Tulokset 1 - 16 / 16

Aihe: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

  1. #1

    Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/su...k-battery.html

    Tämmöinen akku kyseessä.
    Yöksi laitoin laturiin ja näytti olevan täynnä, vaan kun laittoi carton kiinni ja yritti ottaa höyryjä niin vilkuttaa
    vaan tyhjää. Mutta toisaalta ei enää ota virtaakaan vastaan. Onko tässä mitään enää tehtävissä?
    Ei pitäisi olla mahdollista että olisi nestettä akkuun valunut, mutta ei siitäkään voi olla varma.
    Apuva

     
     
  2. #2
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    Ei ole 510-laite tuo. Löytyy eGo Super Tank-ketju jo foorumilta. Myös ROK Star ja eGo 808-nimillä myydään tuota.

    Oletko kokeillut mitata tuleeko akusta jännitettä ulos?

    Edit. No joo, kyllähän siitä myös toi 510-kierre akusta löytyy, mutta ato on 801...

     
     
  3. #3

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    Ei ole yleismittaria juuri nyt käytettävissä,
    apuja kiitos

     
     
  4. #4
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    Jos ato on irti ja painat akun nappia, tapahtuuko mitään?
    Eihän sulla ole lukko päällä (eli 3 nopeeta napinpainallusta, jonka jälkeen akun valot vilkkuu viisi kertaa)?

     
     
  5. #5

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    Oisko akun napa painunut liian alas? Sitä vähän nytkytät ylöspäin esim. klemmarilla.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    Mutta varo painamasta virtoja päälle, kun ronkit sitä.

    Itselläni tosin ei ole ollut mitään akunnavan painumista havaittavissa, vaikka alkuun kiristinkin aivan liian kovaa. En tiedä olisko tossa joku jousisysteemi, mutta ei tunnu jämähtävän alas, kuten joillain eGojen akuissa..

    Edit. Kokeilin tossa työnnellä alas tuota akun keskinapaa, mutta ei se kyllä hievahtanutkaan..

     
     
  7. #7

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    vaikuttaisi että akku ei ota virtaa vastaan.
    kävin kokeilemassa kaverin laturilla eikä tapahtunut mitään.
    toisaalta kokeiltiin myös minun laturilla kaverin akkua eikä silloinkaan tapahtunut mitään.
    koko viime yön pidin tuota laturissa joten olisiko mahdollista että jonkin sortin virtapiikki olisi paskonut kummatkin?
    kuitenkin kun akun nappulaa painaa niin valo syttyy mutta vilkuttaa tyhjää!

     
     
  8. #8
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    Oletko jo kokeillut nostaa akun keskinapaa esimerkiksi nuppineulalla, taivutetulla klemmarilla tms? Vaikuttaa erittäin yleiseltä oireelta, eli akun keskinapa on painunut syvälle eikä ota kontaktia.

    :wq

     
     
  9. #9

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    yritin nostaa mutta ei liikkunut mihinkään.
    huomatkaa että myös laturi oli hajonnut yön aikana, joka sinänsä on kumma juttu

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    47

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    mä tilasin kanssa samanlaisen akun samasta paikasta alussa oli virtaa,mutta en ssanut sillä missään vaiheessa höyryä aikaseksi.nyt sama vika ollut yön latauksessa ja vilkutlee heti valoja,kun laittaa päälle...tliko sun akun mukana toi kynä suous joka on kuvassa?enäs tanki ja ato?mulla tuli vaan ato.vaikka tilasin vielä erikseentank atomisaattorin :'(pitää taas laittaa postiaEcigWizardille...nopeesti ne ainakin vastaille oon ollu useasti sinne yhteydessä.saa nähdä tapahtuuko sitten muuta?taitaa olla maanantai kappale,kun muillakin samoja vikojoja milloin tilasit?

     
     
  11. #11

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    Maanantai on joka viikon ensimmäinen päivä

     
     
  12. #12

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    En jaksa esa lukea tekstiäsi, sen verran spagettia on.

    Avasin nyt laturin jolla olin ladannut tuota akkua, ja oli piirilevyssä kunnon musta läikkä, eli kärynnyt on.
    Varmaan hajottanut akun samalla. Ei varmaan mitään tehtävissä siis.

     
     
  13. #13
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esa69 Näytä viesti
    mulla tuli vaan ato.vaikka tilasin vielä erikseentank atomisaattorin :'(pitää taas laittaa postiaEcigWizardille...
    Siis tilasit aton ja ihmettelet, kun tuli ato? Ei ymmärrä.. ???

    matisakki: Laita kauppaan mailia, jos oli tuore laitos. Yleensä käsittääkseni monessa eurooppalaisessa kaupassa hoitavat melko hyvin takuuasiat.

     
     
  14. #14

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    Kiitos Charun vinkistä!

    Laitoin viestiä sinne velholle ja vastaus tuli alle 10 minuutissa ja lupasivat lähettää uuden tilalle
    Kehtasin vielä tinkiä uuden laturin pakettiin myös mukaan

    Nyt joutuu sitten latailla vanhoja 180mA akkuja kavereiden latureilla... voi tätä tuskaa


    Tässä vielä kuva siitä hajonneesta laturista, jos se jotakuta kiinnostaisi

     
     
  15. #15
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    Kiitos kuvasta. Tuosta donglesta olen taannoin todennut, että se on hieman raju. Siinä on diodi pudottamassa jännitettä tasolle 4,3V ja vastus rajoittamassa virtaa. Ei siis mikään älylaturi. Tällainen on ollut ainakin Q 510 get started tms. kitin mukana. Itse en käytä tuollaisia ollenkaan, paitsi yhdessä tilanteessa: jos akku on niin tyhjä, että lataus ei ala koska latausvirta alussa on älylaturille liian korkea, tuolla donglella saa akkuun sen verran virtaa että älylaturikin siitä sitten jatkaa.

    Luulen, että tuossa on akkukenno syyllinen. Se lienee ensin vaurioitunut ja sitten ottanut runsaasti virtaa joka on polttanut donglen.

    P.S. Omana käytäntönäni pidän, että näitä vehkeitä koskaan ladata ilman että olen paikalla, eikä missään tapauksessa yön yli. Savuinen herätys ei olisi iloinen asia.

     
     
  16. #16
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    47

    Vs: Super Tank - 950mAh Battery Ei toimi!

    180 kymppisillä akuilla pitää itekin pärjäillä...onnexs on niitä neljä=)Ei lataudu toi munkaan 950mh akku varmaan sama vika,kun sulla.sori tietämättömyyteni ja tyhmät kysymykset.olen aloittelija höyryttelimissä ja todella pihalla näitten eri akkujen cartojen ja atojen kanssa...täältä on saanut hyvin tietoa ja vastauksia kysymyksiin.taida pysytellä noissa automaatti akuissa ne on ainakin mulla toiminut ...pitäis vaan löytää jostain isompi tehoinen?

     
     
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •