Sivu 5 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 581

Aihe: Kokkinurkkaus

  1. #81
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Pulled pork aivan jäätävän hyvää kun hauduttaa uunissa sen 7 tuntia :P

     
     
  2. #82
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Pulled pork aivan jäätävän hyvää kun hauduttaa uunissa sen 7 tuntia :P
    Kohta 5 tuntia uunissa ja muutama tunti viel edessä =)


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  3. #83
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Pulled pork aivan jäätävän hyvää kun hauduttaa uunissa sen 7 tuntia :P
    Tekee vielä colakastikkeen habanerolla siihen niin morjes. ::homerkuola
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  4. #84
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Härkäpaisti tuli tehtyä kuuteenkymppiin ja ei ketsuppia kaivannu, oli sen verta veristä. Kaikki muut ylikypsää ja härkä aina mediumina. Varmaan ens kerralla kyllä 65 asti tulee käryytettyä.

     
     
  5. #85
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Tekee vielä colakastikkeen habanerolla siihen niin morjes. ::homerkuola
    Kaiken tulisen ystävä olen, mutta colaa en ole kokeillut vielä mihinkään ruoanlaittoon Monta kertaa miettinyt onko ne kastikkeisiin hyvää, kun silloin tällöin jossain tulee vastaan kastike, mihin lorautettu cokista

     
     
  6. #86
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Mä laitan lihan määrästä riippuen joko 0.5L tai 1.5L lekan colaa, purkin tai 2 tomaattimurskaa, sen verran habaneroja kuin hermot kestää, suolaa inasen, pippuria ja vähän paprikajauhetta.

    Eka nesteet+haba sekasin, antaa turhien vesien höyrytä pois ja kun kastike alkaa tarttumaan pikkasen kauhaan kiinni niin mausteet sekaan ja keittää viel kasaan hetken. Ihan helvetin epäterveellistä, mut hyvää
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Mä laitan lihan määrästä riippuen joko 0.5L tai 1.5L lekan colaa, purkin tai 2 tomaattimurskaa, sen verran habaneroja kuin hermot kestää, suolaa inasen, pippuria ja vähän paprikajauhetta.

    Eka nesteet+haba sekasin, antaa turhien vesien höyrytä pois ja kun kastike alkaa tarttumaan pikkasen kauhaan kiinni niin mausteet sekaan ja keittää viel kasaan hetken. Ihan helvetin epäterveellistä, mut hyvää
    Minä laitan yhden taasen makua ja sitten ripaus millaa

     
     
  8. #88
    Höyryttelijä Vanhajahre's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    46
    Itse pidin kasleria 110 asteisessa uunissa n.13 tuntia (lihan lämpö 98 astetta) jonka jälkeen uunissa ilman virtaa kolme tuntia. Olipa mureaa.

     
     
  9. #89
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Suosittelen erittäin lämpimästi kokeilemaan tätä

    Pasta-broilerigratiini - Valion reseptit

    Parhaillaan uunissa, mutta koska oon niin huithapeli niin unohdin pistää ajastimen, ei hajuakaan onko siitä 10 vai jo 20 minuuttia... Nooh... Katsotaan mitä tulee...

     
     
  10. #90
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Pistetääs ilmoille tämmonen maailman helpoin jauhelikastike, joka uppoaa niin isoille kun pienillekin:

    - Paista 400 gr jauhelihaa pannussa
    - Lisää joukkoon purkki (2 dl) kermaa
    - Tuubista kiinteää tomattipyrettä vajaa desi?
    - Felixin ketsuppia perään sen verran, että kastike on sopivan sakeaa ja maut balanssissa
    - Lopuksi maustaminen maun mukaan, esim. pippurisekoitus, paprikajauhe, jauhelihamauste, chili ja suola.

    Maistelee välillä ja vetelee fiiliksen mukaan.
    Kannattaa tehdä vähän "tujumpaa" jolloin kokonaisuus vie kielen mennessään mauttoman spagethin kanssa.
    Tämä on muuten HYVÄÄ! Valehtelematta yksi parhaista jauhelihakastikkeista, mitä oon ikinä maistanut. Slurps
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  11. #91
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Sillon joskus, kun olin vielä nuori eikä sana KOLESTEROLI sanonut vielä mitään (tai lihominen jne muut keski-iän vaivat) mulla oli krapulaan erittäin toimiva setti (loivarin lisäksi siis)

    Sydärilihis

    1 mahdollisimman iso lihapiirakka
    1 pkt pekonia
    2 makkaraa
    4 siivua Cheddar sulatejuustoa

    Paista pekonit, paista sen jälkeen makkarat pituus suunnassa halkaistuina ja lopuksi leikkaa lihis auki ja paista jäljelle jääneessä pekonirasvassa. Kasaa ja syö. Parasta kylmän lonkeron kanssa.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  12. #92
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Karppaus.infosta on tullu kateltua, jos on tarvinnu paremmalle puoliskolle karppisafkaa vääntää.

    Edit. Viimeks tuli tehtyä jotain lihapataa tuolta poimitulla reseptillä, joka siis semmosenaan on tarkotettu vähähiilarisella menevälle, mutta sopi myös aivan saaketin hyvin riisin kanssa.

     
     
  13. #93
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Menee vähän asian vierestä muttei kuitenkaan, kertokaapas keittiöveisten mestarit mistä lähetään hakemaan reseptejä sellaiselle vähähiilariselle ruokavaliolle mikä menee ihan normisafkana perheen kesken.

    Eli ei mitään kumkvattismurffinlihahyydykettä vaan jos jostain löytys ihan sellasta ohjenuoraa millä korvais normisafkan vähähiiliarisella vaihtoehdoilla?
    Salaattia, kasviksia ja rutosti lihaa. Riisiä työntää perunan ja pastan tilalle pienissä määrin. Villiriisi parasta tässä asiassa. Diettaajan papupataa oon ite aika paljon matkanvarrella syöny eli ihan vaan jauhelihaa, tomaattimurskaa, he/ma/paa, kidneypapuja ja vähän sitä riisiä sekaan. Se vaan toimii

    E: kananmuniahan porukka aina käskee välttämään, mut mie sanon että vitut. Raejuusto on kans hyvä lisä vähän joka ruokaan.

     
     
  14. #94
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Karppaus.infosta on tullu kateltua, jos on tarvinnu paremmalle puoliskolle karppisafkaa vääntää.

    Edit. Viimeks tuli tehtyä jotain lihapataa tuolta poimitulla reseptillä, joka siis semmosenaan on tarkotettu vähähiilarisella menevälle, mutta sopi myös aivan saaketin hyvin riisin kanssa.
    Aina nostaa pulssia tuo karppaus.
    Ihmiset typeränä vetää ne hiilarit alle ketoosirajan ja sehän se hyvää tekee elimistölle. Vähähiilihydraattinen on mun mielestä parempi muoto, koska ei niitä kokonaan kannata pois jättää. Kasviksia ja salaattia syömällä ku on pirun vaikea lihoa, vaikka niissä hiilareita onkin. Meinaan siis että erottaa ne hyvät ja huonot hiilarit.

     
     
  15. #95
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Aina nostaa pulssia tuo karppaus.
    Ihmiset typeränä vetää ne hiilarit alle ketoosirajan ja sehän se hyvää tekee elimistölle. Vähähiilihydraattinen on mun mielestä parempi muoto, koska ei niitä kokonaan kannata pois jättää. Kasviksia ja salaattia syömällä ku on pirun vaikea lihoa, vaikka niissä hiilareita onkin. Meinaan siis että erottaa ne hyvät ja huonot hiilarit.
    No jaa.. Vedin suunnilleen ketoosissa vissiin ~8kk, eikä oo olo koskaan ollu parempi. Piti tosin lopettaa, koska multa lähti painoa nopeammin kuin emännältä ja se ei kuulemma sopinu.
    Turhiahan noi kaikki dieetit on, jos niitä vetää kuuriluontosesti.

    Edit. Siis toki ton 8kk:n aikana oli myös hiilaripäiviä välissä, että kroppa taas "heräili" säästöliekiltä.

     
     
  16. #96
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Otamme nämä tutkiskelun alle,joskus ihan atkinssilla ja agreliikunnalla painoa 15 kiloa pudottanut, ja nyt alkaa taas olemaan aika kun herää ajatus että ens kesänä en oo läski
    Ite pudotin vähähiilarisella 30kg/6kk vuonna 2007. Tulihan sitä toki salilla käytyä mut ensimmäine 2kk meni kyl maatessa ja sillon lähti 14kg.
    Kiinalaisten sapuskat toimii myös oikein mainiosti kuin myös thaikkujen joskin nuudelit kannattaa jättäö sivuun ja korvata sillä riisillä.

     
     
  17. #97
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    No jaa.. Vedin suunnilleen ketoosissa vissiin ~8kk, eikä oo olo koskaan ollu parempi. Piti tosin lopettaa, koska multa lähti painoa nopeammin kuin emännältä ja se ei kuulemma sopinu.
    Turhiahan noi kaikki dieetit on, jos niitä vetää kuuriluontosesti.
    Miten vittu oot jaksanu? Ite vedin ketoosissa 3vko ja sit oli pakko lopettaa ku ei tullu työnteosta enää mitään. 4-6h jakso viel töitä tehdä, mut sit tuli aina totaalinen stoppi.

     
     
  18. #98
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Otamme nämä tutkiskelun alle,joskus ihan atkinssilla ja agreliikunnalla painoa 15 kiloa pudottanut, ja nyt alkaa taas olemaan aika kun herää ajatus että ens kesänä en oo läski
    Rasvan määrää ei kannata vetää ihan järjettömiin nim. kokeiltu. Porkkanoista saa hyviä kuituja ja paahdetut juurekset on aika ok. Aika paljon tein pataruokia ko ite tuota testailin. Enemmän lihaa vaan kattilaan ja iso salaatti kaveriksi.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  19. #99
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Miten vittu oot jaksanu? Ite vedin ketoosissa 3vko ja sit oli pakko lopettaa ku ei tullu työnteosta enää mitään. 4-6h jakso viel töitä tehdä, mut sit tuli aina totaalinen stoppi.
    Emmä tiiä.
    Energiaa ja jaksamista oli hitosti enemmän jo ekan parin viikon jälkeen, eikä se myöhemminkään mihinkään kadonnu..
    Mutta jumalauta, että oli taas turvonnu ja pöhöttyny olo, kun ton jälkeen alko taas syömään "normaalisti".. Hervottomat hiilariähkyt pienistäkin määristä, eikä paljon muuta ois jaksanu tehä, kun lölliä sohvalla ja nukkua..

     
     
  20. #100
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    helppoa vaaleet viljat pois ruista tilalle,pullat helvettiin täysjyvää bataattia perunan tilalle,lihaa paljon paljon enemmän ja monipuolisesti kasviksia

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •