Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 54 / 54

Aihe: Kokemuksia siitä, kun nesteet loppuu ja joutuu pakosta polttelee analogisia?

  1. #41
    Ite säilytän aina kaikki vanhat nestepullot ja kun nesteet pääsee loppumaan niin puristan tyhjistä pulloista viimeisetkin pisarat pois joita yleensä jää jokunen tippa. Pahimmissa tapauksissa olen joutunut leikkaamaan saksilla pullot kahtia ja kaatanut viimeisetkin tipat tankkiin / cartoon jos eivät ole tulleet muuten ulos. Heh, kuulostaa ehkä vähän radikaalilta ja oudolta touhulta mutta mielummin teen näin kuin poltan tavallista tupakkaa. Tietysti jos ei vanhoja nesteitä ole jäänyt pisaraakaan niin on pakko polttaa tupakkaa tai vaan koittaa sinnitellä kunnes seuraava tilaus saapuu. Tyhjät cartotkin kannattaa säilyttää, joskus myös joutunut vanhoista dual coileista imemään viimeisetkin höyryt ja välillä on löytynyt sellaisiakin missä on ollut hetkeksi aikaa nestettä

     
     
  2. #42
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Eipä ole tullut röökiä poltettua, vaikka pari päivää peräkkäin olisin ilman höyryjä ollutkin (en tosin nesteiden loppumisen takia).
    Jos röökiaikoina moista käynyt, niin muutaman tunnin jälkeen ois helvetti ollu irti.

     
     
  3. #43
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Eipä ole tullut röökiä poltettua, vaikka pari päivää peräkkäin olisin ilman höyryjä ollutkin (en tosin nesteiden loppumisen takia).
    Jos röökiaikoina moista käynyt, niin muutaman tunnin jälkeen ois helvetti ollu irti.
    Olen ite huomannut että pelkän nikotiinin koukku ei ole missään määrin niin paha kuin tupakan koukku. Tokihan se oli jo tiedossa että tupakassa on ties kuinka monta ainesosaa/kemikaalia jotka vahvistaa nikotiiniaddiktiota + sotkee aivokemioita, mutta hämmästyttävän helpolla pärjää jopa päivän ilman yhtäkään höyryttelyhetkeä. Pelkästään leffassakäynti norttiaikaan oli sellaista tuskaa että huh, eli onneksi siitäkin on päästy. Tokihan sitä edelleen kaipaa sen höyryttelyn myötä tulevan niksasatsin, mutta maailma ei kaadu jos sitä ei hetinyt saa.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #44
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mulla oli höyryttelyn alkuaikoina vähän sitä vikaa että ei ollut ikinä tarpeeksi nesteitä kaapissa. Tupakkaan en silti sortunut huononakaan hetkenä.

    Nyt ollaan vähän samassa jamassa kun viimeinen 100ml niksapohja maistu jostain syystä saatanan pahalta eikä sitä voinut käyttää. Höyrytellään huonommasta päästä valmiita nesteitä pois ootellessa ego2.pl:n tilausta.

    Ite en kyllä montaa tuntia pysty vieläkään olemaan ilman nikotiinia. Joku 2-3 tuntia menee vielä mainiosti mutta sitten pitää jo päästä höyryille. Toista se oli tupakka-aikana kun vähintään tunnin välein oli PAKKO käydä...

     
     
  5. #45
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Onneks ei ole koskaan nesteet loppunu. Silti semmonen kutina että vedän mieluummin tumppuun kun pistän röökin palamaan...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #46
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Pohjia, tiivistettä ja niksaa on reippaaksi vuodeksi kämpillä. Tupakkaan vaihdan silti aina kun ryyppyilta etenee baarin puolelle on nimittäin pahana tapana hukata kännisä tavaraa. Ilman höyryjä pystyy olla helposti päivänkin mutta baarireissuilla on pakko olla jotain imeskeltävää . Voi toki osasyynä olla myös se ettei aina jaksa selittää ettei tämä ole huumetta eikä rikkihappoon verrattavaa myrkkyä...

     
     
  7. #47
    Vaikka olen ihan aloittelija näissä hommissa ja tupakanpolton lopettamisessa niin itse pitänyt näin alussa ainakin huolen ettei aineet lopu. Nyt kuukauden aineet kaapissa ja kohta tilausta kehiin ja varmistaa ettei lopu. Hienosti menny lopettelu ja ilman röökiä oltu jo yli viikko...vaimo ihmeissään ja vetää röökiä.

     
     
  8. #48
    Höyrykonkari K0uhija's Avatar

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    255
    No tuota. En nyt jaksa tähän enää paasata miksi, mutta nesteet kuivu ja niitä ei saanut. Varasto vei kaksi kuukautta, sinnittelin ilman niksaa eikä savua kuukauden ja kolme viikkoa poltin piippua. Muuten ei ole koskaan loppunut nesteet. Muutaman kerran oon kokenut sen kun laitteisto pettää ja olen joutunut oleen ilman höyryjä sen päivän, ei ota koville. Kerran kokenut sen kun olen pistänyt kaikki laitteet pois ja huomannut, että ei ollutkaan varalle mitään järkevää.

    Ei ole tehnyt mieli tupakkaa. Olen edelleen sitä mieltä, että höyryttely on monta kertaa tyydyttävämpää kun polttaminen.

     
     
  9. #49
    Alkuvaiheessa yhden twistin varassa tuli muutamat tilanteet, että akku loppu eikä saanut virtaa taikka ehtinyt odotella latautumista. Päätin röökin sijasta jauhaa vanhaa nicorette purkkaa. Eiköhän sitä olis selvinny ilmankin kyllä.

    Jos nyt jostain syystä joutuu pitämään pidempää taukoa höyryttelystä niin uskon kyllä, että mielummin käytän mitä tahansa muuta nikotiininlähdettä kuin tupakkia.

     
     
  10. #50
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    15
    Itse sortunut monen monta kertaa analogiseen juurikin nesteiden loppumisen takia!! Tuskaa tuottanut on mutta kyllä se on juhlaa saada sit nesteet kehiin

     
     
  11. #51
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Tuli tuossa viime viikonloppuna 4 poltettua humalassa, 7 viikon tauon jälkeen. Ensimmäinen maistui tuhkakupille, toinen samaten, kolmas ei yhtään paremmalle ja neljännen kohdalla meinas Yrjö tulla morottamaan. Nesteet ei ollut loppu, tankki täynnä, täyttöpullo povarissa, joku hetkellinen mielentilan notkahdus joka vaan vahvisti jatkamaan samaan rataan mitä ollaan menty.

     
     
  12. #52
    Ensimmäisenä kahtena vuonna analoginen tuli suulle ~~, jos nesteet loppuivat. Mutta sen jälkeen ei halunnut edes koskea siihen, koska olivat kaksi aivan eri asiaa

     
     
  13. #53
    Loppui modista akku reissussa niin tuli analogista vedettyä. Totesin että tämähän maistuu aivan pdkslta vaikka vasta 3kk hlyrytellyt.

     
     
  14. #54
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Analogiset EI maistu muulle kuin vehkeelle. Poltin tosin hetki sitten piipullisen oluen kaverina, jos sitä nyt ihan analogiseksi voi sanoa..

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •