Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 30

Aihe: Conii testaa ja RAGEE

  1. #1
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524

    Conii testaa ja RAGEE

    Olen jo hetken mietinyt missä pääsen rauhassa purkamaan mielipiteitäni niin että porukka sen voi halutessaan lukea ja kommentoida.

    Tarkoitus olisi blogiin lisätä tekstiä tasaisin väliajoin, blogissa tulee olemaan paljon kuvia jotka vaan rikastavat tekstiä mielestäni..


    No mutta joka tapauskessa käy lukemassa aloitus postaus ja tee mielipide tai ole tekemättä

    Osoite nyt joka tapauksessa on Conii testaa ja RAGEE

     
     
  2. #2

     
     
  3. #3
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Ihan hyvää tekstiä, mutta kannattais hieman oikolukea.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari Edi's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    331
    ...ja miksi ei tänne vaan johonkin erilliseen paikkaan..?










    ************************************************** ****************

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Morjens.hyvää tekstiä oli ja tuskinpa hylkiö oot ainakaan suurimalle osalle foorumilaisia,ja niille joille oot,ole ylpeä siitäItsekkin ajattelen juurikin noin mitä kirjoitit. Foorumille pesiytynyt muutama räksyttävä rakki joka hajoittaa ehkä tarkoituksella tätä porukkaaMuutamille tätä foorumia suositellut,mutta nykyään varoittanut juurikin siitä vittuilu asenteesta mitä jopa uusiin höyrytteliöihin kohdistetaan.Sorry että tuli omia mietteitä tänne kirjoiteltu

     
     
  6. #6
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humppis Näytä viesti
    Ihan hyvää tekstiä, mutta kannattais hieman oikolukea.
    Joo niin pitäs mut tulee kirjotettua melkeimpä silmät kiinni musiikin soidessa isoilla kuulokkeilla joten keskitys tekstiin sit joskus kun jaksan lukee ne ite kokonaan läpi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Edi Näytä viesti
    ...ja miksi ei tänne vaan johonkin erilliseen paikkaan..?
    öö... miten tän nyt selittäs. toi blogspot on paikka missä mulla ollu jo aikasemmin yksi blogi joten helppo alottaa siellä. tosiaan kaikki ei välttämättä foorumilla ole ja muutenkin näen periaatteesta paremmaksi kirjoittaa tekstin jonnekkin ns. "neutraaliin" paikkaan jota valvon minä ja vain minä... Mutta siksi jako tänne että tänne voi kommentoida myös. sekä bloggeriin saan lisättyä kuvia miljuuna kertaa helpommin ku tänne.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    Morjens.hyvää tekstiä oli ja tuskinpa hylkiö oot ainakaan suurimalle osalle foorumilaisia,ja niille joille oot,ole ylpeä siitäItsekkin ajattelen juurikin noin mitä kirjoitit. Foorumille pesiytynyt muutama räksyttävä rakki joka hajoittaa ehkä tarkoituksella tätä porukkaaMuutamille tätä foorumia suositellut,mutta nykyään varoittanut juurikin siitä vittuilu asenteesta mitä jopa uusiin höyrytteliöihin kohdistetaan.Sorry että tuli omia mietteitä tänne kirjoiteltu
    Juu samoilla linjoilla ollaan, mitä nyt yritin pukea jonkin moista ahdistusta sanoiksi..

     
     
  7. #7

     
     
  8. #8

     
     
  9. #9

     
     
  10. #10
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja conii Näytä viesti
    Conii testaa ja RAGEE: Hei taas kaikki
    uutta ragee ja jotain positiivistakin ehkäpä
    Oisko huono homma jos viittaisit vähän tarkemmin mitä sivua tarkoitat? Kirjoitat näin blogissasi:


    Lainaus Alkuperäinen postaaja conii Näytä viesti
    Mutta silloinkin suosittelen näillä sivuilla kauppoja tutkivien ottamaan yhteyttä Adminiin tai ylläpitoon.
    Itse en ainakaan osaa yhdistää, että mitä sivua/yhteisöä/ryhmää tarkoitat, tuolla blogissa kun ei vissiin kauppaa käydä kuitenkaan.

     
     
  11. #11
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kuulemma facessa, just samaa irkissä kyselin.

     
     
  12. #12
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Esimerkki tapaus on fb:stä mutta ohje toiminee kaikkialla missä jotain myydään.

     
     
  13. #13

     
     
  14. #14
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ja samaan aikaan sulla on tuubissa videolla kun itse imeskelet 0,2ohmista settiä 350 akulla, 10,5 speksatulla akulla siis 21A. Ei se auta vaikka kuinka sanot että älkää tehkö niinkun mä vaan niinku mä sanon joku aloittelija voi silti ajatella että voin mäkin tehä voin kun toikin tekee. Pahimmassa tapauksessa se trusfiren 350 putkessa.

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Antaa paukuttaa vaan sinne tappiin asti, se on luonnon tapa karsia tyhmät pois joukosta jos ei itellään leikkaa sen vertaa että miettis hetken mitä tekee ennenku tekee

     
     
  16. #16
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Smamille?

    Juu on mulla mutta montako kertaa siinäkin sanon ettei ole suotavaa tehdä näin? toki jokainen meistä tekee virheitä mutten mene kuitenkaan videolla tai teksteissä sanomaan että tommonen joka jantterille käteen?
    Vai?

    Ja lupaan etten videolla enään tee samantasoisia kömmähdyksiä laiskuuttani vaan teen videot aina niin ettei kenellekkään jää vääriä mietteitä

     
     
  17. #17
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Conii?

    Luikko mun teksistä muuta kun ekan rivin? Mainaisin kyllä että sanoit ettei näin, mutta olisit voinyt vaikka valehdella siinä videolla että siellä on isompi ohminen setti sisällä. Ihmettelen vaan kun äijjä on sitä oikein kodin ulkopuolellakin kanniskellut moisena settinä, onhan se 2min setupin pyöräyttäminen niin kova homma ettei sitä jaksa tehä jos vaan viikon imailee. Oli ilmeisesti väärin mainaista asiasta kun mainitset ite aloittelijoiden akku+vastus säädöt
    Vai?

    Onneksi se ei ollut jonkun muun tekemä magneetti nappinen koska magneetit ottaa itteensä moisilla vastuksilla. Toki jos se olis ollu vaikka fortune niin olis saattanu akut hölskyä putkessa jos laittaa magneetit väärin päin (4nine videoon viitaten)

     
     
  18. #18
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Conii?

    Luikko mun teksistä muuta kun ekan rivin? Mainaisin kyllä että sanoit ettei näin, mutta olisit voinyt vaikka valehdella siinä videolla että siellä on isompi ohminen setti sisällä. Ihmettelen vaan kun äijjä on sitä oikein kodin ulkopuolellakin kanniskellut moisena settinä, onhan se 2min setupin pyöräyttäminen niin kova homma ettei sitä jaksa tehä jos vaan viikon imailee. Oli ilmeisesti väärin mainaista asiasta kun mainitset ite aloittelijoiden akku+vastus säädöt
    Vai?

    Onneksi se ei ollut jonkun muun tekemä magneetti nappinen koska magneetit ottaa itteensä moisilla vastuksilla. Toki jos se olis ollu vaikka fortune niin olis saattanu akut hölskyä putkessa jos laittaa magneetit väärin päin (4nine videoon viitaten)
    Toki saa sanoa ja pitääkin sanoa siitä nostan hattua että joku sentäs uskaltaa sanoa.
    Tosiaan en nyt muista mitä kaikkea olen videolla valehdellut mutta se että olisin tuo setti kourassa ulkona ollut ei ihan pidä paikkaansa suoraan. Toki toi modi oli mukana viikon verran mutta sen jälkeen makas hyllyssä jonkun aikaa ennen revikan tekemistä ja siinä välissä on coilit väännetty. Mutta niinkuin sanoin aijon itsekkin jatkossa tuoda esille enemmän tätä turvallisuus asiaa

    Ja 4ninen videoon... Helvetti että nolottaa... tiedän mulla oli magneetit päin prinkkalaa ja siitä sainkin kuulla jonka jälkeen tajusin itsekkin missä meni vituiksi. Tekis mieli poistaa kyseinen video mutta se saa tuolla olla että porukka saa nauraa kuinka idiootti minäkin olen

    toki palaten aiheeseen ei se 2min coilin vääntöön ole iso homma ja toki se toinen kun olisin sen palauttanut uudestaan sille tasolla kun sen haluan olevan. tosin nykyään alkaa coilit olemaan järjestään jo jotain 0.4 ohmin yläpuolella muutenkin Ja olisin voinut sanoa jotain muuta coilin olevan mutta eipä se tullut mieleen videota tehdessä.. toki mietin jo vaihtoehtoa että teen aiheesta directors cut version tuubiin jossa leikkaan coilin puhumisen pois ja poistan vanhan videon mutta tältä osin se ei poista kokonaan ongelmaa koska video on jo jonkun aikaa ollut tuubissa.

     
     
  19. #19
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Mistä noita modeja (mistä tässäkin puhe) oikein saa? Koitin googlailla ja eikä tuottanu tulosta!

     
     
  20. #20
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Nimi modilla videolla väärin mutta niitä voi halutessaan koittaa saada tai etsiä Hunting Sleeve Caliber nimellä...

    "Hunter Sleeve 18.350 tämä versio. Nykyään tehdään 18500+18650. Fbssä haku "Helix", Venäjältä tulee modit suoraan..."

    Tossa modin omistajalta inffo

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •