Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 57 / 57

Aihe: Paremman puoliskon kanta ainaiseen laitteiden tilaamiseen

  1. #41
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Omalla kohdalla rouvan kuittaus tyynen rauhallinen:

    Sulle tuli taas joku vitun kuplakuori

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Manse
    Viestit
    274
    Ei pahasti valita, vähän mutinaa hinnoista mutta on tyytyväinen kun en analogisia käryä

     
     
  3. #43
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NeKeZZ Näytä viesti
    Kyllähän tuo marisee, pari viimistä tilausta kun tuli sanoin että voitin forkan arvonnassa...
    Varmaan toimii just sen kerran tai kaks mut ei se onni suosi ketään niin usein et menis monesti jatkossa läpi?
    E: topicin otsikkoon vois lisätä esim. Vinkkejä mammojen marinan estämiseksi

     
     
  4. #44
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    12
    Täällä on isäntä suhtautunut ihan positiivisesti. Hän vihasi tupakan hajua kun ei itse polta. Tosin olen kyllä hieman saattanut kaunistella tuota rahan menoa. Sanon kans aina, et tupakkaan meni paljon enemmän, vaikka vahvasti epäilen tämän paikkaansapitävyyttä Toisaalta mitäs se toiselle kuuluu, mitä omilla rahoillaan tekee. Toiset tytöt ostelee asusteita itselle, niin minä saan ostella niitä Kayfunille. Näyttääköhän sellanen bell cap ihan pölöltä?



    Aluksi niitä paketteja tuli jotenkin piiloteltua, mut enää ei pitkään aikaan ole jaksanut. Eikä oikeastaan tarvitsekkaan. Muistan ku ostin ensimmäisen mekaanisen ja esittelin sitä innoissani. Tuo katseli hetken hiljaa ja kysyi sitten ”mikä on ohmi?”

     
     
  5. #45
    Parempi puolisko tilailee huomattavasti useemmin ja kalliimpia paketteja, joten eipä ole tullut sanomista

     
     
  6. #46
    Juurikin niin, että toinen puolisko tilailee ihan itsekin milloin mitäkin. Ei se silti estä marisemasta meikäläisen tilauksista, joita on luonnollisesti ollut toistaiseksi HYVIN vähän.

    Sitäpaitsi meillä menee niin, että puoliso maksoi ystävällisesti minun Fasttechin 6 euron tilaukset Paypalilla, josta hyvästä minä saan kuulemma maksaa luottokortilla hänen satojen eurojen tilauksensa Amazonilta. WTF, kysyn vaan

     
     
  7. #47
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    ^ kristillinen tasajako vasta painoks tilaat ite jostai uuden modin?

     
     
  8. #48
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    73
    Eipä tuo sille kuulu mitä tilailen omilla rahoilla. Minäkään en valita hänen vaatevarastosta tai 100 parista kenkiä.

     
     
  9. #49
    Höyrähtänyt tri.prkl's Avatar

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    12
    Paremmalle puoliskollekin kun muistaa välillä tilata jotai uutta höyrytavaraa, niin pysyy ihan tyytyväisenä.

     
     
  10. #50
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Hyvilläänhän tuo on kun en enään kessuttele. Tankatessa vaan muistaa mainita että "huumeita taas tankataan" kun ruiskun kanssa touhuaa

     
     
  11. #51
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Vaimoke lopetti röökaamisen jotain vuosi sitten. Höyrytteli ensimmäiset pari kk ja lopetti senkin. Joskus höyryää hetken jos/kun jokin uusi neste mulla käytössä.

     
     
  12. #52
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Kieltämättä hieman on ihmetellyt kun jokaviikko joko postin saapumisilmoitus tai kirje laatikossa.. piru vie kun seitsemän pakettia vielä tulossa

     
     
  13. #53
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Kieltämättä hieman on ihmetellyt kun jokaviikko joko postin saapumisilmoitus tai kirje laatikossa.. piru vie kun seitsemän pakettia vielä tulossa
    Rupee tilaamaan työpaikalle, broidille, tms. Problem solved.

    Paitsi ne 7 pussukkaa pitää vielä selittää...

     
     
  14. #54
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Eipä tuo ole mitään sanonut. Aiemmin tilasin samalla ukolle höyrykamaa, nyt enää itselle, koska ukko alotti taas polttamisen. Se on kuulemma duunissa helpompaa. Joskus kitisee, kun menee rahaa, mutta oon muistuttanut kuinka paljon enemmän menis, jos hakis röökiä kaupasta.

     
     
  15. #55
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    ukko alotti taas polttamisen. Se on kuulemma duunissa helpompaa.
    Tuo nyt on kyllä surkein selitys, mitä oon röökiin palaamisesta kuullut.. Ite töissä mennyt dripperilläkin, siinähän sitä röökipaikalle kävellessä lurauttaa nesteet valmiiksi..

     
     
  16. #56
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Eipä tuo pahemmin ole kommentoinut, on jo turtunut kun olen harrastanut 10+ vuotta valokuvausta/kameroita

     
     
  17. #57
    Höyrykonkari csharp's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    140
    Eihän tuo tykännyt kun innostuneena selitin että 80€ meni kun tilasin hieman paremman setin, mutta kyllä se siitä rauhottu kun muistutin että ko. tissieläimen rahapussi maksoi 90e joka on mielestäni järkyttävän paljon

    Noh, yleisesti kannattaa kuitenkin toimintaa, ilmeisesti on mukavempaa kun en jatkuvasti ravaa körssillä.
    Tehoa pukkaa: stout, cuboid, VTC mini, Kbox mini, cloupor mini, cloupor mini+, IPV D2.
    Höyryä työntää: Muutama Velocity(mini), mad hatter, derringer, coblin mini, griffin
    Varalaitteen varalaitteet: M60, Vamo v5, cthultu 1&2, Lemo 2, pari subtankkia, atlantis 2 ja paljon muita sekalaisia laitteita..


    Eipä nykyään paljoa kiinnosta mikä laite kädessä, kunhan puskee höyryä riittämiin.

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •