Sivu 101 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5191979899100101102103104105111151 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,001 - 2,020 / 3145

Aihe: Kanger Subtank

  1. #2001
    jelaitil
    Vieras
    2000+ viestiä subtankista

    Onse kone

     
     
  2. #2002
    Monipuolinen ja edullinen perusvärkki. Ei oikein millään osa-alueella se paras, mutta suoriutuu monesta. Tosin tämähän olisi ihan aluin alkeankin pitänyt tulla tällä paremmalla rba:lla ja pystycoileilla, mutta ei mahda mitään. Pystycoileja en tosin ole testannut, mutta oletettavasti parempia nimenomaan näin Subtankkiin kuin ne alkuperäiset kikkareet.

     
     
  3. #2003
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    49
    Mites ton mustan SubTank Minin kanssa, kun ainakaan Puffila ilmoittaa näin: "HUOM! Musta ja valkoinen Subtank Mini ei siedä sitrusta sisältäviä e-nesteitä!". Kangertechin omilla sivuilla ei ole mitään mainintaa tällaisesta rajoituksesta, mutta jostain olin itsekin lukenut, että oli maalit/pinnoite lähtenyt tuosta framesta. Onkohan tuo mahdollista itse saattaa sellaiseen tilaan, että sen kanssa uskaltaa niitä sitrusta sisältäviä nesteitä käyttää? Jollain liuottimella esim pinnoite pois.
    Viimeksi muokannut Keekuli; 30.09.15 kello 08:53. Syy: tarkennus

     
     
  4. #2004
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    Itse höyryttelen käytännössä pelkkiä sitrus nesteitä eikä mitään ongelmaa ole ollut.

     
     
  5. #2005
    En käytä "hapokkaita" tiivareita mutta tuolla taaempana juuri joku postas et maalii irronnut(sivu 96) eli en lähtis riskeeraa.
    tpa cola cherryn kestää sen oon kokeillu.

     
     
  6. #2006
    Jaha. Puffilta 10kpl atopäitä tilaukseen, taas hetken pöhisee niillä. Nää vertikaalit on just hyviä

     
     
  7. #2007
    Ohhoh, onpa laitepuolella tapahtunut positiivista kehitystä, reilun vuosi tekee jo ihmeitä, Hommasin tän Kangerin ja modiksi Joyetechin eVic VTC Minin, kylläpä pöhisee

     
     
  8. #2008
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keekuli Näytä viesti
    Mites ton mustan SubTank Minin kanssa, kun ainakaan Puffila ilmoittaa näin: "HUOM! Musta ja valkoinen Subtank Mini ei siedä sitrusta sisältäviä e-nesteitä!". Kangertechin omilla sivuilla ei ole mitään mainintaa tällaisesta rajoituksesta, mutta jostain olin itsekin lukenut, että oli maalit/pinnoite lähtenyt tuosta framesta. Onkohan tuo mahdollista itse saattaa sellaiseen tilaan, että sen kanssa uskaltaa niitä sitrusta sisältäviä nesteitä käyttää? Jollain liuottimella esim pinnoite pois.
    Tuo lienee vain kosmeettinen haitta jos sattuu pinnoite irtoamaan, musta ainakin on kestänyt minulla tankintappajia.
    Spoileri!

     
     
  9. #2009
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    49
    Kyllä tää loisto vekotin on, rbahan saa nikkeli setupitkin toimiin ilman ohmi heittelyy

     
     
  10. #2010
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Tuo lienee vain kosmeettinen haitta jos sattuu pinnoite irtoamaan, musta ainakin on kestänyt minulla tankintappajia.
    Kyllä se on ihan terveyshaitta jos se pinnoite sisäpuolelta irtoaa, kuten on käynytkin (sivu 96).

    Uusi RBA oli tänään tulleessa subtankissa, eli mitenkäs tuohon pumpulit asetellaan? Reikien sisäpuolelle kaikki? Jos joku jaksaa retardille ottaa kuvan niin nostan virtuaalista hattua

     
     
  11. #2011
    Tolleen. Kevyesti ja ilmavasti siihen reikien eteen.

     
     
  12. #2012
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tuo näyttää semmoiselta että minäkin saattaisin osata. Kiitos!

     
     
  13. #2013
    Mitä wickinä rommelilla tossa?

     
     
  14. #2014
    Mä kuiskaan sen sulle, ettei tuu paskamyrskyä.

    *paronia*

     
     
  15. #2015
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Ukko viilannu tynnyriin ylös röörit ?

     
     
  16. #2016
    juu.

    Toi on vanhanmallin RBA johon modasin eka nuo urat, sitte reiät. Flippasin sen ylösalasin niin nyt se top cap peittää nuo urat.

     
     
  17. #2017
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Kyllä se on ihan terveyshaitta jos se pinnoite sisäpuolelta irtoaa, kuten on käynytkin (sivu 96).

    Uusi RBA oli tänään tulleessa subtankissa, eli mitenkäs tuohon pumpulit asetellaan? Reikien sisäpuolelle kaikki? Jos joku jaksaa retardille ottaa kuvan niin nostan virtuaalista hattua
    Liekköhän tuosta pinnotteesta jotain liukenee, tai voihan siitä liueta mutta tuleeko enemmän jos se on irrallaan tankissa vs. kiinni seinämässä. Vastukselleasti se ei kuitenkaan kiinteässä muodossa pääse.

    Tuossa ässän loistava RBA ohje http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...tml#post598456
    Spoileri!

     
     
  18. #2018
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Jaha. Puffilta 10kpl atopäitä tilaukseen, taas hetken pöhisee niillä. Nää vertikaalit on just hyviä
    Vuotaako noi enemmän vai vähemmän ku vaakamallit? Ois viiminen vanha menossa.

     
     
  19. #2019
    Mulla ei oo vuotanu uudet, vanhat tai RBA ikinä niin en oikein osaa vastata.

     
     
  20. #2020
    Nyt iskin sisään ekan twisted coilini.
    tein 26 gaugen twistedistä 3mm melkosen jöötin ja hirveen pötikän mujii. Hyvä muuten mut ilma ei kai pääse tarpeeks hyvin läpi nii pakko kai vetää rauhallisii henkosii.
    Olisko tipsei ilmankulun kans?
    • Filosofia on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa.
    • Metafysiikka on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa joka ei ole siellä.
    • Teologia on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa joka ei ole siellä ja huutaa: "Löysin sen!".
    • Tiede on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä valokatkaisijaa.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •