Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Vaihto wick ja coil

  1. #1
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vaihto wick ja coil


    Hoblaa,

    Hakusessa olisi mahdollisimman hyvää vaihtomateriaalia wickille ja coilille.
    Suosituksia otetaan kernaasti vastaan.

    Ainakin Peleonilla on tuota vaihtolankaa, mutta onko se mistään kotoisin?

    Tarkoituksena olisi testailla CE4+ clearon coilin vaihtoa wickkeineen. Mietin siihen steel mesh wickiä, mutta se ei taida onnistua coilin toimintaperiaatteen mukaan.

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Vaihto wick ja coil

    Peleonin wickkit ja coilit on oikein hyviä. Kannattaa kuitenkin spottailla Kanthal a1 0.20millistä coilia, tulee hyviä LR settejä.

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    63

    Vs: Vaihto wick ja coil

    Itse väsäsin tänään LF:n ego visioniin Mesh wickin ja 1.7 ohmin coilin, kun ei tolla perushässäkällä mitään irronnut. Aikansa kesti mutta nyt höyryä, makua ja kurkkutuntumaa riittää.

    Ei ollut kaasupoltinta, joten hehkutin verkkoa sytkärillä ja sitten vasta käärin rullalle. Suattaapi olla vaikeempaa, mutta eipä tuo ongelmia tuottanut. +-puoli hehkutti, koska wicki ottaa maakontaktia kun se kiilataan siihen pylvääseen. Käärin siksi kapeamman kaistaleen liekitettyä meshiä wickin ympärille siten, että tämä kaistale ei kiilaudu pylvääseen vaan jää pylvään sisään. Tämän päälle sitten käämi. Kun systeemi oli asennettu, räpläsin sitten coilia neulalla, kunnes tuloksena oli mahdollisimman tasainen hehku.

     
     
  4. #4
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Vaihto wick ja coil

    Jahaa... Täytynee itsekin joku ilta askarrella uus coil visioniin. Jospa vähän sais paremmaks...
    Ei nää ny ihan aunuksesta ole, mut jerkkuu sais olla enempi...

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Vaihto wick ja coil

    Kokeilin huvikseni visionia ja ehdottomasti tartti pitemmät wickkit.

     
     
  6. #6

    Vs: Vaihto wick ja coil

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Kokeilin huvikseni visionia ja ehdottomasti tartti pitemmät wickkit.
    Vielä kun oppisi tekemään noita. Oon aika pihalla näiden wickien, coilien ja meshien maailmassa. Kovasti oon koittanut täältä lukea, mutta työlästä on. Pitänee jatkaa juutubettamista, josko jotain tolkkua saisi asiaan.

     
     
  7. #7
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Vaihto wick ja coil

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Vielä kun oppisi tekemään noita. Oon aika pihalla näiden wickien, coilien ja meshien maailmassa. Kovasti oon koittanut täältä lukea, mutta työlästä on. Pitänee jatkaa juutubettamista, josko jotain tolkkua saisi asiaan.
    Mulla on kohta video lähetetty youtubeen missä on esittelyssä The DID (rebuildable atty). Yritän siinä parhaani mukaan näyttää mitenkä toi wick ja coili saadaan tehtyä.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  8. #8

    Vs: Vaihto wick ja coil

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Mulla on kohta video lähetetty youtubeen missä on esittelyssä The DID (rebuildable atty). Yritän siinä parhaani mukaan näyttää mitenkä toi wick ja coili saadaan tehtyä.
    Toi kuulostaa hyvältä! Videoo odotellessa.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •