Sivu 5 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 354

Aihe: Apossiumin turinoita ja nestekatsauksia

  1. #81
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xt44tx Näytä viesti
    Mukavaa kuulla että joku jaksaa lukea näitä
    Itsellä tällähetkellä suurinosa TPA:n tiivareita joten täällä myös mielenkiinnolla ootellaan sun revikoita.

     
     
  2. #82
    TPA-läjän purkua, osa 2/25: Green Apple

    10% tiivaria
    1 mg niksat
    max VG
    ravistelut ja pienet pikakypsyttelyt

    Viinikumikarkkimaista vihreää omenaa, aika samaa mitä on kirpeissä omenarengaskarkeissa. Hieman on happamuutta mutta ei niin paljoa kuin mitä olettaisi, makeutta löytyy jonkin verran. Pikku esanssisuus puskee taustalta, liemi on tosin vielä sen verran tuoretta että vaatinee hieman lisäaikaa. Kurkkutuntumaa on jonkin verran mutta ei häiritsevästi, makua voisi olla vähemmän, 10% tiivaria on näköjään vähän turhan reippaasti. Rohkenen väittää että tätä on käytetty Jalmarin Juississa, ensipuraisulla oli aika paljon tuttua fiilistä.

    Arvosana tälle 6½. Ihan ok perusmaku ja vastaa jokseenkin nimeänsä, joskin sellaisenaan kovin yksiulotteinen ja tylsä.

    e. Tuo esanssisuus vaimenee liki olemattomiin kypsyttelyllä, sitä huomaa kypsymisen jälkeen hädin tuskin. Tein uuden pikkusatsin 8% tiivarimäärällä, oli omaan suuhun aika hyvä ja makua tuli sopivasti. Eipä tuo kuitenkaan makumaailmaa yhtään mielenkiintoisemmaksi muuttanut, taitaa loput tiivarista jäädä omenapohjaksi tulevaisuuden läträilyjä varten.
    Viimeksi muokannut Apossium; 23.01.16 kello 21:30.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  3. #83
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Yritetäänkö täällä mun reseptejä murtaa?

     
     
  4. #84
    SALALIITTO!!!

    Juu kannattaa kiristää foliota näin etukäteen, näitä kirjoituksia tulee jatkossakin takuuvarmasti Mä kehitän sellaisen Jalmarin Juissi -kloonin että kukaan ei osta enää aitoa
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  5. #85
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Voit myydä sitä sitten hintaan 4,50e/10ml nimellä Jalmarin juissi styled

     
     
  6. #86


    On muuten pirun hyvä tämä Billow
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  7. #87
    Väänsin Billowiin setupin dual hybridiwickillä. Ensimmäisellä yrittämällä tuli survottua liikaa pumpulia nesteurien päälle, toisella kertaa meni liian vähän kun yliwickasi jatkuvasti, kolmas kerta toden sanoi ja tuli sopiva. Aika vähän sitä sai kuitenkin laittaa, niin että nestekanavat peittyy päältä ihan kunnolla, mutta hieman enemmän kuitenkin kuin esim. Misteriin.

    Maku on sairaspersetissien sanoin top notch, nyt tämä vekotin on kuin dripperi tankilla Harmi vaan että mun silkkikatiska alkaa olla ikävän vähissä

    Olen koittanut metsästää tähän tankkiin varaosia ja nano kitiä, mutta erittäin huonosti niitä myydään Euroopan alueella Täyttöruuvin olen jo pariin otteeseen melkein hukannut, ja olen erittäin neuroottinen lasitankin hajoamisen suhteen. Rosteritankki tekisi tästä ongelmasta mitättömän, mutkun ei vaan löydy...

    Pari uutta TPA:n lientä on sekoiteltu, niistä tulee katsausta myöhemmin. Olen jopa miettinyt että voisi alkaa läträtä jotain omaa sekoitusta, aikaisemmin oli kahvineste pipon alla mutta nyt olen kallistunut enempi kuivan hedelmäisen tupakkanesteen puolelle. Rahatilanne ei tosin ole tällä hetkellä parhaimmillaan, joten ei tule ihan lähiaikoina nesteitä lähtemään kehittelyyn.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  8. #88
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Gene varmaan tekee sulle rosteritankin kun on mitat tiedossa

     
     
  9. #89
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Gene varmaan tekee sulle rosteritankin kun on mitat tiedossa
    Minkä mitat

     
     
  10. #90
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Gene varmaan tekee sulle rosteritankin kun on mitat tiedossa
    Kyllä mä sen mitat suurin piirtein tiedän jo, isohan se on mutta siihen tottuu aika nopeasti.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  11. #91
    TPA-läjän purkua, osa 3/25: Vanilla Ice Cream

    7% tiivaria
    1 mg niksat
    max VG
    2 päivää kypsyttelyä

    Dripperistä (pumpulilla):
    Aavistus kermaa hyvin miedolla kinuskilla. Makua on todella heikosti, teen pikkusatsin jälkeenpäin isommalla tiivarimäärällä. Makulukko tsek, setuppi tsek, mutta on kuin pelkkää pohjaa höyryttelisi Tällaisenaan hyvin mitäänsanomaton ja tyhjänpäiväinen. Ei arvosanaa toistaiseksi.

    Tankista (meshillä):
    Melko autenttista vanhan ajan vaniljajäätelöä, eli vaniljaa, toffeeta, hieman nougata ja custardityyppistä kermaisuutta. Vähästä kypsyttelystä huolimatta maut ovat aika hyvin tasapainossa ja mikään ei maistu raa'alta. Todella pehmeä, joskin kohtalaisen tunkkainen mutta ei kuitenkaan häiritsevän sellainen. Makeutta on juuri sopivasti tämän tyypin nesteelle. Makua voisi tässäkin olla aavistuksen enemmän, mutta tämäkin on vallan riittävä ADV-käyttöön. Lähin vastaavantyyppinen liemi mitä olen maistanut on Hangsenin Vanilla Custard, joskin tässä on vaniljaa vähemmän ja tämä on kaikin puolin paremmin balanssissa makujen suhteen. Hyvää tavaraa ja riittävän mielenkiintoinen liemi höyrytellä pidempiäkin aikoja, tämä jatkoon. 4+/5
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  12. #92
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Kun vetelet max VG:nä,niin eikös sitä tiivaria kannattas laittaa paljon enemmän että jotain makua irtois?

    Voi se tietenkin olla,että ite on niin tuohisuu että laitan esimerkiksi green applea aina sen 15-20%

     
     
  13. #93
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mulla on yks sekoitus tällä hetkellä mihin tulee Green Applea kokonaiset 2% ja tuoreena se silti maistuu siitä läpi Oon huomannut että aika vahva tiivari.

     
     
  14. #94
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Poppamies Näytä viesti
    Kun vetelet max VG:nä,niin eikös sitä tiivaria kannattas laittaa paljon enemmän että jotain makua irtois?

    Voi se tietenkin olla,että ite on niin tuohisuu että laitan esimerkiksi green applea aina sen 15-20%
    Kyllä mä tapaan laittaa yleensä ihan ronskilla kädellä noita tiivareita. Tsekkasin tuosta tällä kertaa sekoitussuhteen, viimeksi Green Applen suhteen luin jotain internetin syövereitä jossa suositeltiin 8-10% tiivarimääräksi.

    http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nes...tml#post530791
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  15. #95
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xt44tx Näytä viesti
    Kyllä mä tapaan laittaa yleensä ihan ronskilla kädellä noita tiivareita. Tsekkasin tuosta tällä kertaa sekoitussuhteen, viimeksi Green Applen suhteen luin jotain internetin syövereitä jossa suositeltiin 8-10% tiivarimääräksi.

    http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nes...tml#post530791
    Jos meinaat tuota Vapingundergroundin listaa,niin siinä ainakin on että: Green Apple Flavor 12-20%

    Mutta joo,tykitä vaan tekstiä tänne niistä muistakin vaan nopeesti. Pitää kohta itekkin laittaa taas tiivaritilausta menemään,niin josko löytys jotain muutakin makua kun omena ja menthol.

     
     
  16. #96
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ota ens tilaukseen myös tavallista Applea, siitä tykkään ite enemmän ku Green Applesta

     
     
  17. #97
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ota ens tilaukseen myös tavallista Applea, siitä tykkään ite enemmän ku Green Applesta
    On jo tässä tilauksessa
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  18. #98
    Aloin kehitellä omaa tupakkamakua, ensimmäisellä yrityksellä ei lainkaan hassumpi lopputulos, vaikka eri makujen suhteet vähän persiilleen menivätkin. En tiedä aionko viedä kehittelyä hirmu pitkälle, koska melko eksoottinen makuyhdistelmä, mutta ei sitä koskaan tiedä vaikka tuollainen kaupaksi menisikin
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  19. #99
    Paavon liemet viimein syynin alle. Saankohan nyt bannia?


    Jalmarin Juissi

    Pumpulilla:
    Mansikkaa ja kirpeää omenaa. Melko hapanta ja aika kova kurkkutuntuma, raastava alkuun mutta noin viikon kypsyttelyn jälkeen siedettävä (silti aika kova). Parempaa isoilla tehoilla, mansikkaa ja aavistuksen persikkaakin tulee enemmän esiin. Ei nappaa ADV:nä, kurkkutuntumaa on liikaa ja omenaan kyllästyy melko nopeasti. Ihan hyvä perushedelmämaku, joskin pidemmän päälle vähän tylsä. Testiversio oli minusta parempaa. 3/5 (Olen huomannut että pieni salmiakki/anislisä parantaa lientä melkoisesti, maistuu aika lailla Bonbonin kaatissäkin vihreille pallokarkeille.)

    Meshillä:
    Persikkaa, omenaa ja mansikkaa. Huomattavasti pehmeämpää edelliseen verrattuna, persikka maistuu melko vahvasti ja omena on miedompi, mansikkaa sopivasti. Balanssi on ok, kaikin puolin hedelmäisempi ja kuivempi, omaan suuhun kaipaisi ehkä pikku aavistuksen makeutta lisää. Katiskalla paljon parempaa kuin pumpulilla, tosin tälleinkään ei ole suurta ADV-herkkua mutta kyllä tätä jaksaa jonkin aikaa höyrytellä. 4/5

    Patrikin Pirtelö

    Vaniljajäätelöä mansikalla ja banaanilla. Tuoreena mansikka maistuu heikosti, puolentoista viikon kypsyttelyn jälkeen aika hyvässä balanssissa. Kerma on melko raikas, joskin aavistus tunkkaisuutta löytyy. Vanilja on melko pehmeä, kerma ja banaani peittää sitä aika hyvin ja sopivasti. Balanssi on erinomainen, mikään maku puske päälle ja mitään makua ei oikeastaan kaipaa lisääkään. Liemi ei kestä suuria tehoja, 40 watin jälkeen alkaa maistua palanut maitokiisseli. Pumpulilla parempaa kuin meshillä, meshillä kerma ja banaani menevät turhan kulmikkaiksi, pumpulilla mukavan pyöreää ja täyteläistä. Menee ADV:nä itsellä hyvin, viime joulun aikaan höyryttelin viikon pelkästään tätä enkä missään vaiheessa kyllästynyt. Erinomaista tavaraa, löytyy top-liemistöstäni.


    Näiden liemien ehdoton plussa on erittäin halpa hinta muihin suomitiivareihin verrattuna. 10,50 euroa on aika lailla maksimihinta mitä 10 ml tiivaripullosta olen valmis maksamaan, KrabJuicesin 4,90 euroa/10 ml panee hinnalla muita valmistajia perseeseen.
    Jalmarin jääversiota täytyy maistaa joskus, nyt on hyllyllä niin hirvittävä määrä eri tiivareita että täytyy saada jotain höyryteltyä alta pois.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  20. #100
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Miksi minä nyt mielipiteistä bannaisin, varsinkin näin mairittelevista

    Murossakin joku puhui että Jalmari ja salmiakki sopii hyvin yhteen. Pitää testata itse joskus...

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •