Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: EX suojattua akkua ATEX tiloihin?

  1. #1
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    EX suojattua akkua ATEX tiloihin?

    Iltaa!

    Onkohan kellään tullut vastaan EX suojattua akkua?
    Jos on niin missä?
    Olisi vaan mielenkiintoista tietää työnantajan mielipide mahdollisesta höyryttelystä tällaisissa tiloissa koska töistä ei juuri muuta tilaa löydy ohjaamoa lukuun ottamatta.

    Itse olen yrittänyt koluta inter weppiä mutta ei ainakaan minun silmään ole osunut. Tuskin löytyy mutta mahdollisuus aina on .
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  2. #2

    Vs: EX suojattua akkua ATEX tiloihin?

    eikö tuo vastuksen hehkuminen aiheuta ongelmaa EX tiloissa? On kuitenkin aika avoimena lähes joka ratkaisussa?

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  3. #3
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: EX suojattua akkua ATEX tiloihin?

    Juuh, tuli sitten tuo mainitsemasi asia aamulla mieleen että eihän se toimi juuri tuon vastuksen hehkumisen/lämpenemisen takia.

    Noh, ei aina voi kaikki aivoitukset osua oikeaan
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •