketillinen jo kerran tuhoon tuomittuja OCC 1.2ohmin atopäitä, joille päätin antaa toisen mahdollisuuden.
    Nestereijistä sörkkisin neulalla pumpulin kutakuinkin pannarimuottiin, nyt parisenviikkoa testattu Sub/minisubilla(23w) eikä vuotoja ja makukin suht kohillaan

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •