Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 23

Aihe: Parhaat VG-nesteet

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    43

    Parhaat VG-nesteet

    Ajattelin aloittaa tämmöisen threadin kun monella saattaa olla yliherkkyyttä pg pohjaisiin nesteisiin. Myös itsellä olisi tarkoitus siirtyä VG-pohjaisiin kokonaan mutta toistaiseksi en omaa kovinkaan paljoa kokemuksia eri makuvaihtoehdoista. Muita paikkoja en tiedä kuin Peleonin ja Liberty Flightsin, jotka näitä pelkkiä VG-nesteitä myy.

    Tällä hetkellä höyryää Libertyn VG-nesteistä peruskahvi, joka on maultaan ihan ok tosin ei mikään erinomainen. Löytyykö muilta muita kokemuksia muista vg-nesteiden makuvaihtoehdoista ? Tai muista paikoista joita näitä voi ostaa
    eGo + MDC/boge, Lavatube, woo
    -----------------------------------------

     
     
  2. #2

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Pelkkää VG-pohjaisia saa ainakin http://www.24leaves.com/. Valitse neste ja siellä on sitten valikko haluaako VG vai PG, itse tilannu täältä, mut PG-nesteitä. Camel oli mun mieleen ja Marlboro ja Maxboro menetteli, mutta en suosittele seuraavia Desert ship, Camtel (eri kuin Camel), Mellow sunset, Havana. Enjuice http://www.enjuice.com/ myy myös pelkkää VG-nestettä, täältä en ole vielä kokeillut nesteitä.

     
     
  3. #3
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Enjuicen Satin Smoothit on hyviä (80%), toscanamallin veegeitä en voi suositella.

     
     
  4. #4
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Tilasin itse VG-nesteet EBN Ferro:sta. En tiedä, johtuuko VG:stä, vai onko noi nesteet vaan täysin mauttomia muuten vaan. Tuoksuu kyllä todella voimakkaalle, mutta suuhun ei mitään makua tuu.
    Muistaakseni oli tulossa jossain lähetyksessä muitakin VG-litkuja, jos ne on yhtä mauttomia, pysyn kyllä täysin PG:ssä. :P

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    43

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    No se käsitys itsellä myös että pelkät VG-litkut on monesti mauttomia ja kurkkutuntuma on olematon jos vertaa pg tai pg/vg litkuihin. Höyryntuotto toki on parempi. Itselleni on tullut tod. pg-nesteistä iho-ongelmia tai ainakin täytyy nyt testata voisiko ongelma johtua siitä. Pidän joka tapauksessa muutaman viikon testijakson ja höyryttelen vain VG-pohjaisia. Tuolla 24leaves.com sivustolla vaikuttaa olevan ihan mielenkiintoisia makuja sekä laaja tarjonta.Täytyy varmaan laittaa sinne yksi testitilaus menemään.
    eGo + MDC/boge, Lavatube, woo
    -----------------------------------------

     
     
  6. #6
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Enjuicen Satin Smoothit on mun mielestä täysin mauttomia.Esim persikka maku tuoksuu ihan törkeen hyvälle, mutta ei maistu miltään

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    164

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Oon kans joskus koittanu tilata toscana mall:sta 4 potelia VG:tä ja kaikissa vahva tuoksu mut makua ei nimeksikään. tuola ne makaa vieläkin laatikossa

     
     
  8. #8

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Liberty Flight,siellä nyt jotain on,itte viimeks tilasin vg:tä (highway 24mg).
    Edit:mulla ongelma luetun ymmärtämisessä,olit jo sieltä tilaillukkin :-\

     
     
  9. #9
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    14

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    joo voikohan noissa PG olla joku mikä aiheuttaa tätä vrt VG? Eli alottelin just vapottaan ja 2vkoa sit alko rintaa pistää ku vapottelin 24mg PG aikas paljon. Noh, pidin 2vkoa taukoa, koitin 14mg VG puol pvää ja oli ihan ok, vähän pisti rintaa. Sitten samana iltana 16mg PG ja taas alko rintaa pistää. Seuraavana aamuna takas 14mg VG ja nyt seki pistelee hiukan... äh, mikä tossa PG varsinkin on / mikä mun keuhkoissa on vikana ???

    edit. huomasin että se pisto tuntuu myös hiukan selän puolella ehkä..

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    205

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    itselleni tuli just tänää 30ml primo VG vadelmaa hajua kyllä irtoaa makua en vielä osaa sanoa mitä irtoaa kun pitää odottaa että tulee uusia bogeja ja uus tankki niin kokeilen niihin sitten. Tämä on ensimmäinen pulloni VG nestettä neste näyttää miten sanoisi vähän paksumman oloisemmalta kun PG neste mutta uskon että kyllä hyvät höyryt saa
    EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    itsellä on tuota pg allergiaa hieman.ja välillä menee vain ja ainoastaan ivapourelixirin mrlb 18mg tod hyvä perustupakka neste.hattara/suklaakakku paskoja ei jaksa imeä muutenkaan.
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Okei, nythän se sitten selvisi miks ei tunnu missään. VG:tä ilmeisesti polttelen kun liberty F:ltä oon tilannut. Tätä en tiennytkään eikä pullon kyljessä lue.

     
     
  13. #13

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Liberty Flights myy molempia nesteitä eli ei se ostopaikka vielä kerro kumpaa sulla käytössä on .
    Niiden omissa XO-litkuissa lukee pullon kyljessä kumpaa on .

     
     
  14. #14
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Eikös nuo Libertyn XO:t ole ENjuicen litkuja...en tiedä tuosta ENjuicen:N satinsmooth versiosta kun en ole itse käyttänyt mutta perus VG:t juicelta on ollut pääsääntöisesti hyviä..nyt siellä taas systeemit on muuttumassa kun on tulossa uusi *NEW* ENjuice Primo Liquids-sarja.

    http://enjuice.com/index.php?route=p...tegory&path=20
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    http://evaper.pl/, vg tai vg/pg.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    205

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    siis oman käsityksen mukaan nuo libertyn XO nesteet ovat Enjuicen valmistamia nesteitä tai ainakin jossain määrin samoja nyt on tullut itse höyryteltyä tota enjuicen Primo VG vadelmaa aluksi en maistanut oikein mitään mutta nytten jotenkin pitkään höyryteltyä alkanut myös makua tulemaan esille ihan hyvin. ei minusta huono neste voisin tilata itse ainakin uudestaan
    EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,

     
     
  17. #17

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Tähän mennessä parhaat ovat Bobas bounty ja Gorilla juice. Muutamia muitakin on tilattu testiin, lets see

     
     
  18. #18
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Kyllä vaan XOot on ainaki ollu Enjuicen valmistamia jos eivät ole hiljasuudessa vaihtanu
    valmistajaa, ja nämähän sekotellaan tilausta varten että maku ei varmasti ole täysi heti,
    ite suosin että pari viikkoa nuo enjuicet tekeytyi, olihan se monesti alussa pettymys ko ei makua ollu tarpeeksi mutta kyllä se parani selkeästi. Ja tieten jos tupakkaa palaa sivussa niin ei ala maistumaankaan. Tämmöstä muistelisin alkuajoilta, kun en ole valmislitkuja ostanu enää aikoihin.

     
     
  19. #19

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Mistä saa kunnon paksua vg juissia?

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Parhaat VG-nesteet

    Minä olen nyt viimeiset pari kuukautta höyrytellyt LF:n XO mansikkaa ja tykkään, mielestäni tässä on aika kivasti tuota makua . Nesteen tosiaan kannattaa antaa tekeytyä se viikko ainakin. Aikaisemmin höyryttelin XO omenaa ja DV:n banaania mutta näissä molemmissa tuntuu tuo maku olevan aika vieno.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •