Sivu 1 / 57 123451151 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 1131

Aihe: Eleaf Lemo / Lemo Drop / Lemo 2

  1. #1
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209

    Eleaf Lemo / Lemo Drop / Lemo 2

    Ei löytynyt vielä täältä tästä mitään. Jonkusen tankillisen ollut käytössä ja hyvältä vaikuttaa. Mukana paketissa kaikki tarvittava: jotain vastuslankaa ja pumpulia. Käytin omia. Sekä ohjeet miten tehdä setuppi.

    + lasitankki
    + mahdollisuus työkaluttomaan täyttöön
    + säädettävä ilma

    - ilmasäätörinkula vähän löysä
    - ei niin yleinen 23mm

    Ja linkkejä:
    Valmistajan sivut: Lemo Atomizer

    Suomikaupatkin ottaneet jo saldoille:

    http://www.elektrosavu.com/eleaf-lem...ri-p-1168.html 37,90€
    http://www.puff.fi/eleaf-lemo-rebuil...as-p-1415.html 42,95€





    Buisardon arvostelu: A PBusardo Review - The Eleaf Lemo RTA & The Last…: A PBusardo Review - The Eleaf Lemo RTA & The Last Contest Winner Announced - YouTube





    E-cig forumilla on hyviä kuvia ja setuppeja http://www.e-cigarette-forum.com/for...d.php?t=601945
    Viimeksi muokannut scania88; 18.12.14 kello 10:20.

     
     
  2. #2
    maaco
    Vieras
    Voisi eleaf ajatella istickin käyttäjiä, ja tehdä tosta vaikka 17mm version

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209
    Niinpä, aika outo kokovalinta, mutta tosi leveä dekki, kattelin e-cig foorumilta kun jengi oli väsännyt siihen paralell coilin. Pitää seuraavaksi itte kokeilla miten luonnistaa, tilaa ainakin pitäisi olla

     
     
  4. #4
    maaco
    Vieras
    Millainen tuo on setupoinniltaan, höyryntuotoltaan jne. verraten kaiffariin? ei oo tarvetta itselle ostaa, mutta ihan uteliaisuudesta Aivan käsittämättömän halpa tuo ainakin on.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209
    Mä sain ekalla onnistumaan, käytin Tami pumpuliliinaa eikä oo kertaakaan tullut dryhittejä. Kokeilin täyttöruuvin tilalle sitä silikonitulppaa ja muutama tippa kyl vuosi.

    Ja maku on kyl mun mielestä parempi ku omassa kaiffarisetupissa. Mutta hirveesti ei oo kokemusta muista (vielä). Lasitankin kestävyydestä ei ole tietoa, mutta laitoin varuiksi tilaukseen pari varalasia kun kuitenkin jossain vaiheessa hajoaa.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209
    Deckistä ja nesteurista kuva

     
     
  7. #7
    Ilmansäätörengas tässä on tosi löysä ja menee herkästi pois säädöistä, kun pohjaosaa ruuvaa takaisin paikoilleen. Täytynee joku patentti tuohon keksiä...
    Peleonilta tilasin tämän vermeen.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209
    Joku oli ecf:llä laittanut sinne sopivan jousen, pitäis kokeilla kunhan on semmonen hetki

    E: tulee lung-hittejä harrastettua jos jää ilma auki ja en jaksa säätää uudestaan

    E: nyt en enää edes halua sitä pienemmälle, tää on kyllä kokeilun arvoinen, ja taitaa kaiffarikloonit mennä pesun jälkeen myyntiin
    Viimeksi muokannut scania88; 30.10.14 kello 19:46.

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209
    http://www.heavengifts.com/Eleaf-Lem...Tube-5pcs.html

    Tuolta löytyy varalaseja. Itse en ole uskaltanut mukana kantaa ennenkun posti toi pari pakettia

     
     
  10. #10
    maaco
    Vieras
    Mistäs tään saa nopeiten? Jos sharkin kaveriksi tilais.. Just opin kaiffarin setupoimaan ongelmattomaksi, niin tää on parempi veto kuin Delta

     
     
  11. #11
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lemo Selbstwickler, 33,75 €
    Ite tilasin tuolta ja tuli n. viikossa. Oon ollu saikulla tän viikon ja olin tilannu sen duuniosoitteeseen, se on siellä odotellu torstaista asti näemmä seurannan mukaan. Maanantaina pääsee onneks räpläämään

    E: vihdoin pääsis availemaan pukettia ja tuli nyt alkajaisiksi luettua paketissa tulleet vihkoset ja käytyä varaosapussukat läpi. Täytyy sanoa että pussukoista löytyi kyllä todella hyvin tavaraa ja jopa pumpulia pussillinen tulee mukaan Olihan se pakko testaa sitä valmista 1.1 ohm setuppia ja saa kyllä lähteä vaihtoon kunhan pääsee kotiin työpajaan. Joka tapauksessa jo valmis setupilla lähti ihan mukavat pienet höyryt. Kiertyi kyllä nätisti evic supremen nokkaan hybridinä ilman sitä 510-liitintä ja siihen saa kyllä jäädäkkin, nyt näyttää evic komialta.

    E2: Nyt on viikon verran tullu tällä höyryteltyä ja ensimmäisenä mainittakoon etten ole kertaakaan onnistunut saamaan tankkia kusemaan. Mulla tosin on se ruuvi siellä paikallaan, täytyy vielä testata sitä vaihtoehtoista paketissa tullutta kumikortsua täyttöruuvin paikalle työkaluttoman täytön saavuttamiseksi. Todella tyytyväinen tankkiin tähän asti.
    Viimeksi muokannut Temonen; 11.11.14 kello 14:45.

     
     
  12. #12
    Mä vinkkasin Elektrosavulle, että olis hyvä ja edukas rebuildable-tankki kun on muutakin Joyetech/Eleaf kamaa ja sopis hybridinä Supremeen jota on jo myynnissä, niin vinkistä kiitettiin ja on tulossa tarjolle...näin toimii hyvä kauppa

     
     
  13. #13
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Pitääkin kärkkyä elektrosavua. Kiinnostais kokeilla meinään tätä tankkivekotinta! Lasitankki natiivina houkuttaa! Peittoaako kaiffarin tankkina? Sitä tiedä ken--- vai ko kö?

    ...

     
     
  14. #14
    No kannattaa kyllä tuohon hintaan mitä sitä on myynnissä ollut kokeilla, kaiffarimiehet on tykänny (itsekkin) imuilman säätöskaalassa peittoaa/ tilavuudessa peittoaa/ mun mielestä vielä helpompi rakentaa ja saa mahtumaan helposti sen dualcoilinkin vaikka/lasitankki (saa kaiffariinkin, mutta järkihintaiset aika luokattomia äpöstyksiä o-renkaiden varassa)

     
     
  15. #15
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457
    twwistedvape 420 revikka a avarat imut sai mut kiiinnostuu tästä onko kuinka löysä löysimmillään? jotain vertausta

     
     
  16. #16
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Tästä on tulossa myös lyhyempi paranneltu versio Lemo Drop

    Length: 74.16mm (with driptip)
    Diameter: 23mm
    Liquid Capacity: 2.7ml
    Color: Black, Silver


     
     
  17. #17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    twwistedvape 420 revikka a avarat imut sai mut kiiinnostuu tästä onko kuinka löysä löysimmillään? jotain vertausta
    Mä tilasin tuollasen kaverille synttärilahjaksi, testailin kyllä tovin ennen luovutusta ja harmitti heti kun ei ottanu toista samaan tilaukseen, mun mielestä oli paljon löysempi kuin Foggerin 4-sarja, Orchidin luokkaa eli melko läpihoro.

     
     
  18. #18
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Taitaa toi lyhkäsempikin lemo lähtee aikanaan meikäläisen suuntaan jos on vähääkään yhtä hyvä kun isoveljensä

     
     
  19. #19
    Mulla ei itellä oo 23mm putkia kuin Astro, mutta ei tuo ainakaan nemesiksen nokassakaan ihan hölmöltä näyttänyt, ajattelinkin kyllä laittaa jonkun kotiboxin nokkaan, tuntui sellaselta että kestäis antaa löylyä vähän räyhäkämmin kuin Kaiffarille. Tietenkin kun itse noita Kaiffari tyyppisiä rakennellut ja sellasella aloittanutkin, niin tuntui ihan älyttömän helpolta tehdä setuppi ja siksi tuon valitsinkin kun on kaverille eka RTA

     
     
  20. #20
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Hitto toi lyhykäisempi versio kyllä kovasti kiinnostais.Koskahan mahtaa jostain"lähi"kaupasta löytyä,ettei kiinasta tai ameeriikasta tarttis tilata.

     
     
Sivu 1 / 57 123451151 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •