Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 61

Aihe: Orchid V4

  1. #21
    Hyvin pöhisee tää v3, tässä infiniten versiossa on noi ilmantulot coilille nostettu vähän dekin pinnasta, vikkaa pirun hyvin paksumpaakin lubrisolveen tehtyä juissia, eikä kurlaa tai kuse alle edes ylätäytöllä, hyvä peli tämä. On kyllä tosiaan ehkä maailman pienimmät noi kuusioruuvit, mutta mun mielestä tähän oli helppo tehdä setuppi, helpompi kuin foggeriin ja toimi heittämällä.

     
     
  2. #22
    Onko kellään neuvoja miten vois täyttää ettei vuotaisi?

     
     
  3. #23
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    En oo itekkää vielä keksiny

     
     
  4. #24
    Juu, iha miten tahansa täyttää ni aina lirisee

     
     
  5. #25
    Mulla on kyllä v3, mutta ei kait siinä eroa juuri pitäis olla tuon osalta, käytän kyllä aika paksuja nesteitä. Alateitse ei ainakaan kuse, eikä ylätäytölläkään kun pitää perustyyliin sormet ilmareikienpäällä ja kääntää ylösalaisin kun on vähän kiinni (kaiffarityyliin)

    ...aika onneton se täyttöreikä et jos tuuttaa paineella tankin täyteen eikä pääse ilmaa pihalle, tai pistää täyteen ja survoo yläcäpin nopeesti kiinni, niin maybe yes saattaa vuotaa vähän.

     
     
  6. #26
    Steamyn kokemus dekistä sai miettimään toisen kerran. Onko kaiffariin verrattuna pahaa nysväämistä?

     
     
  7. #27
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Kyllä kaiffarin ja erkin dekkiin menee heittämällä tähän verrattuna. Tämä siis huononäköisen nakkisormen kokemukset.

     
     
  8. #28
    On se nyt kaiffariin verrattuna aika ahdas kun tulee sivulle, helpompi kuin Fogger 4 kuitenkin, kun reijät posteissa (vieläpä isot) eikä tarvi edes työntää samasta reijästä lankoja...ei tuota nyt kannata sen takia vieroksua, ainaki helpompaa kun siihen kaiffariin se dualcoili=D tähän tapaan mä teen https://www.youtube.com/watch?v=gK1XPx9P0Wk

     
     
  9. #29
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Oho kylläpä meni näppärästi tolla videolla, ite tuskaillu ihan urakalla ja tuolla se on paketissa edelleen

     
     
  10. #30
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    20
    Suosittelen kyllä Orchidia, hommasin tän V4:n ensimmäiseksi rakennettavaksi atoksi ja parit setupit kun harjottelin niin jo pöhisee hienosti, ei ole vaikeaa Richard NG:n mallilla.
    0.25 kanthalilla 10 kierrosta 2mm halkaisijalla x 2 antoi 0.9 ohmia (vamo v6 ei toimi alle 0.8). 16W teholla mukavan makuiset löylyt! =)
    Toki mulla vielä riittää tällä rba puolella harjottelemista mutta hyvin riittää höyryt tällä.. Kannattaa kokeilla, kyllä mun nakkisormillakin setupin teko onnistui hyvin.

     
     
  11. #31
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    26
    Kusee..vuotaa...kusee...vuotaa....p..keleesti... vaikka mitenpäin täyttelis... muuten höyryää todella hyvin, jos jaksaa pitää paperia alla
    Laitteet: eGo-T | MegaloDon | Peleon18650- BODY | Joyetech 1K mAh | Lavatube
    I have been quit for 9 Months, 2 Weeks, 2 Days, 4 hours, 50 minutes and 49 seconds (290 days). I have saved 2015,26 € by not smoking 7255 cigarettes. I have saved 3 Weeks, 4 Days, 4 hours and 35 minutes of my life. My Q

     
     
  12. #32
    Kokeileppa täytön jälkeen puhaltaa tipistä jonkin aikaa, aton pohjaosa hieman ylhäällä. Toiminu aina.

     
     
  13. #33
    Orchid V4:sta olen nyt jonkin aikaa käyttänyt Kaiffarin kaverina ja tämä on kuin kaiffari tuplavastuksin. Eroa se että höyryt on lämpimämmät ja tuo hieman maut paremmin esille. Setuppi on helppo tehdä kun posteissa on reiät, ei yhtään vaikeampaa kuin kaiffarissa. Ilmansäätöä ei ole ja mielestäni imuvastus saisi olla aavistuksen avoimempi, mutta parempi näin kuin se että olis horo.

    Vuoto-ongelmaa ei ole sen enemmän kuin kaiffarissa ja samat temput toimii kun kaiffarissa, eli voi täytön jälkeen hieman puhaltaa tippiin niin ilmareijistä tulee ylimääräiset nesteeet tai sit kääntää ympäri pitäen ilmareikiä ummessa vapauttaen ne kun härpäke on ylösalaisin. Itse täytän yläkautta kun ei jaksa neulojen kanssa ja täyttöreiän kanssa leikkiä.

    Laite käy kuumempana kuin kaiffari, siksi siihen yläcäpiin on tehtykin jäähdytysrivat. Vaikka pitäisi pitempijaksoisista höyryttelytuokioista kerralla niin ei se dryhittiä anna, kunhan ne pumpulit on imukanavien urissa.

    Kaiken kaikkiaan hyvä laite etenkin niille jotka pitää tuplavastuslaitteista ja kun asentaa kaiffarin lasitankin niin on nykylaitteiden kärkikastissa.

     
     
  14. #34
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    46
    Tänään tuli Puffilta Tobecon Orchid V4.On kyllä hyvä ato.Helppo setupoitava vaikka aika aloittelija olen näissä RBA hommissa.Setupiksi kiepautin 9kierrosta 0,35 kanthalia 2,4mm tapin ympärille microcoiliksi.Ohmeja en mitannut..Pumpulia laitoin nestekanavien yläpäähän.Ihan ok höyryntuotto ja maku kaiffarin tasoa omasta mielestäni.Aluksi tuntui tuo imuvastus ihan järkyttävän löysältä,mutta nyt kun siihen on tottunut niin kaiffari(tobecon klooni) on jo turhan tiukka ilman ilmaruuviakin.Suoraan keuhkoon tulee vedettyä niin tämä väljempi imu on aika passeli.Vuotamaan en ole ainakaan vielä saanut.

     
     
  15. #35
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Itselle saapui tänään Fasttech:n Orchid V4 mallia tämä. Buildin lopputulokseen olen nyt enemmän kuin tyytyväinen, mutta sinne pääseminen vaati neljä yrityskertaa. Noi dekin ruuvit on hankalia, kun avautuvat itsestään jos säädät hieman coilin paikkaa. Sitten kun päätät ruuvaata niitä tiukemmalle, niin ruuvi katkaisee kanthalin.

    Eli varovainen saa olla setuppia tehdessä. Mutta tämän kun oivalsi, niin jo (!) neljäs yritys toi ainakin itselle miellyttävän lopputuloksen... 2mm ruuvarin ympärille 9 kierrosta 28AWG:tä x 2 ja kaveriks KGD:tä. Lopputuloksena 0.8ohm ja hana modz 30W klooni tykittää enemmän kuin lujaa 20W:lla.

    Päällimmäiset tuntemukset ensimmäisen käyttöpäivän jälkeen:

    - Ei ole hinnalla pilattu.
    - Ihan järjetön höyryntuotto tankiksi!
    - Ei valittamista maun suhteen, vaikka imuvastus onkin löysempää sorttia.
    - Dekin ruuvit vähintäänkin arvelluttavia. Tässä versiossa ovat mallia ristipää ja mukana tuli muutama vaihtoruuvikin.
    - Pohjassa olevan täyttöreijän ruuvin ympärillä ei ollut O-rengasta, vaan se tuli mukana pussissa. Onnea sille, joka yrittää saada sen paikoilleen. Itse olin liian kovakätinen, ja ainut kappale katkesi. Mutta en ainakaan vielä ole havainnut minkäänlaista vuotoa.
    - Driptipin halkasija ihan liian suuri mun makuun. Itse vaihdoin toisesta tankista ohuemman.
    - Kierteet ok ainakin omassa yksilössä.. Ei mitään tajuntaa räjäyttäviä (niinkuin tämä 18mg neste tankissa), mutta hyvin ne osat mulla ainakin ruuvaantu paikoilleen.
    - Ei ehkä ole kaikista soveltuvin vaihtoehto suusta keuhkoihin vapottelijalle, mutta kyllä sekin yrittämällä onnistuu. Luontevinta vetää suoraan keuhkoihin.
    - Itsellä on kaiffari tämän lisäksi ja alussa orchidin imuvastus tuntui ihan liian löysältä, mut nyt olen jo tottunut siihen.

    Mahtaisikohan tosiaan olla jossain yökerhossa savukoneen pesti vapaana?
    Viimeksi muokannut solkku; 09.12.14 kello 22:55.

     
     
  16. #36
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    46
    Sellaista kysyisin,että onko tuo +pinni säädettävä vai irtoaako postit kun sitä avaa?Itsellä se on sen verran tiukalla etten ole alkanut äheltämään sen kanssa.Slowtechin sivut väittää että olis säädettävä.Oma on kyllä tobecon versio.Kenelläkään tietoa?

     
     
  17. #37
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Itselläni vaikuttaa ainakin olevan. Jouduin vähä säätää sitä ulommas eilen, kun ohmitesterikään ei antanut lukemia.

     
     
  18. #38
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    46
    Olihan se tässä tobecossa säädettävä se keskitappi.Oli vähän kireällä vaan se ruuvi.Tarvitsi säätää millin verran ulommas,että sai hybridinä G-tuubiin.

     
     
  19. #39
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    188
    Ei kenelläkään sattus olemaan Orchid v4 tankkiosaa ylimääräsenä tai sitten kuvassa näkyvää alaosaa? Tuli tänään FT:ltä ja heti onnistuin rikkomaan Ei käyny kaiffarin tankki tohon, savupiippu oli liian lyhyt

    E: Kaiffarin nano kitistä sai tuohon rosterisen alaosan.
    orchid.jpg
    Viimeksi muokannut Kalis; 17.12.14 kello 10:28.

     
     
  20. #40
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Saiskohan V5/V6 löpinät tähän samaan ketjuun kun melko hiljaista on.

    Onko näillä eri versioilla mitenkään merkittäviä eroja? Ilmeisesti ainakin V6 uutuutena 2-osainen savupiippu.
    Käykö eri versioiden osat keskenään ristiin?

    Meinasi jos ostas seuraavat:
    1kpl V6 https://www.fasttech.com/products/0/...-tank-atomizer
    2kp base https://www.fasttech.com/products/0/...v4-rebuildable
    2kpl topcapit https://www.fasttech.com/products/3023/10009751/1873700
    2kpl savupiiput https://www.fasttech.com/products/3023/10009751/2034900

    Saisi alta 30e 3kpl Orchideja

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •