Tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: FSUSA Red Box Blend tapaista makua etsimässä

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    124

    FSUSA Red Box Blend tapaista makua etsimässä

    Alustus

    Noin 2kk höyrytelty ja aika vähän eri makuja testattu. Tästä voisi hedelmät unohtaa, tykkään joistakin ja tulen käyttämään mutta nyt olis kyse tosta otsikon mausta.

    Tuosta FSUSA Red Box Blend:stä tykkäsin. Nykyisin loput on sekoitettuna Pink Spot (näissä yleensä ihan liikaa makua ja imelyyttä, jospa loppuja laimentais pelkällä pgllä ja vähän lisäniksaa sekaan kun vaan sais tilattua DIY kamoja) Washington Red Apple (60 FSUSA ja noin 30 PS) ja laimennettuna PG:llä noin 18mg (kummatkin 24mg). Maku ei kärsinyt juurikaan laimennuksesta ja siinä on vivahde pommaccia, nam, kelpo all-day-vape mutta loppuu ens viikolla...

    Reb Box Blendhän on tumma pehmeähkö maku, lienee luettavissa tupakkimauksi mutta ei siinä minun mielestä ole mitään ainakaan polttamiini tupakoihin eikä sikareihin liittyvää, liikaa hittiä tosin 24mg:ssä. Ei minun makuhermoni ole niin hyvät että osaisin sanoa mitkä maut siinä maistuvat.
    Ainakin kavereilta maistetut kiina tupakit (par jotain minkä nimiä en muista) on kaikki ihan tuubaa, semmonen ihme pohjamaku, haisee pahalle ja ovat jotenkin kevyitä (siis ei tummia makuja) kuten laittitupakit, ja kuka sitä tupakkia enää haluaa kun siitä eroon on päästy...

    Kun ei jaksais alkaa tilata kahtakymmentä pulloo eri makuja testiin kun nykyisetkin pitäis höyrytellä alta pois. Niin seuraavia kysymyksiä olisi arvon höyryttelijöille.


    1. Minkä valmistajan mitka valmismaut olisivat edes sinneppäin kuin tuo FSUSA Red Box Blend?

    2. Kun nyt haluan alkaa sekoittaa liemet itse, FlavourArt:lta ajattelin kamat suoraan tilata, niin vinkkejä näihin ja myös muiden valmistajan makutiivisteisiin josko jollain saisi ko maun aikaiseksi.

    Noh, ehkä noissa kahdessa taitaa olla jo kaikki, ainakin VR Applewoodia pitänee testata kun sitä kehutaan.
    Ja tulen tilaamaan ko FSUSA nestettäkin varmaan, lähinnä nyt tuohon itse sekoitteluun haluaisi vinkkejä.

    Kiitämmä jo etukäteen jos joku osais avittaa

     
     
  2. #2
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    18

    Vs: FSUSA Red Box Blend tapaista makua etsimässä

    tuossa on täydellisesti sitä vastaava http://www.ecigwizard.com/shop/en/fr...pre-mixed.html

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •