Sivu 11 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011121314152161111 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #201
    Vajaa pari viikkoa nyt tätä 25mm subtankkia käytellyt (rba-päällä), toki vielä muiden atojen ohella. Alkaa kyllä vahvasti vaikuttamaan siltä, että reilun vuoden pääasiallisesti käytössä olleet KFL plussat joutuvat luopumaan paikastaan.

    Tilattu mini eli 22mm versio, jos siinä olevat parannukset (tähän verrattuna) ovat toimivia, niin taitaa siinä tapauksessa Kaiffarit päästä eläkkeelle (= kaapin perukoille varalaitteiksi) tai sitten kirppikselle myyntiin...

    Ainoat isommat miinukset, mitkä tästä 25mm versiosta enää tulee mieleen on: halkaisija 25mm (= liian "iso"), sekä käyttämäni tipit ei mene pohjaan asti. Toki tuossa mini versiossa nestekapasiteetti pienenee tähän verrattuna, eli jotakin heikennystä nykyiseen on tiedossa. Se on kuitenkin toissijainen juttu, koska tässä nesteen lisäys on helppo ja nopea operaatio.

     
     
  2. #202
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    13
    Itellä menee nykyään 25mm versiolla 1-2 tankkillista päivässä rba päällä. Täyttö on kyl pirun helppoo, mut työpäivänä menee vaikeeks, jos on kiirettä ja niksat pitäis veksata. Minillä itellä tulis varmaan ongelmaa. Onko minissä aivan millilleen sama rba pää vai?

     
     
  3. #203
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 10:12.

     
     
  4. #204
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tsekkaapa Bussardon kattava revikka aiheesta, siitä selviää myös miksi näitä EI kannattaisi juuri nyt ostella, jos RBA:lla aiotte ajella.
    Mites muuten on suomalaiset kauppiaat, saavatko itselleen Subtankin jo ostaneet uuden eristeen?
    KGO & Twist

     
     
  5. #205
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tsekkaapa Bussardon kattava revikka aiheesta, siitä selviää myös miksi näitä EI kannattaisi juuri nyt ostella, jos RBA:lla aiotte ajella.
    Mites muuten on suomalaiset kauppiaat, saavatko itselleen Subtankin jo ostaneet uuden eristeen?
    Jaksatko selittää miksi Ei kannata ostaa? Ei jaksa nykysin noita pitkiä videoita kurkkia.


    E: mä sain uuden rba pään ku se eriste suli, mut siinä on sama eriste.

     
     
  6. #206
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No lähinnä siinä oli tuo, että tuo Kangerin nykyinen, valkoinen eriste, ottaa itseensä ja tuottaa sitä aiemmista klearoista tuttua kärynneen kumin makua, joka ainakin Minissä oireilee pahasti, terveysvaikutuksia voi sitten arvailla.
    Kangerilta on tulossa tilalle kirkas eriste, joka ei aiheuta moisia ongelmia.
    Tässä kohtaa ostaja joutuu arpomaan, kummalla eristeellä tulee.
    KGO & Twist

     
     
  7. #207
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    USA:ssa myyvät jo semmoisia joissa on vakiona PEEK-eriste eli se kirkas. Puffilta kysyin kumpi on niiden Subtankeissa mutta vielä ei ole vastausta tullut.

     
     
  8. #208
    Höyrykonkari JesseBob's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    152
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Tutkittiin ja ainakin avatussa oli kirkkaat tiivisteet.
    Tuollaista vastasi Puff siellä omassa kauppaketjussaan.

    Oma foorumilta ostettu Sub vanhanmallisilla eristeillä tuli myös tänään, laitetaanpa rääkkiin.

     
     
  9. #209
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    USA:ssa myyvät jo semmoisia joissa on vakiona PEEK-eriste eli se kirkas. Puffilta kysyin kumpi on niiden Subtankeissa mutta vielä ei ole vastausta tullut.
    Jännä juttu, puhdas peek on nimittäin beeshiä väriltään Ainakin normi teollisuuslaatu
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #210
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    On mennyt tuo viesti sitten kokonaan ohi, kiitos tiedosta. Uskaltaa tilata Puffilta jossain vaiheessa Minin...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Jännä juttu, puhdas peek on nimittäin beeshiä väriltään Ainakin normi teollisuuslaatu
    En minä tiedä onko se PEEKiä, PBusardo sano että Kanger oli sanonu että se on PEEKiä niin mennään sitten sillä että se on PEEKiä

     
     
  11. #211
    Mulla on 25mm subtankissa tuo valkoinen eriste, eikä se ole mennyt miksikään parissa viikossa. Taitaa olla ihan nesteistä kiinni, alkaako "sulaa" vai ei - eli täysin sama ilmiö, mitä jotkut nesteet tekee joillekin muovitankeille.

    En meinaa laittaa subtankkia jäähylle tämän "kohun" myötä. Jos eriste pysyy ehjänä, niin miksipä tätä en käyttäisi.

    E. Ja Puffilasta ostamassani 22mm versiossa on kirkkaat eristeet, epäröiville vaan tiedoksi.
    Viimeksi muokannut Pottula; 22.01.15 kello 18:46.

     
     
  12. #212
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    virrat
    Viestit
    210
    Ego2 tuon ostin laitoin postia monicalle ottaapi yhteyttä kangeriin.

     
     
  13. #213
    Just tuli Puffilta Subtank mini tässäkin kirkkaat tiivisteet.

     
     
  14. #214
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Siis puhutteko te ^ nyt tiivisteistä,vai eristeistä? 2 päivää sitten puffista tullu ja punaiset tiivisteet on omassa Minissä.. Täytyy katella se rba-dekin eriste illall ku pääsen kotia.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  15. #215
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342


    Nuo vasemmanpuoleiset on ne hyvät.

     
     
  16. #216
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    48
    Itellä pari päivää jo käytössä ollu puffilta tilattu mini jossa uusi kirkas eriste... Loistava laitos tämä mini.

     
     
  17. #217
    Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    161
    Joo, kirkas eriste minunkin Minissä. Puffita tilattu.

     
     
  18. #218
    Höyrykonkari Kolarov's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    168
    Mä oon tilannu sellasen Kanger EMOW Mega kit aloituspaketin Finnvapesta ja oon sit katellu siihe kaiken laista mitä siihe vois laittaa. sit törmäsin just tähä Kanger Subtankiin ja ajattelin kysästä että pyörittääkö toi Kanger EMOWin akku tota tankkia? Se akku on 1600aMH ja säädettävillä volteilla (3,2-4,8). Ois tosi mukava jos täältä voisi saada jonkinlaisia vastauksia tähän. Itse olen vasta ikään lopettanu tupakan polton ja käytelly tällästä Finnvapen aloituspakettia, mutta kun ei ole oma nii laittanu tilauksee tuon kyseisen laitteen. Kiitos jo etukäteen jos vastauksia tulee !

     
     
  19. #219
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    En emowin speksejä mistään jaksanut kaivaa mutta melko varma olen ettei ainakaan subtankin .5 ohm atopäät pelitä. Nuo 1.2 ohm saattaa toimia. Korjatkoon joku mikäli olen väärässä. Jos meinaat tota täyskokosta subtankkia, se saattaa olla melko huvittavan näköinen emowin nokassa? Kannattaa varmasti tutustua tuohon nano tai mini malliin

     
     
  20. #220
    1 ohm minimi ja 2.5A maksimi nopeella googlauksella eli eli... 7.5w 1.2 ohmin atolle, jos järkeilin oikein ?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •