Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 74

Aihe: Charunin makumietteet ja muuta mitä mieleen juolahtaa

  1. #41
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mulla kans jääny vähä junnaamaan homma. W-boxi lähti kiertoon vaikka helvetin nätti ja toimiva peli olikin mut ei boxit oo oikeen mun juttu, ja mieluusti sais tehoja olla sen +20w. Tupla-akuilla ja 30w piirillä niin voisin sen boxinkin hyväksyä Ilonpilkahdus oli kyl toi micro-stick, aivan sairaan toimiva paketti temonin kera
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #42
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Samaa vikaa, Diablojen jälkeen ollut hiljaista.
    KGO & Twist

     
     
  3. #43
    Höh, mulla se alkaa taas kutkuttamaan Tosin meikäläisen polut nyt on muutenkin olleet arvaamattomia

     
     
  4. #44
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Joo, toi DNA30 vaikuttaa kyllä kiinnostavalta, kuten myöskin rakinröyhtäys (siis se gixxxerin tuleva ato ), mutta jotenkin noi nykyset laitteet tuntuu ainakin toistaseks antavan "tyydyttävät" höyryt, eli mitään älytöntä tarvetta niiden hankkimiseen en sinänsä koe...

    Pitäsköhän myydä kaikki, ostaa joku evod-twisti ja alottaa homma alusta, niin löytys taas niitä "next level" vehjaksia, kun nyt tuntuu level cäppi iskeneen päälle, kuin Fallout 3:ssa ikään..


     
     
  5. #45
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Höh, mulla se alkaa taas kutkuttamaan Tosin meikäläisen polut nyt on muutenkin olleet arvaamattomia
    Sähän olit puol vuotta pois linjoiltakin Miettiny täs vähä tota litkunsekotushässäkkää, tiivareita laatikollinen. Tarttis varmaan tehä jotain pohjiakin ois reilu 10L pakkasessa
    Kun jaksais ruveta vääntämään jotain THE makua. Yx hyvä idea ois tos näppäimillä kun jaksas ruveta sekoittelemaan. Man Cave jäi vanhaan kämppään niin lopahtanu vähä toi säätäminen
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #46
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Pitäsköhän myydä kaikki, ostaa joku evod-twisti ja alottaa homma alusta, niin löytys taas niitä "next level" vehjaksia, kun nyt tuntuu level cäppi iskeneen päälle, kuin Fallout 3:ssa ikään..

    Been there, done that.
    Eipä tuosta juuri mitään irti saanut, niitä klearoja voi aina kokeilla sivussa.
    KGO & Twist

     
     
  7. #47
    Juu, olin. Perkeleen hyvää aikaa! Oikeasti, mä niin elin tän tsätti jutun jo -80 luvun lopussa!

    Mutta täällä on niin mahtavaa porukkaa ja yhteinen aate, ettei voi pysyä pois(ei nyt poikamiehenä ole sitä sitoumusta )

     
     
  8. #48
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Tästähän tuli vanhojen pierujen ketju heti kerralla
    Kyl tänne kohta joku ryykää ihmettekemään
    Jatkakaa, mä lähden koisimaan. Aamulla kohti Hoikankangasta ja soppatykistä hernesoppaa syömään
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari Manaman's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    266
    Täällä kun näyttää olevan foorumin uusin kuumin ot-ketju niin mites tuo piippupuoli näyttää nostavan taas päätään? Tietenkin wattisäätö on edistystä silläkin saralla mutta eikö 15w max ole aika pahimmoilleen? Ittellä Bumpelpoijkkenina (kyllä rajan tuntumasta joten se oli aika luonnollinen siirtymä silicasta) ei tuo 15w kyllä riitä, eli jonnekkin 17-19w pitää mennä että on makeimmilleen. Vai onko jotain suurempaa tietämystä joka on jäänyt minulla huomaamatta?


    G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

     
     
  10. #50
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Ei mitään hajua, vaikka toisaalta kyllä DNA20 (tai 30) piippu 26650-akulla kelpais..

     
     
  11. #51
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ei mitään hajua, vaikka toisaalta kyllä DNA20 (tai 30) piippu 26650-akulla kelpais..
    Mikäs tuossa akku koossa kiehtoo?
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  12. #52
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Piippuun varsin passelin kokonen, kun saa paremman otteen leveestä kapulasta ja saa käytettyä piipun mitat paremmin hyödyks ja jonkun verran paremman akkukeston..?

     
     
  13. #53
    Ok, mietein vaan että piippua en itse ainakaan miellä kuin kotona lempinojatuolissa, whiskey/konjakki lasi vierellä rauhallinen musiikki soi taustalla ja jokin hyvä kirja kädessä nautiskeltavaksi Siitä syystä akku kesto ehkä tois sijainen ja piiri hoitaa reguloinnin jolloin pitkäkestoista suoritustakaan ei välttämättä tarvitse. Paremmin tietty istuu käteen ja on roheempi fiilis
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari Manaman's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    266
    dna20 kyllä palvelis minun tottumuksia, piipussa tahi laatikossa ja semmosta on kyllä himottanu pitemmän aikaa ja varmasti semmonen löytyy jossain vaiheessa Silti, ihmetyttää tuo 15w ja kaikki (moni) hehkuttaa... Sillä minä vähän kyselen että teenkö jotain väärin näitten kamojeni kanssa jos tuo wattimäärä ei mulle riittäis ollenkaan


    G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

     
     
  15. #55
    Nuo 26 akut ei ole kyllä höyryskenessä itseään läpilyönyt. Syykin on varsin ilmeinen, ei tässä mihinkään taskulampuun olla varsinaisesti siirtymässä Sanoisin, että tuo koko alkaa hetkenpäästä olemaan rasite, mitään hyötyä siitä ei voi olla?
    Akunkestolla sitä ei voi perustella!

     
     
  16. #56
    Enpä tiedä. Tulee ainakin kotosalla ryypiskely tilanne mieleen. Tohon 26650 päälle lätkäsee kaiffarin parilla jatkopalalla niin voikin varmaan vapotella puoli vuorokautta putkeen keskeyttämättä kaljan kippaamista hetkeksikään. smiley-eatdrink008.gif

     
     
  17. #57
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Nuo 26 akut ei ole kyllä höyryskenessä itseään läpilyönyt. Syykin on varsin ilmeinen, ei tässä mihinkään taskulampuun olla varsinaisesti siirtymässä Sanoisin, että tuo koko alkaa hetkenpäästä olemaan rasite, mitään hyötyä siitä ei voi olla?
    Akunkestolla sitä ei voi perustella!
    Joo, kyllähän noi 18650-akut kehittyy aika paljon nopeemmin, kun noi isot tuppaa hieman laahaamaan perässä, johtuen ehkä kyseisen akkukoon käyttökohteiden yleisyydestä (läppäreissä, akkutoimisissa työkaluissa, ym.), mutta mun käteen käytännössä kaikki 22650, tai 26500-akkuja käyttävät piiput istuu paremmin käteen, kuin kapeammat toverinsa ja koska piipun käyttö mulla tod. näk. keskittys aika samaan kuin Ahella (eli ei luultavasti hirveesti tulis himasta mihinkään raahattua), niin taskuun mahtuminen ei ole millään tapaa yhtälöön vaikuttava tekijä.
    Ts. iso piippu on mulle passelimpi, niin sais käytettyä koon hyödyksi ja ehkä muutaman mAhhin enemmän samoihin kuoriin.

     
     
  18. #58
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manaman Näytä viesti
    dna20 kyllä palvelis minun tottumuksia, piipussa tahi laatikossa ja semmosta on kyllä himottanu pitemmän aikaa ja varmasti semmonen löytyy jossain vaiheessa Silti, ihmetyttää tuo 15w ja kaikki (moni) hehkuttaa... Sillä minä vähän kyselen että teenkö jotain väärin näitten kamojeni kanssa jos tuo wattimäärä ei mulle riittäis ollenkaan
    No, kyllä kai sen 15W pitäs teoriassa riittää pumpulin kanssa mennessä, mutta samalla mentaliteetilla kai 20W:n pitäs riittää single coil gennylle, joka on mulle "ihan OK", mutta aina välillä tulee mieleen, että "vois tässä nyt pikkasen enemmänkin potkua olla".

    Makuasioita siis.

     
     
  19. #59
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Otetaanko skaba 10k? Häviäjä postaa alastonkuvansa foorumille.
    KGO & Twist

     
     
  20. #60
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Taitas tulla ylläpidolta noottia niin kisasta, kuin "palkinnostakin".

    Edit. Eikä tossa oikeen voi kun hävitä - voitti sitten kumpi vaan. Puhumattakaan järkytyksestä ja mielipahasta, jota toi muille foorumilaisille aiheuttas.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •