Sivu 11 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 729

Aihe: Aspire Atlantis / Atlantis 2

  1. #201
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Aloin eilen miettimään et mitä hyötyä on siitä että klearoa voi ajella 20-50watilla? Jopa paremmat höyryt saa muista laitteista paljon paljon pienemmillä wateilla.

    Syy miks tota voi ajella isoilla wateilla on se et siellä on paksua vastuslankaa paljon, se ei jaksa lämmetä alhasilla tehoilla.

     
     
  2. #202
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Itse saan tuosta ainakin paremmat pilvet + maun kuin Kayfunista/Aquasta ja ym. atoista.

    Todennäköisesti en osaa rakentaa mutta siksi juurikin tykkään atlantiksesta. Se ei vuoda, se ei kurlaa, se wickkaa ja se vaan TOIMII.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  3. #203
    Harmillisesti omalla kohdalla tämän hinta nousee turhan korkeaksi, kun pitää modi ostaa vielä lisäksi. Istick ei anna tarpeeksi vääntöä ja muuta en omista. Ajatuksena on se, että tämä clearo toimisi juhlissa/kotona/baarissa tuomaan elämään vähän enemmän luksusta. Eli sama asia kuin kalliimpi sikari toisinaan hyvän rommin kaverina. Helppo täyttää kännissäkin ja muut syyt kuten ylempänä gixxxerillä.

     
     
  4. #204
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Yskittää vaan niin pirusti. On tottumattomuutta kun olen nyt pari kuukautta kiskonut vain sitä analoogista, kun väsyin näihin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #205
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    101
    Ihan hyvät löylyt tästä lähtee markettivehkeeksi, ei tosin rakennettavien tasolle pääse. Tankki on myös harmittavan pieni, on sen verran laiska sielu ettei kiinnosta koko ajan räplätä ja tankata.

    Tuplaten isompi tankki auttaisi paljon asiaan, mutta tällaisenaan on klearoksi kyllä yllättävän kova luu!

     
     
  6. #206
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621
    Kiva peli mutta väärät aineet Diablo Ext ei oikein sovellu edes tupla lantrattuna, 'liian' maukasta suoraan keuhkoon vedettynä.

    Ihmettelen tuota ilman säätöä, eri reiät kun saan saa säädettyä yhdestäkin tosin siinä jää ne naksahdukset jotka kai 'lukitsevat' aukon kohdalleen

     
     
  7. #207
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eli onko tämän kanssa nyt pähkinänkuoressa asia niin, että ei tarpeen, jos jaksat/osaat RBA:t ja/tai et omista vähintään 40 watin virtalähdettä?
    KGO & Twist

     
     
  8. #208
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    plus että keuhkoon vedettevä

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  9. #209
    Itse kun käytän päivittäin kahta kaiffaria ja Evodin ykkösversiota(kyllä. Ylivoimaisesti paras hinta/laatu suhde) ja siihen sekaan nautilusta,niin nyt kyllä pitää raivata tilaa vielä tuolla Atlantikselle.Nimi lienee tulee siitä,että vaatii merellisen nestettä muihin verrattuna. Nimittäin. Tuohon joko tottuu tai sitten maku paranee parin tankillisen jälkeen. Tuntuu paremmalta kerta kerran jälkeen.

    Pelaa kuin Buick. Haittapuolena taas se, että muihin käyttämiini laitteisiin verrattuna vaatii miedommat nesteet. Oletan,että tuo vaihtoato on varmaan yksi helpommista tehdä itse verrattuna muihin lieroatoihin.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  10. #210
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eli onko tämän kanssa nyt pähkinänkuoressa asia niin, että ei tarpeen, jos jaksat/osaat RBA:t ja/tai et omista vähintään 40 watin virtalähdettä?
    About noin se taitaa olla.

     
     
  11. #211
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Pari päivää tällä nyt vapoteltu ja kokonaisuuteen olen edelleen erittäin tyytyväinen. 35 wattia riittää tälle ihan hyvin, tosin 40w ei vielä ole sekään liikaa. Päivittäiskäyttöön jää kyllä RBA, mutta mä itse aion pitää tämän vapopakissa pysyvästi, käyttää satunnaisesti silloin tällöin ja ottaa jokaiselle reissulle mukaan (vähintään) varavehkeeksi. Reissussa harvemmin napostelee setuppeja tehdä/korjata ja tämän saa fiksattua helposti vaihtamalla atopään. Bonuksena vielä se, että RBAlle optimoidut nesteet toimii tämän kanssa heittämällä: aiemmin mulla oli reissussa varalla Evod ja sille oma 18mg neste, koska RBAlla käyttämäni 6mg nesteistä ei saa Evodilla mitään irti.

     
     
  12. #212
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Paljonkos tähän nyt tuleepi watteja kun ajaa mekaanisella?

    En muista enää sitä foorumilla ollutta coilinteko/watti/ohmi -laskuria, missähän se mahtaa ollakaan.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #213
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Oikein makosaa on, kun alkaa tottua ja varovasti imuttelee. Neste on aika vahvaa Shire Malttia, tehty sellaiseen 10-14 watin höyryttelyyn. Niksaöverit ei ole huolena, mutta kurkkuun ottaapi.

    Swanin nokassa siis on laite, ja ilmansyöttö nyt apposen auki.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #214
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339
    Täydellä akulla (4,2V) droppi huomioituna (0,5 ohmiin luokkaa 0,5-0,7V, laskettu 0,6V:lla) tehot on n. 26W ja virta n. 7,2A.

    Ohm's Law Calculator

     
     
  15. #215
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    35W tulee periaatteessa 4,2voltilla, käytännössä 25-33W riippuen putkesta ja sen dropeista.
    E. Sen verran kommentoisin chumpsterin tekstiä että akulta kumminkin lähtee se 4,2V ja n.10A vaikka atolle tulisi tuon verran eli di-drain akut pitää olla.

     
     
  16. #216
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    AW IMR akkuja nämä on kaikki. Ihan hyvin pelaa mun makuun.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #217
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Millaisilla tehoilla ja nesteillä porukka tätä ajelee? Täällä 77/33 vgpg ja tehoja 32w ja tuntuu että voisi mennä kovemmillakin helposti

     
     
  18. #218
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    56
    Just pistin itelle tilaukseen puffilta tän atlantiksen. Saas nyt nähä onko tämä hyvä. Kovasti täällä porukka kehunut tätä niin en voinut vastustaa kiusausta

     
     
  19. #219
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    35-40w täällä tehoja ja JTJM: shurb maistuu nii perkeleen hyvälle
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  20. #220
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Tisukkaa vedelly 4 tankkia nyt putkeen 32w

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •