Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 24

Aihe: Ongelmia höyryntuoton kanssa. Panzer Black Hawk & LGO W6

  1. #1

    Ongelmia höyryntuoton kanssa. Panzer Black Hawk & LGO W6

    Eli mulla on setuppina seuraavanlainen:

    Panzer Black Hawk laite
    LGO W6 - quad coil atomisaattori, jonka mulle kaveri kasasi (sen oma toimii)
    Kanthal on 0,4
    Akkuna EFEST : IMR 18650 3,7 2500mah LI/MN
    Nesteenä 80/20 triple methol

    Mutta höyry ei siltikään vastaa tämän videon höyryä.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZqfbVU8Wedg

    Mitä ihmettä multa voi vielä puuttua tuosta setupista, tai että teen jotain väärin?

    Haluaisin kunnon cloudit aikaiseksi...


    Kerron mielelläni lisäspeksejä ja laitan vaikka kuvia tarvittaessa...

     
     
  2. #2
    Setupin vastus olis jees tietää. Ja onko tuo neste 80pg/20vg? Jos noin niin jo neste rajoittaa hillittömiä pilviä.

     
     
  3. #3
    Neste on 80pg/20vg

    mistä tuon vastuksen voi saada selville? Ainakin kun laitan Vamoon kiinni ja painan oikeaa nappia, se näyttää 0,4

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä Kimbo's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    80
    Vaikuttais siltä et pitäs heittää kohta pikku facepalmi..jos et edes tiedä mikä on vastus ja nesteet on pg voittosia pilvijahdissa jne..eli älä hönöile vaan ensin asioista selvää sitten touhuamaan.

     
     
  5. #5
    No anteeksi nyt vaan kaikille jumalhöyryttelijöille kun kysyn asiaa täällä ALOITTELIJAT foorumilla.

    Jos ei muuta asiaa ole kuin heittää facepalmia, niin miksi edes vastata? Yritin antaa mahdollisimman selkeät informaatiot asiasta ja opetella tätä asiaa.

    Eli onko vastus siis tuo 0,4ohm jonka mittari näyttää kun sen katson?

    Ja täytyypä siis koittaa VG nesteellä.

     
     
  6. #6
    Ja tiedoksi että tämän kyseisen LGO W6 vehkeen kokosi mulle tyyppi joka kyllä tietää asioista, mutta ihmetteli myös samaa.

    Ainut asia mikä mulla on ERILAISTA sen setuppiin verrattuna on tuo laite. Sillä on Copper Nemesis ja mulla Black Hawk

    Yritän koota itselleni vastaavanlaista laitteistoa, ja ajattelin että voiko se johtua vain tuosta laitteesta?

     
     
  7. #7
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TeamGoldfish Näytä viesti
    Ja tiedoksi että tämän kyseisen LGO W6 vehkeen kokosi mulle tyyppi joka kyllä tietää asioista, mutta ihmetteli myös samaa.

    Ainut asia mikä mulla on ERILAISTA sen setuppiin verrattuna on tuo laite. Sillä on Copper Nemesis ja mulla Black Hawk

    Yritän koota itselleni vastaavanlaista laitteistoa, ja ajattelin että voiko se johtua vain tuosta laitteesta?
    Kyllä se nyt on se neste mistä se johtuu. PG-pitoset nesteet ei höyryä samalla tavalla ku VG-voittoiset.

     
     
  8. #8
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    Mun mielestä sub ohmeja sitten vasta kun tietotaito kunnossa. Käy äkkiä hassusti jos ei tiedä mitä on tekemässä. Rauhassa alottaa ja opettelee niin hyvä tulee. Mutta tää nyt on vaan mun mielipide.

     
     
  9. #9
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Ainiin, nuo Efestithän ei tainnu edes kovin alhasia ohmeja kestää. Eli sulla saattaapi olla tällä hetkellä putkipommi kädessä

     
     
  10. #10
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    vai onko nuo purpleja?

     
     
  11. #11
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Nuo 2500mAhiset efestit(purple) on samoja kun sampan 25R eli hyviä akkuja ovat. Ongelmiasi ovat nesteen pg voittoisuus ja tuo koko panzer black hawk. Tuossa modissa oli sitten clooni tai aito niin kaikki kierteet ovat päällystetty tuolla mustalla pinnoitteella. Tämä aiheuttaa ison dropin virrassa jolloin höyryt ovat heikot vaikka neste olisi 100% VG. Vaihtoehtona on putsata kaikki kierteet joko jollain maalinpoisto aineella tai pirun tarkasti hinkkaamalla pienellä teräsharjalla.

     
     
  12. #12
    Jos purplella tarkoitat väriä, niin kyllä on.

    Yritin tosiaan teetättää itselleni "täydelliset höyryt" juurikin silleen että pyysin kaveria kasaamaan kaiken, tilasin laitteen , hommasin uuden akun jne.

    Mutta ilmeisesti se siis on tuo neste.

    Täytyy siis metsästää jostain 80vg/20pg nestettä? Se ilmeisesti toimisi?

    Kysynpä nyt vielä samalla, että josmulla on tuolla kaapissa kaksi pulloa pelkkää mautonta nestettä, niin riittääkö se että ostan jotain "tiivistettä" ja teen itse noista sekoitussuhteen, vai kannattaako tilata suoraan tehtynä jostain?

    Ehdotuksia?

    Makuina diggailen Mentholista ja Mintusta sekä Aniksesta , eli freshit maut.

    Kovasti yritän opiskella tässä, mutta oon tähän asti päässyt helpolla kun ostanut valmiita laitteita ja nyt vasta tätä "kasaamista" käsittelen.

     
     
  13. #13
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Suosittelisin kyllä vahvasti tulevaisuutta silmälläpitäen hankkimaan ainakin volttimittarin, niin pystyt jännitettä seuraamaan.
    Muuten smamin kanssa samoilla linjoilla, noi mustat Panzerit pinnoitettu päin persettä kloonipajalla plus teleskooppi tekee oman, suht vähäisen tosin, osansa.
    Vaikka se kaveri osaa asiansa, niin kannattaa tutustua aiheeseen YouTuben kautta jos ei muuten, niin siksi, että osaat jatkossa vaihtaa uuden coilin atomisaattoriisi.
    Tuo laite on muuten IGO-W6.
    Ei helpoimmasta päästä tuo quadcoil, kannattaa vaikka Infiniten CLT hommata kaveriksi.
    KGO & Twist

     
     
  14. #14
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TeamGoldfish Näytä viesti

    Mutta ilmeisesti se siis on tuo neste.

    Täytyy siis metsästää jostain 80vg/20pg nestettä? Se ilmeisesti toimisi?

    Kysynpä nyt vielä samalla, että josmulla on tuolla kaapissa kaksi pulloa pelkkää mautonta nestettä, niin riittääkö se että ostan jotain "tiivistettä" ja teen itse noista sekoitussuhteen.
    Tarkistappa nyt ensiksi mitä niissä etiketeissä lukee.
    Periaatteessa noin, kuten sanoit, vaatii vain sen VG-pohjanesteen ja nikotiinia(?).
    KGO & Twist

     
     
  15. #15
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Tässä linkkiä tähän meidän tee-se-itse nesteet osioon jonne voi mennä tutkimään tuota nesteiden itse sekoittelua http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nesteet/

    Myös kun kirjoitat youtubeen "diy nesteet" tulee vastaan muutama suomalaisten tekemä ohje video aiheesta

     
     
  16. #16
    Vähän googlettelin ja tilasin Inaweralta seuraavanlaisia nesteitä josko noista voisi alkaa opettelemaan omien litkujen tekoa.

    47-i FRESH MINT by Inawera, 10 ml - Volume : 10 ml 1 2,41 € 2,41 €
    WG 13 NATURAL MINT - Volume : 10 ml 1 2,39 € 2,39 €
    48-i FROST by Inawera, 10 ml - Volume : 10 ml 1 2,41 € 2,41 €
    159 COOL MINT e-concentrate, 10 ml - Volume : 10 ml 1 2,39 € 2,39 €
    162 MIX MINT, 10 ml - Volume : 10 ml 1 1,65 € 1,65 €
    160 EUCALYPTUS WITH MINT, 10 ml - Volume : 10 ml 1 1,65 € 1,65 €
    270 VG base, 18 mg/ml - Volume : 100 ml

     
     
  17. #17
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    No 18mg neste ja minttu/menhol dripperissä takaavat aika jäätävän kurkkutuntuman itsellä 2-3mg mintun kanssa, toiseksi inan vg ei sitten sovi kaikille (itellä ainakin tuli kurkku jäätävän kipeäksi ja muutamalla muullakin) toiseksi inan vg:ssä on jo varmiiksi 15% vettä joten sillä on aika vaikeaa päästä 80% vg pitoisuuksiin.

     
     
  18. #18
    Vedäthän suoraan keuhkoon? Ja nesteen niksoja rankasti alas jos meinaat vedellä suoria keuhkohittejä, ei tollasella setupilla pysty kukaan vetämään yli 12mg litkuja Ja vähemmän droppaavaa putkea kehiin.

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    Putsaa kierteet nyt ainakin aluksi. Ite käyttäsin hammasharjaa ja saippuaa/hammastahnaa. Ketsuppi toimii myös. Ja heitä tolla EFESTin akulla vesilintua, hommaa Samsung 25r/20r tai Sony vtc4/vtc5 vaikka akkulasta.

     
     
  20. #20
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ei se musta pinnoite ihan hammasharjalla lähde ja edelleen efestin 2500mahinen purple = samsung 25R...

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •