Sivu 19 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91516171819
Tulokset 361 - 375 / 375

Aihe: Mikä laite seuraavaksi?

  1. #361
    Eikai sille nautilukselle oo löytyny yrityksistä huolimatta viel voittajaa valmisato mtl puolelta. Rakenneltavien puolelta on aika vähissä 24-25 mm rta:t jos suomesta meinaat ostaa ku ovat yleensä yli 2ml. Mut jos käytettynä tai ulkomailta saat ni Vandy Vape Berserker tahi Digiflavor Siren 2 (molempia saa myös suomesta 2ml ja 22mm koossa). Siinäpä ne parhaat on.

     
     
  2. #362
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beetlish Näytä viesti
    Mitäs arvon raati suosittelee? Onko Nautilus vielä kova sana?
    On se, tosin suomesta ostaessa joutuu tyytymään Nautilus 2 tankkiin kun isompaa ei saa enää myydä. Sopii hyvin Picon kanssa mun mielestä kun vaan värit on kohdallaan
    nautiluspico.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  3. #363
    Kiitos. Nautilus 2 ja perserkki meni ostoslistalle.

    Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  4. #364
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kangasala
    Viestit
    7
    Onko joku kokeillut Freemax Fireluke Mesh tankkia?

     
     
  5. #365
    Hei, Olis tarkoitus ostaa huomenna Oulusta joku vempele, että pääsis kokeilemaan uudelleen tätä höyryttelyä kuuden vuoden tauon jälkeen. Hinta sais olla koko paketille max. 150, sis. noin kuukauden tarpeet höyryttelyyn. Jos nyt jää parista kympistä kiinni että sais huomattavasti paremman laitteen, niin venytetään vähän, mutta mieluummin sais tuota hintaa tuoda alaspäin. Kuitenki joutunee hyvin pian hommaamaan jonku varalaitteen, kun näitä ei joka kulmalla myydä kuitenkaan, eikä ilmeisesti Raahesta saa oikein minkäänlaista jos sattuu simahtamaan. Yhdestä liikkeestä suosittelivat Eleaf Pico 25, joka jäis akun kans himpan alle satasen. Mielipiteitä tuosta?

     
     
  6. #366
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    128
    Pico 25 on ihan näppärän kokoinen peli. Tuo hinta kyllä kauhistuttaa, sisältääköhän jonkun aton nokalle killumaan? Forkan kirppis ostatolta vois löytyä laitteita ehkä hieman huokeampaan hintaankin.

     
     
  7. #367
    Joo, vähän vaan hankala jostain kirppikseltä katsella, kun ei ole mitään käsitystä hinnoista eikä laitteista. Ja näillä Oululaisilla firmoilla ei ilmeisesti ole mitään edes netissä näytillä, niin eipä paljo pysty vertailemaan Oikeastaan vaihtoehdot on nyt siinä, että joku osaa suositella tähän suoraan jotain laitetta linkkeineen (tai tietää että niitä saa Raahe-Oulu väliltä). Saako mitään lain mukaan tilata enää postitse ulkomailta tai edes suomesta?

     
     
  8. #368
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja duunari Näytä viesti
    Joo, vähän vaan hankala jostain kirppikseltä katsella, kun ei ole mitään käsitystä hinnoista eikä laitteista. Ja näillä Oululaisilla firmoilla ei ilmeisesti ole mitään edes netissä näytillä, niin eipä paljo pysty vertailemaan Oikeastaan vaihtoehdot on nyt siinä, että joku osaa suositella tähän suoraan jotain laitetta linkkeineen (tai tietää että niitä saa Raahe-Oulu väliltä). Saako mitään lain mukaan tilata enää postitse ulkomailta tai edes suomesta?
    Mitään laitteita ei saa tilata mistään
    Oletko hankkimassa mtl-laitetta eli poskesta keuhkoon höyryttelyyn vai höyryt suoraan keuhkoon eli dtl-laitetta??
    Mtl setiksi voisin suositella Aspire Zelos kittiä. Pico setti on enempi suoraan keuhkoon vetoon... Hinnoista, eikä saatavuudesta ei ole tietoa koska tupakkalaki
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  9. #369
    En oo ikinä oppinu polttamaan sikareitakaan, niin ehkä tämänki kans pysytellään siinä suoraan keuhkoihin vetämisessä. Tekiskö tuollasella AIO:lla mitään? Noita oli pari kappaletta edullisena pakettina myyntipuolella.

    Jaaha, olinki jotain kuullu jo noista lakimuutoksista. Kylläpä nuo päättäjät onnistu tämänki ryssimään ihan huolella

    EDIT: Tulipa sitte kuitenki ostettua tuommonen ARA MAX 5000mAh/55W laite (Atot tais olla 0.14ohm). Koko setti litkuineen himpun alle satkun (6 makua, sekoituspullot, litra VG pohjaa ja 4kpl nikotiinia...jospa tuolla pääsis nyt edes liikkeelle.
    Viimeksi muokannut duunari; 18.04.18 kello 15:26.

     
     
  10. #370
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla olis hakusessa modi. Tämä Smok TFV Prince tankki imee virtaa aika paljon ja mun tekis mieli modiksi jokin uusi ja ei liian iso mutta tehokas. (Pari vanhaa modia on hajonnut ajan saatossa). On olemassa kaksiakkuisia modeja joihin menee nuo 20700 taikka 21700 akut myös. Kysyn että onko ne akut paljoa vahvempia kuin 18650 akut? Jos siis otetaan kummastakin akkumallista ne parhaimmat mitä tarjolla on? Mikähän modi mun kannattais hankkia joka olisi huomattavasti parempi kuin vanha wismeckin 3 akkuinen rellu joka ei ollut parempi kuin kaksiakkuiset kun se virta näytti johonkin häviävän..? Modia kaipaisin mutta kun se hinta pitäisi olla alle 50€ valitettavasti. Onko ideoita modista jossa olisi pidempi akun kesto kuin halvoissa 2x 18650 modeissa? Tankiksi modin päälle tulisi tuo TFV12 Prince tankki 0,4 atolla.

     
     
  11. #371
    Höyrykonkari Siivu87's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    152
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulla olis hakusessa modi. Tämä Smok TFV Prince tankki imee virtaa aika paljon ja mun tekis mieli modiksi jokin uusi ja ei liian iso mutta tehokas. (Pari vanhaa modia on hajonnut ajan saatossa). On olemassa kaksiakkuisia modeja joihin menee nuo 20700 taikka 21700 akut myös. Kysyn että onko ne akut paljoa vahvempia kuin 18650 akut? Jos siis otetaan kummastakin akkumallista ne parhaimmat mitä tarjolla on? Mikähän modi mun kannattais hankkia joka olisi huomattavasti parempi kuin vanha wismeckin 3 akkuinen rellu joka ei ollut parempi kuin kaksiakkuiset kun se virta näytti johonkin häviävän..? Modia kaipaisin mutta kun se hinta pitäisi olla alle 50€ valitettavasti. Onko ideoita modista jossa olisi pidempi akun kesto kuin halvoissa 2x 18650 modeissa? Tankiksi modin päälle tulisi tuo TFV12 Prince tankki 0,4 atolla.
    Jatkuvasti niitä akkuja saa olla joka tapauksessa vaihtamassa, jos käyttää suuria watteja. Itse olen ainakin tyytynyt ihan tupla 18650 modeihin. Olis tuolla kaapissa ijoy captain 20700 modi mutta ei juurikaan tule käytettyä enää, kun pienemmät modit ajaa saman asian. Omasta mielestä jos akkukestoa haluaa, pitää ottaa iso modi jossa 3-4 akkua. Ihan vaikka 18650.

     
     
  12. #372
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    26650 -akut ja modit taitavat olla jo menneen talven lumia? Luulisi niissä puhtia riittävän. Ei sillä, että mulla olisi tarvetta moisille.

     
     
  13. #373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji
    Onko ideoita modista jossa olisi pidempi akun kesto kuin halvoissa 2x 18650 modeissa?
    Mun kokemuksella 2x18650 modeista; eipä noissa mainittavia eroja akkukestossa ole, oli sitten modi mikä tahansa.
    20700/21700 modeista ei kokemuksia, mutta eipä noissa akuissa taida olla paljoakaan enemmän kapasiteettia (=akkukestoa), kuin on 18650 akuissa. Saa toki korjata, jos olen ihan väärässä...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Siivu87 Näytä viesti
    Jatkuvasti niitä akkuja saa olla joka tapauksessa vaihtamassa, jos käyttää suuria watteja.
    Itsellä päivittäisessä käytössä useampi samanlainen setti; 2x18650 modi, ja 6ml tankki, joihin tyrkkään watteja 30. Tuntuu silti, että akkuja saa vaihtaa/latailla koko ajan. Minkähänlainen akkurumba se onkaan, jos käyttää suurempia watteja.

    Noi 2x18650 akkuja käyttävät modit on just mun kätöseen sopivat, eikä se ole mun mielestä iso vaiva vaihtaa akkuja vaikka useamman kerran päivässä. Mieluummin vaihtelen akkuja useammin, kuin jos vaihtoehtona olisi jokin iso möhkömodi kourassa...

    Toisaalta tämäkin sarjassamme, kuka tykkää mistäkin.
    "Not a bad life really"

     
     
  14. #374
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jep. Mullakin oli aikoinaan vanha rellun 3 akkuinen modi mutta myin sen pois kun oli mun mielestä vähän liian iso ja painava ja tuntui syövän akkuja melkein saman verran kuin kaksiakkuinenkin. Varsinkin kun kesä on tulossa pikkuhiljaa eikä aina ole takkia päällä niin hankala sitä vähän on kantaakin. Ja kyllähän ne akut menettää tehoaan. Mä höyryttelen 50 watilla nykyään näillä TFV12 tankeilla. Suurempaa wattimäärääkin voisi maun parantamiseksi käyttää mutta yritän säästellä akkuja ja säädän nestettä niin ettei tarvii isompia watteja käyttää välttämättä

     
     
  15. #375
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2018
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    57
    Pähkäilen tässä seuraavaa ostosta. Ensinnä tuumin Aspiren Typhon revvo kittiä, sitten Cygnet revvo kittiä. Obs cubea ja revvo tankkia (myös mininä) löytyisi hyllystä, ensinnä mainittuja kait ei.
    Pitänee tuumia, ei varmaankaan Obs hullumpi paketti olisi.
    Kahden akun laitteet ovat vähän nounou kun kiinnostaisi pitää lataus/laturi/akkurumba jotenkin hallittavissa. Revvotankissa kiinnostaisi helppo täyttö kun ei toi 2ml riitä nautiluksellakaan loputtomiin. (Pariin otteeseen täyttänyt ajaessa autolla ja ei ollut helppoa tai turvallista)
    Obs cube (80w) taitaa olla tavallisen revvotankin (0,1-0,16ohm 50-100w) kanssa aika tiukilla, minin (0,23-0,28ohm 55-65w) kanssa pääsisi helpommalla.
    Juu, tökkii etsiskellä itselle mieluinen laite ja sitten hattu kourassa erikseen kysellä saatavuutta. Toki kaupassa on osaava ja mukava henkilökunta ja siksipä tuenkin heitä aika pitkälti näissä ostoksissa.

    Edit. nyt sitten ihmettelen Obs + revvo mini yhdistelmää. Vähän erilainen kuin toi Aspiren zelos nautilus tankilla.
    Viimeksi muokannut Janoch; 29.03.19 kello 20:59.

     
     
Sivu 19 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91516171819
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •