Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Vintage E-liquids

  1. #1

    Vintage E-liquids

    Valikoima mm. finnvapelta saatavissa.

    Itse sain juuri käsiini The Drifterin (Kermaista mandariinivanukasta, maustettuna hyppysellisellä vaniljaa.) ja The Jokerin (Makeaa appelsiinia, kahta eri kermaa ja ripaus vaniljaa.) 3mg vahvuisena, 15ml per puteli.

    Testilaitteena Nemmyklooni ja Nimbus RDA klooni 0.4ohm dualcoil -setupilla.

    The Drifter potkaisee aluksi hennolla mandariinilla ja uloshengittäessä erittäin makea kermakaramelli, kohtalaisen maukasta ja höyryntuotto myös hyvä.. PG/VG-suhteesta ei mitään käryä, 60VG/40PG?
    Harmittaa että tuo mandariini on vain hento häivähdys ja hukkuu vähän liikaa kermaisuuden alle, silti erittäin makoisaa nestettä. Ehkäpä vähän maltillisemmalla setupilla ei hyökkäisi tuo lämmin vaniljaisuus?

    The Joker taas menee helposti huonoimpiin vaniljanesteisiin vain, koska maistuu aivan (tunkkaiselta) Omar-karamellilta (henk.kohtaisesti en voi sietää kyseistä mässyä
    ). Missä appelsiini? Höyryntuotto tässäkin hyvä mutta pohjanesteiden suhteista ei käryä.
    Kokeillaan tämäkin vielä Erlprinzin läpi kunhan lasitankit saapuvat käsiini.

    Hemmetin tyylikkäitä pulloja


    20141028_142420.jpg

    20141028_142433.jpg

    Kokemuksia?
    Viimeksi muokannut Skägä; 28.10.14 kello 17:10.

     
     
  2. #2
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Tässä mun tuumailut nesteistä


     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    56
    Drifter on itellä päässyt adv nesteeksi. Joker, lover ja dreamer on ollut kans testissä ja eniten tykkäsin tuosta drifteristä. Ei noi muutkaan muutkaan huonoja ollut mut itelle vain drifter maistuu parhaiten.

     
     
  4. #4
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Jokeria on tullut maisteltua. Ihan ok neste. Omaan makuun ehkä liikaa vaniliaa maussa. Sais hieman kirpeyttä lisää,niin tässähän ois herkuttelu neste. Pullot ainakin on hienot.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari tupukka's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Alavus, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    185
    Vintage on kyllä kohtuu nannaa omaan makuun, mutta ei sovi kyllä sisällä höyryttelyyn
    Viimeksi muokannut tupukka; 20.03.15 kello 09:09. Syy: typo

     
     
  6. #6
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Oletteko kauan kypsytelleet näitä?

     
     
  7. #7
    Ostin itselleni ekassa ever nestetilauksessani tuota Loveria ihan vaan mututuntumalta sisällön ja arvostelun (ja toki coolin pullon!) perusteella. Tänään höyrytän sitä ensimmäistä kertaa ja sopii mulle! Ihana maku, jos tykkää guavasta niin suosittelen kokeilemaan! Kypsyttelyasia onkin mulle vieras, menenkin tästä seuraavaks ettimään tietoa siitä.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •