Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Smok Magneto + aerotank oikariongelmaa

  1. #1

    Smok Magneto + aerotank oikariongelmaa

    Moi kaikki höyrypäät!

    Nyt on sellanen ongelma, että oon tässä höyrytellyt jo jonkun aikaa yhdistelmällä smokin magneto ja aerotank. Tänään kävi sitten niin kun vaihdoin akun ja lisäsin litkuja (eli magneto oli osissa) että kun aloin tulittamaan niin meni magneto oikariin. Alkoi putki lämmetä siihen tahtiin, että pian olis tullut AW:sta savut pihalle. Sitten tarkemmin tutkittuani asiaa totesin seuraavaa:

    - Aerotankin ja magneton yhdistelmä alkaa vetää oikariin jos aerotankki on kireällä modin päässä. Jos se on heiluvan löysä ongelmaa ei ole.
    - Magneto ja RSST tai protank 3 tai mikään muu ato-yhdistelmä ei aiheuta oikaria vaikka olis hampaat-irvessä tiukalla tankki modin päässä.
    - Aerotankki toimii muissa modeissani (vamo, lavatuubi)

    Eli aerotankki ja magneto ei nyt oikein halua operoida enään keskenään. Ja on ollut mulla jo pari kk tätä ennen käytössä.

    Mitenhän toi smokki kandee putsata? Ja aika vaarallinen pommi on kyllä taskussa ei voi muuta sanoa. Muuten tykkään smokista ja aerotankista 1,5 ohmisella atolla.

    Jollain muullakin ollut vastaavaa ongelmaa:

    Magneto and Aerotank getting hot? : electronic_cigarette

    Kiitti jo etukäteen viisauksista

     
     
  2. #2
    Olen tullut siihen tulokseen, että syynä voisi olla aerotankin liian pitkä 510 kierre. Se menee liian syvälle magneton nokkaan että on tasassa topcäpin yläreunan kanssa eikä heilu. Mennessään liian syvälle se jotenkin työntää se keskipinni ilmeisesti atoa aerotankin sisällä niin että joku nappaa oikariin.

     
     
  3. #3
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Kato ettei ole karannut sieltä Magneton topcäpin sisäpuolelta valkonen eriste.
    Kerran akun vaihdon yhteydessä eriste putosi pöydälle enkä huomannut. Melkein tuli akkuremonttia.

     
     
  4. #4
    Tämä tuli mieleen kyllä melkein heti kun putki alkoi lämpiämään, mutta siellä se viellä näyttäs olevan ja aika lujasti kiinnikkin.

     
     
  5. #5
    Ongelma poistui uuden aton myötä. Kaverilla oli tehnyt samaa, tuumailtiin yhdessä pienessä humalassa että kyse on siitä kun aerotankissa on kiinteä pohja 510 liittimessä, niin se saattoi puristaa kiertyessään magneton nokkaan niin aton alapäätä kasaan jolloin välissä ollut kumitiiviste feilasi ja nappasi oikoseen. Itse magnetossa ei ole tietääkseni nyt mitään vikaa. Ja taas yhdistelmällä voi höyrytellä hyvillä mielin.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •