Tulokset 1 - 15 / 15

Aihe: Moro kaikille ja muutamat jutut

  1. #1
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630

    Moro kaikille ja muutamat jutut

    Dodiin. Täälllä ollaan. Tai on oltu vakoilemassa jo hetken verran, mutta nyt tosissaan sitten.

    Viikko ois takana tuon ECW:n PREMIUM EGO STYLE STARTER KIT:n kanssa ja ihan hyvältä näyttää. Eka viikko ilman manuaalia meni nuuskahuuruissa ja nyt viikko pelkällä sähköllä.

    Taustatietona kerrottakoo että; olen 28V pojan kloppi ja epäsäännöllisen säännöllistä tupakointia takana kuitenkin jo lähemmäs 13 vuotta. Viime vuodet mennyt vauhdilla 1-2 askia/p.p. sinistä.

    Lopettaminen on tietty käynyt mielesssä, mutta autonkuljettajana tuo kärytys tuntuu varsin luonnolliselta ja siihen muodostuu vahva tapa-addiktio.

    Noh nyt kuitenkin on tilanne valoisa ja ihan hyvin mennään ilman manuskaa, eikä edes juuri huvita nyt maistellakkaan oikeaa tavaraa enää.

    Kaappaailin tuon eGon kanssa Pink Spotilta kolmea eri tavaraa; G-Spot (18mg), Swagger (24mg) ja Perfect Buns(18mg). Lisäksi matkaan sattui tuo FSU:n Cherry Cola(18mg) ja WiZ Mix HS Delightia(18mg)

    Hyviltä tuntuu maut, mutta olen myös törmännyt tuohon täältäkin löytyneeseen ongelmaan, eli kurkun ärtymiseen. Ihan sama oikeastaan nyt mitä noista vetää, niin tuntuu että muutaman vedon jälkeen joku nakkais hiekkapaperia kurkun päähän. Suoraan sanottuna paska fiilis. Lisäksi tuntuu semmonen "pala" jota saa nieleskellä vaikka koko päivän tuloksetta.

    Mietin että pitäiskö mun tilailla vaan samantien kevyempää kamaa, eli jotain luokkaa 6mg-10mg ja panostaa enemmän VG pohjaisiin tavaroihin? Noista nykyisistä kun en oikein ole tota suhdetta saanut selville. Otaksun kaikkien olevan PG kamaa??

    Vetelen noita tommosen Dual Coil XL carton kanssa, kun meni heti käpy noiden catrien ja aton kanssa. Tuo tuskin vaikuttaa juuri tuohon kurkun ärsyyntymiseen. Noi on noita 2 Ohmin vekottimia.

    Ajattelin laitella huomenna tilipäivän kunniaksi tilausta sisään ja oon nyt vähän auki et mihin suuntaan lähden ja mitä teen. Tää on ihan sairaan makee juttu ja oon tässä kahkannu kaikki perkuleen kaupat ja sivut läpi, mut voisin muutamat terävät vinkit napsia huomisia ostoksia varten. Voisin jopa harkita jotain kartoja tms jos jollaon on tohon runkoon suositeltavaa.

    Toi nestejuttu nyt ois hyvä saada aisoihin. Kandeisko ostaa esin Totally Wickediltä noita raakoja glysejä jne ja miksaa omia suhteella X ja maustaa perään?

    Mietin jopa ihan 0% kamoja tossa testiksi, koska olen myöskin aina tykännyt klassisesta vesipiipusta ja niiden molassien mauista. Jos saisin vaikka kusetettua itteäni luulemaan sitä niksapohjaiseksi kun tulee savut ja kaikki

    Kiitti jo kaikille haukuista ja myötähäpeästä tämän postauksen suhteen

    Joni
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  2. #2
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    Toi hiekkapaperi kurkussa ilmiö on ihan normaalia, kun näissä sähikäisissä ei ole niitä kurkkua puuduttavia lisä-aineita mukana niinkuin normiröökissä, vesihuikka auttaa asiaan. Itse jo kohta 4 kuukautta menny sähikäisellä ja huomannu että vettä pitää juoda aina höyrysession jälkeen muuuten kurkussa kaihertaa. Älä rupee liian äkkiä tiputtaan noita nikotiinipitoisuuksia, aloita vaikka 16mg, ja siiitä sit tiputtelet jos tuntuu liian tuhdilta.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  3. #3
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Toi hiekkapaperi kurkussa ilmiö on ihan normaalia, kun näissä sähikäisissä ei ole niitä kurkkua puuduttavia lisä-aineita mukana niinkuin normiröökissä, vesihuikka auttaa asiaan. Itse jo kohta 4 kuukautta menny sähikäisellä ja huomannu että vettä pitää juoda aina höyrysession jälkeen muuuten kurkussa kaihertaa. Älä rupee liian äkkiä tiputtaan noita nikotiinipitoisuuksia, aloita vaikka 16mg, ja siiitä sit tiputtelet jos tuntuu liian tuhdilta.
    Joo mä lueskelin tommosesta tossa kännyllä safkan yhteydessä (samalla kun pudotin puhelimen perunamuusiin). Harmittaa vaan kun tekis mieli olla koko ajan toi patukka huulessa ja ahistaa =D
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  4. #4
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Joo mä lueskelin tommosesta tossa kännyllä safkan yhteydessä (samalla kun pudotin puhelimen perunamuusiin). Harmittaa vaan kun tekis mieli olla koko ajan toi patukka huulessa ja ahistaa =D
    Rupes oikeesti naurattaan, olet varmaan eka joka perunamuusiin... Sit jos tuntuu siltä että patukka kokoajan huulessa, niin mennään liian laihoilla nesteillä, jos kymmenen vuotta polttanut sen 2 askia päivä, niin 24mg neste, ja maksimi noin 2mg/päivä, siitä sit tiputtelee alemmaksi. Ja jos ajohommia tekee ja tuntuu siltä että kokoajan pitää imutella niin lataa sen toisen patukan 0 niksalla ja imee sitä, kuin simo hilloa.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  5. #5
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Rupes oikeesti naurattaan, olet varmaan eka joka perunamuusiin... Sit jos tuntuu siltä että patukka kokoajan huulessa, niin mennään liian laihoilla nesteillä, jos kymmenen vuotta polttanut sen 2 askia päivä, niin 24mg neste, ja maksimi noin 2mg/päivä, siitä sit tiputtelee alemmaksi. Ja jos ajohommia tekee ja tuntuu siltä että kokoajan pitää imutella niin lataa sen toisen patukan 0 niksalla ja imee sitä, kuin simo hilloa.
    En usko et se on toi nikotiinin tarve niinkään, vaan toi helvetin hyvä maku lähinnä g-spotista =D meneeks muuten tämä http://www.totallywicked-eliquid.co....8-product.html tähän mun härveliin? http://www.ecigwizard.com/shop/fi/al...arter-kit.html

    Näyttää hyvältä kun on toi kirkas säiliö ja hinta ihan Spede-halpa, vois ottaa vaikka kaks noita 5 satseja tohon rahaan. Mulle noi ohmit ja niiden vaikutus on viel hepreaa (eli tajuun kaiken...vitut mä mitään tajua) Mullahan on noi mukamas 900mh akut x 2 jotka on koko ajan latauksessa kun vilkuttaa tyhjää. EN vaan haluis semmosta banaanin kokoista härveliä imeskellä tossa ajaessa, ja toi nykyinenkin tuntuu viel vähän runsaalta. Menee kyllä, ei siin mitään.

    Nyt kun saan ton selväks niin ECW:n kauppa on koht tyhjä. Kannattasko mun ottaa nyt samal sit muuta? tilasin PS:n omilta sivuilta just sen 6ml no nic sample kitin, niin joutuu ostaa cartoja repullisen muutenkin.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  6. #6

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    Noi clearot on kuulemma hirveetä kuraa, kannattaa varmaan Bogeja vaan hankkia ja tankki niitten ympärille. Jos akkukestoa haluaa muttei mitään hirveetä pötköä niin kannattaa katella noita boxmodeja.

     
     
  7. #7
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelemane Näytä viesti
    Noi clearot on kuulemma hirveetä kuraa, kannattaa varmaan Bogeja vaan hankkia ja tankki niitten ympärille. Jos akkukestoa haluaa muttei mitään hirveetä pötköä niin kannattaa katella noita boxmodeja.
    Ahaa, no pitäähän ton hinnan ossain tietty näkyä. Oisko ne Boget sit ECW:stä? oon vähän ulapalla noiden kans ku kaikkialla on vaikka ja mitä. Vaik en tyhmä ookkaan, mut vähän yksinkertainen. =P
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  8. #8
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    No oot kyllä kova imuttaan jos 900 akut on kokoajan tyhjänä, mihähän se kaamea imuttaja olen, Hommmaa itelles tankki(dct) ja siihen vaikka finnvapelta 2,0 Ohm XL cartoja, niin ei lopu höyryt kesken, joudut kyllä ite reijittään noi cartot.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  9. #9

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Ahaa, no pitäähän ton hinnan ossain tietty näkyä. Oisko ne Boget sit ECW:stä? oon vähän ulapalla noiden kans ku kaikkialla on vaikka ja mitä. Vaik en tyhmä ookkaan, mut vähän yksinkertainen. =P
    Bogeja saa halvalla kiinasta ja vähän kalliimmalla vaikka suomesta. Velholta on Boget loppu.
    50mm Boge + uusi DCT on ihan jees setti:
    http://www.finnvape.com/product/159/...eel-50mm-5-kpl
    http://www.finnvape.com/product/171/...unharmaa-1-kpl

    Jos noita Bogeja haluaa tankissa käyttää niin pitää itse tehdä reikä kylkeen.

    edt: Bogethan on näköjään FinnVapeltakin loppu

     
     
  10. #10
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    No oot kyllä kova imuttaan jos 900 akut on kokoajan tyhjänä, mihähän se kaamea imuttaja olen, Hommmaa itelles tankki(dct) ja siihen vaikka finnvapelta 2,0 Ohm XL cartoja, niin ei lopu höyryt kesken, joudut kyllä ite reijittään noi cartot.
    No välil pelottaa et vedän sen akun siit cartosta läpi =D, Ei vaiskaan. Siis mä oikeasti veikkaan et noi akut on jotain schaibaa, koska ei noi mitää älyjä kestä. Kaks akkua vedän päivän aikana tyhjäks (vilkuttaa ja toinen ainakin sammuu). Mulla on autos toinen kuitenki laturis koko ajan. Vetelen varmaan jonku 10-15x10 "hatsia" duunipäiväs tai vähän enemmän.

    Tota carton reijitysjuttua en just tajuu. Eiks nois tankeis ja tankki cartois oo just se idea et on valmis paketti. Niinku joku sano telkus..Amul oli ihan hyvä olla, mut nyt vituttaa..siis kun noi mun dual coil xl:ät on mustia enkä osaa sanoa paljo siel on kuraa sisäl ja oon koko ajan täyttää ettei pala, ja ddr kuulantyöntäjänainen on mun unissa ja vaikka mitä =P
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  11. #11

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Hommmaa itelles tankki(dct) ja siihen vaikka finnvapelta 2,0 Ohm XL cartoja, niin ei lopu höyryt kesken, joudut kyllä ite reijittään noi cartot.
    Komppaan 100 rosenttisesti...
    Mulla clearoista ei oo toiminu muut kun noi arizonahöyryjen boge-clearot. Ota se tankki vielä se v2-versio (pienempi malli 3,5 ml istuu nätisti eGo-akkuun) missä metallicapit, on parempi omien kokemusten mukaan

     
     
  12. #12
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    No laita mulle vaikka yv:nä puhelinnumero niin soitan sulle ja neuvon,ei jaksa kaikkea kirjoitaa.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  13. #13
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    No laita mulle vaikka yv:nä puhelinnumero niin soitan sulle ja neuvon,ei jaksa kaikkea kirjoitaa.
    Kettu kuittaa. Toi on harmi kun vaihtoehtoja on biljoona, eikä jaksais kikkailla vääriä kamoja ihan hupii
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  14. #14
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    Noniin....Nyt ois päästy tavallaan jo alkuun tän homman kanssa. Kaamea opettelu noiden valmistajien jne kanssa. Tuntuu että ei aamulla tiedä meniskö vessaan pesee bogen vai hampaat vai mitä helvettiä.

    Loppuviimein kaikki tuntuu olevan tavalla tai toisella samaa kauraa häh?

    Toi ECW:tä tilattu eGo on näköjään Smoktech. Varmaan noikin vehkeet sitten merkistä riippumatta melkein samoja? Anyways.

    Pari faktaa omista kokemuksista nyt. Mähän olen vähän lyhyt pinnainen ja kaikki lähtee aina röpöttää ja käsistä ja kaikkee.

    Tolla Egon mukana tulleella atomisaattosi cartridge paskallahan ei sit vissiin tee mitään. Ei ainakaan jos meinaa lähteä ovesta pihalle ton vehkeen kanssa. Eilen kokeilin jotain VG litkua ja Ato poltti ittensä about laakista vaikka oli dripattu jne.

    No minähän tilasin silloin heti perään niitä Dual Coil (1.5 ohm) Welholta ja oikeastaan aloitinkin niillä käytännössä koko homman. Onneksi. Ois varmaan palanu proppu muuten koko hommaan.

    Noi Cartothan on ihan jees. Ainakin noi DC XL.mallit. Vähän tuntuu että uitan vaan tota eGon akkua noilla nesteillä. Eli tulee kait täytettyä välillä liikaa, enkä oiken tiedä millon toi on täysi. TUntuu et ton täyttöön päältä tipoittain kestää viikon tms. Sit se yhtäkkii onkin valunut pitkin akkua jne. Vieläpä suoraan niihin kontaktipintoihin.

    No joo, Eilen postista pompsahtikin TAAS Cartoja. Nyt tuli sit FinnVapen (onks nää Bogeja sit vai) näitä 2 ohmin xl 50mm ja 2 ohmin normikokoisia.

    Joku varmaan käyttää noita kuukauden mut itellä tuppaa sekoittumaan noi eikä aina tiedä mitä missäkin on ja siitä eteenpäin.

    Pompsahtipa tuolta myös 2 kpl noita ilmeisesti SmokTechin Mini DC Tank V2:a.

    Ekahan vuosi itsensä kadulle heti laakista. MIKSI? täytin ton kuitenkin varoen pelkkään tankkiin ja näin kävi että carton päästä kusi kuin susi saatana. Tokalla täytöllä meni jo paremmin.

    Ilmeinen virhe on myös täyttää toi carto eka kokonaan ja vetää sit tankki täyteen perässä. Syliinhän ne tuli että heilahti.

    Tähän tankkien käyttöön vois kaipaa jotain jippoja vähän. kyl noi nyt tossa pitää, mut jotenki...äh...en tiedä.

    No mut sit ku isot pojatki ja kaikkee niin mähän sain tänään..arvaas mitä? NO PAKETIN, on se jumalauta, ku ne tekee kohta postikonttorin tohon ovelle.

    No sieltähän tuliki;- niinkuin alkuperäinen suunnitelma oli, että pitää olla "huomaamaton" ja silleen ettei porukka ihmettele-LAVATUBE. (ja pari akkua ja laturi ja jotain silppua) tietenkin. Eli siis tää homma on jo karannut lapasesta. LISÄÄ VAPEE.

    Mulla rullaa toi nyt noilla 2 ohmin cartoila, eikä toi katko virtaa ollenkaan edes 6 voltilla. Antaaks se 2ohmillakin kaikki vaik on aika matalat vastukset?

    No toi on nyt ekoja tunteja tossa ja opettelen vielä.

    Eilen pompsahti muuten tuolta Librtyltä noita litkujakin aika hyvin. Otin nyt noita STD sarjaisia. Tosin en ois ottanut jos olisin tiennyt että ovat Kiinalaisia. Kuka noi mahtaa muuten tehdä?

    Noi on nyt kaikki std malliset VG kamaa. Vissiin kokonaan vai? Missään ei lue onko 100% VG. Osa on ainakin niin paksua että en tajua miten saan ne cartoon ollenkaan. APUA SAATANA

    Sen huomasiin, että ihan ekassa tilauksessa tullut PInk Spotin G-Spot on ollut syypää mun kurkun kipuun ja kuivuuteen. Noi muut tuntuu paremmalta. (18mg ja alle kaikki)

    Ainakin noissa kamoissa on Throat Hittiä nyt lavatubella 4.5 voltilla ja tolla Pink Spotin Black Mamba 12 mg. VG kama selkeästi kevyttä, mut volteilla potkii noi Niksakamat kyllä.

    Tässä kuvaa noista ja noita nesteitä saa kommentoida.

    Ois kiva saada nyt sellasta kamaa jota vois Vapetella täs istuessa koko ajan. Tuntuu et alkaa huimaamaan jopa toi 12mg kun imeskelee täs istuessa enemmän.

    Oisko noi niksattomat sit sellasia et ei mee hattuun näin? Vedin kuitenkin ennen 2 askia spadduu päisväs, et ei toi niksa varmaan yksinää tätä tee.

    Millä mä saan noi VG kamat cartoon kun ne on tollasta tervaa? Ei ne kaikki oo, mut noi 0mg ja 8mg on aika kiinteää

    http://jonireenaa.kuvat.fi/kuvat/Vaping
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  15. #15

    Vs: Moro kaikille ja muutamat jutut

    Jos täytät pelkän carton (ei tankkia ympärillä), menee hyvin paksukin neste sisään näin (mun käyttämä tapa, muutkin tavat varmasti hyviä):
    - imupäästä "kortsu" ja tulppa pois, jätä akkupään "kortsu" paikalleen
    - hammastikku reikään
    - kartoon nestettä piripintaan
    - vedä varovasti akkupään kortsua alaspäin (älä irroita kokonaan, se "imee" sitä nestettä kartoon näin)
    - voit työntää kortsua välillä takaisin ylöspäin jos on jo alhaalla
    - lisää nestettä, samaa vemputusta kortsulla...
    - kokemuksesta voin sanoa, että nestettä saa täyttää 4-6 kertaa piripintaan (riippuu karton vetoisuudesta) , tämän jälkeen kun huomaat, että kortsuun tulee hieman nestettä
    - kortsu ja hammastikku pois
    - puhalla pari voimakasta puhallusta akkupäähän (nin, että valo näkyy reiästä imupäästä katsottuna)
    - kuivaa akkupää jos on kostea
    - tadaa, valmis

    Tankin lisätäytössä itse tykkään lisätä nesteen niin, että painan karton akkupään sisään, vedän sitä imupäästä hieman lisää tankin sisälle ja lisään nesteen karton ja tankin reunan välistä. Sitten karto tönästään vaan takasin paikalleen, kuivataan akkupään kierteet ja tadaa, taas pöhisee. Tämä siis toimii jos on helmaton karto (boge, tms.).

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •