Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 176

Aihe: Käsillä tekijöitä?

  1. #21

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Mulla tuo käsillä tekeminen vähän tämmöstä,metallin kans pelaamista,ekassa kuvassa yleisjyrsinkone,joka tehty itse. Sillä saa sit tehtyä mm.tommosen mikä seuraavissa kuvissa on,kaliberi .22,ja on luvitettu ase,kun aeseppä oon koulutukseltani ja ammatiltani. :P




     
     
  2. #22

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    ^ Nice! Missä silencer ?

     
     
  3. #23

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    No siitä nyt ei oo valokuvaa

     
     
  4. #24
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ropyleeni Näytä viesti
    Mulla tuo käsillä tekeminen vähän tämmöstä,metallin kans pelaamista,ekassa kuvassa yleisjyrsinkone,joka tehty itse. Sillä saa sit tehtyä mm.tommosen mikä seuraavissa kuvissa on,kaliberi .22,ja on luvitettu ase,kun aeseppä oon koulutukseltani ja ammatiltani. :P



    Sairaan upeeta,aseseppä 10+,aseet on sairaan kauniita, isäukolla niitä jonkin verran ja muutama sata res ups mestaruutta,kiväärillä.Koti täynnä pokaaleja.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  5. #25
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Miks muut vaan osaa mut mää en mitään?

    Ropyleeni, mites tuo käypi? Äkikseltään kattoessa tulee oma Beretta mod 76 mieleen (etenkin piipun kiinnitys runkoon), mutta nokalla onkin sitten selkeä 1911-ratkaisu. Hieno peli. Teitkö myös piipun itse rihlauksia myöten?

    Mites on, pystyykö alumiinia sinistämään? Bombshell on vähän tylsä noin kirkkaana

     
     
  6. #26

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Mä voisin melkein ostaa joltakulta vähän käsityötaitoa..
    Kun tarviis vähän sellasi puukapuloita..

    Kokoluokkaa Bombshell (5kpl).
    1x reikä koko matkalta
    1x reikä kytkimelle
    1x reikä ledinjalustalle
    Mitat voisin tietty piirtää, mutta katotaan innostuisko ketään...
    Ja ehkä sitten samalla tekisi laatikon sille partybox vape masiinalle

    Ja asiaan liittyen, hitto mikä pyssy!
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #27

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Miks muut vaan osaa mut mää en mitään?

    Ropyleeni, mites tuo käypi? Äkikseltään kattoessa tulee oma Beretta mod 76 mieleen (etenkin piipun kiinnitys runkoon), mutta nokalla onkin sitten selkeä 1911-ratkaisu. Hieno peli. Teitkö myös piipun itse rihlauksia myöten?

    Mites on, pystyykö alumiinia sinistämään? Bombshell on vähän tylsä noin kirkkaana
    Kyllähän tuosta ihan hyvä tuli käynniltään (kranttu kyllä patruunasta). Tuossa tosiaan apinoin vähän rakennetta beretasta ja walther olympia pistoolista,samoin colt 1911 oli vahvasti tuossa muotokielessä mukana. Piippu on oikeastaan ainut missä käytin valmista pätkää aihiona,kaikki muu on umpiraudasta tehty,ja jouset pyöritelty langasta. Se tuossa vielä erikoisuutena on useimpiin .22 pistooleihin verrattuna,että tuossa on myös sulkuvarmistin. Pikkasen tuossa jäi harmittamaan tuo liipasinkaari,tein sen vanhasta letukan lehtijousen pätkästä,ja sehän ei tietenkään sinistyksessä ota samanlaista väriä kun loput aseesta,jäi punertavaks.
    Alumiinin sinistäminen ei onnistu,mutta sen voi eloksoida kyllä minkä väriseks tahansa,ihan kotikonsteilla. Itse en ole kokeillut vielä tehdä,mutta hyvät ohjeet löytyy tuolta, http://www.timohapponen.net/anodisointi/

     
     
  8. #28
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ropyleeni Näytä viesti
    Pikkasen tuossa jäi harmittamaan tuo liipasinkaari,tein sen vanhasta letukan lehtijousen pätkästä,ja sehän ei tietenkään sinistyksessä ota samanlaista väriä kun loput aseesta,jäi punertavaks.
    Ai, minä luulin sitä ihan tietoiseksi tyylivalinnaksi... toimiiko liipasinkaari samalla purkuvipuna?

     
     
  9. #29

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Ai, minä luulin sitä ihan tietoiseksi tyylivalinnaksi... toimiiko liipasinkaari samalla purkuvipuna?
    Juu.toimii,suuhela pyöräytetään irti ja rekyylijousi ulos,sit liipasinkaari alas ja luisti taakse ja ylös,sit se tyrkätään eteenpäin pois.

     
     
  10. #30
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Siisti ratkaisu, ei ylimääräisiä vipstaakeja rungon tai luistin kyljessä.

     
     
  11. #31
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Mä voisin melkein ostaa joltakulta vähän käsityötaitoa..
    Kun tarviis vähän sellasi puukapuloita..

    Kokoluokkaa Bombshell (5kpl).
    1x reikä koko matkalta
    1x reikä kytkimelle
    1x reikä ledinjalustalle
    Mitat voisin tietty piirtää, mutta katotaan innostuisko ketään...
    Ja ehkä sitten samalla tekisi laatikon sille partybox vape masiinalle
    Onhan täällä puuseppiä, kun on noita kuvia nähnyt niin en itseäni sellaiseksi kehtaa mainostaa.
    Siis tarviitko aihiot työvaralla, vain reijät valmismitoissa? Puulaji?

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  12. #32

    Re: Vs: Käsillä tekijöitä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Onhan täällä puuseppiä, kun on noita kuvia nähnyt niin en itseäni sellaiseksi kehtaa mainostaa.
    Siis tarviitko aihiot työvaralla, vain reijät valmismitoissa? Puulaji?
    puulla ei varmaan niin väliä, voisi vaikka "liekittää" ja rapsuttaa siistiksi (mahdollinen lakkaus). Reikien suhteen, no sinnepäin ja kuumaliima korjaa virheet

    *this message was written via tapatalk and under influence of alcoholn. Check back with you tomorrow*
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  13. #33

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Laitetaan nyt tämmönen itseäni tosi kiehtova videolinkki. Tämmösestä materiaalista kun sorvais e-pötkylän
    http://www.mkunelius.com/video.html

     
     
  14. #34
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Laitetaan nyt tämmönen itseäni tosi kiehtova videolinkki. Tämmösestä materiaalista kun sorvais e-pötkylän
    http://www.mkunelius.com/video.html
    Olipa hieno. Vois tulla sellanen modi jota ei uskalla kuin joulunpyhinä vähän varovasti käyttää ulkona kassakaapista

    Kirjokarkaistu teräs olisi myös upea, ks. Erä-lehden artikkeli.

     
     
  15. #35
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Laitetaan nyt tämmönen itseäni tosi kiehtova videolinkki. Tämmösestä materiaalista kun sorvais e-pötkylän
    http://www.mkunelius.com/video.html
    Kyllä tuo veti hiljaiseksi ja hartaaksi...

     
     
  16. #36
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Eipä tuo niin kummallista ole kun vähän paneutuu, taito siinä missä sukankutominenkin. Tarttee tietää millon pitää lyödä nippu kasaan, tuossa hitsauksessa siis. Tuo hionta taas...oon kyllä kuullut tollasta ohjainta jonkun käyttävän mutten nähnyt. Oikotie mikä oikotie. Hieno tuote kylläkin, diamond shape scandic grind.
    Kauheen monimutkaista on kirjokarkaisu. Saahan nuo päästövärit ihan kosanilla aikaiseksi jollei kovaa pintaa tarvitse. Paksun lakan vaatinee, ei semmonen hapettuma muuten kauaa pysy. Kai. Koulussa pakotettu kellotaulu "värjättiin" sillälailla.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Eipä tuo niin kummallista ole kun vähän paneutuu, taito siinä missä sukankutominenkin...
    Kinaamaan en ala (se ei ole hedelmällistä), olen kuitenkin jossain määrin (ja enemmänkin) eri mieltä osaamisen määrästä em. töistä. Toimivan sukan osaan kutoa, mutta ahjohitsaus ei ole multa koskaan onnistunut. Aina on matsku palanut tai pudotuskoe on epäonnistunut. Ja kun lopputuote on sellainen että joku on valmis sen lunastamaan hinnasta, jolla saa materiaalit maksettua ahjoon ja omaan ruokakaappiin, ei ihan mikä vaan lopputulos kelpaa.

    Toisaalta onhan täysperävaunuyhdistelmän peruuttaminen aivan täyttä ydinfysiikkaa, ei siihen maallinen ihminen pysty. Ja silti niitä liikkuu taaksekin päin. Itse en ole saanut sellaista kymmentä metriä enempää peruutettua ilman kyyneliä.

     
     
  18. #38
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Mä voisin melkein ostaa joltakulta vähän käsityötaitoa..
    Kun tarviis vähän sellasi puukapuloita..

    Kokoluokkaa Bombshell (5kpl).
    1x reikä koko matkalta
    1x reikä kytkimelle
    1x reikä ledinjalustalle
    Mitat voisin tietty piirtää, mutta katotaan innostuisko ketään...
    Ja ehkä sitten samalla tekisi laatikon sille partybox vape masiinalle

    Ja asiaan liittyen, hitto mikä pyssy!
    Viäläk oot kalikoi vail? Alko itteekin kiinnostaan, jäävisa- tai raidanjuuribomb vois olla kiva.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  19. #39

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Täälläkin kiinnostusta jostain oikein hienosta puusta tehtyyn Bombbiin!!! Tuolta voisi löytyä materiaalia - https://www.brisa.fi/portal/index.ph...tpage&Itemid=1


    Vai mites olis jos puhvelin sarvesta päräyttäs https://www.brisa.fi/portal/index.ph...roducts_id=353

     
     
  20. #40

    Vs: Käsillä tekijöitä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Viäläk oot kalikoi vail? Alko itteekin kiinnostaan, jäävisa- tai raidanjuuribomb vois olla kiva.
    minkähänlainen katajasta tulis? olis pihas hyvä aihio. en vaan kovin usein oo nähny katajasta työstettyjä tuotteita

     
     
Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •