Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 25 / 25

Aihe: INFLUENSSA Vs höyryhengityslaite

  1. #21

    Vs: INFLUENSSA Vs höyryhengityslaite

    Keuhkokuumetta on ollut kummasti liikenteessä. Kaverini (joka ei tupakoi eikä höyryttele) kärsi kanssa keuhkokuumeen kourissa hyvän aikaa, hänen avokkinsa (tupakoiva) sai myös pahan influenssan, ei kuitenkaan keuhkokuumeeksi yltynyt.

    Itse olen tänä talvena tähän asti säästynyt flunssilta, mutta mulla ei kovin helposti iske noi flunssat.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  2. #22
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: INFLUENSSA Vs höyryhengityslaite

    ei olis pitänyt pääsääntöisesti vg-litkuihin siirtyä. kurkku kipeänä eilisestä ja nyt piti töistä lähteä parin tunnin jälkeen kun alkoi olla niin epätodellinen olo. eikä ihme, kuumettä 38.4. buranaa turpaan ja pehkuihin

     
     
  3. #23
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: INFLUENSSA Vs höyryhengityslaite

    3 Päivän nuha ainoa mitä tuli ja senkin sain proidin kersoilta saakelin bakteeripesät.Ei ole kunnon flunssaa ollut sitten intin eli en tiedä vaikuttaako höyryttely vai ei.

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: INFLUENSSA Vs höyryhengityslaite

    Täällä meillä kotona tilanne nyt seuraava. Lapset oli korkeassa kuumeessa 4 päivää ja molemmilla pirunmoinen nuha ja yskä nyt vielä jälkitautina. Vaimo on nyt korkeassa kuumeessa ja nokka vuotaa ja yskii(höyryttelee 24mg pg litkuja 1-1,5ml päivä). Töissä tuntuu kaikki vähintään yskivän ja osa saikulla. Minä porskutan menemään ilman mitään oireita 16mg pg litkuja menee n.3ml päivä.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  5. #25

    Vs: INFLUENSSA Vs höyryhengityslaite

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrymaggara Näytä viesti
    Täällä meillä kotona tilanne nyt seuraava. Lapset oli korkeassa kuumeessa 4 päivää ja molemmilla pirunmoinen nuha ja yskä nyt vielä jälkitautina. Vaimo on nyt korkeassa kuumeessa ja nokka vuotaa ja yskii(höyryttelee 24mg pg litkuja 1-1,5ml päivä). Töissä tuntuu kaikki vähintään yskivän ja osa saikulla. Minä porskutan menemään ilman mitään oireita 16mg pg litkuja menee n.3ml päivä.
    Kokolailla samanlaisia kokemuksia täälläkin. Ympärillä on sairastettu flunssaa, nuhaa, keuhkoputkentulehdusta, korvatulehdusta, poskiontelotulehdusta, keuhkokuumetta ja kaikkea mahdollista influenssavirukseen liittyvää, mutta Joe sen kun porskuttaa.

    Muutaman kerran on selkeästi yrittänyt lenssu päälle, mutta ahkeralla höyryttelyllä ovat limakalvo-oireet jääneet suutareiksi. Joten kyllä se vuoden -42 chicagolais-tutkimus edelleen pitänee kutinsa. Influenssaa torjunee tämä pg.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •